• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

"ואני לא נשבעתי לעשות כלום." אומר פרדאן ומותח את קשתו מהר יותר מכפי שמישהו מסוגל להניד עפעף, בעוד רגנארוק פוער את פיו ונוהם בזעם. "הניחי את הילד והסתלקי מכאן, לפני שאגרום לך להתחרט על כך."
אבל הוא לא מכוון את הקשת שלו אל הדיאבוליסטית עצמה. הוא מכוון את החץ היישר אל ראשו החשוף של תאיס. "ההסכם שלכן לא אומר דבר לגבי בטחונו של הילד. אם לא תניחי אותו, אני אחסל אותו, ואז אותך."
 
"רעיון יפה, אבל לא כך הסכמנו," הדיאבוליסטית לועגת לדברי סאוואלה, בלי להפסיק.

אבל כשפרדאן מדבר, היא כן לוקחת את הזמן לעצור ולהסתכל אחורה לבחון אותו.

"פרדאן..." הדרואידית מתחילה להזהיר באותו הזמן.

OUT
סאוואלה: פחות חשוב מה שקרה עובדתית, כי היא כבר משוכנעת שהיא שמרה על תנאי השבועה. אבל אם אתה יכול לחשוב על עובדה בדרך שזה קרה שיכול להשפיע עליה, תלך על זה ותגלגל רקע.

פרדאן: תגלגל רקע כדי לאיים עליה.
 
" שדים מסריחים." רייז ממלמל לעצמו ומביט בדיאבוליסטית, "תמיד צ'ך לשים לב למילים שלהם. את יודעת דיא," הוא מגביר את קולו, משנה את גרונו מעט כדי גם להעמיק אותו, "את אמרת שתסגרי את חור הגיהינום ותעזבי את היער אם תאיס 'ירצה לבוא אליך', לא יגיד שהוא רוצה."
 
"לא אכפת לי מה הסכמת איתה" סאוואלה אומרת כשהיא מחווה בראשה לעבר הדרואידית, "אכפת לי מה הסכמת איתנו וזה פשוט לא עומד בתנאים. מעבר לזה גם לפי ההסכם שלך איתה הנער עדיין זוכה להישאר עם הדרואידית כי הוא לא אמר שהוא רוצה להיות איתך, רק לבוא איתך לחור הגיהנום שזה שני דברים שונים אם את רוצה להיתפס לקטנות."

OUT:
מניח שאני מגלגל INT כי זה יותר עריכת דין, מאשר ניסיון שכנוע.
הרקע הוא השתתפות בקרבות מחרתיים (כי אני מניח ששם היא למדה איך לכופף חוקים).
אז: 9+3+4+4=20
מניח שאם לא ניצלתי אותה מקודם אני אנצל את נקודת היחס עכשיו, אז: +10

סה"כ: 30
 
הדיאבוליסטית עומדת דום ומסתכלת במקום באדמה בו הדם שלה נשפך בעת השבועה. הדם התחיל לתסוס כשסאוואלה דיברה.

"זה עורכי דין כמוכם שהורסים את הכל," היא אומרת בכעס. "כמעט הייתי מביא אותו אל החור, ואז כולנו היינו שמחים... אבל אשמור את מילתי."

הדם מפסיק לתסוס.

"אבל כמו שרייז הואיל בטובו להסביר לנו מחדש, אמרתי שאני אעזוב את היער אם תאיס ירצה לבוא אליי, והוא לא רוצה, כפי שראינו. לכן, אתם ממש מאלצים אותי להרחיב את חור הגיהינום לפה, כדי שאני אוכל להישאר איתו כאן."
 
גלגול רקע:
פרדאן ישתמש ברקע "סייר יערות ותיק" ותכונת הזריזות שלו. הדיוק שלו עילאי, אין אדם בעולם שיכול לפקפק ביכולתו לפגוע במצחו של תאיס עם עיניים קשורות, סערת הוריקן בינו לבית מטרתו ותוך כדי שהוא רוכב על סוס שנופל מצוק.
18+8+4 = 30
 
כשהיא רואה בבירור את הכוונה של פרדאן, הדיאבוליסטית מניחה את תאיס על האדמה ומחכה שפרדאן יפסיק לדרוך את קשתו, ואז היא משחררת אותו. "לא ציפיתי שאתם תהיו אלימים ורוצחי חפים מפשע. כנראה שאני חייבת להנמיך את הערכתי אליכם. אבל אני עוד אציל אותו מכם!"

עם תאיס באדמתה של הדרואידית, היא פונה אחורה לחור הגיהינום ומדברת כשהיא מתרחקת. "אם אתם לא מאמינים - אני יכולה לספור על יד ורגל את מספר הדרואידים כאן, ואפילו מבחר השדים שליוו אותי עולה על אלה במספר. מבינים?

"אני נותנת לכל אחד ואחד מכם הזדמנות להסגיר את עצמו לחור הגיהינום שלי, עד מחר בעת הזאת. מי שעושה כן לא יהיה על הצד הרע שלי אחרי שאנצח. מי שבורח, ומי שיילחמו נגדי - עוד יגלו מה יקרה. וזה כולל אותך, תאיס."

ככה מדברת, היא חוזרת לחור הגיהינום, שנסגר בלי להשאיר רושם. דרואיד אחד מניח אבן עליו כדי לזכור את המקום.

הדרואידית נאנחת. תאיס מתחיל לבכות שוב, והדרואידית הגדולה אוספת אותו אליה. "תודה לכם שהצלתם אותו. היא עקומה, והיא הייתה מצליחה לקחת אותו ממני אם לא התחכמת עליה יותר ממנה. אבל היא עוד תחזור, זה בטוח, והיא לא תעזוב אותנו בלי קרב. יש לנו זמן להתכונן - יום שלם, אם אפשר להאמין במה שהיא אמרה. אבל זו לא תהיה מלחמה קלה."

OUT
אתם יכולים לעלות לרמה 5 עכשיו, שכנראה תהיה הרמה האחרונה. (כבר עשיתם חלק מזה עם ההתקדמות ההדרגתית, אבל בסוף התחמקנו מקרב שני, אז זה לא שימש ברמה הזו.) תזכרו גם שמרמה 5 מתחיל דרגת champion, מה שאומר שהנזק שלכם מתכונות הוא כפול (למשל, אם התכונה שאתם מוסיפים לנזק הוא +3, אז תוסיפו +6 לנזק). יש לכם גם נקודת יחס חדשה ברמה הזו.

תגלגלו יחסים ותשתמשו בנקודות יחס כרצונכם. תהיה הזדמנות להשיג חפצים קסומים לשימוש חד-פעמי בהמשך.
 
META
לוקח נק' יחס חיובית עם הלטא הזהוב
מגלגל:
לא קיבלתי שום 5 או 6.
האם אני שומר את ה6 מהפעם שעברה? אם כן, אז נשאר לי 6 אחד עם השלושה (שלילי).

לוקח כשרון אלוף של צורת החיה, מה שמאפשר לי לעטות 3 היבטים חייתיים בו זמנית. כמו כן, מתגלה שהתוספים של היבטים חייתיים כן מצטברים, כיוצא-מן-הכלל לחוק שתוספים מאותו סוג לא מצטברים :D
OUT
הלחשים שאני מכין הם: עוצמת האדמה בדר 3, משב אוויר בדרג 5.
IN
"את יודעת אמא," רייז אומר, "את מכירה את הדיאבולי הזאתי יותר ממני, ואפילו אני יודע שהיא שקרנית מגעילה. לא חשבת להיות טיפה יותר זהירה במילים ש'ך?"
 
OUT
אתה שומר את כל נקודות היחס שקיבלת, עד שאתה מחזיק ב-3 (חוק בית). אם זה מעביר אותך על הסף של 3, תוכל להשתמש ביתרים בתהליך של עליית הרמה.

IN
"הייתי צריכה," הדרואידית מודה. "חשבתי שאני זו שהייתה זהירה כשהכרחתי אותה להישבע בדם. ואני לא הטלתי מספיק ספק במחשבות הראשונות שלי. טעיתי."
 
META
אני מנצל את נקודות היחס שלי עם מלכת האלפים והארכימג (6 ו-6) למען חפצ"קים חד-פעמיים, ומגלגל מחדש את היחס עם הדרואידית. בנוסף, בשביל שלושת הנקודות שנשארו אצלי, אני מגלגל יחס שלילי עם הדיאבוליסטית (3).
יחסים חדשים:
דרואידית (חיובי) - 5
דיאבוליסטית (שלילי) - 5, 2, 5

אני בוחר ביכולת Lethal Hunter, שמאפשרת לי פעם בקרב כפעולה חופשית להעלות את טווח הקריט שלי נגד אויב אחד ב-2 למשך שארית הקרב. הכישרון שבחרתי עושה שהיכולת משפיעה על רגנארוק גם כן.
 
META:
נק' יחס חיובית עם הלטא הזהוב
גלגול נק' יחס: 5 עם הארכימג - מנצל את זה ואת ה-5 מהדיאבוליסטית לחפץ קסום. נשאר עם 6 עם הארכימג ו-5 עם הצלבן

יכולות -
פליקרינג - צ'מפיון
החלפה של חוסר מזל ב-התלקחות

לחשי שחיתות:
החלפתי את חוסר מזל לבשר נמס
העלתי את קללה גרועה יותר והזימון רמה.

לחשי אש:
הוספתי את טופר זהב.
העלתי את השאר לרמה 5 (יש מצב שאני אחליף כשיהיה לי זמן להסתכל עליהם יותר לעומק).
למען הנוחות קישור (זהה לקודם) לדפ"ד המעודכן.

IN:
"האבירים של הלטא הזהוב יוכלו לעזור אם נוכל למצוא אותם בזמן." סאוואלה אומרת במחשבה שצבא גדול יותר הוא בהכרח טוב יותר.
 
הדרואידים עובדים יומם ולילה, בעידודה של הדרואידית, להכין את היער לקרב שנראה כל כך מוכן לבוא. בשלבים הראשונים של העבודה, סליסקה לוקחת זמן להגיע אל כל אחד מכם בנפרד ולשאול אם יש דבר שאתם זקוקים אליו כדי שהם יוכלו לספק אותו.

מה אתם עושים כדי לעזור להתכונן לקרב?

OUT
אפשר לבקש עד 300 מ"ז כל אחד מכם בשיקויים ושמנים (מהרשימה הזאת), בנוסף למ"ז שנשאר לכם מרמות שונות, אם יש (למרות שבפועל אתם לא קונים בכסף). (פרדאן: אם זה משנה את ההחלטה שלך להשתמש בנקודת יחס, אתה יכול להחזיר אותו.)

אם אתם עוזרים להתכונן לקרב, תגלגלו רקע: גלגול קל (20+ ברמה הזו) אחד לעשות משהו כדי להיות מוכנים (לא מופתעים בקרב), או יותר קשה (25-30) אם הכוונה היא לתוצאה מכאנית ספציפית אחרת.
 
META
לוקח שיקוי הגנה מאש (אלוף) ושמן (גיבור)
משתמש בצורת הגשש שלי כדי לסקור את האיזור ולמצוא מקום טוב להלחם בו- ככה שלנו יהיה יתרון.
מקבל רקע זמני של 5 "נץ למוד קרבות" ומשתמש בו לגלגול, מוסיף חוכמה.
9+5+3+5= 22, הצלחה רגילה שנותנת לי תוסף 4 ליוזמה.

לגלגל בנוסף בשביל לעזור להתכונן לקרב?
IN
בן המחצית עדיין לא נראה מרוצה במיוחד מאיך שהכל התנהל. הוא מבלה את זמנו באוויר,בצורתו של נץ מצולק, בוחן את שדה הקרב. מחפש איך אפשר לנצל אותו לטובתנו.
 
OUT
אם יש עוד הכנות שעשיתם לפני הקרב, תציינו אותם עכשיו (ואם יש לזה השלכה מכאנית, גם עם גלגול רקע), ואחרי כן תגלגלו יוזמה. זה קרב אחרון, והוא יהיה קשה במיוחד, אז תילחמו בכל כוחכם ומשאביכם. בהצלחה.

IN

האווירה ביער היא אפלה מאז ערב הופעתה של הדיאבוליסטית, לנוכח האיום שהולך ומתקרב. למרות זאת, הדרואידית מנסה לעודד את הרוחות, ואומרת שהדיאבוליסטית היא חלשה מאז שהיא איבדה את זרועה, ועלולה לעשות טעויות בגלל התסכול שלה. אתם מספיקים לישון לילה שלם, ואם כי הדרואידים הצעירים ביותר לוקחים משמרות לשמור על המקום.

בבוקר, הדרואידים ממשיכים לעסוק בהתכוננות לקרב, ורוב זמנם מוקדש לביצור אזור אחד שלא נפגע מהגבישים מקודם, שלדברי הדרואידית משמשת כמקדש לרוחות היער. היא גם שומרת שם מקום שבו תאיס יוכל להסתתר, אבל להפתעתה, הוא מתעקש שהוא רוצה להילחם לידה.

אחרי שהדרואידית מנסכת מים על האתר, גשם מתחיל לשטוף סביבות המקום, ונראים לאורך כשעה לאחר מכן זיקים של ברק תכופים. הדרואידית לוקחת את זה כסימן טוב, ומסבירה לסאוואלה שהגשם יודע להבחין בין אש של אויב לאש של בן ברית. גם ככה, כל מי שיוצא החוצה נרטב והאדמה הופכת עד מהרה לבוץ.

בצהריים, האדמה מתחילה לרעוד, והאזעקה שנקבעה מראש - נהימה של נמרים - נשמעת מכל עץ. הדרואידים ששמרו בלילה קמים מיד משנתם, והדרואידית הגדולה עומדת בתוכם. עשרות שדים שורצים מן האדמה ומתפרעים לכל כיוון. הדיאבוליסטית עצמה מופיעה בלי עיכוב, ועוקבת אחריהם אל המקדש, שם רוב הדרואידים עומדים לשמור. קרב רב-זירות מתחיל, ואליכם מגיע חבורה גדולה של שדים. חמישה שדים קטנים הם כולם חרבות, רמחים וחיצים שזורים אלה באלה, עם קצת בשר באמצע. שד אחר, נחש בריח גדול עם עיניים שמושכות את תשומת הלב יותר מדי, מגיע מאחוריכם. שדה אחרת, הנראית כמו אישה, אוחזת במגילת קלף ונראית כאילו היא חצי הדרך בין נשים אנושיות לדיאבוליסטית. ולבסוף, כלב קטן, או אפילו כלבלב, אינו תוקף, אבל הוא גדל באופן מחריד כל פעם שהוא מלקק דם מהאדמה.

META
(כלבי שאול קטנים: 18+8=26)
(הדיאבוליסטית: 3+20=23)
אדוניות: 4+13=17
שדי חרבות: 8+9=17
שד נחש: 2+13=15

מי שמקבל 17 או יותר ביוזמה יכול לפעול מיד.

עריכה: שיניתי את המספר של כמה מהשדים בתיאור למעלה
 
פרדאן תוקף כמה שדים בזירה סמוכה בעוד שסאוואלה ורייז מותקפים על ידי קבוצה אחרת.

כלב השאול מלקק מהדם שהחל להישפך בזירת הקרב הסמוכה, והם גדלים כל פעם שהם נהנים מהדם, אך לא נראה שהם מתכננים התקפה, לפחות כרגע.

שדת האדונית הנוזפת נראית מפחידה באופן מתוחכם. לסאוואלה היא נראית כמורה קשוחה, ולרייז היא מזכירה יותר את הלחישות של בנות מחצית שלעגו לו בקטנותו. היא אומרת כמה מילים בטון דיבור כעוס מרחוק, אך ללא הועיל: הן נשארות אך מילים.

שדים אחרים, שגופם כמעט כולו חרבות, מתפצלים לשני מחנות, אחד אל רייז ואחד אל סאוואלה. הם מוציאים חרבות מהגוף וזורקים אותן בתור נשק אל רייז וסאוואלה.

הסלמה 1
כלב שאול קטן
אדונית נוזפת
שדי חרבות (מוקים, קבוצה ראשונה) X3
שדי חרבות (מוקים, קבוצה שנייה) X2
רייז
סאוואלה

שד נחש

META
אדונית נוזפת נגד 1ק3 -> 1 מטרות (סאוואלה): 3+12=15 נגד הגנה נפשית, פספוס
שדי חרבות ראשונים נגד רייז: 9+11=20 מול דרג"ש, פגיעה. 27 נזק
שדי חרבות שניים נגד סאוואלה: 10+11=20 מול דרג"ש, פגיעה. 18 נזק

בטווח רחוק: פרדאן
בטווח קרוב: כלב שאול קטן, אדונית נוזפת, שד נחש
בקפא"פ: רייז עם שדי חרבות קבוצה 1, סאוואלה עם שדי חרבות קבוצה 2

OUT
תיאמתי את מספר האויבים ואת יכולותיהם לקרב מול שניים. פרדאן עדיין משחק בתור דב"ש, הורג שדים בטווח הראייה שלכם, אז הוא עדיין נגיש ליכולות כגון זו של סאוואלה לחקות את היכולת של עמית. כיוון שבקרב של שני שחקנים דברים קטנים כמו פגיעה קריטית או סדרת כשלונות יכולים להכריע את מהלך הקרב, אני גם מצייד את פרדאן עם שני שיקויי ריפוי למקרה של מוות, אבל יקח לו זמן להגיע אליכם, אז תנסו להסתדר בכוחות עצמכם.
 
חזרה
Top