• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עדכון 16.12.19 באתר: תקציר פרק 14 בקמפיין 'הטבעות הקרות של גרינפילדס'

הוביטי-הפרא משבט גאם-גון חוגגים נצחון ראשון על צבאו של גנרל דולגו בלקפוט; ולדעתה של לואיזה לפחות, הם מקלים ראש יתר על המידה בנחישותו של המצביא חסר הרחמים מהנפה הצפונית.
אלא שעמוק מתחת לערפילי ביצת ראשבוג, מסתתר אויב אחר, עתיק ואכזרי יותר; אויב שלא שכח פרקים ישנים מההיסטוריה של הפלך, שהוביטי הפרא מעדיפים להותיר הרחק מאחור/
לשם ממש נאלצת לואיזה פרייסגירדל לרדת: עמוק אל תוך מעברים חשוכים, שורצים במלכודות קטלניות וביצורים נתעבים שרוב שוכני הפלך לא מעלים בגרועים בחלומותיהם; והעובדה שהיא נאלצת לעשות זאת בחברת הגמד המפוקפק טוקרי וחבורה שלמה של ציידי אוצרות וחותכי גרונות, לא משפרת את מצב רוחה.
אי-שם, מעבר ללהקות של קופי-מערה רקובים למחצה; ולהוביטים מתים שזוחלים על מרצפות קרות, וישמחו מאד להפוך כל פולש מזדמן לארוחת בוקר (ראשונה או שניה), מחכה יריב עתיק על כסאו הצונן.
כוחות אפלים מתחילים לנוע; וכיצד קשור הכל לדמות יפיפיה ועתיקה, שבכל מקום בו הופיעה, התחוללו אסונות מבעיתים?

במילים אחרות: תקציר פרק 14 בקמפיין של לואיזה פרייסגירדל עלה לרשת :)

http://members.pundak.co.il/world/keldaria3/chapter5/rings_of_greenfields/crg_chap14.html

תהנו :)
 
וואו, פרק מגניב ביותר, קראתי את הקרב האחרון בשקיקה.
ההרפתקאה הייתה מאוד "חרב וכשף" אולדסקול, אבל נראה שהסתיימה בשיא דרמטי מאוד.

האם ישנם עוד בני באגינס שחורים מלבד אלו שנחשפנו אליהם עכשיו, או שהשושלת הסתיימה לה שם?
 
תודה על התגובה :)

לא מכיר את 'חרב וכשף', אבל מודה שכללתי כמה בדיחות/רפרנסים של אינדיאנה ג'ונס בפנים
(אפילו התבדחנו שהשם הלא רשמי של הפרק הוא 'לואיזה פרייסגירדל ושודדי המקדש הארור' :p)
ואכן שיא דרמטי - לואיזה הצליחה לעמוד מול וייט של ממש ולמגר אותו, ולסלק מהמערכה את אחד המשרתים הראשיים של לורסימאר הזהוב בכבודו ובעצמו.
במקור, הדור האחרון של הבאגינסים השחורים כלל ארבעה אחים, שגם שמותיהם הוזכרו בפרק: באלדו, בויגו, פרוגו ופאלדו.
כנראה אחד מהם הושמד עוד בתקופה העתיקה שלפני מחצית העידן הרביעי; שלושת האחרים נמו בכוכים שלהם עד ממש עכשיו, כאשר הם חשו את הקריאה של הכוח המתגבר של אנגמר. תוך השלושה האלו, לואיזה השמידה את החזק ביותר.
(אבל עדיין נשארו שניים, וכמובן לורסימאר הזהוב עצמו עוד לא התפגר...)
 
עדכון טוב. גם לי ההרגשה הייתה בכיוון אווירת "חרבות וכשפים". הקרב האחרון היה טוב.

כל הסיפור עם הגאם-גון במקדש התת-קרקעי קצת הזכיר לי סיטואציה מהעונה האחרונה של משחקי הכס בה שולחים את הילדים והנשים למערות הקבורה של וינטרפל.

הקטע עם הרוח הרעה הראשונה קצת מוזר. אתה כותב כמה היא בלתי מנוצחת לכאורה ואז, בהרף עין, נכתב שהרוח הובסה והדמויות ממשייכות הלאה. איך הם הביסו את הרוח?
 
תודה על התגובה :)

הרוח הרעה ההיא היתה יריב קשה, לא בלתי מנוצח; והיא אכן כפתה קרב לא קל על החבורה (כולל העובדה שרוב כלי הנשק של החבורה, שהיו לא קסומים, עשו חצי נזק ומטה) - הגם שהיא נכשלה בהתקפה הראשונה והקטלנית ביותר שלה, שהיתה כופה על החבורה שלב קרב ראשון שבו הרוח בתוך אחת הדמויות והיתר צריכים להכות בו מספיק חזק ולהוריד אותו כמעט ל-0 נק"פ כדי שהרוח תצא ואפשר יהיה להלחם בה פיזית.
כמו כן, הרוח השאירה על אחת הדמויות בלא שחקן פגיעות נמשכות שסייעו מאד לחיסול שלה אחר-כך.
 
עכשיו כשאני מעט יותר ערני...
עד כמה האגדה של הבאגינסים השחורים ידועה בפלך? מההתנהגות של לואיסה ובופין, עלה הרושם שזו הפעם הראשונה שהם שמעו על זה ולואיסה אמורה להיות מישהי משכילה למיטב הבנתי.
הסיפור של שבט הגאם-גון מעניין ועושה אותם קצת יותר מהוביטים ברבריים מצויים. כל הסיפור עם המלומד מזכיר מעט קרס עלילה מהכפר טולו למרות שישנם הבדלים בביצוע של זה.
מה קורה עם המשפחה של לואיסה בפלך? אחרי הכל, כשעזבנו את הפלך, משפחתה לא הייתה ביחסים טובים עם התאין.
 
חלקים מהאגדה על הבאגינסים השחורים ידועים מאד בפלך, אם כי לא מעטים - כמו העמית השנוא על המלומד בראנדוויט, מפקפקים בכך וטוענים שהרוב אגדות. מה שכן, הסיפור המוכר בפלך הוא חלקי מאד - הבאגינסים השחורים ידועים כחבורה, משפחה או כמה משפחות של חמסים ועושי צרות שניסו להשתלט על חלקים בפלך ונכשלו.
אבל גם אם הם מתוארים כמרושעים שלא בחלו להשתמש באמצעים האפלים - החלק האחרון והאפל מכולם בסיפור לא היה ידוע: כלומר, שהם קמו מחדש כוייטים שוכני כוכים שנמים מתחת לביצת ראשבוג ומחכים לשעתם; ובוודאי שכל השמועות על האלף המושחת שסייע להם והקשר שלו לשרידי משרתיו של המלך המכשף (אלו ששרדו את מלחמת הטבעת וירדו למחתרת בימי גדולתה של ארנור המחודשת), לא היו מוכרות בפלך בכלל.

המשפחה של לואיזה מוגנת או באחוזה בפאתי הצפון או בידי משמר הפרגרין. התאין יכול לנסות לנקום בהם, אבל נוכח העובדה שהם רחוקים מברוקנבורינגס, וזה שגם דולגו בלקפוט (שממילא לא נראה כמתכוון להשפיל את עצמו בפעולה נגד המשפחה של לואיזה) רחוק; ה"סיר" רחוק ואיבד את רוב האנשים שלו, והרב-סרן הרצחני והמושחת נהרג, אין לתאין כרגע כוחות שמסוגלים להרחיק צפונה באורח אפקטיבי, וגם להתמודד עם משמר הפרגרין על גבול ארצות השממה - כך שנראה שהמשפחה של לואיזה די בטוחה כרגע.

כלומר, מהתאין. לא בהכרח מסכנות אחרות...
 
חזרה
Top