• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

לי-צ'אהיו
רצונת, רצונות. כל החיים הללו הם רצונות. רצון של ההוא לחיות בסבל, רצון של האחר לאוהב מישהו לא לו. הרצון של הילדה להיות טהורה... כל הרצונות האלה. מדוע לכבד רצון של אחד עם הרצון שלו עצמו פועל כנגדו.
אז שהגל יתחיל. שיתחיל תחילה מהראש, וישבור את הזנבות.
היא שולחת קללה של הקסמה, עמוק לתוך ראשו של הלטא המנהיג. שוברת את רצונו, ואז מרסקת לאט לאט כל מאבק בינהם. היא גורמת לו להבין שהרוכב הוא אולי בן ברית, אבל היא חברה. הליגה הזוהב אולי נותנת לו בית, אבל היא תיתן לו כבוד. היא שוברת את קשר האמון בין הרוכב לרכוב. מבהירה לו כמה הוא יותר מרק בהמת רכיבה. וכמה הרוכב הוא לא יותר ממשקל עודף שצריך להעיף.
היא שוברת את הרצון שלו, ואז נותנת למילים הרכות שלה לנצח.
META
HEX של עין רעה, רצון בד"ק 20, גם אם הוא מצליח הוא יסבול ממחסר 4 להצלות למשך סיבוב. אז לצורך העניין פחות רלבנטי
ואז hex של הקסמה, נכשל בהצלה - הוא מתקדם 2 דרגות בסולם הattitude.

כך או כך בדיקת דיפלומטיה על כולם - להוסיף לבדיקה עוד 4 אם הלטא של המנהיג הגיע למצב של friendly or helpful.
16+14=30 בדיפלומטיה. אם המנהיג הוא friendly or helpful אז 34
 
IN
הלטאים מהססים, הלטאים יודעים שהיא רואה את נשמותיהם. הם אולי שמחים בנאמנות שלהם, שמחים להיות קרובים אל הרוכבים שלהם ולקבל את התהילה של הזירה, אבל לין-צ'אהו קוראת לריקנות שבהם, לטבע שלהם שכולל לא להיות כבולים, ופוגעת בנפשם. הלטאים כולם עוצרים, לא מקשיבים. הם לא ישתפו פעולה עם רוע נורא כמו צ'אהו, הם ככול הנראה ילחמו, אבל הם מהססים. אם לין-צ'אהו רואה את הריקנות הזו, מה עוד היא רואה בהם? עד כמה עמוק היא מסוגלת לראות את נשמותיהם?

ורגע הבהלה הזה נותן לצ'אהו את הרגע לומר לאוני שלה להתקיף.
 
לין-צ'אהו
אם הם לא יהיו עם צ'אהיו מרצונם, הם יהיו איתה מפחדם.
אם הם מסרבים לקבל את האמת. הם יצטרכו להתמודד איתה
"חסלו אותם." היא לוחשת. "הראו להם את האימה של גוקה האמיתית." היא לוחשת ברוח. מורידה את ידה כדי שהצללים של גוקה יכסו את הליגה הזוהבה, ימחקו את ניצוץ כלי הנשק שלהם, יהפכו את הכבוד שלהם לפחד. את הגבורה שלהם לכישלון, ואת האמת שלהם לחטא.
 
IN
צבא האוני מסתער בשעטה שמרעידה את האדמה. יצורים דמויי ענקים, טנגו, קיטסונה ועוד שכול אחד מהם הוא רוח אוני שבחרה את הגוף שלה בהשראת החיים, על מנת להביא הרס לכול מה שהקאמי של העולם הזה רואים כמקודש. אוני דמויי ענקי כפור ולהבה, שגודלם מאיים על כול הסובבים אותם, שוברים דרך הצבאות. לין-צ'אהו מתקדמת, כגנרלית של הכאוס.

אבל סייג'י מנצל את פקודת ההתקפה של לין-צ'אהו, מנהיג הסון מפיל כמה אוני במכותיו ומנצל את בני בריתו לעכב את האוני הגדולים יותר. הוא רץ, מתקדם עד שהוא מגיע ללין-צ'אהו. "את הנחש צריך לכרות מהראש" הוא אומר, בעודו מתחיל בהסתערות שלו, ואז הוא מרים את הנשק. קול מתפוצץ נשמע ממנו, מחריש כול דבר בסביבה, משתיק כול קול. בבירור נשק כנגד מטילת לחשים מיומנת כמו לין-צ'אהו.

META
להבסתו של סייג'י, על צ'אהו לגלגל גלגול התקפה באמצעות ההתקפה הטבעית עם התוסף הגבוה ביותר שלה או שהיא מסוגלת להשתמש בלחשים. ישנו סיכוי של 50% שלחשים עם מרכיב קולי לא יעבדו ברגע הזה, ואני מגלגל את הסיכוי הזה.
 
לין-צ'אהו
אם צ'אהיו הייתה קוסמת, אזי לסייג'י היה יתרון
אם צ'אהיו הייתה בורחת ללחשים שלה, אז לזסייגי היה יתרון.
אם צ'אהיו הייתה עדיין ילדה, לסייג'י היה יתרון.

אבל היא לא.
והוא לא מעניין אותה.
כל הטכניקות שלו, כל הפעלולים, כל האומץ.
כל זה לא יהיה שווה דבר
בקרב מול מכשפה.

היא מרימה את ידה, הוא לא מעניין אותה מספיק בשביל להיות חשוב.
היא סוגרת את ידה. והוא נרדם.
META
מפעיל hex של קללת שינה, הוא צריך להציל רצון 20 או שהוא נרדם ל9 סיבובים.
(אם במקרה יש לי זמן לפני זה להפעיל עין רעה הוא צריך להציל נגדה גם באותו ד"ק, בכישלון הוא סובל מחסר 4 לכל ההצלות למשך 5 סיבובים. אם הוא מצליח זה רק סיבוב אחד.)
 
שינה מחזירה מבט, מסמלת לו להחליט בעצמו. בניגוד אליו, לה אין ניסיון רב שנים בפיקוד ובטקטיקה- בביתה היא למדה נימוסים והליכות, היסטוריה ובירוקרטיה, דיפלומטיה ופוליטיקה. לינג היה זה שלמד להלחם, ובסופו של דבר- היה אמור גם ללמוד לפקד.
לאחר מכן, בהוואנגוט, היא לא טרחה ללמוד את אמנות המלחמה. היא נתנה לעצמה לשקוע בלימודי המדעים וכאשר היא לא למדה- היא הייתה עסוקה בליצור קשרים, להפעיל אותם ולחפש קצוות חוט.

תהיה זו טיפשות להחליט החלטות טקטיות בעצמה, בוודאי כאשר היא יכולה להשתמש בגנרל מנוסה כמו אראקמה טורושי.
 
אשיגה
אנחנו צריכים הגנה.
אשיגה קורא לאנשי אגודת מגלי הארצות ולהבי הפרפר להתאגד במעגל.
"הדרקון יספק לנו את ההזדמנות להמשיך, ואנחנו חייבים להיות מוכנים לנצל אותה!"
באותו זמן הדרקון הלבן מתעופף במעגלים גבוה באוויר במהירות סביב אשיגה ובני בריתו, ורוח מתחילה לנשוב סביבם, אך היא לא מתנהגת כמו רוח רגילה, הרוח שהדרקון יוצר מתחילה בקצה המעגל של לוחמי הפרפר ואנשי האגודה ונושבת כלפי החוצה, מחזירה את הנשקים שהקיטסונה יורים חזרה אליהם ומאיצה את הנשקים שנורים מתוך המעגל ישירות לעברם.
הרוח הבלתי צפויה נותנת מספר שניות קריטיות לאנשים להתארגן מחדש ולהכין התקפת נגד.

OUT
בגדול אני חושב על יכולת דמוית היכולת שליטת רוח שיש לדרקונים קיסריים, מעגל רוח שמרכזו באשיגה עם "עין סערה" בגודל שכולל כל בעלי בריתו אשר מקשה על אנשים להתקדם לכיוון פנים המעגל ומקשה מאוד/לא מאפשרת להתקפות טווח לא קסומות לעבור מחוץ המעגל פנימה (אך לא מונעת התקפות מתוך המעגל החוצה)
בהנחה שלא יהיה משהו לא צפוי עד אז, זה השלב הראשון בהכנת סופה שבסופו של דבר תישלח כנגד הסופה המתקרבת.
 
IN
לין-צ'אהו רואה את סייג'י כמעט נרדם, את הלוחם כמעט נופל למולה, אבל לפתע אחד מהסון שמניף את להביו כנגד אוני ענק האש נופל ומתעלף. משהו העביר את הקסם הלאה ממנו, כוח מסוים. הוא מתקרב במידה מסוכנת לצ'אהו, מניף את האלה שלו אל מול לין-צ'אהו וכמעט פוגע בפניה. "הקללות שלך חסרות משמעות, מכשפה. המזל שלי קשור למזלות העליונים, ולא לעולם האפל שלך".
IN
שינה מתקדמת ביחד עם הלוחמים, היא רואה את אראקמה נותן החלטות טקטיקות, היא מתקדמת עם יחידה של לוחמי העלית של לואונג נוהו. בינתיים הסמוראים של מסדר הדאמיו השחור מתקדמים, ושינה מוצאת את עצמה ואת לוחמי העלית מכותרים לפתע בידי כמות סמוראים שהיא פי אחד וחצי מהם. היא מסתכלת קדימה, היא יודעת שהיא ולוחמי העלית צריכים להיות כאזמל מנתחים, נכנסים לבטן צבא האויב ומשתקים אותו מבפנים. היא צריכה להתקדם מפה.
IN
הסופה מתערבלת מסביבכם, ואנשי אגודת מגלי הארצות ולהבי הפרפר מסתכלים המומים כאשר ההתקפות ניתזות מהם. אבל הקסם שאבד מכלי הנשק, השריונות והחפצים הקסומים ממלא את כולם בבהלה. "אנחנו צריכים גם להתקיף!" נשמעת הקריאה בין כול השאלות של מה בשם האלים מתרחש וכיצד הדרקון הזה הגיע לסייע. אבל אתם חייבים לתכנן התקפה, אפילו עין הסערה של הדרקון מסוגלת לתפקד רק לזמן מוגבל.
 
נאגאטו:
היאקוזה לא היו צבא מסודר לא משנה מאיזה כיוון הוא הביט בהם. הם היו חבורה כאוטית של פרחחים ובריונים, לכל היותר, ולנסות ליצור טקטיקה שתשלב אותם תיגמר בכישלון מוחלט. הוא היה כמעט בטוח שהרוב המוחלט מביניהם לא ידעו כיצד לציית לפקודה מבלי להרהר ולהתמהמה.
ולכן, הוא עשה בדיוק כמוהם.
הוא פעל.
נאגאטו הסתער קדימה ביחד עם היאקוזה, שואג וצורח בעודו מניף את הקטאנה שלו לכל כיוון, שובר ומרסק עצמות במקום לחתוך ולשסף את הגוף, משאיר עשרות פצועים מאחוריו אשר ממשיכים לצרוח יחד איתו ועם היאקוזה. הטרור והפחד שהוא השרה באויב היה נוראי, עשרות יאקוזה ואנשי עכברוש מסתערים ללא רחם, משאירים את אויביהם להתפתל ולסבול במקום למות באופן מהיר וחסר כאבים. לא ייקח לתחתית הפירמידה של הוואי-לינג להתפרק כאשר החיילים הפשוטים שלהם יחליטו שאין זה שווה להם לעבור את העינוי הזה למען המפקדים שלהם.
 
אשיגה תופס את ארסלן.
"הדרקון יוצר סופה כנגד הסופה שמולנו. אני לא יודע מה יקרה כאשר שתי הסופות יתנגשו, אבל אני בטוח שאנחנו צריכים להיות רחוקים משם ככל האפשר. עזור לי לארגן את האנשים, כשהסופה של הדרקון תעזוב אנחנו צריכים להיות מוכנים לזוז במהירות."
בזמן שאשיגה מדבר, הרוחות סביבם הולכות ומתחזקות ומעליהם במסלול הדרקון מתחילים עננים שחורים להתאסף.
הדרקון שנראה כמו כוכב נופל בין העננים השחורים "נושם" עמוק ומשחרר את נשק הנשיפה שלו שוב שוב, ברקים לבנים אשר מרקדים בין העננים השחורים בקול רעם מתמשך, מתפצלים ומתלכדים ולעיתים יורדים מהעננים ופוגעים באלה הנמצאים מחוץ לעין הסערה.

OUT
אני חושב על משהו דומה ליכולת קריאת הברקים שיש לדרקונים, אבל יותר כדי להבהיל מאשר לגרום לכמויות גדולות של נזק.
שלב שני ביצירת הסערה.
 
IN
אוני מגודל בצורת ענק כפור, הידוע כיאי כפור, מסתער להגן על צ'אהו. הוא וסייג'י נלחמים למשך זמן מה, אלת הפלדה מתנגשת עם עמוד האבן שהאוני הענק משתמש בו. סייג'י יודע לנצל את המהירות שלו, אבל מול כוח כה עוצמתי וברוטלי, הוא לא יכול להתמודד. עמוד האבן שובר דרך ראשו ומרסק את עצמותיו ואת צווארו, מכניס אותו פנימה.

צבא האוני יכול להסתער, שאר היחידות של הליגה הזהובה נמצאות בהמשך, אבל מהומה של זרים נמצאת במרכז. האם צבא האוני יתעכב, או יחתוך דרכם? לין-צ'אהו יודעת שזה יעורר את תאוות הדמים ויחזק את האוני.
IN
הנשק שלך מונף קדימה ופוגע בגופים רבים ושריונות שונים ומשונים. הוואי-לינג היו אפילו פחות מאורגנים מהיאקוזה, והיו הרבה יותר פראיים, אבל חסרי אימון. הם תיעלו את הרגשות שלהם, את הזעם שלהם, הם התקיפו עוד ועוד. אבל משום מה, למרות שרבים נופלים תחת חרבותיכם, לא נראה שזה משפיע עליהם. כמעט כאילו כוח כולשהו משפיע עליהם, מחזק את הזעם והשנאה שלהם לכול דבר שאינו אנושי לחלוטין. הטקטיקה שלך פועלת כנגדך, הם נלחמים אפילו יותר חזק- אבל אתה מבין שבמצב הזה, גם לחסל את המפקדים שלהם היה חסר משמעות. יש כאן משהו מעבר לכך.
IN
הדרקון נושף את הברקים והרעמים ואתם זזים, נעים במהירות ברחבי הבניינים והאזורים. אתם מתקדמים במהירות, כאשר לפתע שורה של פיצוצים נשמעים. שני בניינים, משני הצדדים המנוגדים שלכם, קורסים מטה לקול הפיצוץ. כאשר אשיגה מסתכל, הוא יכול לראות על הקרקע חרוטים סימנים מאגיים, ואדם אחד עומד למולו.

ראשיד, חבר באגודת הצפעים. "ידעתי שתברחו, מגלי ארצות, אתם תמיד בורחים, ולכן נפלתם היישר למלכודת" הוא אומר, ומאחורי הקבוצה מופיעים קבוצה של שכירי חרב, מונהגים בידי מאי-לין. היא מסובבת את החנית שלה, מוכנה להילחם.

"עבר זמן, אתה נראה שונה" היא אומרת "אבל כעת, הנקמה שלנו הגיע. עשיתם הרבה בעיות למעמד שלנו בין הצפעים, עכשיו הגיע הזמן להחזיר את השלל" היא אומרת.

אתם נמצאים במרכז מלכודת מאגית, ושכירי החרב של אגודת הצפעים מתקרבים אליכם. האזור קטן, הדרקון יגרום הרבה נזק אזורי, אבל אתה מסוגל לקרוא לו. אגודת הצפעים הובילו אתכם למלכודת שלהם, אבל אתם לא תובסו כול כך בקלות.
 
לין-צ'אהו
הם לא פה בשביל להרוס את העיר, הם נלחמים בשביל העיר.
הליגה הזוהבה היא איום על העיר, והם המטרה.

"עדיין לא מאוחר" היא שואגת בקולה מבעד לצבא האוני כאשר אלה מתקרבים לעבר הליגה. "זנחו את אדוני הכזב, זנחו את אלו אשר כובלים את חירותכם. הצטרפו להילחם למען גוקה. גוקה האמיתית. ותזכו לחירות ולחיים שלכם." היא חותכת דרך הזרים. הם לא מעניינים אותה. והם לא המטרה.
 
שינה
שינה מסתכלת על החיילים שלה ועל הסביבה, ורעיון עולה במוחה. היא מוציאה מבחנה חומה ומרוקנת בלגימה אחת את התמצית שבתוכה. היא עוצמת את עיניה לרגע, וכשהיא פוקחת אותן בשנית- הן זוהרות בכוח קסום. שינה מחייכת כשהיא סוקרת את הנמל הישן- וכמו כל איזור עתיק בעיר, היא בטוחה שגם בנמל הישן יש מעברים שנשכחו מתחת לבנייה החדשה יותר, דלתות נסתרות ונתיבי בריחה. ועם השיקוי הזה, היא יכולה לראות את כולם.
META
detect secret doors

אגלגל הבחנה למען קיצור הליכים- 18
 
IN
צבא האוני חותך דרך הזרים, וראשים מתגלגלים, כוהנים נרצחים, אנשים נהרגים במהירות. כאשר לפתע האדמה עצמה רועדת מתחתיכם. קבוצת כוהנים, דווקא מקרב הזרים ולא מקרב הליגה, מתפללת. והקרקע נפתחת לשניים. האוני נופלים למכתש הקטן שנוצר, הוא רק עיכוב ולא משהו שיכלא אותם לזמן ממושך... אבל יש שם משהו.

מתוך האדמה, נחילים של יצורים מוזרים. שילוב בין צמח, פטריה וחרק מוזר יוצאים, הם מטרידים את האוני, מנסים לשתות את דמם, למרות שמהר מאוד אפשר לראות שדם בני תמותה עדיף להם. היצורים האלו אבל יוצאים ממש ממתחת לאוני, וקודם כול מתקיפים אותם.

קבוצה של כוהנים, ככול הנראה של אלת רעידות האדמה הוונדרנית, משלבים ידיים מסביב למכתש. הם מתפללים בוונדרנית לאלה המקוללת שלהם. האנשים מקללים אותם כשם שהם מקללים את האוני, הם לא רואים אותם כמושיעים, אך אפילו הם לא מוכנים לתת לך להתקדם.

ובינתיים, למרות שהם עדיין במרחק מה, הליגה הזהובה גם הם מתקרבים. יש להם עוד זרועות מעבר ללוחמי הסון שהושמדו.
IN
שינה מוצאת כמה דרכים ישנות. צורת המחשבה שלה נכונה, הנמל הישן כלל כמה וכמה אזורים להסתיר מעבר של דברים שלא היו חוקיים בתקופות שונות בהיסטוריה של גוקה, בין אם בזמן אימפריית לנג-ווא, או אפילו זמנים עתיקים יותר של האימפריות ייקסינג ושו. שינה מזהה שני מעברים שיכולים להתאים לקבוצה הקטנה שלהם, מעבר אחד שקרוב יותר אל הים ומעבר שני שעובר ממש בתוך הרובע ויוביל אתכם עמוק הרבה יותר, אבל שינה לא בטוחה מתי הוא מסתיים. אם היא יכולה לראות מהמבנה של המעבר הקרוב יותר למים שהוא לא יכול להתמשך יותר מידי, מי יודע לאן ייקח אתכם המעבר השני.
 
שינה
אם הוא עובר דרך הרובע, יש סיכוי טוב יותר שהוא יוביל אותם אל המפקדה בה הליידי נמצאת. היא מעדיפה להתקדם במקום לסגת לאחור. שינה מפקדת על הקבוצה הקטנה להתקדם פנימה.
 
לין-צ'אהו
צ'אהיו מנסה לאסוף את האוני, לאגד אותם מחדש סביבה ורחוק מהזרים ומהיצורים שהם זימנו, אבל עד אז, היא חייבת לתת להם את הזמן להאתגד, היא צריכה לקחת מהלגיה את היתרון הקטן שיש לה, היא צריכה להפיץ את הספק בליבם כמו אש בשדה קוצים.
היא לוחשת שמועה, שמועה איומה על העולם ועל כל האמת שבו, השמועה עוברת בין האנשים ומגיעה לעבר הליגה, ממלאת את ליבם בספק בעודה מתפצרת בינהם, החשש והפחד שלהם מלבה אותה, מחזק אותה. עד שזו מתפרצת. הופכת לאש בשדה קוצים- פשוטו כמשמעו.
META
מטיל Burning Entanglement - איזור ברדיוס 40 פיט (יש לי טווח של בערך 250 מ' ללחש הזה אז אני מנסה לתפוס בו את ההתחלה של שורות הליגה ומשם לאיזור חיץ ביני לבינם) הם צריכים להציל תגובה בד"ק 19, בכישלון הם אחוזים. כל יצור שמתחיל את תורו אחוז סופג 4ק6 נזק אש, וכל יצור שלא אחוז סופג 2ק6 נזק אש (הצלת תגובה נוגדת את ה2ק6 ללא אחוזים)
בנוסף נוצר עשן, הם יכולים לראות 5 פיט ללא בעייה, אבל כל דבר מעבר לזה מקבל מחסה של 20%
 
השמיים משחירים כשהסערה הדרקונית הולכת וגדלה ואשיגה שוקל לרקע לקרוא את מולא כוחה על הצפעים שמקיפים אותם, אבל הוא בוחר בינתיים לנסות ולמזער את הנזק לעיר ובמקום זאת פונה לארסלן בעל הנסיון הרב יותר בלחימה ואשר מכיר את העיר.
(אם אשיגה מכיר מישהו מהאגדוה בעל נסיון בלחימה בקבוצות גדולות הוא יפנה גם אליו.)
"אתה מכיר את העיר וכציד להילחם בה, האם אתה רואה דרך לצאת מהמלכודת הזאת בלי אבדות גדולות?"
 
חזרה
Top