• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

"אין צורך בכך," הולבר אומר לפני שהוא מתחיל לבחון יותר ביסודיות את השרשרת, לומד באמצעות הראייה שלו לאיזו אסכולה הקסם שלה שייך ומנסה להשתמש בידע הקסם שלו כדי להבין למה היא משמשת.

META:
הולבר משתמש בראיה שלו ובידע ארקנה:
[dice:rtm]731909:0[/dice:rtm]
 
הולבר
השרשרת מדיפה הילה חזקה של קסם יסודני, הרסני (האסכולה היא Evocation). מעובדה זו, החמימות של השרשרת, והידע שלך ברזי המאגיה אתה מסיק שייתכן מאוד שחרוזי השרשרת אוצרים בתוכם לחש אש כלשהו, ושהחרוז החסר הוא זה שגרם לפיצוץ.
 
"החרוז החסר הוא זה שגרם לפיצוץ" הולבר מספר לאוכל חינם "והחרוזים האחרים כנראה יתפוצצו גם הם אחרי שאלמד יותר על השרשרת ואדע להפעילם." למרות מילותיו האחרונות, הולבר מחזיר את השרשרת לאוכל חינם כשהוא מסיים לבחון אותה ומוודא שאין עליה סימן לבעלים הקודם או ליצרן.
 
IN
אאוליס נראה מעוצבן, אבל מקבל את העובדה "אם כך, בואו ונלך לשארית הקבוצה. אולי הם גילו משהו מעניין. הרה ואליון, תזכרו את הריח, למקרה ותזהו אותו מחדש".

אאוליס חוזר אל יתר הקבוצה עם הזאבים שלו, "מה גיליתם?" הוא שואל בפשטות, מקשיב למה שהולבר אומר על החרוזים ותוהה בנוגע לטבע של החפץ הזה, למרות שלצערו הוא לא רואה דרך למצוא את הטרף דרך השרשרת הזו, זה מידע חשוב גם כן.
 
אוכל חינם מהנהן. "אז כנראה... שהם לא היו רגילים להשתמש בזה. אחרת למה הפילו אותו. מישהו שלח אותם. אני עולה לגג לראות אם אמצא משהו." אוכל חינם אומר ומטפס לגג, בהנחה שאף אחד לא יעצור אותו הפעם
 
"אחד האנשים שגרו כאן מצאו את זה." וירדו מציג חצי מסכה "אני מניח שזה היה שיך לאישה שבאה אחר כך ולקחה מהגופה משהו, אבל יכול להיות שזה שייך גם לזורק החרוזים שלנו. בכל אופן, זה קסום?" הוא שואל את הולבר
 
דרגוניין OUT
ברקע שלך הוספת קצין משמר שרודף את אוכל חינם, לקחתי את החירות לשנות את שמו לסמל קדריק דה-לאניס כדי שהוא ישתלב גם עם הרקע של גרגויל, מקווה שזה בסדר

על הגג
אוכל חינם מצליח לטפס בקלות על המרזב, בעוד לטאלין לוקח מעט יותר זמן למצוא מקום נוח לטפס עליו. במבט ראשוני הגג נראה ריק, אך עיניו החתוליות של אוכל חינם מבחינות לפתע במשהו מתכתי קטן זרוק על פינת הגג. מה שנראה כמו גלגל שיניים קטן עשוי ארד - טאלין מזהה אותו כסמל הקדוש של האל גונד.

הולבר לא מזהה סימן מזהה כלשהו על השרשרת, והמסכה לא אומרת הרבה לאאוליס - היא סגולה ונראית מסוגננת, ויכולה להיות מסכת נשף של אצילים, או אולי חלק מתחפושת של טרובדור.
קול של קריאת ציפור נשמע בשמיים לפתע. אתם מרימים את עיניכם ושמים לב שרוכב גריפון - אחד מלוחמי העילית של המשמר - הגיע לאזור על הגריפון המלווה שלו, וכעת מפטרל בשמיים מעל הסמטה. קולות של צעדי מגפיים רומזים לכם שאנשי המשמר קרובים לכאן - יש לכם רגעים אחרונים לבדוק את האזור לפני שהם יגיעו, וכנראה יחסמו את אזור הפשע לאזרחים.
 
על הגג
"תתכונן" אומר טאלין כשהוא צופה ברוכב, "אם הוא ישאל למה אנחנו פה תן לי לענות". הוא מבקש, מניח שהיותו הרפר יאפשר להם מעט חופש פעולה באיזור. הוא מתקרב לעבר הסמל, "עכשיו, איך לעזזאל הוא הגיע לכאן?" הוא מנסה להבין.
 
IN
אאוליס, חדש למי-מצולות, מסתכל אל השמים ועל הגריפון. הוא מעולם לא ראה יצור כזה, והוא מהדק את אחיזתו בנשקים. "מה זה?" הוא שואל את הולבר ווירדו, מוכן להילחם במה שלא יגיע. הוא מזהה שהם נראים כמו המשמר, אבל הוא לא בטוח מהי התגובה המקובלת ב'עיר' לדבר שכזה.
 
על הגג
אאוט: סתם המצאתי שם. זורם.
אין:
אוכל חינם מביט בסקרנות בגלגל שיניים לפני שהוא מעביר אותו לטאלין.
"אה. חבר שלי הגיע. הוא תמיד שמח לראות אותי." הטבאקסי הצעיר מחייך. 'אנחנו משחקי שומרים וגנבים. עש עכשיו תמיד ניצחתי.'
הוא מניח יד על גבו של טאלין ובידו השניה אוחז בסמל הקדוש מעשה ידיו, דסקית עץ עם ציור של שפתי אישה. הילה סגולה מקיפה את הסמל, ואז "זורמת" ליד השניה ואז אל טאלין
"אתה יודע, שמחה... מנקה את הראש. נותן לך להביט יותר בבהירות בעולם. חייך. זאת תעלומה, פתח להרפתקה מרגשת!'

מטה:
מטיל Guidance
 
כשהולבר שומע את קולות המגפיים הוא מראה סימני בהלה מאחר והוא לא קיבלת התראה מנאגה ממנה הוא ביקש לעוף ולהודיע לו על אנשים המתקרבים או מתרחקים מהמקום. לכן, הוא עוזב את מה שהוא התעסק בו באותו רגע והתחיל לרוץ אל עבר הכיוון בו הוא הרגיש בה לאחרונה במחשבה שאולי משהו קרה לה.
 
על הגג
טאלין לא מצליח למצוא שום דבר מעניין נוסף על הגג.

אנשי המשמר מופיעים לבסוף, בערך שישה במספר, ועוד קצין ועוד אדם מבוגר אחד. הקצין צועק כמה פקודות על אנשי המשמר, והם מתחילים להשתלט על זירת האירוע, להרחיק את האזרחים וסוגרים את האיזור. האדם המבוגר מביט בכם לרגע, ואז לוחש משהו לקצין, והשניים מתחילים להתקרב אליכם.
הקצין הוא אדם בשנות השלושים לחייו, בעל שיער שחור ושפם מטופח, לבוש בשריון משמר בלוי - וירדו מזהה אותו כסמל קדריד דה-לאניס, המפקד הקודם שלו במשמר. האדם המבוגר הוא נמוך, בעל שיער וזקן בלונדיניים. הוא לובש גלימות סגלגלות ולובש משקפיים בעלות עדשות כהות. הולבר מזהה אותו ממספר מסיבות של בתי האצולה בעיר: בארניבוס רוח-סערה, מג חיזוי וחוקר מיוחד של גילדת המגים בעיר. "סמית'סון, חתיכת כלב!" קדריק נובח על וירדו, "ידעתי שתסתבך בצרות! עכשיו אכלת אותה ברצינות!" הוא צועק בעצבנות, זעם בעיניו. "די די, קדריק. העובדה שהבחור היה בזירת הפשע לא הופכת אותו לאשם." מנסה להרגיע אותו בארניבוס, "ובכל זאת, חברים, אשמח לשמוע מה אתם יודעים על מה שקרה כאן." הוא שולף פנקס קטן ונוצה מגלימותיו, בעוד סמל קדריק מחכה לידו בעצבנות, לא מוריד את העיניים מוירדו.
 
חזרה
Top