• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ משחק (מו"ד 5, 3/3)

האשליה ששינתה את מראהו לשל אלף לא באמת שינתה את גודלו או את משקלו האמתי והכיסא עליו הוא יושב, שתוכנן עבור אלפים ונאבק עם משקלו האמתי של סולסס, מדי פעם מביע את מחאתו ברעש חריקה מוזר. סולסס נע במקומו בחוסר נוחות מדי פעם ולא נראה שהוא מפגין יותר מדי התעניינות במשחק של האחרים עושים.
בתגובה לטענתה של בת האנוש סולסס חוזר על המשפט אותו הוא אמר בעבר באותו גוון של חוסר רגש, "אמרו לי שנשים על הסיפון מביאות מזל רע.", אך לאחר רגע הוא מוסיף בהרהור, "אולי זה יכול להיות השם שלך... ג'ינקס."

OUT:
חושב שזה זמן טוב להסביר שלסולסס יש בעיה עם שמות ולכן הוא כמעט תמיד ישתמש בכינויים (בעלי משמעות), אם יש לכם כינויים שאתם מעדיפים לדמויות שלכם יהיה נחמד לשמוע אותם כדי שאוכל להתחיל להשתמש בהם (בכלל לא בטוח שתאהבו את הכינויים שאני אמציא).
 
"ג'ינקס, אה? ... אני מחבבת את זה." לאנה אומרת בחיוך עגמומי, הן כי אף אחד לא שתה בסיבוב הזה, הן כי היא עוד לא בטוחה מה לחשוב על סולסס, מעבר לזה שהוא משעשע אותה.
כאשר רומולוס נותן את הקריטריון שלו היא קופאת לרגע, מביטה בספל שלה. נראה שהיא לא הולכת לשתות, אך לבסוף לוקחת לגימה ארוכה, יותר ארוכה משהייתה אמורה לקחת.
 
לאנה נאנחת בשקט. "היי, כל סיבה לקחת עוד לגימה, נכון?" היא אומרת ולוגמת בעצמה.
"קדימה, אדוני האלף, תורך." היא מחווה בידה לסולסס. "ואולי כדאי שתבחר קריטריון קשה יותר, אחרת חלקנו נצא למשימה הזאת לא מפוכחים לגמרי."
 
כסאו של סולסס משמיע חריקה נוספת כשהוא מסובב את ראשו מבן המחצית, שעליו הביט למשמע הבקשה שלו להגדרות פשוטות, אל עבר ג'ינקס שציפתה ממנו לומר דבר מה. לבסוף סולסס אומר בפשטות, "אני עזרתי להגן על הבית שלי והצלתי עץ."
 
META
בשלב הזה אני אבקש מכל מי ששתה לגלגל הצלת חוסן, ולכתוב כמה כוסות כל אחד מכם שתה. אל תדאגו, זה לא כנגד רעל (עדיין).

IN
לפני שמישהו מכם מספיק להציע סיבה נוספת לקחת לגימה, אדם בגלימות חומות מתקרב אל השולחן.
"ובכן, הנה חבורה מעניינת. איש קטן מהאיים הרחוקים, אישה מממלכות האנוש, אלף שתקן ולא אחר מרומולוס ארג'קסול, בכבודו ובעצמו", אינוש צווח למראה האיש המתקרב, והוא מוסיף, "עם בן לוויה חדש, אני רואה. אפשר להצטרף אליכם?", הוא שואל בחיוך רחב. שיערו וזקנו הקצרים שחורים ומטופחים, ועיניו נוצצות בתבונה, בוחנות אתכם בקפידה.

רומולוס מזהה את האיש. זהו זנון, אחד מאנשי הקשר הרבים שנהגו לשכור את שירותיו של רומולוס, בדרך כלל ללכידת אנשים אך לעיתים בשביל להרוג אותם. את כל החוזים שלהם הוא חתם בשם ארגון "החותם", אליו הוא שייך. רומולוס זוכר שהחוזים שחתם איתו היו הכי מעניינים ומסקרנים, אך המדיניות של רומולוס הייתה לא לשאול שאלות, ושל זנון הייתה לא לענות עליהן.
 
"עלבון די נוקב מצידך, רומולוס", הוא עונה בעלבון מעושה, אך מקבל את הזמנתו של ארים ומתיישב לשולחן, "הצרות שלך לא באות ממני. הן תמיד רדפו אחריך", הוא מסמן למלצר שעובר בסביבה לגשת, "תזמינו כל אוכל שתרצו, זה עליי הפעם".
 
חזרה
Top