• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

IN
"מה הם חקרו? איזה פיות?" שואל אאוליס במהירות "זה עשוי להיות קשור גם אליי, לפי המידע שקיבלתי גם הזאבים שלי קשורים לפיות. אנחנו צריכים לחבר בין הדברים, בשביל למצוא את נתיב הציד הנכון" הוא אומר.
IN
"לשמור על גבי... מעולם לא צדתי פיה, מעולם לא שמעתי על הארכיפיות, ומעולם לא ראיתי את האשליות שלהן. אם אני רוצה להגן על עצמי, אני צריך מישהו שהתמודד עם היצורים האלו, פיות- שיוכל לספר לי עליהם" אומר אאוליס, קם ומהדק את הקשת שעל גבו "תגיד לי לאן, ואלך אליו".
 
אאוליס ואוכל חינם
"אני לא בטוח. הרמז הראשון, היתה בחורה שקוראים לה קאליקי, ושהיא יודעת איפה שער הפיות. חבר של לב הקירין, נמלט מאיפה שזה לא יהיה לאחרונה, ללא זכרונות, וכשהצלחתי לגרום לו להזכר..'
אוזניו של אוכל חינם מתקפלות בבושה ועיניו המשונות לרגע מתנוצצןת.
'...הוא נפטר.'
 
IN
"אני רוצה להיכנס לעניין" אומר אאוליס, נראה שעיניו הגדולות נוצצות שהוא מוצא קצה חוט. "עם כול הסיכון שבעניין, לחקור את לב הקירין ייתן לי לפחות את ההתחלה של התשובות שאני צריך. ברגע שאני אבין איך מגיעים לפיות, אוכל להתקרב אל המטרה שלי, ולהבין עליה יותר".

"תגיד לי מה המשימה שלך עכשיו, ואני והזאבים שלי נהיה שם בעבורך" אומר אלף הפרא.
 
אאוליס ואוכל חינם

אוכל חינם מאמץ את מצחו בנסיון לדלות םרטים "הוא אמר שאסור לי לחקור את זה, אחרת *היא* תעשה לי יה שעשתה לו... ואני לא בטוח מה אפשר לעשות הלאה. קיויתי שאתה תיתן לי קצה חוט.. אולי תוכל לספר לי על הזאבות שלך?'
 
IN
"אל תפחד, פחד זו תכונה של טרף. היה צייד, עמוד למול הפחד" אומר אאוליס בעודו מסתכל בעיניו של אוכל חינם ומניח עליו יד במשהו שלמען האמת הוא מלא לב ביחס לאישיות הקשוחה וחסרת האכפתיות לכול מוסכמה שיש לרוב לאלף הפרא, ואז הוא חוזר לעצמו ומתחיל לדבר על הזאבים שלו.

"את הרה ואליון מצאתי פצועים מחוץ למי מצולות, בדרכי לכאן. שניהם היו על סף מוות, בזכותי הם בחיים. הסימן של הפיות היה צרוב עליהם, הוא היה טרי, אבל לא ידעתי לזהות אותו אז, אז גם לי לא היה קצה חוט. סוף כול סוף, הקצוות מתחילים להתחבר" אומר אאוליס, נראה מאוד מרוצה מהעניין "אין לי רבות לספר מעבר, החוויה הנוראית שלהם גרמה להרה לשנוא את רוב היצורים- עוינים או לא, ולאליון להיות קשור יותר משזאב צעיר צריך לאמא שלו. שניהם צריכים לעבור את השלב הזה בחייהם, ואם אני אקח ניסיון מאצלי- זה לרוב קטע במחזור חיים שלוקח בערך 30 שנים לעבור. אני מקווה שהם יעברו אותו קצת יותר מהר, אבל אלו הזאבים הראשונים שאי פעם גידלתי" אומר אלף הפרא. אתה מבין שהוא רואה את העולם בעיניים אלפיות, מתיאורי הזמנים המאוד מוגזמים שלו. תוחלת החיים של זאב היא בכלל קרובה יותר ל-6-8 שנים, ו-30 שנים זה הרבה יותר מידי לכול דבר בעבורם.
 
אאוליס ואוכל חינם
"...אני פשוט חושב אם זה מעבר ליכולת שלי, אבל... מצאת עוד קצוות חוט? למה זה מתחבר אצלך?' קצת מעודד.
"...הקצה חוט העיקרי שלי, הוא בחורה שקוראים לה קאליקי. היא הובילה אותי למעט שגיליתי, ונראה שהיא ידעה יותר ממה שסיפרה"
 
אאוליס

וירדו
עם רגליים חזקות ועיניים חדות הבחנה, אתה מצליח להגיע לסמטה בה הילדים התחבאו מעט אחרי רובי. אתה נצמד לקיר בדיוק בעוד היא יוצאת מהסמטה, שני הילדים אחריה, פיהם פעורים לרווחה והם עוקבים אחריה כמו זומבים - נראה שהיא סיממה אותם במשהו.
רובי והילדים נעים במהירות בין הסמטאות, מתחמקים משומרים, אך אתה מצליח לעקוב אחריה עד לנמל. לבסוף, אתה רואה שהיא עולה על אחת הספינות בנמל, מהנהנת לשני שומרים אנושיים שעומדים מול הספינה. כנראה שזוהי הספינה של הסכין השחור.

אוכל חינם
אוכל חינם מחפש במהירות את הסמטה, אך לא מצליח למצוא דבר היעזור לו למצוא את התאומים.

הולבר
בלילה לאחר המקרה עם אחיך, חלום רודף את שנתך.
פעם נוספת אתה מוצא עצמך ביער המכושף, המשנה צורתו כל פעם שהמלך הירוק מבקר אותך בחלום - הפעם היער לובש צבעי שלכת חומים וצהובים. פטרונך יושב אל מולך על כס של עלים ושורשים, מביט בך במבט ספק מבקר ספק משועשע.
"הולבר פיינאולד הקטן! צרות עם המשפחה?" הוא מגחך בקול מרעים.

אתם מתעוררים בבוקר היום הראשון בחדריכם השונים בגולגלת-טרול. זהו שבוע חדש, והבוקר נראה נעים וחמים. נראה שזהו תחילתו של יום טוב.

עד שלפתע...
בום
חלונות רועדים פתאום בעוד שאגת פיצוץ נשמעת ברחבי סמטת גולגולת-טרול. ריח של גופות שרופות וצעקות רחוקות ממלאים את האוויר. ענן של עשן כבד מרחף אל תוך חלונותיכם הפתוחים מאזור הפיצוץ - שנראה שקרה ממש מחוץ לדלת המסבאה.
 
טאלין עוצר, הוא נושם עמוק ועושה את הדבר שהוא יודע לעשות הכי טוב, להיות שקול ומחושב. הוא נא במהירות למקום חסר חלונות, רק כדי לוודא ששום דבר מבחוץ לא יסכן אותו, הוא יחפש איזה חדר אחסון או אפילו חלל מדרגות שבו הוא יחזור למדיטציה שלו, יעצום עיניים ויזרוק את החושים שלו החוצה, יהיה הדבר שקורה בחוץ, הוא יראה אותו ממעוף הציפור, ויגיב אליו בהתאם.
MEAT
משתמש ביכולת לראות ולשמוע דרך יציר הסוד כדי להשקיף מה קורה מבחוץ
 
וירדו
וירדו זוכר לעצמו את הרציף, סוג הספינה, ולמעשה- כמה שיותר מידע על האירוע הזה. כל פיסת מידע על הסכין השחור חשובה
וירדו מתפרץ אל הקומה התחתונה של הפונדק, מביט דרך החלון אל הכיוון ממנו נשמע הפיצוץ. בודק איפה התרחש הפיצוץ ומחפש נפגעים וניצולים.
 
אוכל חינם
נחרד, אוכל חינם הולך לחפש את וירדו בגולגלת הטרול.

אוכל חינם קם ביללה, נוחת על ארבע, אוחז בסמל המתנודד. "שארס, כדי להמשיך בחגיגה, שמרי עלי שאירגע." וכעת מוקף בהילה סגולה.
הוא קם ורץ למטה לעבר הפיצוץ לחפש פצועים


מטה" מטיל מגן אמונה
 
הולבר
הולבר מתלבט, מי דיבר אם הלורד הירוק נאגה או שיכול להיות שאדומי הכובע עובדים עבורו או בעלי בריתו וכדי להרוויח זמן וקצת מידע נוסף הולבר בוחר להבין את השאלה לא נכון. "אדומי הכובע? אני אטפל בהם הפעם הבאה שאני אראה אותם.. " הולבר מנסה לשדר ביטחון בקולו למרות התוצאות של המפגש האחרון שלו איתם.

הולבר ממה אל אחד החלונות בצד הרחוק מהרחוב ופותח אותו כדי לתת לנאגה לצאת. "תעופי גבוהה, ככה את תהיי בטוחה ואני אקבל מבט מלמעלה על המצב." הולבר אומר לנאגה לפני שהוא שולח אותה החוצה כדי שהוא יוכל לראות מה קורה דרכה.
 
אאוליס - תיקון
"צר לי, אאוליס, אך אני חושש שאינני מכיר אף אדם שכזה." הוא עונה. "את המידע שאתה מחפש כנראה תאלץ למצוא במקום אחר..."

הולבר
"אל תעמיד פני טיפש, צייד." הוא גוחן קדימה. "באמת חשבת שאני לא יודע מה קרה הלילה? אני יודע הכל. אני יודע שאחיך שלך ניסה לרצוח אותך. ואני גם מזהה את מקור הכוח שלו. האדונית אותה הוא עובד - אפשר לומר, שהיא הייתה מהמשפחה שלי, לפני זמן רב..." הוא מהרהר. "אך כעת היא משהו אחר. משהו אפל יותר. ולכן עליך להבין - האדם ההוא איננו אחיך יותר. מעתה הוא רק אויב שיש להשמיד, חיה שיש לצוד. אתה מבין אותי?" הוא אומר בטון פקודתי.

אלו מכם שמביטים דרך יצירי סוד רואים קהל גדול של אנשים המתגהד בבהלה מסביב לאזור הפיצוץ, מנסים להבין מה קורה. הפיצוץ התרחש על שפת הבניין הצמוד למסבאה והשאיר את הקיר החיצוני חרוך. אתם גם רואים הרבה גופות חרוכות על הרצפה - בערך עשר, במבט ראשוני.
אוכל חינם מצליח לפלס דרך בין הקהל ואכן מוצא את הגופות על הרצפה, אך אין פצועים. אתם כנראה יכולים לחקור את הגופות או לחפש עדי ראייה כדי לנסות להבין מה קרה כאן, אבל כנראה שאין לכם זמן רב לפני שאנשי המשמר יגיעו לכאן.
 
העורב של טאלין עולה גבוהה יותר, מנסה לסרוק את הזירה בצורה יעילה יותר, לראות האם יש מישהו בקהל שמתנהג שונה מכולם, או כל דבר אחר שימשוך את תשומת ליבו.

עירכה
בדיקת תפיסה (עם יתרון)
19+3= 22 בגלגול הגבווה
 
הינשוף לא שם לב לאף אחד בקהל שמתנהג באופן מעורר חשד, כולם נראים די מבוהלים. עם זאת, כמה מהגופות נראות לו מעניינות.
שתיים מהגופות, גברים אנושיים בשנות השלושים לחייהםו, לבושות בשריון עור וגלימה שחורה. צווארו של אחד הגברים חשוף, ועליו מקועקע נחש מכונף שחור, הסמל של הזנטרים. גופה אחרת טאלין מצליח לזהות - אישה מבוגרת שפניה נחרכו מהפיצוץ. זוהי הגברת אוזה סוליזף, מוכרת הספרים לה הוא עזר לפני מספר ימים.
 
טאלין פוקח את עיניו ברגע, הוא משאיר את יציר הסוד שלו לעופף מסביב לזירה בעודו יוצא החוצה, לוחש מילת קסם שמקיפה אותו בשיריון, רק למען הזהירות.
כשהוא יגיע החוצה הוא יבחן את הגופות לעומק, ינסה להבין מה לעזזאל גרם לפיצוץ כזה.
META
חקירה
14+5=19 סה"כ
מטיל על עצמי שיריון מאגי.
 
טאלין יוצא ומביט בפיצוץ לדקה, לאחריה הוא מסיק כי הוא כנראה נגרם מלחש כדור-אש או לחש דומה כלשהו. מעבר לשלוש הגופות שהוא זיהה מקודם, הוא מוצא את הגופות הבאות:
- שתי נשים אנושיות וגבר חצי אלף, בבגדים פשוטים.
- גבר ננס אחד, לבוש בגלימה חרוכה ואוחז בידיו פגיון. על גלימתו ומגפיו יש לכלוך יבש, דבר המרמז על כך ששהה בביוב בתקופה האחרונה.
- ארבעה בני מחצית, שתי נשים ושני גברים, לבושים בבגדי הופעה, ולצידם זרוקים כמה חלילים. טאלין מזהה אותם כמופיעי רחוב שנהגו לנגן ולרקוד בסמטה.
 
אאוט: מי זה נאגה?
וירדו
אוכל חינם צועק את שמו של וירדו בגולגלת הטרול בפניקה.
אוכל חינם נראה המום.
יש לו זכרונות מעורפלים, כשהיה ילד קטן, ולב הקירין נדדו בין המישורים, למקום שבו היו כל כך הרבה גופות.
אבל הוא היה פעוט, וזה לא התחבר לו למראה נורא באמת.
כעת, היה מבוגר מספיק לתפוס שבכל אחת מהגופות היתה נשמה. כל אחד מהם היה אישיות.
הוא מתגבר על עצמו ומחייך בבטחון.
"הי, אני כוהן. מישהו כאן זקוק לריפוי? מישהו ראה מה קרה?' צועק למי שנראה מספיק יציב לדבר איתו
 
טאלין לוקח כמה צעדים מהזירה. נראה שהוא שוקל מה לעשות. לבסוף הוא פונה לאוכל חינם, "זה ניסיון חיסול, השניים האלה" הוא מצביע על הגלימות השחורות, "זנטירים. אני חושד שהננס מקזנת'אר, יש לו מספיק בוץ על הנעלים כדי להגיע מהביוב." הוא מסביר לו במהירות, "אני לא יודע מי יזם את מה שהיה פה, ואני רוצה ללכת לברר, תוכל להסביר את זה לאחרים? אולי אואליס יצליח למוצע עקבות מהזירה." הוא עוצר שנייה, "תשאיר את המבט שלך עלי, לרגע." הוא נע לעבר מוקד הזירה, ואז נע לאחור, מנסה לאתר את המקום ממנו ישוגר כדור אש כדי לפגוע ברדיוס ובטווח הזה. "כאן." הוא צועק לו, "תגיד לאאוליס לחפש עקבות מכאן." הוא מחפש איזה משהו לסמל בו את הרצפה. "אני הולך לברר משהו, אם אגלה דבר חדש אעדכן אתכם." הוא מוסיף ופונה משם, הולך להרפרים.
 
אוכל חינם
וירדו רץ אל אוכל חינם "נפגעת? מישהו נפגע?"
וירדו ניגש אל איזור הפיצוץ, מפלס את דרכו דרך הקהל. בוחן האם האם יש אנשים שנראים חשודים, חוץ מזה, הוא מנסה להזכר בסוג הבניין שהיה כאן. האם זה נראה כמו מקום שהיה בסיס של הפנתרים או פשוט מקום שבו כמה מהם נפגשו.
 
חזרה
Top