• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (מהדורה 5, פנטזיה) - סיימנו!

יוווו, יצורים אדומים מוזרים וצמחים מגניבים
ביגורן מסתכל על הצמחים והיצורים. כטבח/מומחה לשיקויים הוא מכיר כל מיני חומרים, צמחים ויצורים אקזוטיים שאפשר לאכול/להכין שיקוים בעזרתם. הוא מחפש צמחים ויצורים שהוא מכיר, ככה אולי הוא יוכל להבין איפה הם.
בנוסף הוא מחפש חומרים לשיקויים שהוא לא יכול להכין בסיר שלו. אם הוא הגיע למקום אקזוטי, שינצל את זה
 
או''ר
ואשו כורע מיד מול רוח הדוב, זוכר היטב את מה שלימדו אותו השאמאנים בילדותו. ''דוב גדול! אנא חלוק איתי מחוכמתך!'', הוא מבקש באדיקות שלא ספק נראית מגוחכת מאוד מהצד.
 
[spoiler title=או"ר]
הקסם של אומבר לא עובד כמו שצריך, והעשן רק ממקד את צומת לבכם לנקודה המסומנת המפה - נקודה שנראית כאילו היא ממש במרכז הערבות, עמק גדול המסומן על המפה המסתורית.
ארבע הדקות הבאות עוברות עליכם בצפייה ברין מתנהגת מאוד משונה. לדב היו רק ארבע דקות להרגיש חיים, והוא מנצל אותם בגלגולים, אכילה, שתייה ושאר הפעולות האנושיות והחיות שהוא לא מסוגל לבצע לבדו. לקראת הסוף הוא גם דופק את עצמו באבן כדי להרגיש כאב אמיתי - ועשרים חוזרת לגופה, הוא כואב לה למדי. אתם חושבים שאתם רואים על גבעה מרוחקת שבט אדום עור נאבק בצל עצום מימדים, אבל יש שם כמה דמויות משונות שאתם לא מזהים.
מה אתם עושים?
[/spoiler]

ביגורן
האנשים האדומים נרתעים למראהו של גורן.
"מי אתה, איש ברזל?" הם שואלים, וחלקם מרימים לעברם נשקים.
אבל האיום שלהם כלפיך לא מחזיק זמן רב, כי בזמן שביאורן קטף צמחים הוא מצא משהו שחור ואקזוטי, שהתברר כדבר הכי רגיל בדממה הזאת: ביאורן מעיר צל גדול שישן על הקרקע וכיסה את האדמה סביבכם - ועכשיו קנוקונות שחורות מתחילות להקיף אתכם, לעלות מהקרקע ולהתקיף את כל מה שבסביבה. השור בעל שש הקרניים מצליח להשתחרר מהן, אבל המשקים של האנשים האדומים לא אפקטיביים נגד הצל והם נתפסים באחיזתו אחד אחרי השני.
אתם רואים כמה דמויות במרחק, על גבעה אחרת, אבל כרגע השד חוסם דרכי בריחה.
מה אתם עושים?
Out
תשובות לשאלות של אביעד:
המקום הזה הוא ערבות המערב. מספרים עליו שהוא מקום מאוד משונה, עם טבע לא טבעי, חיות משונות וצמחים סגולים, כחולים, אדומים וצבעוניים בכללי.
חלק מהאגדות טוענות שכאן נמצאת יצירה, אבל יש אגדות דומות למקומות רבים.
האנרגייה היא בעיקר אנרגיית יצירה, אבל היא מאוד כאוטית ומעורבת.
 
או"ר
רין רצה קדימה בעודה מרימה את חניתה ומביטה לעבר הצל בעוד עניה נפערות באור סגול מוכר "רחות האוויר תנו לי כוח לטהר את האוויר מצחנת הרשע" היא לוחשת בעודה משליחה את החנית שלה כמו שוריקן קטלני ומצווח לעבר השד
[dice:d7t0ck42]730028:0[/dice:d7t0ck42]
 
עוד צל? אחרי שגורן ראה את התכסיסים של ביאורן, הוא ביקש ממנו להכין גם לו כמה דברים שיעזרו נגד צללים, ולמרות שהוא לא העלה על דעתו שהוא ישתמש בהם כאן בערבות המערביות, הדברים נשארו אצלו. עדיין מתפקד למחצה מהקרב נגד הננס המטורלל, הוא יורה את אחד מהדברים שביאורן הכין לו. ואז גורן מראה ליצור הצל את המשמעות האמיתית של הפסוק "יהי אור", יורה עליו פצצת תאורה.
meta
פצצת תאורה 18.
out
שתי שאלות
1. מה זה "להעיר צל" יש חיה כזאת? אפשר הסבר מפורט יותר על הצללים האלה, שנשמעים כמו דבר מובן מאליו לדמויות שלנו למרות שלי כשחקן אין מושג במה מדובר?
2. מה הגודל של הצל הזה? כי זה נראה שהוא תוקף גם את השור שרחוק מאיתנו.
 
ביגורן
תשובות:
הצל הוא... פשוטו כמשמעו, צל. זה צל של משהו שמתפרס לאורך חלק גדול מהגבעה, ועכשיו שולח צללים לכיוונים שונים, שמתפרסים ומתקיפים חיות וקבוצות לאורך כל האזור סביבכם.
IN
פצצת התאורה מבזיקה, מפוררת את קנוקונות הצללים שהקיפו אתכם. חדשות מתחילות להתקרב, אבל אתם חופשיים בינתיים. בני השבט האדום, לעומת זאת, בצרות, והצל מתחיל לבלוע בתוכו אותם, מתפשט סביב האנשים, בולע אותם ומכסה אותם בשכבה שחורה ואפלה. אתם שמים לב שברצפה יש כמה חיות מכוסות לחלוטין ומתות לחלוטין - נראה שהצל מתפשט מהגופות האלה.
חנית ענקית מסתחררת באוויר, חותכת את הצל וחוזרת בחזרה אל אחת הדמויות שנמצאות במרחק.

או"ר
רין מרימה את החנית שלה ומטילה אותה, מחוזקת, אל האוויר. החנית חותכת את הצל - אבל הוא עצום, מתפשט לאורך הגבעה כולה, והוא לא שד כמו שהוא צל - שחור, מתפתל, ובולע לתוכו אנשים, או לפחות כך זה נראה.
יש פיצוץ אור גדול משם, ומשאיר שתי דמויות לבד - אחת נראית מתכתית, השנייה מאוד נמוכה.
 
ביגורן
קודם כך, ביאורן מכין זיקוקים, ויורה אותם על הגופות המתות של החיות ואנשי השבט

[dice:1cumyq]730088:0[/dice:1cumyq]

אז, ביאורן מכין שיקוי מאיר, ומכוון את הסיר לעבר אנשי השבט האדום שהצל תוקף, כדי למנוע ממנו להשתלת עליהם

[dice:1cumyq]730088:1[/dice:1cumyq]
 
אז הצל הזה עומד להשתלט על אנשי המערב? גורן לא ייתן לזה לקרות. הוא זוכר במעורפל משהו על צללים, לא משהו מהעבר שלו... כאילו יש איזה קול שמדריך אותו מה צריך לעשות עם צללים ומה הם - משהו, או מישהו, שהצללים האלה מוכרים לו, ומהווה עכשיו חלק ממנו. הוא מקשיב לקול הזה שבתוך הזיכרון שלו, מנסה להבין איך כדאי להילחם ביצור הצל.
out
אני עוד לא מבצע פעולה נוספת כי ביאורן ביצע רק תור אחד וגם אני כבר ביצעתי תור לפני התגובה שלך.
מה שגורן עושה עכשיו בעצם זה להקשיב לנשמות שאמרת שיש בתוכו. כנראה שהמפגש עם הננס הזה עשה לו משהו שמקל עליו לתקשר איתן.
 
או"ר
אומבר מתחיל לרוץ לכיוון הצל, ומגלה מהו בעצם - צל ענקי, שחור ומתפשט על גבעה שלמה, בולע בתוכו חיות ואנשים. כל יצור שנבלע לחלוטין בצל קורס לקרקע מת, ומתחיל "לפעפע" החוצה עוד צל - כך הצל הזה מתפשט, בשאיבת כח החיים של היצורים שסביבו. צללים כאלה גרמו ליערות מקוללים רבים, והם שדים מאוד חזקים ונדירים. טביעת הכח של קאגה נודפת מהצל הזה.

החץ של ואשו חולף דרך הצל, אך בלי לפגוע בו. גם נזק כמו פיצוץ האור ממקודם - שמקורו, אתם רואים, בשני אנשים משונים, אחד נמוך מידי והשני עשוי מתכת - לא השפיע יותר מידי, ואפילו השוריקן של רין.

OUT
הערה: למקרה שעוד לא הבנתם, הבחור הרובוטי והבחור הנמוך הם אביעד ונאוטי. אם אתם רוצים לפנות אליהם, תכתבו את זה לכולם. אל תשכחו תיאור דמות, כי הם לא פגשו אתכם עדיין.

ביגורן
ביאורן שולף זיקוקים ופצצות תאורה מהסיר שלו, אבל הזיקוקים נדלקים מהר מידי וטסים לעבר השמיים, עושים מה שזיקוקים אמורים לעשות - מתפוצצים בקול נפץ רם ומאירים באור צבעוני את השמיים.
לא יכלתם לסמן לכל העולם איפה אתם בצורה פחות ברורה.
פצצת התאורה מצילה אדום עור אחד, אבל אחרים נלכדים בצל.

קול עולה בתוך גורן. זה חוקר, הוא מבין, שחקר יער שקולל על ידי צל כמו זה. משימתו ביער הייתה להשמיד לחלוטין - לשרוף לאפר, לשגר למקום אחר או לפוצץ לרסיסים את המקורות של הצל, אבל יותר חשוב מזה היה ההרחקה של אנשים אחרים מהיער. החיים במקורות שהצל לוקח מוגבלים, ובסופו של דבר הצל יקרוס אם לא יאכילו אותו.
מישהו בגלימות שחורות רץ לכיוונכם, ובחור ירוק יורה חץ על הצל, שלא משפיע בהרבה.
OUT
האנשים האלה (מי שזרקה את הבומרנג חנית, הקשת והבחור בגלימות השחורות) הם, אם לא הבנתם, אלישע ח'אן והל. מוזמנים לפנות אליהם בהודעה לכולם, אבל אל תשכחו תיאור דמות מפורט יחסית - זו הפעם הראשונה שהם רואים אתכם.
 
נערה בעלת שיער סגול בהיר ועור סגול טיפה יותר כהה טופסת את החנית ומרימה את ידה, ענייה בוהקות בעור סגול, כל היצורים בסביבה שומעים קול נשי בראשם "השאילו לי את הכוח שלכם" בעודה יד מנופץ לשמים כמעט בתחינה.
רין משדרת לרוחות האור בסביבה "תנו לי את כוח האור בתמורה לכוח זה שאני מציע לכם"
הנערה שעניה בשלב הזה בוהקות באור צהוב קומצת את אגרופה
רין יצרת בועת אור מסביב לצל באמצעות הכוח שלה והכוח המושאל ומתחילה לקווץ אותה ובכל לשרוף את הצל ולצמצם את שטחו.
מטא
14
 
גורן, הרובוט הנמוך, החבוט והחלוד, מכוסה מכף רגלו ועד קדקדו בשלל כלי נשק קרים חמים ומתפוצצים, חלקם מוטמעים בגופו וחלקם נישאים, מזדחל על גלגליו כאשר הוא מזהה בני ברית פוטנצאליים, או אולי סיכון אפשרי - הם יוכלו לעזור להשמיד את הצל הזה אם הם לא ייאכלו קודם ויהפכו לחלק ממנו.
אז נפתח פתח בחזהו, וממנו יוצאת פצצת תאורה נוספת אל עבר הצל ומאירה את השטח בעודו מסמן לביאורן להכין עוד זיקוק - הם ואנשי המערב זקוקים לכל הגנה אפשרית. "אנשי-המערב, ת-ת-תדליקו לפידים!" הוא קורא, בזמן שהוא מחפש מקורות מזון אפשריים לצל, הזקוקים להגנה של אחת מפצצות התאורה שלו.
בנוסף, גורן מנסה "להשאיל" לאישה הסגולה מכוחו, כפי שביקשה.
פצצת תאורה 10
תפיסה 13
out
אני רק מציין שלפצצות תאורה יש השפעה מתמשכת (אחרת מה הטעם בפצצת תאורה), אז הפצצה מקודם אמורה עדיין להשפיע :D
 
ביאורן, ננס שמן, מחזיק משהו שנראה כמו סיר ריק.
בתגובה לצעקה של גורן, ביאורן שולף זיקוק מהסיר, למרות שהסיר בבירור היה ריק קודם.אז, הוא מכוון על הגופות, שוב, אולי הפעם זה יצליח לו
[dice:e2casmp]730422:0[/dice:e2casmp]
 
הנער הירוק, הלבוש רק במכנסיים, מבעיר בניצוץ אבני צור שבטיות את חוד החץ שלו, מותח אותו בקשת ויורה אותו לעבר מקבץ העשב היבש הקרוב. הוא חוזר על הפעולה עוד כמה פעמים, ויורה לעבר מקומות שונים שנראים מבטיחים ליצירת שריפה גדולה.

META
כמה פעמים לגלגל? אני מביא 3 ליתר ביטחון:
20, 12 ו-6.
 
גורן מנסה להעביר מכוחו לאישה הסגולה, אבל הוא לא מצליח. נראה שהיא מקבלת כח ממקור אחר, במקום זאת - היא מתחילה לזהור באור בהיר, והאור משתקף ממנה לכיפת אור ענקית שמקיפה את האזור שאתם בו. היא נראית מותשת, ומתחילה לסגור לאט את הכיפה ולשוך את הצל שנפגש עם האור - אבל לא ישאר לה הרבה אנרגיה בקרוב.
[spoiler title=רין]
הרוחות מחליפות את האנרגיה שלך באנרגית אור, אבל כיפת אור עצומה מעל האזור המוצלח כולו זה קשה יותר ממה שחשבת שזה יהיה - את מותשת אחרי הקרב ממילא, ולא תצליחי להחזיק את הכיפה עוד הרבה זמן, או לסגור אותה על כל הכיפה.[/spoiler]

פצצת אור נוספת מצילה כמה אנשים אדומים, אבל הצל בולע אחרים סופית. הוא עדיין נאבק בשוק ענקי עם שש רגליים ושמונה קרניים, אבל אם לא התערבו הוא עלול לקבל מקור עצום.
זיקוק של ביאורים מפוצץ לרסיסים מקור אחד, והצל מפסיק להתפשט ממנו - אבל יש כמה מקורות אחרים עדיין פועלים.

הנער הירוק, יורה כמה חיצים בוערים, מצית מספר מקורות במזל - ומתחילה שריפה. כרגע היא לא מסוכנת, אבל יש כמה מוקדים של אש בשדה דליק והיא מתפשטת מהר. מומלץ למצוא פתרון.
 
השור הזה לא הצליח להימלט? או שהצל הזה עקשן? כך או כך אין שום סיבה לתת לו להיאכל על ידי הצל כשגורן, או על כל פנים אלה שלידו, יכולים לאכול אותו בעצמם.
עכשיו גורן מנסה לעשות משהו מעשי - הסוללות שלו מסוגלות לאגור אנרגיית צללים, והצל הזה מלא בה. אם הצל הזה נמשך ליצורים חיים, זה אומר שבקרבם גורן יוכל להטעין את הסוללות שלו ישר מהצל הזה, מה שיתן לו שליטה עליו, אז גורן יוצא לו לעבר השור, וכשהצל מתקדם לעברו הוא שואב ממנו פנימה כמה שאפשר, לפני שיגיע אל השור.
meta
טעינת סוללה מהצל שמגיע אל השור - 17
 
אומבר הוא אלף לילה ובבירור הוא מגיע מבית עשיר: הוא מטופח גם אם נראה שעבר זמן מאז ששהה במקום לינה מסודר בפעם האחרונה, שריונו השחור מעוטר בסגול וחרבו מוכנה בידו למרות שלא נראה כאילו יש לו כוונה אמיתית להשתמש בה.
הוא ניגש לאישה הסגולה ואוחז בכתפה, מנסה להעביר אליה מכוחו - הוא לא מוכן להשתמש בכוח הזה בעצמו, אבל אולי אם הוא יתועל דרך אדם אחר לא תשקף סכנה.


META
[dice:c4jf]730678:0[/dice:c4jf]
 
חזרה
Top