• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים עץ הרשמה [3.5, פנטזיה אפלה] (0/4)

הח׳אן הטטרי אמר/ה:
מכאניקה מקוצרת:
תכונות:
18 כוח (4)
16 כריזמה (3)
15 חוסן (2)
14 חוכמה (2)
11 זריזות (0)
10 תבונה (10)

דרג''ש:
10 בסיסי
4 שריון ומגן
14 סה''כ

נק''פ: 12

יוזמה: 4

מהירות:
6 משבצות (רגיל)
4 משבצות (עמוס)

מיומנויות:
ריכוז 3 (2 תכונה, 1 רמה)
דיפלומטיה 4 (3 תכונה, 1 רמה)
ריפוי 3 (2 תכונה, 1 רמה)
טיפול בבע''ח 4 (3 תכונה, 1 רמה)
2 רכיבה (2 רמה)
2 ידע-דת (2 רמה)

תכנות גזע ומקצוע:
ק. פגיעה: 1ק10
תוסף התקפה בסיסי: 1+
2+ נגד לחשים ממסורת ההקסמה, חסין להשפעות שינה.
ראיה באור מועט.
1+ בזיהוי האזנה וחיפוש.
נחשב כאלף לצורך חפצים והשפעות קסומות.

יכולות מיוחדות (?):
Aura of evil
Detect good
Smite good

כישרונות:
יוזמה משופרת (4+)

שפות:
מדוברת
אלפית
יוטונית

שריון: שריון קשקשים (chainmail) (מחיר 50 מ''ז, 4+ דרג''ש, 3 זריזות מקסימלית, 4- מחסר מיומנויות).

נשק:
חרב אדירה (5+ תוסף התקפה, 2ק6 נזק חותך, פגיעה חמורה 19-20/X2).
קשת ארוכה (1+ תוסף התקפה, 1ק8 נזק דוקר, פגיעה חמורה X3, טווח 100 רגל).
פגיון (5+ תוסף התקפה, 1ק4 נזק דוקר/חותך, פגיעה חמורה 19-20/X2).
 
אביעד אמר/ה:
דפ''ד לבקשת אלישע
פרדוקס

זה אשר חטא בחטא הגאווה, יענש לנצח.
פרדוקס לא יודע מה קרה בחייו הקודמים או למה הוא ענה לזימון של הסוקובוס. למעשה, הוא היה אשף רב עוצמה שנלחם שנים רבות מאוד נגד כוחות הרשע. במהלך הקרבות הוא היה מזמן את השדים למלחמה נגד הרוע, כובל אותם לשירותו של הטוב. לקראת סוף המלחמה, שנגמרה בניצחון הטוב, הוא אף צבר מספיק אנרגיה שדית כדי לחזור בזמן, ולהחיות את אהובתו שנהרגה ממש בתקופת קריאת הסוקובוס. אבל המסע בזמן, הקיום על פני מישורי הזמן השונים במקביל, הוא נחלת הק-ל לבדו. בן תמותה לא יצלח בעשותו כן. חלף זאת, הוא איבד את זכרונו, את רצונו, את אישיותו ואת שמו, ונענה לקריאת הסוקובוס. או שלפחות זה מה שקרה בקו הזמן האחרון. בזה שלפניו הוא היה פסיון אדיר, שנכשל בנסיונו לגלות את האמת האמיתית מאחורי המלחמה, כדי לגרום לטוב לנצח. הוא ניסה לחזור בזמן, לתקופה בה מצויות כל התשובות, החל מהאסטרטגיה שתוביל לניצחון במלחמה וכלה בשאלה הגדולה של תכלית היקום הזה. אבל כרגיל, הוא נכשל, איבד את זכרונו, אישיותו, רצונו ואת שמו, חוזר לזימון הסוקובוס כל פעם מחדש. בחלק מהפעמים הוא משרת את כוחות הרוע, בחלקן זוכה להארה, אך תמיד תמיד יחזור ויענה לזימון, כבול בלולאת הזמן הנצחית.
וזה לא הסוף. בקו הזמן הקודם הוא היה נקרומנסר וליץ', שהוביל את לגיונות האל-מוות לניצחון סוחף על כוחות הטוב, וחזר בזמן כדי לחסל את אלו שהרגו את אביו. בזה שלפניו הוא היה אלכימאי, שניסה למצוא את הסוד לחיי נצח, לא לוקח חלק במלחמה, וגילה שהתשובות טמונות בנקודה כלשהיא בזמן, אצל סוקובוס מסוימת מאוד. לפני כן הוא היה כהן של אסמודאוס, ולפני כן של אורקוס. באחת הפעמים הוא הצליח להוביל לשלום בין השדים והשטנים, באחרת לא. באחת הוא חזר בזמן כדי לנסות לגרום לשלום היכן שנכשל, באחרת, שהצליח, ניסה לחזור כדי להצליח גם באחרת. בפעם שלפני כן הוא היה מכשף עוצמתי, שרצה להחזיר את תהילת הדרקונים, למנוע את רצח הדרקון האחרון. (אם הלך לו או לא אני לא יודע. יש דרקונים בעולם שלך?) אף אחד לא יודע מה הוא עשה בגלגול הראשון, לפני שזומן על ידי הסוקובוס. אפילו האלים עצמם שכחו. לפרדוקס אין כרגע שם, אבל הוא ימצא לעצמו אחד במהירות האפשרית. השיער של פרדוקס הוא חום, ארוך, פזור ומלוכלך, ועיניו אחת כחולה ואחת חומה. הוא גבוה יחסית, ועורו אינו בהיר ואינו כהה. ידיו מצולקות מכויות ובעלות ציפורניים ארוכות ולא שלמות.
סימן הארורים שלו הוא הילה מעל הראש, הוא יכול לשנות את צבעה ללבן, ואז עינו החומה הופכת כחולה, או לאדום, ואז שתי עיניו הופכות אדומות.

דפ''ד קראנצ'י לבקשת אלישע (שכולם יכולים לראות)
בן אנוש אשף 1
כוח 10
זרז 15
חסן 16
חכמה 14
תבונה 18
כריזמה 11
כשרונות: רצון ברזל, מיקוד לחש (רוע)H, כתיבת מגילה W, הארכת לחש F, לחש מהיר F.
מיומנויות
ידע (דת) 8+, ידע (טבע) 8+, ידע (מאגיה) 8+, ידע (מישורים) 8+, ריכוז 5+, תורת הלחשים 8+.
תה''ב 0
התקפה פגיון 0+, 1ק4. (אגרוף אבן 3+, 1ק6 +3.)
טווח רובה קשת קל 2+, 1ק8 19/20.
נק''פ 6
דרג''ש 12 מגע 12 נטוע במקומו 10
קשיחות 3+
תגובה 2+
רצון 6+
מאפיינים מיוחדים: חסרונות: 2- למיומנויות פיזיות,
לחשי אשף: ד"מ 1. ד"ק ללחש 15 (רוע 16).
1. 2
0. 3
ספר לחשים: כל לחשי דרג 0.
דרג 1 – הקסמת אדם, שינה, הגדלת אדם, קליע קסם, שריון מאגי, קרן חולשה, אגרוף אבן.
ציוד: ספר לחשים, שקיק רכיבי לחש, פגיון, אצבע (תמיד טוב שיהיה :D) ורובה קשת (קל). 2 מוטות שמש, ומגילה של תרסיס צבעים.

.

רשימת ציוד
https://docs.google.com/document/d/1HPIbgpMchFtbt2zqSldlzwkeuEtnv4gGZG3zGkY4fJo/edit
 
בוס לינה, מאפיונרית זדית (רקע פלאפי יערך פנימה מאוד בקרוב)

https://www.myth-weavers.com/sheet.html#id=2095465

רקע

בוס לינה - רקע

הרבה ילדות קטנות חולמות להיות נסיכות של ממלכה, לקבל כתר מלוכה ולשלוט על האנשים שלהן.
לא הרבה ילדות קטנות חולמות לאחוז בכתר ההובנה של אביהן הלא חוקי, ולקבל שליטה על אחת המאפיות הגדולות בהיסטוריה.

לינה נולדה מלילה אחד של בוס ווארין עם מכשפה זדה שעבדה אצלו, ואחרי שישה חודשים ילדה תינוקת מקורננת, עם זוג ניבים חדים בפיה וזנב קטנטן שבולט מתחתית גבה.

לינה גדלה ברחוב, ואפילו ביחס לממזרים הרבים של הבוס הגדול היא נרדפה, גם על ידי ילדים בני גילה בשל המראה המוזר שלה, על ידי כוהנים ואנשי דת שהאמינו שהיא שיקוץ שיש להשמיד, ועל ידי חברים משפיעים במאפיה שקיוו להשתמש ביורשת פוטנציאלית לכתר ההובנה ככלי במשחקיהם המסוכנים.

כתןצאה מכך, לינה נאלצה ללמוד כל תכסיס שעלה בידיה כדי לשרוד ברחוב. היא הפכה לאמנית המאבק המלוכלך, ממוקדת בניצחון מהיר, מיידי וכואב.

עם התבגרותה, קרנה עלתה בעיני הבוס, והוא החל לשלוח אותה למשימות יותר ויותר חשובות. היא החלה לעבוד כמוציאה לפועל של הארגון, ועלתה עוד ועוד בשורותיו, מושכת קנאה וזעם מכל עבר.

במקביל, היא הלכה ונעשתה יותר פופולרית בקרב באי הזירות, שנהנו לראות אותה נלחמת ומנצחת יריב אחר יריב. מעטים ידעו שהמאבקים שלה בזירה, שנוהלה על ידי יריב של בוס ווארין, היו לא יותר מאשר משימת ריגול, בו לינה שיחקה כסוכנת כפולה והעבירה כל פיסת מידע שקלטה לאביה, מזינה את מנהל הזירה במידע שקרי.

זה היה משחק מסוכן, וסופו היה להיגמר בדם. יום אחד, מנהל הזירה עלה על לינה. הוא קרא למיטב לוחמיו שיכניעו אותה, ולקח אותה כפותה ומדממת לסף הדלת של ווארין, להב מוצמד לגרונה, כדי לדרוש שיודה באשמה.

ווארין הביט בביתו האהובה ביותר, המועילה ביותר, שוכבת על מפתן הדלת, על סף מוות, וידע שאם הוא יודה בכך ששלח מרגלת זו תהיה עילה למלחמת כנופיות שממנה הוא כנראה לא יצא חי.

והתכחש ללינה, דן אותה למוות.
הלהב עבר דרך העורק הראשי של לינה בזמן שהבגידה דקרה את ליבה. לא מודעת לשיקולים הקפואים של הבוס, היא צנחה מטה מטה אל העולמות התחתונים, מצליחה להבחין בהבזקים של אושר ורווחה אצל אויביה הרבים, אצל כל אילו שקיוו שזמנה בעולם יהיה קצוב.

היא חיכתה וחיכתה, זעמה גדל ורותח כל יום. עד שיום אחד, עמדה בפניה ההזדמנות. לחנה ניצלה אותה, וכעת היא בחוץ. הגיע הזמן להביא לחבורת העכברושים הבוגדנית הזו בדיוק מה שמגיע להם.
 
חזרה
Top