• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

אוכל חינם
"אני, אני כל כך מצטער. אני יודע שהם היו חברים טובים שלך. תאמין לי שאני עובד כמיטב יכולתי כדי למצוא את הסכין השחור."
"אנחנו צריכים לחקור את המקום, כרגע החצר האחורית שלנו היא חלק ממלחמת הכנופיות שמשמידה את העיר. ויש מעט זמן עד שהמשמר יגיע לכאן."
 
אוכל חינם
"אני לא בטוח שאנחנו מסוגלים להגן על עצמנו
כרגע, ובטח שלא שני יתומים שכנופיית פשע סימנה עליהם מטרה על הגב. ניסיתי להגן על השניים האלו, עכשיו אני יוכל להבטיח לך שאני אשקיע את מה שיש לי כדי לתפוס ולעצור את הסכין השחור"
 
וירדו
"מה הם עשו להם? הם היו ילדים קטנים שישבו ברחוב! הם אולי סחבו אוכל פה ושם, אבל הם מעולם לא היוו איום על אף אחד!" אוכל חינם צועק.
"...אני אצוד אותם." מחייך, אבל הפעם כמו.. הנמר הטורף שהוא.
"איתך, או בלעדיך! הם ישלמו על זה!"
 
אוכל חינם
"אני לא אהיה האדם שיעצור אותך ממסע הנקמה שלך, אבל אני חייב להזהיר אותך. הסכין השחור הוא לא כמו קאזאנת'ר או הזנטרים, שמתנגשים אחד בשני כמו זוג עוגים עיוורים. הוא חכם ומחושב, ומסוכן מאוד."
 
IN
אאוליס קורא לזאבים שלו, להרה ולאליון, שבניגוד לכרגיל שקט. אאוליס מכריח אותו לבוא, הוא גם אמור להיות מחונך בשביל להכיר בעולם הזה, ציד זה בטבע שלו. הוא נותן להרה להתקרב, והיא חושפת שיניים כלפי כול יצור בקהל ומפנה לעצמה דרך. שניהם מתכופפים ליד אזור הפיצוץ. "תרחרחי את האזור, הרה, תנסי לזהות ריחות מוזרים" אומר לה אאוליס, נותן לזאבה שלו להתרכז במה שהיא טובה בו- למצוא נתיב לציד הקרוב שלהם.
 
אוכל חינם
"כרגע, שום דבר. אני מנסה לאסוף רמז על המיקום והזהות שלו כבר הרבה זמן ועם כל הצלחה שעלתה לי, ורובן עלו לי כמות נכבדת של משאבים- יש לי כמות מעטה מאוד של מידע. אבל, אני אשמח למסור לך את כולו. כל אדם שינסה להוריד את המוח הסדיסטי שהוא הסכין השחור יצטרך כמה שיותר עזרה." וירדו מוציא פיסת נייר וכותב כמה שורות "שמור את זה, אבל אל תיתן את זה לאף אחד שאתה לא בוטח בו במאת האחוזים
  • הסכין השחור הוא דרו
  • יש לו שני סגנים: אוזאק "החרב"- הוא הובגובלין ואשאורה "המסכה"
  • הארגון הוא בעיקר ארגון מתנקשים ופושעים אחרים, שמשכיר את עצמו בעיקר לשירות הקזאנת'אר והזנתאר
  • אחת המתנקשות הפעילות ביותר שיש לסכין, ואחת שיצא לי להכיר אישית היא רובי- היא זדה
  • אוזאק אחראי על השכרת מתנקשים לכל מי שמעוניין, ועובד במפרץ הגולגולת- שטח בשליטת הקזאנת'אר
  • אשאורה מנהלת תת- ארגון של הסכין השחור בשם "המטבע השחור"- ארגון שלוקח ילדי רוחב ומגדל אותם כפושעים. לא ידוע איפה היא עובדת אם כי ידוע לי המיקום הישן של ה"מטבע"
  • המקום העיקרי שבו הסכין עצמו פועל היא ספינה בבעלותו. מה שנותן לו יכולת להזיז את מקום המגורים שלו באופן קבוע
"חוץ מזה, נזיר אחד שאיתו דיברתי נתן לי את התשובה החידתית הזו "אחיו התאום של הרשע מסתיר את פניו. צפה שעובדה זאת תשתנה עד סוף החודש". זהו, זה כל מה שאני יודע"
 
הולבר
הולבר מחליט להשאיר את השאלה של איך הלורד הירוק יודע לפעם אחרת והוא בהחלט ינסה לתפוס עם נאגה שיחה כשהוא יתעורר, אבל בינתיים אם ללורד הירוק יש מידע אולי הוא יסכים לחלוק. "האדונית שלו? מי היא?" הולבר שואל, בוחר להתעלם מהפקודה.
"תעופי גבוהה יותר", הולבר משדר במחשבתו לנאגה בתקווה שהיא תוכל לראות אנשים המתקרבים או מתרחקים מאזור הפיצוץ.

OUT:
נאגה היא הדמוי דרקון (PSEUDODRAGON) של הולבר, שהוא חושד שהיא מרגלת עליו למען הפטרון שלו.
 
וירדו מזהה את הבניין כלא יותר מבניין מגורים, לא מקום בו חברי כנופייה מתגודדים בדרך כלל, אבל מי יודע. הרה מרחרחת את האזור אבל מתקשה למצוא כל רמז שיוביל אותה אל הציד, במיוחד עם ריחות כל האנשים המתגודדים סביב המאורע. נאגה עפה מסביב לסמטה אך לא מצליחה לראות מישהו הנמלט מהאיזור.
"אני ראיתי, אדוני הכהן!" קוראת לאוכל חינם אישה אחת, מעט שמנמנה בשמלת אצילים יפה. "ראיתי מי עשה את זה! אני אומרת לך, זה לא היה אדם - יותר כמו בובה בצורה של אדם. בובה ללא חוטים! היא הייתה על הגג. היא השליכה משהו אל האנשים למטה שגרם לפיצוץ. אני ראיתי את בני המחצית הללו נשרפים בחיים! ראיתי אותם!"
 
IN
אאוליס לא נע כאשר הרה מסתכלת עליו בכעס, נראה שהיא עצבנית מהכישלון הזה. אבל אאוליס מסמן לה להיות שקטה, מתקרב לאנשים המדברים עם אוכל חינם, מקשיב לדברים. ״האם עוד מישהו ראה את הבובה הזו?״ שואל אאוליס את יתר הקהל, מתעלם מכך שעד עכשיו הוא אפילו לא היה חלק מהשיחה.
 
אוכל חינם מביט על הגג - הוא, ספציפית, יכול די בקלות לטפס על המרזב ולהגיע אליו.
טאלין חושב כמה רגעים. לפתע הוא נזכר בדבר שראה לפני מספר חודשים בעיר, שמזכיר מאוד את מה שהאישה תיארה. בכל שנה, המקדש העירוני של גונד (אל הנפחים, היצירה וההמצאה) חוגג את "יום הפלאים" במצעד גדול בו מוצגים לקהל הרחב המצאות טכנולוגיות מרהיבות. במצד הקודם, טאלין ראה אוטומנים דמויי אדם, מכונות בעלות בינה קסומה, אשר הלכו בראש המצעד וחילקו ממתקים לילדים. ייתכן שמכונה שכזאת היא מה שאותה אישה ראתה.
"לא ראיתי את הבובה, אדון, אבל ראיתי מעט ממה שהתרחש בפיצוץ, אולי אוכל לעזור לך." אלפית גבוהה צעירה מרימה את ידה כשאאוליס מתשאל את הקהל - או שאולי זה אלף - הם מאוד רזים, וקשה לשפוט על פי מבנה גופם אם הם גבר או אישה. "השקתי את הצמחים בקומה השנייה של החנות שלי כשלפתע הפיצוץ ניפץ כמה מהחלונות. במזל לא נפגעתי! דרך העשן, ראיתי דמות בברדס לוקחת משהו מהגופה של הננס הזה-" הם מצביעים על הננס המלוכלך, "ואז היא ברחה מכאן, צלעה מאוד. היא הייתה פצועה מאוד וכל הזמן זרקה מבטים מעבר לכתפה, כאילו חששה שמישהו עוקב אחריה. היא נעלמה בסמטה ההיא שם." הם מצביעים על סמטה מאחורי הנגרייה המקומית בסמטה.

הולבר
הלורד הירוק נשען קדימה בכסאו, מביט ישר בעינייך. אתה יכול להרגיש את העוצמה שלו מהדהדת בך, גם לפני שהוא אומר מילה אחת.
"אתם, בני התמותה, מכירים אותה אולי בשם 'מלכת האוויר והחשכה'. היא הייתה פעם חלק מהמשפחה שלי... אך הלב שלה הפך אפל. וכעת, הדבר היחידי שעוד מספק לה אושר הוא להשתעשע עם בני תמותה - הצעצועים שלה. היא מסוכנת, ואם כת חדשה הסוגדת לה מתארגנת בעיר הקטנה שלך, זה אומר שמשחק חדש התחיל עבורה."
הוא מתיישר בכסו. "חובותיך בתור צייד ייפסקו לעת עתה. בנתיים, אתה תהיה הסוכן שלי כנגד כוחותיה של המלכה." הוא אומר שנית. "אני רוצה שתעשה כל מה שביכולתך כדי לגלות מה היא מתכננת. תזכור - אל תסמוך על אף אחד. המשפחה שלך... הם כלום בשבילך מעתה. בוגדים מנוולים ותו לא." הוא מביט בך במבט רציני, ואז פיו מתעקל לחצי חיוך. "ופיינאולד? באמת חשבת שאני זקוק לנאגה כדי לדעת מה שאני צריך לדעת עליך? אני לא זקוק לתולעת הזאת לדבר. אני יודע הכל." הוא מחווה בידו לפני שאתה מספיק להגיב, ואתה מתעורר. אתה מגלה שהשעה היא שעת בוקר מוקדמת - השמש רק זורחת כעת, ובאופן מוזר, השמיכה שלה נעלמה, ובמקומה אתה מוצא ערימה של עלים בצבעי שלכת המכסים אותך ואת מיטתך. נאגה עדיין רדומה על הרצפה לידך, מותשת מאירועי אתמול.
 
"היא לבשה גלימה וברדס. לא ראיתי דבר." עונה לוירדו האלפ\ית.
אוכל חינם מתכונן לזנק על המרזב, אך לפתע שומע משהו מאחורי חבית הגשם שמתחת למרזב. הוא מביט ומוצא ילד בן מחצית קטן, שיערו חום ומטולטל, המתחבא מאחורי החבית. "הו... שלום." הילד אומר בביישנות כשאוכל חינם מוצא אותו.
 
חזרה
Top