• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

זוהאן שורף את אחד הת'אדיוסים, בעוד גנובל מצליח בקושי לקום מהרצפה. ידיו לא מוצאות כוח מספיק להניף את הלהב לכיוון הת'אדיוס שמולו והוא מפספס, אך למזלו לפני שהגועל יספיק להתקיף אותו ליילאני מסתערת דרך החרך הנקרוטי ופוצעת את הגועל בחזה. בזעקת כאב הוא מנסה להחזיר לה בנשיכה אך שריונה חוסם את השיניים החדות של היצור. המערה ממשיכה לרעוד בכוח בעוד השער ממשיך להתחזק.
META
ליילאני חוטפת 5 נזק נקרוטי.
התקפה של ת'אדיוס 2 נגד ליילאני: 14+2=16, פספוס
בשביל לחסוך זמן כולכם יכולים לפעול עכשיו והרעים יפעלו בסוף.
 
הקרע הזה פתוח יותר מידי זמן. ואייבל מבין שהזמן עובד לרעתם.
הוא מביט במעלה באוב, מבין שגם אם הוא ירוץ עכשיו דרך הקרע עצמו, הוא לא יגיע בזמן.
הוא מביט באחרים, מבין שגם להם אין יכולת לסיים את זה מהר יותר.

הוא יכול להמשיך, לרוץ לעבר מוירה ולנסות לפגוע בה, לקוות שלא מאוחר מידי.
אבל האמת היא, שאין להם בפירוש את הזמן הזה.
הם לא פה בשביל להציל את השנייה
הוא לא פה בשביל זה.
יש לו מטרה אחת. והיא לשמור על האיזון בעולם. לשמור על החיים והמתים.
והוא מוכן לעשות את מה שנדרש כדי לשמור על האיזון.

הוא חוזר לצורת אדם, גופו מתעוות בקלילות מהדוב המגודל לבן האנוש.
הוא מרים את ידו, אוסף את הלחות מהאוור, מקפיא אותה. ומצביע לעבר המטרה שלו.
סכין הקרח נשלח מידו במהירות, מפלח את האוויר בקור.
ומפלך את גופה של נעומילייה. מסיים את חייה, ומונע מהכוח שלה להמשיך להזין את הטקס.

MTEA
מבטל את צורת הפרא
משגר סכין קרח בדרג לחש 2.
17+6=23 בהתקפה.
היא חוטפת 3 נזק חתך.
והיא צריכה להציל בהצלת זריזות בד"ק 13 (מניח שהיא נכשלת אוטמטית אבל על כל מקרה)
או שהיא סופגת עוד 10 נזק קור
 
הזמן קופא לרגע כשהסכין ננעץ בנעומילייה. עיניה הבוהקות בשחור מאבדות את האפלה באותו הרגע, ואייבל שמביט לכיוונה רואה בהן רק בלבול, פחד. ואז הסכין מתפוצץ לרסיסים בבטנה.
לפני שמישהו מספיק להבין מה קורה, גל הדף עצום יוצא מהקרע, מעיף את מויירה על גבה. האדמה מתחילה לרעוד ללא שליטה ותקרת החדר מתחילה להתפרק, ונראה שעומדת לקרוס. הקרע מהבהב באורות סגולים המסנוורים את עיניכם, גווע לאחר שאיבד את העוגן שלו לעולם החומרי. "החדר הזה עומד לקרוס! כולם החוצה, עכשיו!" כריסטוף צועק לכם ומתחיל לרוץ לעבר היציאה.
 
בעוד האחרים יוצאים מהחדר במהירות, אייבל רץ אל כיוון הסלע החצוב מול הקרע. בין הבהובי האורות הוא מצליח לראות את גופתה של נעומילייה שוכבת על ראש הסלע. הוא מתחיל לטפס על הסלע אך לפתע משהו תופס ברגלו. מויירה זוחלת על הרצפה ואוחזת בו, בכוח זרוע מפתיע יחסית למלומדת. "אתה תיקבר יחד איתי, חלאה." היא מתיזה בשגעון, ולא מרפה מרגלו של אייבל. בנתיים גושי סלע מהתקרה נוחתים סביב השניים בקצב מתגבר.
 
אייבל מניד בראשו וקורא שוב לכוחות הטבע שבו, משנה צורה לצורה שלבש לפני פחות משעה, שוב גופו גדל לצורה דמוית העכביש בעלת הפה החומצי. גופו גדול מכדי שמויירה תוכל לאכוז בו אפילו אם תעשה זאת בשני יידים, ורגליו הדביקות יוכלו לטפס ולהחזיק את נעומיילה ללא בעייה.
META
צורת פרא לsteeder נקבה.

הצלת זריזות -16+3=19
 
אייבל גדל לצורת החרק, ומויירה מאבדת את אחיזתה בו בעוד היא זועקת בתבוסה. הוא מצליח לטפס על הסלע, לאסוף את נעומילייה (שחור פעור בבטנה ורסיסי קרח יוצאים ממנו במחזה די מחריד) לקפוץ למטה ולרוץ אל מחוץ לדלת. "הוא ימצא אתכם!" מויירה צועקת בעודה גוררת עצמה על הרצפה, "זה לא הסו-"
ברעש פיצוץ אדיר, השער קורס על עצמו והתקרה מתמוטטת, קוברת את החדר. אתם מרימים ידיים להגן על פניכם מהאבק, ולבסוף הוא מתפזר, משאיר אתכם לנשום. הדרך חזרה פנימה נחסמה, אך קרע הצלמוות נחסם יחד עם המערה.
 
"היא ניסתה לקבור אותי איתה. בפעם האחרונה שראיתי אותה היא שחררה את הרגל שלי." הוא אומר, "קשה לי לדעת. אבל אם את רוצה לחפור את ההריסות ולבדוק זו אופציה." הוא עונה, לא בסרקזם. הוא באמת מציע זאת כפתרון לבדיקה האם היא חיה או לא.
 
זוהאן ממצמץ בעיניו ומשתעל. הוא עדיין המום מההתרחשויות של הדקה האחרונה, מרגיש כאילו הכל זז מהר מדי. הוא רוצה לענות לאייבל, אבל אין לו אוויר בריאות. במקום זה, הוא מביט בגופה של נעומילייה. הוא חיבב אותה, והמוות שלה גורם לו לעצב וכעס. עם זאת, הוא מבין שזה היה חייב להיעשות.
 
כריסטוף מוחה דם מלחיו, מביט באייבל בעיניים מצומצמות אך לא אומר דבר לבנתיים. "נראה שעבודתנו כאן הסתיימה" הוא אומר לבסוף, "רק חבל שזאת שביקשה ממני לעזור לסגור את הקרע היא אותה המשוגעת שרצתה בפתיחתו מלכתחילה. הייתי מציע לכם להזהר, ולך במיוחד, פאלאדינית. אם האדם עבורו מויירה עבדה הצליח להגיע אליה בעודה עובדת עבור חסרי הכתר, מי יודע אל מי עוד הוא הגיע."
 
"אם אני לא טועה, אני מוכן לנחש שהאל מתים נעלמו אחרי שאבד הקשר שלהם לעולמנו." כריסטוף מסביר לליילאני. "בואו, נוכל להחליט מה לעשות עם הגופה מחוץ למקום המקולל הזה."
ואכן, אתם מוצאים את דרככם אל מחוץ לאחוזת ווייקראסט, ונראה שמהאל מתים שהסתובבו כאן נשאר רק אבק. בעוד אתם הולכים לכיוון דרך הגישה חזרה לעיירה, אייבל מבחין בעורב מוזר אשר יושב על אחד הענפים ומסתכל עליכם בדממה. לפתע, העורב מזנק ונוחת על האדמה מולכם. מערבולת של אנרגיה מאגית סגולה מופיעה, ובמקום בו עמד העורב עומדת כעת דמות, שפניה מכוסות בברדס וגופה מוסתר תחת גלימות שחורות, שנראות כמורכבות מנוצותיו של עורב.
"אז, ילדים, נראה שהבסתם כבר שתיים מהסגניות הכי חזקות שלי" מלחששת הדמות בקול ארסי כמעט, "מהנאגה המכשפה לא ציפיתי להרבה, אך דווקא את הנקרומנסרית תפסתי כבעלת תושייה ויכולת. כמה חבל. כך או כך, לא עשיתם דבר מלבד לעכב את תוכניותיי במקצת. עבור כל משרת שנופל אני אמצא שניים אחרים. אמרו לי, ילדים, מדוע אתם מתעקשים להיות מכשול בדרכי? מדוע אתם מנסים למנוע ממני להביא את בשורת האנרכיה אל הממלכה העלובה הזאת? האין איש לא לימד אתכם שלא מומלץ לשחק באש?" הוא מעביר את מבטו על כולכם, ועוצר לרגע כשמביט בזוהאן, אך אתם לא רואים את הבעת פניו. נראה שהוא ממתין לתשובה, לא ממש מבוהל מהעובדה שהוא עומד אחד מול שישה.
 
חזרה
Top