• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

"אפשרי אם אתה מכיר את הלחשים הנכונים." אומר האקושין, מציע לשבת על הרשימה המדויקת לאחר מכן. "אבל האזור האצילי... לא הייתי בו לפני כן. מי הנפשות הפועלות בו, אילו סירונאים נמצאים שם, ומי מהם חשודים? אני מניח שאם נקבל רשימה של רמי הדם החשודים ואלו שחולשים על מידע נוכל לעבוד שם טוב יותר. ואם יש איזה מקום טוב לגשש בו גם יהיה טוב לדעת "
 
"אם היה לנו רשימה של רמי דם חשודים סביר להניח שהיינו יכולים כבר לדפוק להם על הדלת." עונה הלנה, "תנסו את לידי אסטרה, היא אמורה להיות הדבר הכי חטטן בנמל חירות, סביר להניח שהיא תדע על כל דבר מסריח שקורה שם."
 
"מרגל מוצלח הוא אדם שמסתיר את זהותו או אולי אפילו טוען לזהות אחרת, מנסה להתחבר למוקד כוח כדי לקבל כמה שיותר מידע ואולי אף להשפיע על ההחלטות הללו." נל מסתכלת אל האקושין כשהיא מדברת, כאילו היא עונה לשאלה שלו, אבל המבטים שהיא מגניבה לעבר הלנה הופכים את המחשבות שלה לברורות לכל.
 
"איך בדיוק אתה רוצה לדעת משהו שכזה? זה לא שאם מישהו מרגל יהיה כתוב לו מעל הראש. פשוט צריך לסמוך אחד על השני במקרה הזה. אני מציע שנלך לשאול את הלידי אסטרה הזאת אם יש דברים מוזרים שהיא שמעה עליהם." הרן אומר ביובש.
 
זולג'ין מגלגל עיניים. "אולי נפסיק לדבר ונקדם את השטות הזו? אני לא בא אתכם לפגוש אצילים מפונפנים. אם אתם צריכים אותי אני אתאמן איפשהוא. הרן תקרא לבוסמנדי ואולי הוא יחליט לפנות אליי ואני אבוא. עכשיו אפשר לזוז כבר?" זולג'ין בבירור חסר סבלנות, זה מה שקורה שאתה מכניס פיות לעיר שלך. אם זה היה תחת שליטתו היו פשוט מחסלים את כולם.
 
"את מטילה בי ספק? " שואלת הלנה, "אני לא חבה לך דין וחשבון, כבר נשבעתי בשמי ובכובדי בפני האדמירל ואסטל על אהבתי עליה, ונשבעתי שאעשה כל שביכולתי לשמור על חייה ולמנוע ממנה כל פגע ומחלה, זה שסרין מניחה שלא יכול להיות זמר-להב פרט לבנה המנוח זה כבודה העיוור ותו לא, כשהיא מסרבת להאמין שבעלה לא היה נאמן לה. ניקולאי הוא אחד מאבותי, וכזו אני זמר-להב, אני המורשת שלו בדיוק כמו שמיילו היה המורשת שלו. וזו זוכתי המלאה לשאת את שמו." היא עונה לנל, "ואתה טורל," היא פונה לזולג'ין, "באם אינך רצוה לאתר צייד ביער הסלעים של העיר, אני מקבלת זו, אבל אז יש לי משימה אחרת בשבילך, האם תסכים לאתר בשבילי אלף שנמצא ביערות? לפני שנים הוא בחר להתנקתק מחיי העיר ועזב את נמל חירות לטובת חיים ביערות האי, אני זוכרת אותו ולכן אני יכולה להניח שהוא עוד חי, ואני מאמינה שיש בידו הידע לעזור לנו בסיפור הזה." היא שואלת את זולג'ין.
 
"קוראים לו תומאס" היא עונה, "הוא בחור קצת מוזר, הוא היה אחד מהאנשים היותר מוכרים פה, אבל ברגע שהפיות הגיעו הוא התנגד להם בכל תוקף, הוא אומנם סירב להרים עליהם יד, אבל הוא פשוט אמר שהוא לא מסוגל לחיות יחד איתם, אז הוא עזב את העיר ועבר לחיות לבדו ביער... לפני שהוא עשה את זה הוא דאג לאסוף מידע על כל הפיות באי. אני די בטוחה שהוא יכול לדעת משהו שאנחנו לא."
 
האקושין עונה: "שבועה בשם ובכבוד לא נצרכת כאן, כשההצלחה או הכישלון של החקירה הקטנה שלנו לא יכולה להועיל לפיות בשום צורה שאני יכול להעלות על הדעת. אשמח בהחלט לברר מי מרמי הדם הוא סירונאי ולהתנגד לו."
 
האיזור העשיר
"החלק הגבווה" של נמל חירות הוא באמת איזור שונה לגמרי, אלא מכם שעברו במחנות הפליטים יכולים להבין כיצד נראה הבדל שמים וארץ, אם במחנות הפליטים יש רעב ומחסור מידי פעם, הרי שסביר שניתן להאכיל את המחנות רק מכמות האוכל שנמצא בפחים של האיזור הזה.

מס' בתי מגורים מקבלים את פניכים, רובם מבני מגורים גדולים וחלקם אחוזות כפר קטנות, מרחוק אתם מסוגלים לראות שטחי גידול גדולים של מה שנראה כמו שדות סוכור, נראה שיש מי שעובד שם כרגע, אבל אתם רחוקים כדי להיות בטוחים.

אנשי משמר לבושים במדים נקיים עוברים בחלק הזה של העיר בפטרולים רכובים שנראה שעיקר תפקידם הוא להיראות ולא לעשות דבר, חלקם אפילו חמושים ברובים שלא נראים יעילם לקרב כמעט. נראה שחלקם כמעט ועוצרים אתכם, אבל נראה שיש להם דברים חשובים יותר לעשות, כמו ללכת אחרי בני המעמד העליון ולקוות לזכות במעט יחס.

הרחבות הומים ונראה שזה הזמן המושקע לקניות, נשים לבושות בשמלות וגברים בחליפות צועדים בין הרחבות וקונים מחניות שמוכרות במכירי עתק, חלקם מוכרות מזונות אקזוטים או אפילו מספקות שירותים לא נפוצים, אתם אפילו מצליחים למצוא חנות טבק רעגית אחת.

העושר והאושר של החלק הזה קצת יכול לקומם אתכם, אבל נראה שחלק מהרעיון של נמל חירות הוא להבטיח חירות לכולם, ברור שאם היו לוקחים מאנשים אלה חלק בודד מהעושר שלהם - היה אפשר לממן תנאים טובים יותר לפליטים, אבל האדמירל הבטיח חירות, והוא לא יגע ברוכשו של איש.

ליידי אסטרה אמורה לגור באיזור הזה, הלנה סיפקה תיאור של הבית שלה אבל לתאר אחוזה בשכונה של אחוזות יכול להיות מעט מבלבל. אתם צריכים למצוא את הבית שלה, ולמצוא תירוץ טוב להיכנס פנימה לשיחה איתה.

ביער
זו הליכה ארוכה, אין דרך אחרת להגדיר את זה.
גם זולג'ין וגם הרן מסוגלים להתמודד עם השיטוט חסר המטרה הזה, אבל התחושה שבכל רגע ונדיגאו עלול לצוץ גורמת לכם למעט עצבים, ולא פעם לשקול האם באמת רק שניכם הלכתם ליער הזה.

כך או כך השעות עובורות ותחושת העצבים מתחלפת בתחושת תסכול, אתם מחשים מחט בערמת שחט, למצוא אלף אחד בודד בתוך היער יכול להיות משימה קשה אפילו לסייר המושכר ביותר, ברור שיש לכם את הכלים למצוא אותו. אבל... כיצד תעשו זאת?
 
יער-
יש סימנים ברורים לכך שמישהו חי ביער. הוא אוסף ענפים מהעצים בשביל הסקה, טביעות רגל לא רגילות ועשן מהאש בלילות שקר. אבל היער גדול. מצד שני, זה גם אומר שהוא עמוק ביער, שכן הונדיגו הגיעו לקצוות היער ותקפו משם אנשים, האלף בטח בחר להיכנס עמוק ביער בשביל להתרחק מהאוכולוסיה.
META
הישרדות: 12+12= 24, אני מוסיף 2 במקרה שאנחנו מוצאים עקבות.
 
יער
אתם מוצאים עקבות, אלא לא בדיוק עקבות אנושיים, הם נראים בעיקר כמו רגל של לטאה מגודלת, נראה שחלק מהרגל שלה הוא טופר. זה היה יכול להיות לא מעניין, אבל אחרי כמה עשרות צעדים העקבות הופכים לאנושיים, ואז אחרי זמן מה העקבות שוב הופכים לחייתים. הם מתקדמים לעבר מרכז היער.
 
יער-
"דרואיד, משונה שהוא חוזר ויוצא מצורת הפרא שלו, כנראה היה צריך לאסוף משהו בצורתו הטבעית. אבל מה שמעניין זו צורת החיה שלו" אומר זולג'ין, נוגע בקרקע. "לא ראיתי כאלו מחוץ לאג'אני" זולג'ין אומר, והמילים מזכירות לו משהו, נראה שהוא נחוש יותר למצוא את הדרואיד ממקודם ותנועותיו מתחדדות.
 
האקושין, יחד עם נל וראשיד, צועדים ברחובות העיר.
"אז מה דעתכם שנביא לליידי אסטרה איזו מתנה ונצא אליה כשליחים?"
out
מה טווח המחירים באזור כאן? כי יש לי 50 מ"ז ואני לא יודע מה המחיר של מתנה ראויה
 
יער
אתם ממשיכים עמוק יותר לתוך היער, העקבות משנתות מידי פעם, מדמוי אנוש לחייה, ואז לחייה אחרת ושוב לדמוי אנוש, ברגע מסויים זה נראה לכם בכוונה מעט. כאילו השינוי נועד כדי לוודא שאיש לא מפספס את העובדה שהעקבות האלה נראות אחרת.

אחרי עוד הליכה אתם מגיעים לקרחת יער קטנה, יש במרכזה מבנה אבן נמוך, עם חריטות שכמעט נראות שנעשו בטפרים, לזולג'ין לוקח כמה רגעים להבין שהחריטות הללו בטרולית, אכן ישנה ללא ספק.
בחינה של מבנה האבן מגלה שנראה שמדובר במזבח קטן וישן, הוא עשוי אבן שלא נראה שמקורה באי הזה, לזולג'ין היא אפילו עושה מעט תחושה של בית, כאילו הוא הובאה לכאן מהגונג'לים שבהם נולד.

"מה מביא אתכם בפני אדון הצייד?"
נשמע הקול בקרחת היער, לרגע נראה שהוא מגיע מעליכים ואז מזנק מאחד העצים, הוא נראה כמו אלף ללא ספק, אבל הוא גבווה ביחס לאלף, אוזני ארוכות מעט יותר ממהמוצע ועורו סגלגל מעט, עד שנראה שהוא תוצר של מה שנראה כמו החלאה בין אלף לטרול. אבל משהו בו מוזר, כמעט מוכר. הוא בוחן אתכם לרגע ארוך, ומחייך לפתע, גופו משתנה מעט, עד שהוא עובר למעין צורה אנושית יותר, מוכרת הרבה יותר. "אז אני מבין שהתגתעם אלי." אומר נוק כשהוא מסיים לשנות את צורתו, "או שסתם בחרתם לבוא לפגוש את לואה הצורות?" הוא שואל במבט זחוח
 
חזרה
Top