• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

"לדעתי אם נטפל בנעומי זה יעצור את הטקס אז גם היא מטרה אפשרית! בינתיים מציע שנטפל בת'אדיוסים. " שאן קורא לאחרים. הוא נע לעבר הגועל הקרוב ביותר ותוקף עם מטהו ואז עם בעיטה.
Meta
נע לH19
תוקף את ת'אדיוס 1 עם מטה: 14+5=19
נזק בפגיעה: 6+3=9 מוחץ
התקפה ללא נשק כפעולת בונוס: 17+5=22
נזק בפגיעה: 4+3=7 חותך
 
שאן ואייבל מצליחים לחסל יחדיו את הת'אדיוס הראשון ואייבל נושך את השני בכתף וקורע את אחת הזרועות שלו לזעקתו של הגועל, כריסטוף מסתער לעזור אך הגועל מזנק הצידה מחרבו של צייד האל מתים. מויירה מרימה את המטה שלה וממלמלת מילות לחש, ולפתע שלוש אשליות מראה של הגמדית מופיעות סביבה, מרצדות ומקשות עליכם לכוון אל מויירה האמיתית.
META
מויירה מטילה mirror image על עצמה. תור גנובל ליילאני וזוהאן
 
גנובל רץ אל אחד מהגועלים הפנויים, ודוקר אותו עם סכיניו. "שמעת את מה ששאן אמר, נעומילייה?" הוא שואל בקול לצד האחר של החדר, תוך כדי הקרב. "תשני את דעתך כשאת עוד יכולה!"

META
פעולה: התקפה נגד ת'אדיוס עם יתרון (מיכולת של נוכל) 8+5, 18+5=23, נזק (עם התקפת סתר) 5+5+3=13
פעולת בונוס: התקפה עם יתרון 6+5, 13+5=18, נזק 5

OUT
אפשר לאיים על נעומילייה באמצע הקרב כדי שהיא תעצור את הטקס? אם כן: איום 14+5=19
 
זוהאן נחוש לסיים עם הקרב במהירות האפשרית, לפני שהגועלים ומויירה יספיקו לפגוע בהם. העיניים שלו מבריקות בוורוד לרגע, ואז הוא מושיט את ידו לכיוון המויירות. עשן קסום מתפשט באזור שלהן, מתיש את האמיתית.

meta
sleep על האזור של מויירה (5d8)
אם יש לה 28 נק"פ או פחות היא נרדמת
 
ליילאני מצליחה להוריד את ראשו של הגועל הפצוע. וגנובל רץ דרך הבקע הקטן ברצפה ומרגיש קור לא אנושי שמרעיד את עצמותיו, פיסת אנרגייה מהצלמוות שעברה דרך גופו כשדרך באזור הנגוע. הוא דוקר את הגועל שמולו פעמיים בחזה, דם שחור ניגר ממנו אך הוא עדיין עומד. הלחש של זוהאן, עם זאת, נכשל - העשן גורם למויירה ולאשליות סביבה להשתעל ולמעוד, אך היא מצליחה להחזיק מעמד.
בעוד זוהאן עסוק בהטלת הלחש, הוא שם לב שת'אדיוס אחד רץ לכיוונו בפראות מצד ימין. בנתיים הת'אדיוס שגנובל דקר מנסה לשסף אותו בפראות - במידה ויפגע, גנובל יגלה שציפורניו הארוכות מעבירות רעל שמקפיא את גופו של הנפצע.
META
גנובל חוטף 5 נזק נקרוטי.
ת'אדיוס 4 - dash לJ21
ת'אדיוס 3 - התקפת טופר על גנובל. 13+4=17, בפגיעה 3+2+2=7 נזק חותך, וגנובל צריך להצליח בהצלת חוסן ד"ק 10 או להפוך למשותק לדקה הבאה (הוא יכול לגלגל מחדש את ההצלה בסוף כל תור).
 
שאן מתקדם אל עבר הת'אדיוס הבא - קודם כדאי לסיים לטפל בהם ורק אז להמשיך למויירה עצמה. הוא שולח לעברו את מטהו וממשיך בבעיטה.
Meta
נע לJ20
תוקף את ת'אדיוס 4: 11+5=16
נזק בפגיעה: 2+3=5 מוחץ
התקפת בונוס ללא נשק: 12+5=17
נזק בפגיעה: 4+3=7
 
אייבל ושאן מחסלים יחדיו את הת'אדיוס הימני, בעוד כריסטוף רץ ימינה, מצליח לזנק מעל האזור הטמא. בעוד הוא רץ הוא שולף אקדח קשת ויורה שני קליעים במויירה, אשר "מחסלים" את אחת האשליות שלה. הגמדית מתעלמת ממנו ומביטה בחשש בגנובל שמתקרב אליה - היא מרימה את המטה שלה ואומרת מילת לחש, וקרן של אנרגייה ירוקה-שחורה רעילה עפה ממנו לכיוונו של גנובל.
META
למויירה נשארו 2 אשליות.
מויירה מטילה Ray of sickness על גנובל - 13+6=19. בפגיעה הוא חוטף 7 נזק רעל וצריך להצליח בהצלת חוסן ד"ק 14 או להפוך למורעל עד סוף תורה הבא של מויירה (חיסרון על גלגולי התקפה ויכולות)
 
לאחר שהורידה את ראשו של הגועל במכה אחת ליילאני נעצרת ומבקשת מהאלה שלה את ברכתה, "איאנור, תני לנו מכוחך כדי שנוכל להילחם בנקרומנסית שבגדה בנו!" ובתגובה לבקשתה זוהר קל מתחיל לפעום ממרכז מגנה ולרגע קל אפשר לראות אותו עוטף את גנובל, שאן ואייבל.

META:
ברכה: 1ק4 נוספים לגלגולי ההתקפה וההצלה של הדמויות שהזכרתי למשך דקה.
 
גנובל מתרסק על הרצפה. הת'אדיוס שמולו לא מחכה, מסתער בפרעות לכיוון ליילאני ומנסה לנשוך אותה.
לפתע, נעומילייה משחררת זעקת כאב, כשהאדמה רועדת לרגע ופולס של אנרגיה יוצא מהקרע המימדי. שני געלים נוספים מטפסים ממנו, לשונותיהם מתנדנדות מפיהם הפתוח. "אני לא יכולה... אני לא יכולה לעצור!" נעומי צורחת, ועל פניה של מויירה מופיע חיוך אכזרי, כמעט משוגע, כאילו איבדה כל תקווה שתצא מכאן בחיים.
META
שני ת'אדיוסים חדשים יוצאים מהקרע.
ת'אדיוס 3 - נשיכה נגד ליילאני: 3+2=5, פספוס.
תור שאן ואייבל.
 
הדוב רץ קדימה, טפריו מקשקשים על הרצפה כאשר הוא חולף בזהירות מעל הקרע, ניצב בין כריסטוף לבין אחד האל מתים, לא לפני שהוא מנסה להכות באל מת, ובתקווה להשמיד אותו.
META
נע בין כריסטוף לת'אדיוס 1
התקפה על ת'אדיוס 1
17+6=23 בתקפה עם הנשיכה
7+5=12 נזק

נשיכה
2+6=8. מניח שפספס.
 
שאן מתבונן מרחוק בגנובל הנופל - אין לו מה לעשות במרחק שכזה, כך שהתקווה הטובה ביותר שלו הינה שהקרב יסתיים מהר מספיק כדי שהוא יוכל לסייע. הוא נע בזריזות מסביב לאייבל אל מאחורי הת'אדיוס, תוקף אותו מאחור במטה ובעיטה.
Meta
נע לJ13
תוקף את ת'אדיוס 1 עם מטה - יש יתרון מאיגוף:
9+5=14
6+5=11
14 גבוה
נזק בפגיעה: 1+3=4 מוחץ
כפעולת בונוס תוקף ללא נשק:
15+5=20
8+5=13
20 גבוה
נזק בפגיעה: 4+3=7 מוחץ
 
אייבל נושך את הת'אדיוס בכתף, נוטע אותו במקומו, בעוד שאן מצטרף אליו ומפציץ את ראשו של הגועל במכה אדירה עם המטה ואז בועט בו מאחורה ושובר את גבו, והיצור קורס על הרצפה.
כריסטוף יורה עוד שני קליעים לכיוון מויירה, מצליח לחסל את שתי אשליות המראה שנשארו לה. הוא רץ לכיוונה, מזנק בזריזות מעל החלקים הטמאים ברצפה, אך לפתע נעצר. מויירה מרימה את ידה הרועדת לכיוונו ואנרגיה שחורה מתחילה לרקוד ולזחול על היד כמו נחשים. עיניה בוהקות בשחור בעודה מלחששת מילות קסם אשר גורמות לכריסטוף לרעוד ולהתנשם - הוא נראה מבועת ממויירה, כאילו לא יכול להתקרב אליה יותר.
META
ת'אדיוס 1 מחוסל. למויירה לא נשארו אשליות מראה.
מויירה מטילה בהצלחה cause fear על כריסטוף.
תור גנובל, ליילאני וזוהאן
 
גנובל מתחיל לפרכס על הרצפה עד שהוא אוסף מספיק כוחות כדי לעמוד שוב על רגליו. הוא עומד כדי לעזור עוד קצת למהלך הקרב לפני שהוא יחזור ויתמוטט, ותוקף בעוז את הת'אדיוס שעומד לפניו.

META
הצלת מוות: 20 טבעי. אם הבנתי נכון, זה אומר שאני יכול לפעול התור הזה עם נק"פ אחת.

אפשר לדרוך על הריבועים הסגולים במפה?

אם כן:
תנועה אל ת'אדיוס 3
פעולה: התקפה נגד ת'אדיוס 5+5=10, נזק (עם התקפת סתר) 3+3+3=9
פעולת בונוס: 15+5=20, נזק 3

אם לא:
תנועה אל ת'אדיוס 2
פעולת בונוס כדי להתחבא (מהיכולת של נוכל): 3+5, כישלון
פעולה (כנ"ל): התקפה 10, נזק (בלי התקפת סתר) 6
 
זוהאן שולח קליע בוער על הת'אדיוס שצמוד לגנובל. עוד לפני שהוא מסתכל אם הצליח לסיים איתו, הוא זורק לעבר גנובל שיקוי ריפוי.

META
קליע להבות על ת'אדיוס 3
17+5=22
עם פגע 8 נזק אש

זריקת שיקוי ריפוי לגנובל- בדיקת זריזות
10+2=12
 
לאחר שהיא רואה שגנובל התאושש ליילאני מניחה שהוא כבר לא זקוק לרפואה שלה ולכן הדרך הכי טובה למנוע מהאלמתים לגרום נזק נוסף היא להרוג אותם. לכן, היא מניפה את חרבה ומנסה לפגוע בת'אדיוס הקרוב אליה.

Meta:
חרבו של לורד ווייקראסט: 14+6=20
נזק: 5+6=11
 
OUT
צ'ואי - אתה אכן חוזר עם נק"פ 1 אבל אתה לא מאבד הכרה שוב. מה שכן אם אתה עומד על משבצת סגולה אתה חוטף 5 נזק נקרוטי ואז ישר תאבד הכרה, אז אני מניח שאתה מעדיף לזוז לת'אדיוס 2, אבל אז לא תוכל לתפוס את השיקוי מזוהאן. החלטה שלך, בכ"מ ת'אדיוס 3 מת מההתקפה של זוהאן, אז ג'וני, אתה יכול גם לשנות את הפעולה שלך
 
חזרה
Top