• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ההתפרקות - עץ משחק [חופשיטה] (3/3) נסגר.

קונראד
''מי אתה ואיך נכנסת ללא ידיעתי לתחומי קן העיטים?'', קונראד שואל בתקיפות. השומרים סביב שמים לב ומתגודדים סביב בן המחצית.
 
קנטינר
"בכל מקרה, אז אנחנו ממשיכים עם תוכנית העלייה על החומות? אין לנו הרבה זמן להתכונן, ויכול להיות שבכלל כדאי לנו להציע לטירה להיכנע ללא קרב, אחרי שרוב החיילים נהרגו או ברחו בעקבות הקרב שלך עם הלורד".
קונראד
"אני שליח. שמי אינו חשוב, רק המטרה שלשמה באתי חשובה. ההרעלה בוצעה, ובאתי כדי לברר האם אתה מעוניין בקידום היחסים שלנו לרמה הבאה" אומר בן המחצית בשלווה.
 
ברנור

ליתר המשפחות בדוכסות יש אדמות ואנשים שחיים על האדמות האלה שהם יכולים לנצל. לעומתם, לי יש רק כסף, חיילים אני אצטרך למצוא במקום אחר.

"ארווין" הוא קורא, "יש לי צורך בשכירי חרב. והרבה. אנחנו מפליגים לאיי דוברין. תארגן את כל ההכנות. נצא בהקדם"
 
קנטינר
META
התגנבות סיירים - 12
גילוי אויב - 2
IN
הקצינים מהנהנים ויוצאים מהאוהל.
הסיירים חוזרים בסוף היום, ונראה שהם לא התגלו - הם רכבו חזרה די בנינוחות ולא היו עליהם סימני קרב.
אחד מהם, שולייה בשם ז'ארמין, מגיע אל קנטינר כדי למסור דיווח.
"אדוני המפקד, גילינו כי בטירת האויב יש שער אחורי קטן דרכו ניתן להיכנס. אמנם פרשים לא יכולים לעבור שם, אבל אבירים רגליים יוכלו. בנוסף, כמות החיילים על החומות זעומה, והם לא נראים מאורגנים כלל וכלל - מדיהם מלוכלכים ומרושלים, הם הולכים בצעדים כבדים ונראה כי כמות הקשתים שלהם קטנה יחסית, אולי עשרים קשתים בטירה".
ברנור
"אדוני? תצטרך הון רב בשביל לארגן זאת. כמה כסף אתה רוצה להעביר לאיים? יכול להיות שנצטרך לשכור ספינה שלמה רק בשבילנו" אומר ארווין.
 
קנטינר-
קנטינר מהנהן וטופח על שכמו של החייל. "עבודה טובה." הוא ממשיך הלאה, קורא לסגן שלו, ואומר לו "תכנס את החיילים. מחר אנחנו יוצאים לקרב. הסתערות ישירה של 150 חיילים על החזית, והשאר יתקפו מאחור, כדי למחוץ את הטירה ולהשמיד כל התנגדות."
 
קונראד
״בהחלט כן״, קונראד מחליט להתעלם מכך שהשליח לא פנה אליו בתור ״אדוני הלורד״. ״כבר שסגרתי את העסקה עם המעסיק שלך. ותמורת תשלום קטן בנוסף, אני רוצה לקבל דיווח על התוצאות של העסקה״.
 
מצטער מאוד על ההיעלמות. היא נגרמה בגלל לו"ז דפוק של בית הספר שלי ובגלל מיונים לחוצים לתיאטרון צה"ל...
אמנם אני לא אוכל להתחייב שבשבועות הבאים אהיה זמין (בגלל שבוע ישיבה בו אני בודק מקומות להיות בהם בשנה לפני הצבא), אבל אני מבטיח שלפחות אעדכן מעכשיו על היעלמויות צפויות.

קנטינר
הוא מהנהן ורץ לארגן את החיילים, שמתחילים לארוז את חפציהם במרץ לקראת היציאה.
יום המחר מגיע, וקנטינר מוביל את לוחמיו אל עבר הטירה המבוצרת. השצר עוד לא עלה, ולכן יתרון ההפתעה עם לוחמי מינד והשכירים.
ארוד מביט בקנטינר, מחכה לאות ממנו כדי להתחיל את פעולת ההסחה ולאפשר לכוח התקיפה לצאת.
קונראד
"טוב ויפה. הפעולה עוד לא הושלמה לחלוטין לאחר שהנחלה התחילה להקשות על הכניסה אליה, אבל אנשינו פועלים להשלמתה ברגע זה ממש. לפי המקורות שלנו ניסו להתנקש בכלבה הכופרת, והיא בתגובה הקטינה את אשרות הכניסה והגבירה את הפיקוח".
 
קונראד
''מצויין. סעודה?''. הוא משאיר את העניין לרב המשרתים שלו, כך או כך, ופונה אל חדרו האישי.

OUT
כל כמה זמן אני יכול לצאת למלחמה? היסטורית אבירים היו חייבים לאדון שלהם חודש שירות בשנה או פחות, ואני מניח שלאנשים שלי יש משק. אני מקווה שזה לא ילך ככה במשחק, אבל עדיין, האם יש הגבלה כלשהי על כמות מסעות המלחמה שלי בזמן מסוים?
אם מלחמה אפשרית, נתחיל בתכנונים. אם לא, נריץ למסע ציד או משהו, או למאורע הבא שתיכננת. אפרופו מלחמה - יש פה סיכוי לפיתוח דמות מעניין (נדבר על זה בדיסקורד).
 
ברנור
"אני רוצה צבא, ארווין. זו השקעה טובה בימים כאלה, וכסף זו לא בעיה, לא בשבילי. תחשוב על כמה זה יעלה, ואז תכפיל את הסכום. זו כמות הכסף שנביא לאיים, ובנוגע לספינה, כדאי לקנות אחת כבר עכשיו, בתקופות כאלה, זה מסוג הדברים שכדאי להחזיק ביד."
 
קונראד
OUT
האמת שהבעיה היא שדארקי לא מתחבר, ואתה די תלוי בו. אני אומר שנחכה עוד קצת ואם לא, נמשיך בלעדיו.
ברנור
"בסדר גמור, אדוני. אני אארגן את העמסת המזון והציוד על האונייה, יחד עם הכסף" הוא אומר והולך.
OUT
הרצה לאיים?
קנטינר
META
הסחה- 5
התנגדות להסחה- 4
קשתי אויב- 14
קשתים- 16
התקפת ההסחה מתחילה, והכוח מסתער לעבר הטירה, ששומריה מתחילים לירות חצים לעברו. כעשרה לוחמים נופלים מהחצים, אבל על החומה נופלים בערך עשרים חיילים.
 
קונראד
OUT
ננסה לעשות משהו עד אז.

IN
קונראד מזמן למשרדו את מפקד הקשתים, סר ארצ'ר. הלורד מהנהן לעברו קלות ומזמין אותו להתיישב. ''שלח סייר בעל עיניים חדות וזיכרון טוב דרומה, לגבול שרותאד. אני צריך הערכה של כוחות האויב, ורשימת מיקומים אסטרטגיים ופרצות בטירות. דאג שלא ייחשף. תעביר למשפחה שלו מענק קטן על השירות שלו''.

כשסר ארצ'ר יוצא, קונראד שולח שליח נוסף, מלווה בעשרים אבירים חמושים ונושא כמות נכבדה של זהב, לחפש פלוגות שכירי חרב משוטטות ולהציע להן להילחם תחת דגל העיט השחור.
 
קנטינר-
קנטינר מוביל את הלוחמים בפיקודו בשקט דרך השער האחורי, מסמן לארוד שלוקח חצי מהלוחמים ימינה, בעוד שקנטינר לוקח את החצי השני שמאלה.
meta
התגנבות דרך השער- 8
לוחמים: 13
קשתים- 14
קנטינר- 8.
ארוד (מקווה שכתבתי נכון)- 6
 
קונראד
סר ארצ'ר מהנהן ויוצא, ואחריו גם השליח.
(לאחר כחודש)
קונראד יושב בחדרו, מעיין באחד מספריו האהובים, כשאחד השומרים נכנס פנימה.
"אדוני, הגיע מסר מהמתנקשים" הוא אומר, ומושיט לו קלף מגולגל.
המשימה בוצעה בהצלחה. נחלת הכופרת מוצפת כעת באנשים חולים וגוססים, יחד עם צרות נוספות. קבוצת שכירי חרב, הידועה בשם 'דרקוני המערב' התקיפו את אדמות הנחלה וזרעו הרס בחלק מהמכרות שלה.
אבל הישמר לך, אדוני הלורד. מרגלינו מצאו סימנים לכך שהמתנקשים שלה לא רחוקים ממך בעצמם.
קנטינר
META
קשתי אויב: 10
גילוי: 12
כוחות ההסחה מצליחים להפיל עוד לוחמים מהחומה, אבל הכוח המתגנב מתגלה ברגע שהוא מתקרב לשער האחורי. חיילים צועקים ורצים לחסום את התקדמותכם בעזרת רמחים ארוכים. השער האחורי קטן, ורק שני אנשים יכולים לעבור בו באותו זמן. הרמחים חוסמים אותו והאנשים מתכוננים להסתערות כדי להיכנס לשער.
ברנור
לאחר כחודש כל הסידורים הושלמו, הספינה, ששמה הוא "רומסת הגלים" נקנתה וכבר השלימה את המסע לאיים. כמובן שדוכסות מינד דרשה מס מעבר, ולאחר שהוא שולם המסע יכל להמשיך.
ארווין, שהתלווה אל ברנור למסע, פורס את מפת האיים על השולחן שבתא הקפטן. לידו עומד קפטן הספינה, אדם גבוה מהאיים השחורים, בעל ראש מגולח וזקן מגודל בשם אמבו.
"אני מציע להגיע לעצור באיים קטנים ומרוחקים אחד מהשני. רוב האנשים באיים הגדולים כבר בטח נמצאים ביבשת, כי רוב המעסיקים לא טורחים לבקר במקומות קטנים. אבל מהיכרותי עם המקומיים, עדיף לך ללכת אל האיים הקטנים שמרוחקים יחסית אחד מהשני, כדי שלא תיקלע למריבות שבטיות בתוך הכוח שלך. איים רחוקים יותר הם בעלי סיכוי נמוך יחסית למלחמות שבטים בין האיים השונים" אומר אמבו, ומצביע על כמה איים כדוגמה.
"אבל זה יצמצם את כמות הלוחמים! אני מציע שפשוט נפליג מאי לאי, נאסוף כמה שיותר לוחמים ונחזור במהירות ליבשת. מסע כמו שאתה מציע יאריך את שהותנו כאן הרבה מעבר לנדרש!" אומר סר גאווין, אחד מהאבירים שהארכידוכס הקצה לברנור כדי שישמשו כקצינים.
דארקי מועף מהמשחק לאחר שלא היה מחובר זמן רב.
 
קנטינר -
קנטינר מורה לאנשיו לסגת, ולאלה שסוחבים סולמות לטפס על החומות ולהיפטר מהשומרים שחוסמים את הכניסה. הוא שולח את מרבית הכח ל"פעולת ההסחה" שהפכה ברגע זה להתקפה האמיתית, ומשאיר איתו כ50 חיילים
Meta
סולמות: 19
"פעולת הסחה": 4
החיילים שעל החומות: 15
 
קונראד
זה הזמן לפעול. קונראד מזמן אליו את אחד ממשרתיו האישיים. ''מצא לי ילד כפרי, כזה שחייו ומותו לא משנים לאף אחד, ואחד שלא עושה שטויות. הוא יזכה לחיים נוחים ומרווחים, וישמש כטועם המזון שלי''. קונראד לא לוקח סיכונים. הוא מתכוון לטעום מהמזון רק אחרי שעה שהרעל לא השפיע על הטועם. הוא למד את לקחיו של הקיסר המנוח.
''אמור לספרן הטירה לארוז לי ארגז ספרים מוגן. ארבעה חמישה ספרים טובים, הוא מכיר את הטעם שלי. אמור לו שיפתיע אותי. ותביא לכאן את המפקדים שלי. משוחרר''.
 
קנטינר
OUT
השומרים לא חוסמים את הכניסה מהחומות. אם התכוונת לזה שהם יעלו על החומות ויירו בהם משם, אז 50 איש זה לא רעיון כל כך טוב. הרבה מהם ייפלו בתהליך...
בכל מקרה, הסולמות רק מטפסים בינתיים, לא הגיעו כבר לחומות.
META
קשתי אויב - 13
הפלת סולמות - 11
אבנים - 5
IN
הכוח מתפצל ומצטרף לכוחות ההסחה, בעוד המגנים יורים עליהם חצים וזורקים אבנים, וכמה לוחמים נופלים.
החיילים שנמצאים עם קנטינר מתחילים לטפס על הסולמות ומתקדמים במהירות לראש החומה בעוד חיילי המבצר מנסים להדוף את הסולמות ללא הצלחה.
קונראד
המשרת רץ למשימתו, ולאחר כחצי שעה מגיעים מפקדי הצבא של קונראד.
"למה קראת לנו, אדוני הלורד?" שואל סר ארצ'ר, ונראה שהשאר גם הם תמהים לגבי הקריאה הפתאומית.
"יוצאים לרסק עוד ראשים של דרומיים? אני בעד" אומר דאגמאר בצחוק פראי, וסר הונדריך מעווה את פניו בגועל.
"מה קרה, סר נכבד? הדרך שבה אני נלחם היא לא לטעמך?" שואל אותו בלגלוג הדוברייני הענק, והונדריך מאדים.
 
קנטינר -
הלוחמים שלמטה מנסים לפרוץ פנימה, ואלה שעולים על החומה טובחים בחיילים שעליה.
פעולת "הסחה" ממשיכים לירות חיצים על החיילים שעל החומות.
Meta
קנטינר- 16
חיילים למטה-5
הסחה- 3
חיילים על החומות- 13
 
חזרה
Top