• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

חסר השם
חסר השם נוחת במקום גבוה, מחפש את אחד מאנשיו. לאחר שהוא מזהה מישהו שיוכל לקבל את ההוראות, הוא מגיע לידו ומשנה צורה לעצמו. "הם מנסים לצוד אותנו. אבל הציידים יהפכו לניצודים. מישכו אותם למארבים מתוכננים, והתנקשו בהם בזה אחר זה - יש נקודות תורפה, אולם עדיף לנצל אותן באופן חכם." הוא אומר ללוחם שלו, סומך עליו שיעביר את ההוראה הלאה.
 
נאגאטו:
הוא החזיק מעמד, השריון שלו כיסה את כל הגוף שלו והגן עליו מרוב החומצה, אך החומציות שלה עדיין שרפה את עורו. הוא שם את ידו על הקטאנה השנייה שלו, ובתנועת שליפה חתך פתח דרך הרשת, מסיר אותה מעצמו, מסתער אל עבר התוקפים.
"אתה בן-אנוש, אבל אני הסיוט הנוראי ביותר שלכם."
 
IN
הוא מסתכל, לרגע מהסס, ואז החץ נורה. זהו הגורל של אלו שלא בוחרים צד, של אלו שמתנגדים לשני הכיוונים. בסוף שני הכיוונים באים כנגדם, מתגדים להם, לא מקבלים אותם. עוד חץ מכוון נורה לעבר צ'אהו, איש הליגה הזהובה עשה את בחירתו- זהו קרב עד הסוף המר. תהיה צ'אהו טהורה או אפלה.
IN
אתם מתחילים להסתובב, כאשר לפתע אתם שומעים קול. אתם מצפים לראות את האנשים של ליידי נאי יאן-פיי, אך מבין המסדרונות של המקום הקטן מופיעים גלמים מארד. הם מתקרבים אליכם- והמבט שלהם מוכן לקרב. הם בבירור מערכת ההגנה של המקום הזה.
IN
ראשיד מניף את חרבו, חותך דרך השלד ומעיף אותו ממנו, והנשק שלו- כאילו מתאים את עצמו אל האויב-מפיץ לפתע הילה של כפור, מכבה את הלהבות. השלד מועף ומתרחק, אבל מתאושש, מוכן להסתער על ראשיד מחדש. "כמה מתאים לאגודה, אפילו הכוחות שלך נראים כאילו הם יצאו מספר מאובק" אומר ראשיד "חבל רק שאתה לא יודע באמת כיצד לנצל את הכוחות האלו, כיצד לגרום להם לזהור. אתה משאיר אותם בצורה העלובה היחידה שהראש הצר שלך יכול לחשוב עליה" הוא אומר, מסתובב אליך. הוא נראה כאילו הוא מחכה שתירה את החץ, מאתגר אותך כמעט.
IN
האיש מהנהן במהירות, מקבל את ההוראות בשפה הדרקונית, שבה אתם מנוסים ומדברים ביותר קלות מכול שבט נינג'ות אחר. זהו כמעט נשק בפני עצמו, המשמש אתכם במיוחד ברגעים כמו אלו.
אתם מזנקים מגג אל גג, מנצלים את נקודות התורפה. אבל מהר מאוד מאמיני ממון לומדים, מזהים את הפגמים שלהם ומתקנים אותם. יריבים חלשים יכולים להיות משותקים בידי מהלך אחד החלטי, אך יריבים מהסוג הזה דורשים מאמץ רב יותר.
IN
אתה מסתער על אחד, והאחרים מתנפלים עליך. האנשים הללו מאומנים יותר, ואתה רואה שאין שום כבוד בדרך בה הם נלחמים. הם מכוונים לנקודות תורפה שרוב הלוחמים נמנעים מהם מעניין של דרך לחימה מכובדת, אבל שום דבר לא עוצר אותם. הטקטיקות שלהם נועדו על מנת למצוא את הנקודה שתשתק אותך מידית, ולמרות שלא תודה בכך- אתה לא רגיל להיות מותקף על ידי לוחמים... אפילו לא לוחמים, בריונים שכאלו. אתה צריך להתאים את הטקטיקות שלך אליהם.
 
צ'אהו
צ'אהיו מסרבת.
היא מסרבת לתת לאחרים לקבוע עוד את גורלה
היא מסברת לתת למונחים כמו אור וחושך לקבוע מי היא.
היא מסברת לבחור בין שחור ללבן.
זה עולם אפור.

ובעולם הזה, היא חייבת לפעול, כל רצונה שהאחרים יראו את זה, שהליגה תבין מי האויב האמיתי, שאנשי העיר יגנו עליה. שהאוני יתפזרו.
אבל הוא מסרב לראות. הוא מסרב להבין.
היא לא רוצה להרע לו, היא לא רוצה עוד הרגע.
היא רק נוטעת בו מחשבה פשוטה אחת.
"הקרב הזה יכול להיגמר כשכולם מנצחים."

META
Sow Thought. רצון בד"ק 18.
 
IN
הוא מחווה את עיניו על האדמה מכוסת הדם, על גוויות החיילים המרוסקות והמבותרות על גבי האדמה של רובע הזרים, על בני התמותה שנקלעו לדרכיהם של האוני וזהו הפך ליומם האחרון על פני האדמה הזו. גוקה ראתה היום זוועות וכאב, והיא אינה מונכנה לשלום. הליגה הזהובה לא מוכנה לכרוע ברך בפני זו שהביאה אליהם את הכאוס וההרס.
 
שינה בוחנת את הגלמים במהירות. אין להם זמן לבזבז- כל דקה שהם מתמהמהים, הם מתרחקים יותר מצבאה של הליידי נאי יאן-פיי. היא שולפת מבחנה מאחד מכיסיה, גומעת את הנוזל הכתום בלגימה אחת ונושפת. נותנת לקסם שבשיקוי לפעול- ולנוזל לצאת מפיה כלהבה.
META
15 נזק אש לגלמים, הצלת תגובה בד"ק 18 לחצי.
 
צ'אהיו
צ'אהיו סופגת עוד חץ. אבל היא לא מוותרת
"אני לא קדושה." היא צועקת לו, "אני לא מבקשת מהחטאים שלי להישכח, אני אשלם את המחיר על הדברים שעשיתי." היא צועקת, "אני אתן הדין כשהמלחמה הזו תיגמר, אעמוד לדין על הפשעים שביצעתי נגד גוקה, נגד אנשיה ונגד העולם. אבל עד אז, אני רק מבקשת" היא אומרת, "מתחננת." היא צועקת שוב, "אני רק מציעה לך לתת לי לכפר על הפשעים שלי. לתת לי להגן על גוקה". היא צועקת שוב. מפנה לו שוב את הגב.
גם אם הוא יסרב, היא עוד יכולה לעשות משהו, היא מרימה את הידיים שלה, מנסה לפקוד שוב על האוני, לפזר אותם מהגליה, לפזר אותם מהמלחמה, במקום זאת היא שולחת אותם לפנות הריסות, לפנות פצועים. ידיה הוכתמו בשחור, אבל היא עדיין יכולה להשתמש בשחור הזה בשביל לעשות טוב."
META
מטיל הצעה.
 
IN
שינה משתמשת בלהבות, אבל נראה שהחום רק מחזק את הגלמים. היצורים האלו ניזונים על החום, מתחזקים ממנו, והופכים לאתגר הרבה יותר משמעותי בעבור האנשים שלה. היא עשתה טעות אסטרטגית כאשר היא חשבה שחולשתם תהיה דווקא אש.
IN
צ'אהו מרגישה שהקסם השפיע עליו, אבל האוני... האוני מתפרעים. מאז שצ'אהו ניתקה את הקשר שלה מהם, הם לא מוכנים לסייע לה, הם עברו לבצע כאוס והרס על דעת עצמם.
"אם את רוצה כפרה על מעשייך, חסלי את אלו שהבאת עימך" אומר איש הגילדה, מכוון את החץ שלו מטה ומתחיל לירות באוני אחר אוני, בעוד צ'אהו מבינה שאין לה שליטה כבר על היצורים שהיא הביאה מהמעקים.
IN
בעודך הופך לעיט בשנית, אתה מתחיל לסרוק ואתם, אבל אתה שם לב שהתנועות שלהם זהירות הרבה יותר. הם מחפשים כיצד גילית אותם בפעם הקודמת, והם עשויים לגלות אותו אם הוא ימשיך לנסות לפענח אותם.
 
צ'אהו
"תגיד לאנשים שלך לסגת." אומרת צ'אהיו, "אני לא רוצה שהם יהיו בטווח של הלחש שלי." היא מסבירה לו מהר, "אני רוצה לעוור את האוני, לקחת מהם את האור כמו שהם לוקחים מאחרים, אבל כל עוד החיילים שלך צמודים אליהם, כל לחש שאשגר יפגע גם בהם."
 
"אין לנו זמן לזה." שינה ממלמלת, "תתקדמו קדימה. אנחנו לא צריכים להביס את השומרים האלה, רק לעבור אותם." היא אומרת, מוכנה לקרב בעצמה. היא מסמנת לחיילים שבפיקודה להתקדם בעוד שהיא נותרת ומעסיקה את הגלמים עד שהאחרון מלוחמיה יעבור אותם. לאחר מכן, היא מצטרפת אליהם.
 
אשיגה נותן לשלד להתסער שנית על ראשיד בלי להגיב במילים או לירות בו. משהו בדרך בה ראשיד מתנהג והיכרות כללית עם הצפעים גורמת לו לחשוד במלכודת (נוספת). הוא מנסה להשתמש בחושיו ולראות האם תקיפה ישירה של ראשיד בקסם ובחצים תביא לתוצאה טובה או לתגובה לא צפויה.
OUT
משתמש ביכולת Future Gaze
 
נאגאטו:
נאגאטו הסתובב והתחיל לברוח, מכריח את הבריונים לרדוף אחריו.
הוא נזכר במילים של השוגון, אשר היה המורה שלו ללחימה, כאשר שאל אותו מה עליו לעשות כאשר הוא מתמודד מול אויבים רבים.
"תברח." הוא אומר, "הסתובב אחורה ורוץ הכי מהר שאתה יכול. כמובן שהאויבים שלך ירדפו אחריך, אך הם לא יהיו זהים במהירותם. תמיד יהיה אחד שמהיר מהאחרים, והוא ישיג אותך ראשון."

ובקרבות של אחד על אחד, נאגאטו היה בלתי מנוצח, גם אם הבריונים היו מיומנים. הוא המשיך לרוץ ולהוביל אותם אחריו, מתיש אותם במרדף ואז מחסל שניים או שלושה מהם לפני שהוא מסתובב וממשיך לרוץ.
 
IN
הוא מקלל אותך, "אם זוהי מלכודת נוספת... כול החצים שלי יכוונו לליבך, גם אם זה יעלה לי בחיי" אומר מנהיג הליגה, בעודו מסמן לאנשים שלו לסגת. היא הצליחה לשכנע אותו, גם אם לרגע.
IN
שינוי הטקטיקה מלחימה למעבר עוזר, אבל הגלמים נוצרו לשמירה, והאנשים נפגעים בדרך. אולי ניתן להשאיר את הגלמים מאחור, אבל עשרות אלפי מטבעות הכסף והזהב שנוצרו כדי ליצור אותם יצרו משרתים יעילים למקום הזה.

היציאות מהמבנה קרובות, אבל אחד מהאנשים שלך מתקרב. "אנחנו יכולים לתפוס נקודה על הגג, להשיג תצפית טובה יותר על הסיטואציה, שינה-דונו" הוא אומר בכבוד, אבל האחרים כבר מוכנים לצאת מהיציאה אם כך שינה תאמר להם. השאלה היא מה חשוב כרגע יותר לשינה- המודיעין המקדים או הפעולה המהירה.
IN
השלד מגיע, וראשיד נלחם בו, חוסם מכה אחרי מכה ובבירור מספיק מיומן בשביל להדוף את השלד. הוא מומחה בקרבות אחד על אחד, כך אשיגה שם לב.
אך בראשו של אשיגה, הוא רואה רק כאב ויגון בדרך הפעולה שהוא חושב עליה. ראשיד גאוותן, הוא חושב שאתם פשוטים, הוא מצפה להתקפה ישירה... והמלכודת שלו הונחה למצב הזה. או לפחות כך אתה חושב, כמובן ידיעת העתיד מערפלת את החשיבה האובייקטיבית שלך, מקשה עליך אפילו לפקפק במה שראית.
IN
אתה נוחת, מסתכל. בינתיים האנשים שלך מתקדמים, ויש משחק מעניין בין הצללים והגגות של אבי-השורשים, בין האנשים שלך לאויבים, ולפתע אתה שומע קול מאחוריך.
"חסר-השם" אומר מישהו לצורת העיט שלך, אך כאשר אתה מסתובב אתה לא רואה אף אחד. "אני מכבד את הכוח שלך, ולכן דע לך שהמוות הזה הוא בידי יריב ראוי" אומר הקול. תחושת סכנה פתאומית גורמת לך לזנק מעלה, כאשר אתה שומע קול של פלדה שורקת ממש במקום בו גופך הציפורי היה לפני רגע.

ומאחורה? לא דבר. הגג עליו אתה עומד נראה בדיוק בצורה בה חשבת.
"אל תזוז ותעשה זאת קשה יותר, אני הוא המתנקש המושלם, לעד בלתי נראה, לעד טוב מכול אחד אחר. אינני זקוק כבר לצללים, נטשתי אותם מאחוריי. הניצחון שלי הוא רק עניין של זמן, אז בבקשה אל תגרום לי להחזיר לשבט צל הדרקון חתיכות מרוטשות, זה יהיה קשה לסחיבה" הוא אומר בנימוס רב, בעודך מסתכל באוויר ממנו יוצא הקול, שאפילו אתה לא מצליח לפענח בו את הכיוון ממנו דובר אליך. זה אותו האחד שהתקיף אותך בכניסה לאבי השורשים, שהבריח אותך עם הזנב בין הרגליים. כעת אתה סוף סוף מבין מי הוא ולמה לא היית מסוגל לראות אותו ולו לרגע. זה היה משהו מעבר ליכולות נינג'ה פשוטות.
IN
הטקטיקה שלך יעילה, ועובדת, אבל היא תעייף אותך לזמן ממושך. אתה בינתיים צריך למצוא את המקור, המקור שהופך את אנשי הוואי לינג לפראים אכזריים שכאלו, המקור שנמצא איפשהו בשכונה התת-קרקעית שכוחת האל הזו. אבל במקום כזה ענק, אם כול כך הרבה כאוס, אתה חייב שיטה או דרך.

META
אתה מוזמן לגלגל בדיקת הבחנה. שים לב שאם לא תמצא דרך או שיטה למצוא אותו, הד"ק לגלגול יהיה קשה בהרבה מאשר אם תמצא דרך שכזו.
 
צ'אהו
צ'אהיו נושמת עמוק, היא מרימה את ידיה וכותפת אבק כוכבים מהסוס שלה. אוחזת בו בחוזקה עד שזה בשל, ואז היא זורקת אותו לעבר האוני, מעוורת אותם באור הכובים, ובאבק הקסום."
META
כשיש לי שטח פנוי אני מטיל gliiterdust לתוך מרכז האוני הכי גדול.
 
אשיגה מנער את ראשו ועוצר את עצמו מלנסות ולחדור את ערפילי הזמן ובמקום זאת הוא מרפה את החץ שבקשתו ופורש את ידיו לצדדים, מיד ימין שלו זולגים ערפילים לבנים שמתאגדים לזאב כסוף פרווה ועיניים לבנות. מיד שמאל ערפילים שחורים נוצרים והופכים לזאב שחור עם עיניים אדומות בוערות.
אשיגה לא יודע מה הסיפור המקורי אליו זוג הזאבים שייכים, האגדה עצמה נשכחה מזמן, התמונה של שתי הזאבים ניצבים אחד מול השני עם דמות מטושטשת בניהם הי כל מה שאשיגה הצליח להשיג במעמקי מבצר גורט.
אשיגה משלח את שני הזאבים שמסתערים לכיוון ראשיד כדי לסייע לזיכרון האחר שאשיגה שלח מולו.
הזאבים לא ישרדו הרבה זמן, הם בקושי צל של חזון, אבל בזמן שהם מסתערים אשיגה משתמש בכוחותיו פעם נוספת, הפעם כדי לנסות ולראות את הילות הקסם שבאיזור במקום את העתיד.
OUT
משתמש ביכולת Servitor (מקביל ל summon monster 3 בדרגה שלי), אני משתמש באפשרות לזמן 1ק3 מפלצות מהטבלה של רג 2 של הלחש. יצא לי 3 בק6 אז אני מזמן זוג זאבים, אחד עם התבנית של celestial ואחד עם התבנית של fiendish (בשביל האווירה, אין לי בעיה שהם יהיו עם אותה תבנית אם זה משנה)
אני שולח אותם לתקוף את ראשיד ובזמן שהם קונים לי אני מטיל את הלחש Arcane Sight כדי לראות אם יש מלכודת/משהו קסום באיזור חוץ מהמלכודת הברורה שכרגע מטילי הלחשים עובדים עליה.
 
שינה בוחנת את הסביבה במהירות. "לגג." היא אומרת, "אם אנחנו רוצים להפיל את הליידי נאי יאן פי, אנחנו צריכים להיות מדויקים." אם הם היו צריכים לעבור דרך הגלמים פעם נוספת בדרך חזרה היא הייתה מעדיפה לצאת כמה שיותר מהר- אבל הגלמים כבר מאחוריהם, ולא מהווים איום.
למעלה, אל היכן ששינה תוכל לראות את האיזור. לתכנן. לנצל אותו לטובתה. היא לא תצליח לקיים את חלקה בעסקה אחרת.
 
נאגאטו:
במאמץ אחד, נאגאטו מזנק גבוה יותר ויותר אל עבר הגגות, מחסל את אנשי הוואי-לינג תוך כדי שהוא "נסוג". עם התנועה הממושכת וייתרון הגובה, הוא יכל לראות רחוק יותר. הגיע הזמן למצוא את המקור.

META
אבחנה: 18+12 = 30
 
IN
צ'אהו מטילה את הלחש שלה, עוטפת את האוני באור המאיר, ונותנת לראש הליגה, הקשת שעד לפני רגע היה כנגדה- לפגוע ביעילות באוני. "בגידה!" צועקים האוני, אבל רק חצי מבינים את הצעקה, כאשר החצי השני חושב שזוהי פשוט זעקת קרב. הטקטיקה יעילה, אבל נראה שאוני רבים שמו לב למה שקרה לצ'אהו. הם שואגים בזעם, מתקרבים אליה על מנת לחסל אותה במיומנות.

צ'אהו חושבת שתוכל להתמודד איתם, כוחות הקסם שלה והגיבוי של ראש הליגה בהחלט יהיו לה לנשק, אבל לפתע ארבעה חיילים שקרובים אל ראש הליגה משנים את צורתם, הופכים גם הם לאוני וצוחקים ברשעות. "לא רק את יכולה לעשות את זה!" צועק אחד מהם. ראש הליגה ההמום פונה להגן על עצמו, אבל הוא בבירור נמצא בעמדה הרבה יותר גרועה מצ'אהו.

עכשיו זה או להגן עליו, או להגן על עצמה.
IN
אשיגה מצליח ליצור לעצמו רגע של הפוגה, רגע שמאפשר לו לראות את מה שנמצא מאחורה. והוא מצליח לראות את הרמזים לתוכנית של ראשיד. הוא יכול לשים לב להילת אשליה חזקה שמגיעה ממאי לין דווקא, ומהאנשים שלה. ובמקום זאת... מתחת למבנה עליו ראשיד עומד, הילות עוצמה, כאלו שכלי נשק קסומים לרוב מפיצים.
IN
בעוד שינה עולה מעלה במדרגות במהירות, היא שולחת את האנשים שלה להתפרס ברחבי הגג. האנשים מנצלים את ההפוגה הרגעית על מנת לשתות שיקויי ריפוי ולחבוש את הפצעים שלהם, לרפא ולו במעט את הנשק שהגלמים גרמו להם.
שינה מסתכלת, רואה את רובע הנמל הישן, ורואה שהיא מוקפת.
הסמוראים של מסדר הדאמיו השחור מעולם לא חיבבו את הסביבה העירונית שהגבילה ותחמה את כוחם, אבל הם היו מוכנים לסבול אותה בעבור הפטרון שלהם, במקרה הזה- ליידי נאי יאן פיי.
פטרולים בזוגות של סמוראים שחורים עוברים ממקום למקום, בעודם סורקים את נקודות מהם יכלו אויבים להסתנן בכול כיוון אוויר. שינה רואה נושאי כלים מסתובבים ומובילים ציוד ונשק. הסמוראים מכינים את עצמם להתקפה חיצונית, לכך לפחות זה נראה. ושינה, שינה כעת עומדת כקוץ במרכזם, תא עוין שהם עוד לא זיהו ומסוגל לפגוע בנקודה החלשה ביותר שלהם.
IN
נאגאטו 'נסוג' על מנת למצוא את המקור, עולה על עבר הגגות. שם, הוא מסוגל לזהות שני מקורות אפשריים. בצד אחד, הוא רואה חבורה של לוחמים מגודלים, מקרב הוואי לינג, שצועקים מילות עידוד. מאחוריהם, עומדים עוד שנראים בזעם הקרב, המנגנים בתופים אדירים. הקול של התופים שלהם נשמע בכול רחבי שדה הקרב, מהדהד, למרות שהוא נבלע בתוך צעקות הטירוף. המקום השני הוא מה שנראה כמו מבנה גדול שמקיפים אותו הוואי-לינג. בניגוד לשאר, נראה שכן הם מאוד מגוננים על מה שנמצא בפנים, והם לא משתתפים בטירוף חיסול העכברושים.

מהגג, נאגאטו יכול לראות את ההתנגדות. אנשי העכברוש יורים ומנצלים את אבק השריפה היקר שלהם, מורידים לוחם וואי-לינג אחד אחרי השני. אבל כמו שנאגאטו למד משוגון השמש (מומחה כמובן בכול כלי נשק חדש שעשוי לאיים על ממלכתו הטרייה) אחד מהיתרונות של רובים הוא היכולת שלהם להפחיד את היריב בקול רועם ובירייה החודרת כול שריון. וכאן היתרון הזה נרמס לחלוטין בידי הטירוף הנורא של הוואי-לינג.
 
חזרה
Top