• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

IN
ראליין, כעת חופשי מההולו רץ דרך העשן הסמיך, יוצא מצידו האחר וכורע לצד סיגפריד. ידיו של ראליין בוהקות בעדינות באור לבן בעודו עובר על פצעיו של סיגפריד, מאחה אותם זמנית על מנת לעצור את הסימון והגסיסה.
לאחר מכן ראליין מתרומם ומשסף את הכוהן השרוע, מוכן לפגוע בכוהן שוב אם זה ינסה לפגוע באחד מבני החבורה.

META
פעולת תנועה: נע לP7, מעורר מזדמנת מצד הכוהן.
פעולה רגילה: בדיקת מרפא על סיגפריד
13+9=22. סיגפריד מיוצב.
פעולה משנית: מתקפת יד חלשה נגד דרג"ש
16+12=28 נגד דרג"ש
נזק: 13

מנצל נק' פעולה: פעולה רגילה: נשיכת הזאב נגד דרג"ש
התקפה יד חזקה: 14+10=24
נזק: 17, בפספוס 8
התקפה יד חלשה: 9+12=21
נזק: 15, בפספוס 7

אם ראליין פגע במהלך התור עם 2 הידיים אז הכוהן מקבל מחסר של -2 לכל ההתקפות נגד ראליין עד סוף תורו הבא של ראליין.

טרפו של הצייד: 2

בנוסף אם הכוהן עומד לתקוף בתורו מישהו ראליין ינצל את disruptive strike.



משאבים
נק"פ (מתוך 32): 25
נק"פ זמני: 0
מדמם: לא
פרצי ריפוי (מתוך 6): 6
נקודות פעולה: 0
יוזמה: 21, בני ברית שקיבלו פחות ממני זוכים לתוסף +2 ליוזמה


אבחנה פסיבית: 4
תפיסה פסיבית: 21
דרג"ש: 17
קשיחות: 15
תגובה: 15
רצון: 14

כוחות התקלות מנוצלים: off-hand strike,
כוחות יומיים מנוצלים: jaws of the wolf,
 
הכהן נפגע מחרבן של ראליין, נופל לרגליו. הוא פתח את פיו כחושב לומר לכם משהו, אבל נראה שהוא נמלך בדעתו והחליט למות בשקט, בלי לספר לכם את מה שרצה, וההולואים שפותח על ידו נעלמים מהר לתוך סדקים ביקום לפני שאפילו יספיק לחסל אותם. חיפוש קצר על גופו של הכהן חושף עוד מספר פתיונות להולואים, וגם 3 שיקויים שונים: 1 מהם הוא שיקוי ריפוי, והאחרים מזוהים על ידי תאליסרה כשיקויי מגן חיים, שמגיעים על הנשמה מהתקפות של נשמות שליליות.
אז אתם יורדים מטה, אל המזבח הראשי, ושם אתם פוגשים הולו דמוי אוגר עם אפרים כשל ציפור, צוחק אליכם מבעד למסיכת העצם שלו, שמחוש מוזר משתלשל ממנה. ''אז אתם אלה ששן ברזל דיבר עליהם? בואו נדבר, אולי יש לי משהו להציע לכם. '' הוא אומר לכם, מסתכל על אפולו.
 
"בוא נראה..." הוא אומר, מגיע אל אפולו ושולח את ידו השמאלית אליו, פוצע אותו. "מה דעתך על האישה הזו?" הוא שואל, בזמן שתמונתה של ארטמיס מופיעה לפניכם תלויה מהמחוש שלו. "אתה רוצה אותה בחזרה?"
 
חוץ מזה שההולו הוציא תא ידו מהר יותר מאפולו שניסה לחשמל אותו, ועכשיו אחותו עומדת לו בדרך. ''יש לי הצעות בשביל כולכם, כולל האמא שלך,'' מצביע על תאליסרה, ''ראש המסדר שלך'' מצביע על סיגפריד, ''החבר שנעלם לך לפני כמה ימים'' מצביע על ראליין. ''אז אם אתם רוצים לקבל אותם בחיים בחתיכה אחת, כדאי שתקשיבו לי. מה אתם אומרים על ההצעה הנדיבה שלי?"
Out
אם אתה עדיין רוצה לחשמל את ארטמיסלך על זה.
 
ראליין שוקל אם לשסף את מסיכת העצם ולסיים עם המטרד, אבל בעקבות התגובות הרגועות של ידידיו הוא מוריד את הנשק, גם אם גופו עדיין דרוך לפעולה.
"מטרד, דע לך שאם אתה משקר זעמו של האל האחד יכלה אותך".
 
"אני מציע לכם דבר כזה, אם עוד לא הבנתם. נמצאים אצלי כל אלה שהזכרתי. אם תשתפו איתי פעולה, אני אתן לכם שלושה מתוך הארבעה. את הרביעי תקבלו בחינם כדי לראות שכל הארבעה באמת אצלי, אבל הוא יהיה מת. אז תבחרו את מי אתם רוצים לראות עכשיו ותקבלו את הגופה שלו, ואז לאחר שתעשו את מה שאני רוצה כבר לא יהיה שער לסגור, אבל אתם והחברים שלכם תהנו מההגנה שלי אישית. אני אתן לכם דקה להחליט את מי אתם רוצים לקבל ואם לא תחליטו תקבלו מישהו אקראי. אגב, המכתב הזה שייך למישהו מכם?" הוא זורק פיסת קלף שאפולו מזהה - זה האישור שלו שהוא בחור בסדר ולא רשע.
 
"את מה שאמרתי לכם קודם. שתעזרו לי לפתוח את השער. התהליך מאוד פשוט. אתם תעמדו פה ותחזרו על מילות הקסם מתוך המגילות האלה עד שלא תוכלו יותר, ואז נמשיך בזה שבוע עד שבועיים והשער ייפתח." הוא אומר. "ואחד מכם ישקיף בחוץ למקרה שסר קגאן יתקרב יותר מדי ונצטרך לסגת."
 
"אז אני מניח שבחרתם את ראש המסדר שלך, " אומר ההולו, ואישה ג'ינג'ית מופיעה מתה. "אה, רגע, טעות שלי, זו הבחורה הזו שהייתה איתכם עד לא מזמן ונעלמה לכם. רגע אני כבר מביא את הבחור שלך" הוא אומר, ואייליניה נעלמת בהבזק, במקומה מופיע הראש של הלדרינד רינלוס* שאינו מחובר לגופו וממנו נוזל דם שחור. "אז הנה ההוכחה שלי. אתם רוצים את השאר בחיים - תעצרו את סיגפריד ותקבלו אותם. לא תעשו את זה יש לי עוד הרבה מאיפה שהם באו"

*שאינו בשום צורה שהיא ראש המסדר, אך לעומת זאת הוא בהחלט האבא המאמץ של אפולו
 

"אבל אתם יודעים מה? אם אתם לא רוצים, לא צריך." אומר ההולו. "נהרוג את כולכם לפני שהשער ייפתח, ואז ניפטר גם מקגאן."

הדבר הראשון שאתם רואים כשהמרחב מתעוות מסביבכם תוך כדי הדיבור שלו, זה שאתם כבר לא בדיוק באותו חדר - החדר הזה אפל יותר מקודם, וגדול יותר, כשבאמצעו ניצב פשוט חור שחור שבתוכו אין כלום, וזה כנראה השער לצלמוות שקגאן דיבר עליו, אבל מעולם לא דמיינתם שהוא יהיה כל כך --- ריק. כאילו יש לעולם חור בחזה, והחור הזה מתחיל להתרחב, לאט לאט, שולח סדקים לעבר איפה שכבר אין מזבח.

הדבר השני שאתם רואים הוא החורים שמסביבכם, כמו החור הראשון, גם בהם אין כלום. זה לא שחור, זה לא לבן, למרות שאם הייתם צריכים לבחור לזה צבע הייתם כנראה בוחרים בלבן, אבל זה היעדר מוחלט של צבע. החורים האלה נראים שונה מהחור הראשון, כאילו הם נועדו להוציא דברים, לפלוט את מה שמיותר מהצלמוות.

ואז החורים הקטנים מתחילים לפלוט אד לבן שקוף, והוא מתפשט בתוך החדר. אתם לא יודעים מה האד הזה עושה, אבל במצבו הנוכחי הוא כל כך קלוש שלא מרגישים בו, אבל הוא בהחלט מתחזק לאט ועלול לגרום להשפעות.

והדבר האחרון שאתם רואים, הוא הולו דמוי אדם שיוצא מאחד החורים, בוער כולו בלהבות. "השער נפתח כל כך שטודו פואגו כבר מתחיל לשלוח את החיילים? זה טוב." אומר ההולו הראשון, עם המשוש על הראש. "חסל אותם, בדמם ייפתח השער!" הוא אומר, מחווה בידיו לעברכם. וכך מתחיל הקרב בו ייקבע גורל העמק ואנשיו, ואולי גם גורל כל היבשת.

meta

גלגלו יוזמה. מקמו עצמכם בכל מקום שבא לכם מחוץ לקו השחור חוץ מבאזורים השחורים.

הקרב מורכז ממספר חלקים מה שאומר שבהמשך יתווספו עוד מפלצות וכו'.

חוקים מיוחדים לקרב
1. יש לקבוצה אפשרות לנצל פעמיים פרץ ריפוי ולהוסיף לנק"פ שהם מרפאים 1ק6 + 6.
2. כל דמות יכולה להכריז בתחילת תורה שהיא נחה מנוחה קצרה. עד תחילת תורה הבא היא לא מסוגלת לבצע פעולות כלל, ובתחילתו מבוצעת המנוחה הקצרה. מסיים את כל ההשפעות החיוביות והשליליות על הדמות.
3. כל מנוחה קצרה כזו מעלה את מאגר הריפויים הקבוצתי ב0.5
4. אבני דרך מקבלים אך ורק כשאני אומר, מה שמשפיע רק על נקודות פעולה.
5. אין הגבלה על שימוש בכוחות יומיים של חפצי קסם.
6. ניתן להשתמש בכמה נקודות פעולה שרוצים בהיתקלות, אבל רק באחת לתור.
7. למען הסר ספק – לא ניתן לבצע מנוחה ארוכה בשום דרך.

כרגע המדד של חסימת השער עומד על 1. ניתן לחסום את השער באמצעות בדיקות מיומנות שנראות לכם מתאימות (כפעולת תנועה כשאתם סמוכים לשערים הקטנים או לשער הגדול), והוא ייפתח יותר במהלך ההיתקלות. ככל שהמדד גבוה יותר אתם אוכלים אותה יותר, והמטרה שלכם לשמור עליו כמה שיותר נמוך (או להוריד אותו ל0 ואז ניצחתם)
סגירה של השער הגדול קשה יותר ויכולה להוריד את המדד של חסימת השער.
סגירה של השער הקטן קלה יותר ותמנע ממנו לעשות לכם צרות.

בהצלחה!
 
חזרה
Top