• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

"אני לא צריכה את הרחמים שלך, ילד. לא מעניין אותי מה הגופות של אוייבי מרגישות." היא מביטה באייבל בזעם. "אבל אני כן יודעת לבחור את הקרבות שלי בחוכמה. אם הצלחתם לעבור את האצילים שהקמתי כאן, אתם כנראה מסוגלים להרבה. בואו נחסוך את אי הנעימות שהקרב בינינו יביא. הצטרפו אל שורותיו של לורד העורבים, ותזכו בכוח אין סופי כאשר הקיסרות סוף סוף תיפול ואנחנו נשלוט באלודיאה. זאת ההזדמנות היחידה שלכם."
 
"בטוחה? כי אנחנו יכולים ללכת ואת תמשיכי לחכות פה למישהו שכן שם קצוץ על סיפור החיים שלך." שואל אייבל בלעג, "ועד כמה שאני רואה במוות כחלק מאיזון של החיים וכל הפליסופיה בגרוש שהאלפים לימדו אותי, אני קצת נגד מוות חסר הבחנה, וגם למדתי לא לקחת עסקאות שלא נותנות לי משהו ביד בזה הרגע, אז אני אצטרך לוותר, שהלורד שלך ידבר איתי ביום שהקיסרות באמת תיפול"
 
זוהאן מרים יד לכיוון אייבל, מסמן לו לעצור. הקבוצה לא במיטבה כרגע, לא אחרי הקרב עם הליידי. יכול להיות שניתן למנוע מאבק נגד מויירה, וגם אם לא, הם בוודאי יוכלו להשיג קצת מידע. "אני מוכן להקשיב. אבל קודם, אנחנו צריכים תשובות. דבר ראשון, מי זה לורד העורבים?"
 
"אני לא יודעת. הוא מעולם לא חשף את פניו האמיתיות בפני." מויירה אומרת, עיניה מרצדות על כולכם, מוכנות לכל תנועה לא נכונה "כל מה שאני יודעת הוא שיש לו כוח, כוח אדיר ועל טבעי. אינני יודעת מה הסיבות שלו לרצות לפרק את הממלכה, אך למדתי לא לשאול שאלות מיותרות."
"זוהאן, זה בבירור משוגע לגמרי! אתה בוודאי לא שוקל את ההצעה שלה ברצינות..." כריסטוף אומר
 
"אז הוא עוד יישות מאוד חזקה שמבטיחה הבטחות שווא לאנשים בתמורה לשירותם..." מלגלג אייבל, "תני לי לנחש, את נשבעת לו אמונים באיזה שבועה מחייבת שגם תעבביר את הנשמה שלך בשבילו והוא בתמורה יזרוק לך עצם כשהוא ישתלט על העולם, זה הסיפור הכי מקורי ששמעתי בחיים, ואף אחד לא עשה את זה קודם." הוא אומר בקול הקבוע והמעצבן שלו, שכמעט גורם לכם לחשוב שהבן אדם הבין איך להשתמש בסרקזם, "אם היה לי מטבע זהב על כל פעם שקראתי על אידיוט שעשה את זה כבר הייתי יכול לממן צבא, האמת העצובה בסיפור שלך היא לא כל מה שתיארת שלא מעניין אף אחד, אלא זה שאת יודעת בדיוק שאת לא מתקדמת לשום מקום טוב יותר, שאת הולכת לסיים את הסיפור בצורה לא נעימה, ואת בכל זאת משקרת לאחרים שעדיף להם להיות בצד שלך... סליחה החלק העצוב זה שאת משקרת לעצמך, או שהחלק העצוב זה שאת מאמינה לשקר של עצמך, אני לא יודע מה גרוע יותר."
 
"אני חושב שאני מבין אותך. תמיכה של יישות עוצמתית כל כך יכולה להעניק לך מעבר לעוצמה. ביטחון. אולי אפילו שלווה." מבטו של זוהאן קופץ לנעומי, ומשם לכריסטוף, ובחזרה אל מוירה. הוא מביט לה בעיניים."אבל את חייבת להבין שהברית הזאת תעניק לך לא עוצמה, לא ביטחון, ולא שלווה. כמוך, אני לא יודע דבר על לורד העורבים. אבל אני כן יודע שאין לו סיבה לחלוק איתך בכוח שלו. ואני יודע שאם תמשיכי בנתיב הזה, גורלך עשוי להיות גרוע ממוות. בואי איתנו. תתוודי בפני חסרי הכתר, אני בטוח שהם יבינו. זאת האופציה הטובה ביותר שלך." זוהאן שולח אליה חיוך קודר ועקום.

שכנוע
14+5=19
 
"מקדשו של סקולד פתוח לכל אחד, במיוחד לכאלה שרוצים להסתתר מאלים שטניים," גנובל מרגיע אותה. "אני בטוח שנמצא מקום בשבילך ובשביל נעומי. יהיה יותר קל להגיע אם תבואו לפני שחבורת אלמתים תצא מקרע הצלמוות לרדוף אחרינו."
 
"למישהו אכפת אם היא תעזוב?" שואל אייבל בקול לאחרים. "אני חושב שאם אני לא אעלים עין אהיה קצת צבוע." הוא מושך כתפיים, "אם היא באמת תתחייב לא לעשות צרות יותר ולהיעלם? שתעזוב מבחניתי. גם ככה אם היא תעשה יותר מידי רעש האדון שלה יבוא לחסל אותה"
 
"אני מבין.." אומר אייבל. "אם כך נראה שהברירה היחידה של חברתנו כאן היא לבחור בין להילחם בנו, או לבוא איתנו למשפט צדק." הוא מביט בלילאני, מקווה שזה ירצה אותה. "כמובן שתוכלי לשטוח שם את כל הטענות שלך, אנחנו כנראה נעלה בתור עדים.. ואני די בטוח שיתחשבו בזה שהסכמת להיכנע.... זה נשמע לי אופציה טובה יותר מאשר להסתכן במוות כשאת במיעוט"
 
"אולי אני משוחד, אבל לי זה נשמע כאילו אייבל צודק. תעשי את החישוב בעצמך. אם נידרדר לקרב, את תפסידי. אם תברחי, לורד העורבים יירדוף אחרייך. אבל חסרי הכתר עוצמתיים. נוכל להגן עלייך מפניו. אני לא יכול להבטיח שתזוכי במשפט, אבל המידע שברשותך בוודאי לא יזיק. תוכלי למסור אותו בתמורה לחופש."

שכנוע
15+5=20

ייתרון מאייבל (גם אם אין, לא רלוונטי)
14+5=19
 
"אני מכירה את חסרי הכתר. הם לא יסלחו בקלות על בגידה שכזאת. תוותרי על הצורך שלך להיות צודקת, ילדה. תנו לי ללכת מכאן, ותגידו להם שנהרגתי במהלך הקרב."
OUT
גלגלת טוב, אבל היא לא ממש חושבת בהיגיון כרגע...
 
"זה... לא יעבוד." עונה אייבל. "את הולכת לשלם על הפשעים שלך." הוא מסביר. "את יכולה לעשות את זה פה בשדה הקרב ולהתסכן במוות, או אצל חסרי הכתר." הוא מושך כתפיים. "כך או כך את האדון שלך כבר אכזבת, את חושבת שאם תנצחי פה הוא יסלח לך על זה שהיית מוכנה לברוח? זה קצת מאוחר מידי, מחכה לך מוות בשדה הקרב, מוות בידי האדון, או לקוות לרחמים אצל חסרי הכתר... שבניגוד לאדון שלך כן יתחשבו בזה שהסגרת עת עצמך." מסביר אייבל.
 
שאן מאזין לשיח בשתיקה. מבחינתו - כל שמעניין אותו זה שהעניין ייפתר בדרך כלשהי, עדיף שלא באלימות אולם גם אם כן הוא יחיה עם זה. בינתיים הוא מנצל את הזמן כדי לבחון לעומק את הטקס שמתרחש, מנסה להבין האם בכלל ניתן לעצור אותו או שמוירה רק מושכת זמן עד שהוא יסתיים בכל מקרה.
Meta
מאגיה: 13+4=17
 
"אני לא חושבת שאתה מבין, ילד... החיים שלי לא שווים עבורי אם אחיה את שארית חיי בתא מאסר אצל חסרי הכתר. אז יש לכם שתי אפשרויות: או שתתנו לי ללכת ואני אעצור את הטקס עכשיו, או שנלחם עד המוות וחורבן יגיע על העיירה. הבחירה היא שלכם." היא עונה לאייבל במבט קר. בנתיים שאן שם לב שהטקס אכן נמשך בזמן הזה, הוא מעולם לא קרא על טקס דומה אך מצליח להבין שנעומילייה היא כנראה העוגן של הטקס הזה, משהו מהאנרגיות הטבועות בה מצליח לייצב את הקרע, כך שאם הטקס התחיל איתה מויירה גם יכולה לעצור אותו איתה.
 
"אז בחרתם... מוות. טוב ויפה." עיניה של מויירה בוערות. "הבה נגמור עם זה." בעוד אייבל מתחיל להסתער, פולס של אנרגיה נקרוטית יוצא מהקרע, משתק את כל הנוכחים בחדר לרגע. בבירור הקרע נהיה פחות ופחות יציב מרגע לרגע. מתוך הקרע מטפסים כמה גועלים בעלי עור רקוב ולשון מתנדנדת. "ת'אדיוס, חסל את הפולשים הללו!" מויירה מצביעה עליכם. "כ-ן, א-מ-א!" עונים כל הגעלים בו זמנית.

META
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1pdRH-W111d8y2FeXqR5VGF_8grzxJ24dDnJ3JzGK5Bo/edit?usp=sharing
מקמו עצמכם באיזור הצהוב.
סדר יוזמה:
אייבל
שאן
כריסטוף
מויירה
גנובל
ליילאני
זוהאן
ת'אדיוסים
 
אייבל רץ קדימה, גופו מסיים את השינוי בדיוק כשהוא נעמד בין שני האל מתים, טפרים חדים בוקעים מידיו ושינים חדות יוצאות מפיו, פרווה חומה מכסה אותו בעודו גדול שוב, הופך לדוב מגודל.
הוא שואג בעוצמה כאשר הוא מנסה להכות באל מת האחד ולנשוך את השני.
META
צורת פרא- דוב חום
התקפה על ת'אדיוס 1 19+6=25 , 6 נזק חודר עם נשיכה
נשיכה על ת'אדיוס 2 -9+6=15 , אם פגע 14 נזק
 
חזרה
Top