• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (מהדורה 5, פנטזיה) - סיימנו!

בעזרתו של גורן, הצל מאבד אחיזה סביב השור, שנמלט לחופשי ובורח [15/20 לשור]. אומבר משחרר את עצמו, אבל הצל ממשיך לעלות על רין, וכעת הוא לוכד גם את רגליה, מחזיק אותה כבולה מידיה (עוטף הכל מהכתף) ומרגליה (עוטף הכל מהירכיים). אומבר משתחרר, וכך גם רוב האנשים האדומים כשהחיצים של ואשו ורעד לא ברור שעובר בתוך הצל גורם להםן לנטוש אותם ולהבין מי האיום האמיתי - אתם.
הוא מרכז את עצמו במעגל שחור וסמיך סביבכם, מתכונן לעלות סביבכם ולשאוב את כולכם לתוכו בבת אחת לפני שתהיו מסוכנים מידי.

לכל אחד מכם יש מהלך כפול ואפי לעשות עכשיו. כולם חוץ מואשו יכולים לראות שוב בזכות הריפוי של ביאורן, וואשו רואה בעזרת וואף. תקישעו בתגובה הזאת, תעשו מהלך אפי ומגניב - ותחסלו כבר את הצל הזה.

רין
התודעה שלו חלשה אבל קשה לפגיעה בגלל קיומה החלקי, אבל את מרגישה את הצל מטלטל ומפיל בזכותך אנשים אדומים - אבל גם עוטף אותך ולוכד אותך עמוק בתוכך.
 
החנית שלי רין מתרוממת פתאום מהריצפה, מסתחררת במהירות עצומה בעודה זוהרת בסגול
רין חורקת שניים ומביטה לתוך הצל "הייתה צריך לקחת את ההזדמנות של הגוף כאשר היא הוצאנ לך" היא אומרת בעוד משהוא מבליח מעליה בעולם הרוחות, היא מרימה את ידה ונאחזת בחנית מוקרת
היד של רין מתרוממת פתעןם, עדיין מחוסה בצל ונאחזת בחנית בעוד זוהר סגלגל מתפשת על הצל.
"כי כעת תצטרך להיסתפק בחנית שלי" היא מסתערת קדימה בעולם הרוחות, נועצת את החנית בלב הצל
היד של רין דוקרת החוזקה את הציל עם החנית והזוהר מתחזק ומתחיל להישאב לעבר החנית.

meta
נסיון כבילה (שתי הפעולות מוקדשות לו)
[dice:1t4]731623:0[/dice:1t4]
[dice:1t4]731623:1[/dice:1t4]
 
ואשו מעולם לא הרגיש משהו דומה לזה. הוא לא היה עצמו; הוא היה מאוחד לחלוטין עם וואף, חולק את כל תחושותיו ורגשותיו הכלביים, את הזעם והפחד והשנאה שלו כלפי הצל, שאינו כמו שאר בעלי החיים, ואי אפשר לרדוף אחריו או להכניעו בנשיכה.

אני אתה ואתה אני, וואף. הם פועלים יחד כמו מכונה משומנת, משלימים בדיוק זה את תנועותיו של זה. וואף מוחץ שום, ואשו מורח, וואף מביא את אבני הצור, ללא כל מילים. כוון אותי אל המטרה. ואז ואשו מזנק, חושי הכלב שלו מראים לו במדויק את הטרף. הצייד הגדול והשחור עומד להפוך לניצוד.

ואשו מניף את האלה הארוכה שלו, הבוערת והמרוחה בשום, בסיבוב גדול אל תוך הצל, חורך ושורף אותו, כשהוא נוחת, הוא מנחית את האלה על העשב היבש בתוך הצל, מעורר שריפה בתוך תוכו של היצור.

META
שריפת הצל (מכה סיבובית) - 17.
שריפת הצל מבפנים - 4.
 
IN
אומבר, כעת משוחרר מכבליו של הצל רץ היישר ללב ליבו השחור של הצל, היכן שמצויים הגוונים האפלים ביותר של הצל, והאוויר נעשה קר יותר אפילו לידכם, רסיסים של כפור שמתגבש מהאוויר נופלים בקלילות על הקרקע ונשימתכם מעלה אדים - אבל האפקט החשוב ביותר הוא שהצל נעשה איטי ומקוטע יותר בתנועותיו, מושפע מהקיפאון - שנשבר באבחת חרב של אומבר, שמנפצת את הצל לרסיסים.

META
כפור: 8
חרב: 16
 
מכל המצב הזה גורן מבים שהם דווקא ביתרון - הצל יוצא בהתקפה אחרונה ונואשת מכיוון שהוא מפסיד, כמו הרבה מפסידים בקרבות שונים, ואף במלחמות רבות. פצצות התאורה שגורן הטיל בהתחלה עדיין מאירות ותוחמות את הצל, השריפה הנרחבת שאיש החיות שרף בעשב שמסביב מגבילה גם היא את הצל, הקוסם גם הוא משתמש באנרגיית הצללים כדי להגביל את הצל, ולא ברור אם האישה מנסה לקרוע את הצל מבפנים או משהו אחר. בנוסף, האמרפלו של הצל התחיל להיחלש מעט, וגם אם זה מחליש מעט את גורן ואת הקוסם שמשתמשים בעצמם באנרגיית צללים (וכל הסוללות של גורן טעונות בה עד להתפקע בגלל האמרפלו), הם לא זקוקים לה כדי לחיות - הצל כן.
הרובה של גורן לא יעיל נגד יצורי צללים באופן כללי, אבל בזמן ניתוח המצב שערך, גורן גילה שהאמרפלו פגע לגורן בחלק מהתחמושת והפך אותה לתחמושת מוזרה - חציה מאיר וחציה אפל. הוא בודק כדור אחד, ומגלה שההשערה שלו היתה נכונה - מדובר בכדורים נותבים, שמשאירים שביל של אור בתווך בו הם עוברים, והם גם איבדו את הסגולה המקורית של האמרפלו, ודווקא פוגעים ביצורי צללים. לכדורים האלה יש שני יתרונות נגד הצל. האחד ישיר - הם משמידים את הצל ביעילות רבה ביותר. השני, לעומת זאת, עקיף אבל עדיף - הם יכולים לסמן לבני השבט האדום, ששוחררו מהצל, את הנקודות הרגישות של הצל אותן יוכלו לתקוף כעת: למרות שגורן עוד לא חולק איתם שפה משותפת, סימן אוניברסלי יכול לכוון אותם לנתיב הפעולה הרצוי. לאחר הבדיקה הראשונית גורן משחרר צרורות רבים מספור של כדורים נותבים ופצצות תאורה (מחוזקים באנרגיית הצללים שעוד נותרה לו), גומר את התחמושת שלו לחלוטין, ומחורר את הצל ככברה, הוא מבצע פעולה נוספת: הוא פותח את גדם היד שלו, מנסה לשאוב לשם את הצל, להפוך אותו, או את מה שיישאר ממנו, ליד רוחנית - חלף היד המכאנית שנכרתה לו בקרב מול הננס.

meta
כדורים נותבים ופצצות להשמדת הצל: 19
כדורים נותבים כסימון לשבט האדום (אם צריך עוד גלגול): 6
שאיבה של הצל לגדם היד ושליטה עליו: 6 (אוי אני מניח שזה לא הלך להשתלט עליו, אבל מקווה שזה לפחות יגרום לו קצת נזק)
 
ביאורן חושב.

הוא לא לוחם, ורוב הסיכויים שהוא יהרוס לכולם.

הדבר ההגיוני זה לתת ליתר להילחם בצל לבד.

ביאור שונא הגיון.

מסקנה: הוא צריך לתקוף.

בעיה מספר 1: איך?

רעיון 1: אפשר לייצר ולהשליך לפידים על הצל.

יתרונות: אש. הם נלחמים בצל

חסרונות: אש. הם באמצע יער. בנוסף, בפעם הקודמת שהוא השתמש באש זה נגמר רע.

רעיון 2: להכין קריסטל שישאב את אנרגיית הצללים של השד וירעיב אותו למוות. זה נשמע הגיוני.

ביאורן שונא הגיון.

מה גם שעם המזל שלו בטח יש מפלצת בשם "שד האופל מהגיהינום" (שה"ם בקיצור) שתחליט להתנקם בו על זה שהוא שואב שדים.

מצד שני, סכיני טבחים שעשויים מקריסטל ושואבים שדים. זה יכול להשתבש בכל כך הרבה דרכים נוראיות שהוא פשוט חייב לנסות את זה.

ביאורן נכין סכיני מטבח שעשויים מקריסטל.[dice:6kho9]731753:0[/dice:6kho9]

ואז הוא מסתער.[dice:6kho9]731753:1[/dice:6kho9]

ואז הוא עוצר כדי לקשור שרוכים.

ואז הוא ממשיך להסתער ומשסף את השד.

עריכה: למה 2? למה?
 
הצל מקיף אתכם, מתכונן למתקפה האחרונה - אבל כך גם אתם.
ביאורן מסתער עם סכיני קריסטל, בעוד אומבר מקפיא את השד ומאתר את ליבו האפל. גורן משחרר מטח של פצצות מאירות בזמן שואשו מסתחרר במעגל של אש באוויר, ורין מתחילה לזהור בסגול.

בני השבט האדום נבהלים מהפצצות הזוהרות ובורחים. אלתו של ואשו פוגעת וחזק, אבל הצל לא נשרף מבפנים, והכפור של אומבר לא משפיע על הצל במידה יתרה. סכיני של ביאורן שורטים את הצל בעודו נופל משרוכיו, שנפרמו בדרך פלא מחדש.

אבל כל זה מתגמד ביחס למה שבא אחר כך.
אלתו של ואשו מפיצה אש סגלגלה, שמבעירה את הצל עצמו ומכלה אותו במהירות. פצצותיו של גורן - כל מה שנותר במחסניתו - נורות לכל עבר, ומפוצצות בפיצוצי אור ואש את הצל לחתיכות, משאירות כתמים של אפר על האדמה שנוקתה מהזוהמה השחורה. הצל מתחורר כנגד הפצצות הללו וצרחה - גבוהה ומחרידה - נשמעת בראשכם בעודו נקרע לגזרים. אבל נגמרים לגורן הטילים, ובעוד רוב המסה של הצל הושמדה על ידיו ועל ידי ואשו, חלק גדול מהמקורות עדיין קיימים.
גורן מושיט את ידו ומנסה לשאוב את שארית הצל אליו, אבל לפני שהוא אומבר מוצא משהו מעניין.
כשהצל התפורר, הוא השאיר את נקודת התורפה שלו - המקור הראשון והעיקרי שלו, כתם של חשיכה טהורה באמצע ההר - חשוף. אומבר רואה זאת ודוקר את המקור, מפצח את נקודת החשיכה - והורס אותה.

הצל מתפשט החוצה מהמקור הראשון ההרוס שלו, מנסה למצוא מקום חדש להתבסס בו. בלי המקור הראשון, שאר המקורות ננטשים גם הם, מבני השבט האדום ועד החיות הפשוטות שנלקחו על ידי הצל. שאריות הצל, כעת מוחסר יכולת התחדשות, טסים לעבר רין במטרה להשתלט עליה - ידיה ורגליה עדיין טבולות בשלולית שחורה, ושאריות הצל שנותרו מנסות להצטרף לשלולית זו ולהפוך את רין למקור ראשון חדש.
אבל אז רין קמה, קורעת את עצמה מכבלי הצל, ותוקעת את החנית שלה בתוך השלולית שנותרה, שאריות הצל האחרונות. האנרגיה נשאבת לתוך החנית הכפולה, גורמת ללהב (אאוט: אלישע תבחר באיזה להב יש לך כוחות צל) לזהור בהילה שחורה.

הצל הובס, אבל שקט זה לא מביא לכם. תרועות שופר נשמעות מרחוק, ואיתם קול צעדים כבדים של קבוצת אנשים גדולה מאוד במגפיים כבדים המתקרבים לכיוונכם מהצד השני של הגבעה.
 
out
שתי הצדדים של החנית זהים כל שאין באמת הבדל ביניהם (מלבד זהה שאחד מהם שחור כרגע)
in
רין מתרוממת בעודה מכינה את החנית שלה "אני חושבת שמומלץ שניסוג" היא אומרת ואז הרגלים שלה קורסות בעודה נתמחת בחנית כדי ליפול על הברכים ולא על הפרצוף "ונראה שאני לא יכולה ללכת" היא אומרת בעוד זיעה מנצנצת על עורה
 
''ימצאו אותנו מהר אם יחפשו אותנו, בטח עם הרגל הפצועה שלך'', ואשו אומר, אבל הנימה שלו לא לעגנית כמו בעבר; אם כבר, היא דואגת. הוא כורע לצידה, בוחן את הפצע. הוא לא מרפא ולא קרוב ללהיות כזה, אבל כל נער ציידים לומד מגיל צעיר איך לחבוש פציעות בשטח. ''עדיף שנישאר כאן, אולי נזכה למיטה, אוכל וטיפול רפואי, ועם המספרים שלהם אין לנו סיכוי להילחם בהם''. משזיהה, בערך, את סוג הפציעה, הוא שולף מנרתיק העור שלו תחבושות נקיות מעור רך, וחופן עלים. הוא ממולל אותם היטב בידיו וחובש את הפצע כמיטב יכולתו.

META
לריפוי (לא בטוח כמה זריקות צריך, אני מניח שזה לזיהוי הצמחים המתאימים לפצע):
[dice:huyq]731873:0[/dice:huyq]
 
אומבר צועד באיטיות לכיוונם של רין וואשו, צליעה קלה משווה לצעדיו מראה קופצני במקצת, ולא קשה להבין שמקור הצליעה הוא בהתקפה של הצל. אבל אומבר הוא לא הנפגע הקשה ביותר מההרס שהביא הצל. הוא כורע לצידה של רין - פעם שנייה בזמן המעט שבו הוא מכיר אותה, ומציע לה את מירב היכולת שלו לטפל בה - סיוע בעמידתה.
כאשר נשמעים רעשי הצעדים ותקיעות השופר אומבר מניח את חרבו על הרצפה. בבירור אין בו את הרצון - והיכולת - להלחם.
"ננס! ואהמממ... גולם מתכת! יש בכם מרפא? האישה הזו זקוקה לעזרה."
 
ביאורן עושה את מה שהוא עושה הכי טוב: שיקויי ריפוי. זה אמור לעזור לרין. מעבר לזה, הוא מנסה לטפל בה כמיטב יכולתו. יותר מפעם אחת אנשים פצועים הגיעו לפונדק שלו.
שיקוי ריפוי[dice:mim26]731947:0[/dice:mim26]
 
כשגורן רואה שביאורן מטפל ברין, אין לו דבר לעשות מלבד להמתין, אבל לפחות כשהוא ממתין הוא יכול לברר דברים. גורן סורק את השטח בניסיון למצוא אנרגיות חשודות, יצורי צללים נוספים, וכל מידע שאפשר למצוא על האנשים במגפיים, בין אם באמצעות האזנה לצלילים מכיוונם וגם ממידע שקרא בספרים ישנים של הננסים על אנשי המערב ויכול לשפוך אור על הכוונות שלהם בהתאם לאותות השופר.
 
סליחה על העיקוב, אחזור מעכשיו לקצב נורמלי.
IN
בזמן שאתם מטפלים בפצעים שלכם אחרי הקרב המתיש, הקול של המגפיים מתקרב - וצבא עולה מעבר לגבעה.
יותר ממאתיים איש, לבושים בגלימות בצבעים שונים ומחזיקים חרבות קצרות ועולים מעבר לגבעה. בראשם עומדת קוסמת גבוהה, עם שיער ג'ינג'י ארוך וחרב ארוכה חגורה למותניה, שמאוד מוכרת לאחד מכם.
"אומבר!" היא קוראת למראכם, קולה שמח אבל מעט נוזף. "מצאנו אותך סוף כל סוף. הצלחנו לפענח את הכתבים של ראש המסדר. יש עוד מעט חורים בפתק ששלינו מזכרונך - ככל הנראה לא זכרת את התבנית המדויקת של הטקסט," היא אומרת בעודה יורדת מהגבעה לכיוונכם, "אבל את המידע החשוב הבנו. מי אתם?" היא פונה לעבר גורן, ואשו, רין וביאורן. "אני מקווה שאתם הנבחרים. לפי מה שפענחנו עד כה, יצירה בחרה חמישה נבחרים לשחרר אותה מכלאה. זה יתן לנו את הסיכוי האחרון להילחם בצל - ואני ממש מקווה שאתם החמישה האלה. זה יפתור לנו כל כך הרבה בעיות. בכל אופן, בין אם אתם החמישה או לא, אני מזמינה אתכם להצטרף לשיירה שלנו. נדאג לכם, נגן עליכם, נעזור לכם. אנחנו לא מעוניינים ברעתכם בשום צורה. ואומבר - " היא עוצרת לרגע, "אם יש לך מושג כלשהו איך להשיג את הפתק האמיתי שלך, בבקשה תעשה זאת בהקדם האפשרי."
 
ואשו נאנח. אחרי הקרב יש לו זמן לנוח, ולחשוב.
מי אלו האנשים האלה? אילו מין עורות מוזרים הם לובשים?
לצד מי נלחם הרגע? יצור מתכתי ויצור זעיר? מה הם בדיוק?...
מי זו האישה הזו? למה העור שלה לבן והשיער שלה בצבע של אש?

הראש שלו מתחיל להסתחרר מהשאלות. הם מציעים להם רפואה ואוכל, וזה מה שחשוב. שבועות שואשו חי על לקט, ציד ושימורים. הגיע הזמן לארוחה טובה. ״אוכל, מיטה, רפואה, נענה על הכל אחר כך, אנשים לבנים״, הוא אומר. ״אנחנו בקושי עומדים על הרגליים״.
 
"השם שלי מופיע בנבואה עתיקה ומסתורית? נבואה עתיקה שחזתה שאני אגיע לכאן? כלומר, משהו חזה את העתיד, וראה שאני אהיה פה ברגע הזה ממש, ואז הוא אמר לכם את זה? מעולה! יש לכם נאצ'וס?"

אם משהו באמת חזה את העתיד, ובאמת ראה את הרגע הזה, ובאמת אמר לאנשים האלה שהוא יהיה כאן, אז הוא בטוח שמע את הבקשה שלי לנאצ'וס. מה שאומר שהם ידעו שאבקש נאצ'וס כשהם יצאו למסע, מה שאומר שהם ההביאו איתם נאצ'וס, ואני ממש רעב. מה גם, שמסיבה כלשהי כשאמא שלי הכינה את הסיר, היא ווידאה שהוא לא יוכל לייצר נאצ'וס. אולי, בדיעבד, הוא היה צריך לבקש נשק קסום כלשהו במקום הנאצ'וס. נו טוב.
 
אומבר מביט באישה במבט ממורמר למדי, בבירור הדבר האחרון שהוא רוצה זה שהאישה תפענח את הכתבים.
"אם פענחתם את הטקסט, תניחו לי לראות אותו, אולי אני אצליח ללמוד משהו חדש. ומה האינטרסים שלך? אני יודע שאת לא בדיוק מחפשת את היצירה ממניעים אלטרואיסטיים כגון הצלת העולם. בכל זאת הנחתם לאימי למות בידי הצל, איזה אינטרנס יש לך להרים יד כנגדו כעת?"
 
רין מביטה בננס במבט שפירושו הברור הוא "שתוק" ואז על אומבר "אני לא יודעת מה העבר המשותף שלכם ונראה שהוא בהחלט בעל משקל, אבל הזמן דוחק והמלכה מרובה, תשאיר את המטען האישי שלך בצד לעט אתה" היא נאנחת "עלינו כמעט לנצל כל משאב שיש לנו וכל בן ברית שנוכל למצוא הוא ברכה, מעבר לקח העובדה שהיא חייה בעולם הזה כנראה מרמזת שהיא עשויה למות במידה והצל יצליח במזימתו"
 
חזרה
Top