• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

"שלום לך, ליידי אסטרה." האקושין קד קלות. "הלנה שלחה אותנו אלייך בדחיפות. אנא הכניסי אותנו ונדבר."
out
מה השעה? אני יוצא מנקודת הנחה שהשעה נורמלית, שאני יכול לזהות את הליידי אסטרה בביתה שלה, ושאני אכן מזהה אותה.
 
עיר
האישה מחמיצה מעט את הפנים, אבל נראה שהסקרנות גוברת עליה. "טוב." היא אומרת, "היכנסו".היא פותחת את הדלת ומובילה אתכם לסלון ביתה, "אני אביא תה." היא מוסיפה ונעלמת לדקה, שבוספה היא חוזרת עם קנקן תה וארבעה ספלים. נראה שהיא מחכה לתגובה שלכם
 
נראה שאם האקושין לא היה כאן היא היתה ממשיכה לחכות לתגובה. "אז בעיקרון את אחת שמבינה עניין. אז בטח שמעת על ההתקפה שהסירונאים מתכננים על נמל חירות, ואת יודעת מי נגד מי," ספק אומר ספק שואל האקושין, תוך כדי שהוא מנסה לשים לב להבעות פניה ולשפת הגוף שלה, אם היא שמחה מהפלישה או מרגישה מפוחדת שמא 'עלו עליה' או בכלל לא ידעה ממנה ומופתעת, או משהו אחר.
meta
זיהוי מניע: 7+8 = 15
out
סירונאים זה אלו שתומכים בסירונה פוליטית, לא רמי דם כגזע.
 
עיר
"נאמן?" היא שואלת, "אתם חושבים שאני איזו רב-מרגלים יודעת כל?" היא מייד מוסיפה בקצת כעס. "מה גורם לכם לחשוב שאתם יכולים לבוא לביתי ולדרוש ממני תשובות?" היא ממשיכה. "מה, להלנה נגמר הדברים לעשות אז היא שולחת את עושי דברה להרגיז את הציבור?!"
META
ברור לכם שהכעסתם אותה, אם אתם רוצים להוציא משהו מהשיחה הזו, תצטרכו לפייס אותה
 
עיר

"אנחנו מתנצלים ליידי אסטרה, וסלחי לנל שלנו. אנחנו מנסים כבר כמה זמן למנוע התקפה של פיות ששמענו שעשויות לגרום לצרות בנשף עצמו והרמזים של החקירות הובילו אותנו אלייך. יחד עם זאת, אין שום תירוץ להיכנס לבית של מישהי ולהגיד שהיא תוקפת." ראשיד אומר, מנסה למנוע פגיעה דיפלומטית. בו בזמן, אמירה חוקרת את ההתנהגות של ליידי אסטרה, מנסה לראות האם משהו מסריח.

META
דיפלומטיה לראשיד 17+10=27
זיהוי מניע לאמירה 16+8=24
 
עיר
האישה שותקת כמה רגעים, "אתם באמת חושבים שהם הולכים לתקוף בנשף?" היא שואלת. "ואיך זה קשור אלי בדיוק?"
META
נראה שהיא קצת יותר רגועה, לאמירה לא מבחינה במשהו מוזר מעבר לסקרנות גוברת אצלה הליידי
 
עיר
"כמו שכבר אמרתי נאמר לנו שאת מכירה את הפיות בעיר," נל אומרת כשלא ממש ברור לה מה כלכך הכעיס את ליידי אסטרה בפעם הקודמת שהיא שאלה "אז את יכולה לספר לנו עליהן כדי שנוכל להתחיל לחפש ראיות ולעצור את ההתקפה."
 
עיר
נל מסתירה בקושי רעד לא רצוני בגופה כשליידי אסטל מזכירה את האפשרות של שרפת האי, מה שגורם לה לגמגם מעט: "כנראה ש.. ש.. שלא, אבל אמ... את בוודאי יודעת או יכולה לנחש מי מהפיות בעיר יותר ממה שהיא מציגה את עצמה. אממ.. יותר חזקה או יודעת יותר לדוגמה."
 
עיר
"את מבינה שזו באמת ירייה בחישכה יקרתי?" אומרת הליידי, "אני יכולה לספר לכם על אדמנוד שתמיד טוען שבני האדם הם עובדים גרועים ומה שבן פייה אחד היה עושה לבדו הם לא עושים בעשרות, או אולי לספר לכם על ניסטרה שכועסת כשמספרים לה שיש בני אדם עשירים ממנה..." היא מנידה בראשה, "אף אחד לא באמת בא ואומר שהוא רוצה לפגוע בבני אדם. בדרך כלל זה הפוך."
 
"וזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים." אומר האקושין. "אנשים, ופיות גם כן, לא מחרחרים מלחמה כדי לפגוע. הם נלחמים כי הם נפגעים מבני האדם. לא כל רם דם שנעלב קצת מבני האדם ינסה להרוג אותם, אבל אם מישהו מהם לא אוהב את בני האדם הוא בהחלט עלול לנסות לשרוף את האי, או יותר סביר - להשתלט עליו למען סירונה. אם את מכירה את בני הפיה הממורמרים זה בדיוק מה שאנחנו צריכים לשמוע ממך."
 
עיר
הליידי נראית מאוד מהורהרת. שוקלת לעמוק את המידע שאתם אומרים. "תמריס" היא אומרת לבסוף. "הוא אמור להיות צעיר," היא מצחקחקת מעט, "כנראה מבוגר ממני רק באלף שנה." היא מעט מושכת כתפיים למחשבה שהיא כבת אנוש מכנה רם דם כצעיר. "אבל הוא מסוג אלה שיוודאו שדו קרב על כבוד יהיה עד המוות או דברים כאלה." היא אומרת, "הוא מסוג האנשים שאתה לא יכול לתפוס כי הוא תמיד זהיר. הוא בחיים לא רצח מישהו בדם קר או עשה משהו רע, זה תמיד תוצאה של אירוע."
 
"אז איך אנחנו מגששים אחרי טיפוס כזה..." האקושין תוהה בקול, ואומר לליידי אסטרה "אבל מה האינטרס שלך מכל העסק? מה את מרוויחה מלמסור לנו את המידע הזה? והאם יש משהו שאת רוצה שנשיג בשבילך?" הוא שואל.
meta
דיפלומטיה (למשא ומתן) 30
זיהוי מניע (לנסות להבין מזה באיזה צד היא, לאו דווקא סירונאית או מורדת אלא גם אינטרס נסתר) 18
 
עיר
נל סקרנית לשמוע למה תמריס הוא האחד עליו ליידי אסטרה חשבה ולכן היא שואלת, "תמריס? איפה אפשר למצוא אותו ומה הוא עושה? למה הוא הראשון שעלה במחשבתך כשמודבר על פגיעה בבני האדם?"
 
עיר
"ובכן יקירתי" עונה אסטרה, "הוא עוד אחד מהאצילים פה, רוב הזמן הוא נמצא מחוץ לנמל חירות ובאיזה משימת שייט מטעם עצמו. יש שאומרים שהוא שודד ים, אבל יותר סביר שהוא בסה"כ מנסה להרוויח ממסחר או דברים כאלה." היא מושכת קצת כתפיים, "כשהוא חוזר, מישהו בדרך כלל מעצבן אותו ומוצא את עצמו מוזמן לדו-קרב. זה תמיד יהיה בן תמותה ולא אחד מבני הפיות, ואף על פי שעקרונית אסור לקבוע דו-קרב עד מוות, אם היריב מת מפציעו זה לא עובר על החוק כאן. ותמיד היריבים שלו מתים מפצעים." היא מסבירה, "הוא לרוב מתבודד ואין לו הרבה חברים. והוא מופיע רק כשהוא צריך להופיע אז הוא נשמע לי כמו מישהו שמתאים להיות מרגל בסתר כל הזמן הזה... או הוא או הנוק הזה..." היא מוסיפה
 
חזרה
Top