• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נקמת המנעולנים, גליון 001# [עץ משחק]

מאנר
מאנר לוחש לנערה "תהפכי את אחד מהשולחנות על הצד, ותסתתרי מאחוריו. התפקיד שלך יהיה לירות בהם כשהם נכנסים. לירות בהם, לא בי."
מאנר לא מגיב לצעקה שבאה מבחוץ, אבל הוא מניח את מוט הברזל לידו, לוקח אקדח ומצטרף לנערה. מוט הברזל מונח לידו. הוא מכוון את האקדח לדלת, ויורה פעם אחד בתגובה לדפיקות שמתגברות מרגע לרגע.
 
חלק מההכשרה של הבלאק ספארו. לומדים בבלאק ספארו עוד דברים חוץ מלחימה, מעקב ושימוש בציוד טכנולוגי. ההפנוט זה ספציפי העשרה שלא נמצאת בתוכנית האימונים של בלאק ספארו, כי כישורים שונים דרושים במצבים שונים. למשל שירה, משחק, האקריות, תפירה, בישול, אסטורומיה, גאולוגיה וכדומה.
 
לורן:
OUT
תראה, בגדול זו לא יכולת שאמורה להיות לך לפי דף הדמות. אני זורם עם זה הפעם, אבל מבקש שלא תוסיף סתם יכולות.
IN
מה אתה שואל אותו בזמן שהוא מהופנט?

מאנר:
אממ... מה אתה מנסה להשיג בירי על הקיר? חוץ מריקושט?

יד השטן ונובה בוי:
אתם פונים אל הדרך הצדדית, ולאחר כמה דקות של נסיעה נראה שהצלחתם לנער מעליכם את השוטרים. עם זאת, נובה בוי, אתה מרגיש שאתה מתחיל להתעייף מהחזקת בועת האנרגייה סביב המנקה; אולי כדאי שתעצרו לנוח במקום להמשיך ישר בנסיעה אל המחסה.
 
בסדר, אני לא אעשה את זה יותר.

IN

לורן שואל אותו על מה שהוא יודע על בלאק ספארו (המידע הסודי), מי סיפק לו את המידע, מי עוד יודע את המידע הזה, האם מי שסיפק את המידע עשה את זה בצורה חד פעמית או שהוא תקשר איתו יותר מפעם אחת. אם זה יותר מפעם אחת, איך הוא יוצר איתו קשר. אילו השאלות שהוא שואל בנוגע לדליפת המידע. הוא שואל שאלות גם לגבי המנקה דומות לאלו שלמעלה כדי לוודא שהוא לא מפספס פרטים חשובים למשימה המקורית.
 
מאנר
קול גברי צועק אליך מבחוץ. "תפתח את הדלת ותסגיר אלינו את הפושעת!"

לורן
בוא נעשה את זה ככה. גלגל+מסוכן. בתוצאה של 10 ומעלה בחר שלושה, בתוצאה של 7-9 בחר שניים:
  • אתה מקבל את המידע שרצית.
  • המהופנט לא זוכר דבר אחרי שהוא מתעורר.
  • המידע לא משובש/חלקי.
  • אתה מקבל מידע נוסף על המידע שרצית.
 
נאוטי וטיילס
נובה בוי לא אומר שום דבר על העייפות המצטברת. יש לו הרגשה רעה שהמשטרה עדיין רודפת אחריהם בעיקר אחרי שהוא פגע בג'ונס. למרות זאת אם הוא במקרה מרגיש שבועת האנרגיה דועכת הוא מיד צועק ליד השטן.
 
נובה בוי
יד השטן מסתכל על נובה בוי ורואה שהוא מתעייף, אז הוא שואל אותו: "תעדיף שנתחלף? אני אסיע את האופנוע, ואתה תתרכז בלשמר את האנרגיה? למרות שזו לא עדיפות ראשונה שלנו, אני חושב שמפתרנו מהם"
 
חזרה
Top