• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

"ובכן, השלושה האלו הם זנתרים, ועל פי איך שהם נראים הם עברו מסע קטן הביוב, שכמו שמי שלא מנסה להפיל את בעיות העיר על כוח אפור היה יודע הוא השטח של הקאזנת'אר. וכנראה שהקזאנת'אר החליט להגיב על הפלישה הזו בהרג של אותם פולשים. עוד משהו?"
 
IN
"אם אתם שואלים אותנו מה אנחנו יודעים, זה אומר שכמונו- אין לכם מושג את מי לשאול" אומר אאוליס, נראה מרוגז מכול העניין. "במקום לשאול שאלות לא קשורות שלאף אחד מהצדדים אין תשובה, בואו נזרז את הציד: יש למישהו מכם דרך לעקוב אחרי מישהו שברח באמצעות קסם?" הוא מפנה את השאלה למשמר.
 
אל אאוליס, בארניבוס מחייך ועונה, "ה'טורף' הממוצע של העיר לא יודע איך להשתגר בקסם, ידידי. יש לנו עסק עם טורף מיוחד כאן."
הוא מגרד בזקנו ואז עונה לוירדו, "עברתי כאן פעם או פעמיים בעבר. אתה אחד מהבעלים של המסבאה הזאת, כן?" הוא מצביע על גולגולת הטרול מאחוריכם. "עד כמה שאני מזהה, נראה שהננס הזה ניסה להגיע אל מפתן המסבאה, אולי כדי להתחבא כאן... או אולי כדי לתת לדבר איתך? כך או כך, אדוני היקר, אבקש שתנסה להזכר אם לא ראיתם או מצאתם שום דבר אחר באזור זירת הפשע. עלי להזכיר לכם שהסתרה של ראיות היא פשע בעירנו, פשע שעלול לגרור קנסות של מאות דרקונים..."
 
"אחת מנשות האדם אמרה שזו הייתה בובה בדמות אדם שגרמה לפיצוץ, שזרקה משהו לכאן. אבל חוץ מזה, חוץ מהריח, שאני מניח שכמו עם השיגור הקסם שלכם לא יכול לסייע איתו הרבה, אין לי שום דבר נוסף לתת לכם" אומר אאוליס, נראה מרוגז מהכישלון שלו בלמצוא מידע יעיל בעצמו.
 
"אני יכול להגיד לך שכנראה הננס הגיע מהביוב, וספק שהוא ניגש לפגוש מישהו מאיתנו, הוא עדיין מחזיק את הפיגוין שלו ביד." עונה לו טאלין ומצביע על הגופה, "למעשה ההערכה שלי היא שהננס שייך לקזנתא'ר" הוא מסביר, מניח שהעובדה שהגיע מהביוב מחזקת את הטענה הזו. "אני גם מכיר חלקית את אחת הנפגעות, ויכול לזהות לפחות נפגע אחר כזנטירי, אם כי אני מניח שגם החבר שלו הוא כזה." הוא מייד מוסיף. "אני מניח שארבעת מופיעי הרחוב היו נזק היקפי שלא היה מתוכנן. אבל כל האחרים." הוא מניד בראשו קצת. "בקשר לשלושה הנותרים, הניחוש שלי טוב כמו שלכם. אם הם היו הרפרים הייתי מזהה אותם."

נראה שהוא עוצר לחשוב מעט, מנסה להיות יעיל בשביל אנשי המשמר, "הנזק הוא בוודאות מכדור אש, אז אני רק יכול להניח שהדבר שנזרק הוא מה שגרם לכדור האש. " הוא מנסה לחשוב על הבובה בדמות אדם. אבל כרגע משהו אחר נמצא בראשו. ישנה גופה זנת'ירית, גופה שקשורה להרפרים וגופה שכנראה קשורה לקזנת'אר... אז מי הצד הרביעי בסיפור.

META
אני מנסה לגלגל מאגיה בשביל הקטע של הבובה בדמות אדם. אם זה נשמע לי כמו קסם/השפעה קסומה שאני נתקלתי בה.
20 טבעי, 25 סה"כ
 
"ובכן, דיברתי עם הנגר שעובד שם, הוא אמר שהוא מצא את זה-" וירדו מראה את חצי המסכה לקוסם "- אולי זה היה שייך לקורבנות, או אולי לתוקף." וירדו רוכן אל הקורבנות, מנסה לבדוק אם המסכה התאימה לאחד מהם ואז קם שוב "אה, נכון רציתם את זה- בבקשה." וירדו מגיש את המסכה לקוסם
 
הרה לוקחת כמה רגעים ארוכים לרחרח את המסכה, ואז מביטה באאוליס. אכן, למסכה יש מעט מהריח שהרה הריחה בסמטה.
בארניבוס מגרד בזקנו, מהרהר בכל המידע שנתתם לו. "אנחנו נזדקק לעוד מידע כדי לגלות מה באמת קרה כאן. הדבר ידרוש מעשה... לא נעים במיוחד, אך זאת הברירה הכי טובה שלנו כרגע. אני אקח את הגופות אל מקדש קלמבור. הכהנים שם מחזיקים ביכולת לדבר עם המתים. אולי נצליח לתשאל את הגופות ולגלות משהו חדש שלא ידענו." הוא מביט בכם לעוד רגע, ואומר, "כיוון שאתם נראים כבר מעורבים בחקירה, מי מכם שמעוניין בכך מוזמן לבוא איתי לתשאול. זה לא אומר שאתם יורדים מרשימת החשודים, אך אני חושב שהרעיונות שלכם בנושא יכולים להוות עזרה גדולה." הוא מסיים ומסתובב לעבר אנשי המשמר, מורה להם להשיג כרכרה ולאסוף את הגופות. סמל קדריק מביט בכולכם במבט קר. "אולי בארניבוס סומך עליכם בחקירה הזאת, אבל אני לא נופל לשקרים שמכרתם לו. העיניים שלי עליכם, במיוחד עליך, סמית'סון. בפעם הבאה שתסתבכו בצרות, אני אהיה שם, עם צו מעצר ואזיקים." הוא יורק על הרצפה ואז מסתובב וחוזר אל אנשיו.
 
חזרה
Top