• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

טאלין
לפני שאתה הולך, סאנקה עוצרת אותך, מביטה בעיניך לכמה רגעים. ואז נושקת על לחייך, ועוזבת אותך, הולכת לכיוון השני.

וירדו
וירדו בוודאי מכיר כמה מקומות כאלו מימיו בתור ילד רחוב, אך הוא כמובן לא יכול להיות בטוח שהילדים לא יברחו משם, אלא אם ישקר להם או יצליח לגרום להם להשאר איכשהו.

הולבר
נאגה משמיעה קולות התייפחות קלים אך מסיירת ברחובות הסובבים במהלך ההליכה, ואתם מצליחים להגיע לגולגולת הטרול בשלום, אם כי מותשים.
 
טאלין
טאלין קופא לרגע, הוא שוקל ללכת אחריה, אבל הוא יודע שזה לא הדבר הנכון לעשות, אם מישהו יגלו אותו או שמישהו יגלה אותה...
הוא חוזר לגולגלות הטרול, מקווה שהוא ימצא איזה משימה חדשה לעסוק בה.
 
גולגלת הטרול
אחרי הפגישה, עם האצילים אוכל חינם, חוזר לצורתו האמיתית ומביט בציפיה באחרים "אני אספתי כמה שמועות מענינות. אבל אתם בטח שמעתם דברים ממש חשובים."

טראוולר-
הוא הולך לבדוק מה שלום התאומים

אאוליס
בין משימה למשימה, בלי האחרים, אוכל חינם מגיע, מציע כמה נקניקיות שסחב לזאבים.
"אאוליס?" הוא שואל בחיוך "אתה יודע הרבה על פיות?"
 
גולגלת הטרול
"לא יותר מידי." אומר טאלין, "תן לי רגע, אני אקח דף ודיו לרשום את הדברים שמצאת, אולי כדי שנתחיל לעקוב אחרי השמועות שאנחנו שומעים." הוא מבקש, ואחרי שהוא מתארגן על הציוד, הוא מחכה שאוכל חינם ידבר.
 
גולגלת הטרול
"לא הרבה מאוד. משהו קטן, זה שטבחית ושמה רוזה ובנה צ'ארלס נעלמו לפני כמה חודשים וזה לא משהו שאמורים לדבר עליו. ומשהו שאמורים לדבר עליו ממש פחות, והמשרת שהיה איתי, נראה מפוחד לדבר על זה, הם מתכננים אירוע גדול בקיץ. נשף או משהו כזה לאצילי מי מצולות. לי זה לא אומר הרבה, אבל אולי זה מתחבר למישהו מכם?"
 
IN
אאוליס, שבדיוק חזר, ונראה בין יציאות מהאזור- רק מוודא על החיות שלו, מושך בכתפיו לדבריו של אוכל חינם, אף אחד מהם לא משמעותי בעבורו.
IN
"בשבט שלי, פשוט התייחסנו אליהם כחלק מרוחות הטבע, והשאמאן שלי התנהל מולן. אני לא יודע יותר מידי על פיות, אבל לאחרונה טאלין אמר שאולי יש לי קשר אליהן" אומר אאוליס "למה, גילית משהו על הפיות?"
 
גולגלת הטרול
הולבר חוזר אל הפונדק פצוע ומכוסה בדם וקל לראות שגם נאגה בסערת רגשות, למרות שעליה אין אפילו שריטה. הולבר מתיישב ליד טאלין ואוכל חינם, נאנח בהקלה, ועונה לשאלה: "כמעט כל חודש יש נשף לאצילים בעיר, אז יעזור אם יש לך מידע נוסף על הנשף הספציפי. בכל מקרה, אני יכול לשאול איזה מהנשפים קסאלנאטאר מארגנים."

OUT:
הולבר יודע משהו על הנשף הספציפי?
 
גולגלת הטרול
"נשף יכול להיות המקום המושלם לגלות משהו." אומר טאלין, "אבל מעבר לזה, המידע שהשגת לא נותן לנו קצה חוט ברור... " הוא בוחן את אוכל חינם, "אתה חושב שתוכל לברר ברחבוות על עוד אנשים שנעלמו?" הוא שואל, "אולי נמצא דפוס."
 
אאוליס
אתה מגיע לאחוזה בה פועלים חברי חיק הברקת. מאלאנור, חצי האלף האחראי מברך אותך, ואתה מסביר לו מה אתה מחפש.
"פיות אפלות, אתה אומר? זה מדאיג, מדאיג מאוד." הוא מגרד את סנטרו. "איזה מידע אתה מחפש בדיוק? אוכל לעזור לך רק אם תהיה ספציפי."

וירדו
OUT
אוקיי, אז נניח שאמרת לה לקחת אותם משם. נשנה טיפה את מה שקרה

IN
רובי מהנהנת. "עבודה טובה, סמית'סון. הסכין יהיה מרוצה. הוא יצור איתך קשר בימים הקרובים." ואז היא נעלמת בחשכת הליל.

אוכל חינם
אתה הולך לבקר את הילדים כל יום מאז שהחבאתם אותם, וביומיים הראשונים הם אכן שלמים ובטוחים, אם כי מעט משועממים.
ביום השלישי אתה מגיע לסמטה, ומוצא אותה ריקה לחלוטין.
 
IN
"לא הבנתי. לב הקירין? מי אלו?" שואל אאוליס, לא אוהב לפענח דברים יותר מידי.
IN
"על הארכיפיה האפלה. ככה האלף שזיהה את הסמל תיאר את הסימן. אני רוצה לדעת מי היא, וכול מידע שיוכל להועיל לי. יש לה קשר לזאבים שלי, אני רוצה לדעת מהו" אומר אאוליס, חדור מטרה.
 
אאוליס ואןכל חינם
"לא סיפרתי לך עליהם?' שולף טבעת אדומה עם עיטור של ראש קירין.
'הם היו חבורת הרפתקנים. אבא ואמא שלי, היו חלק מהם וביחד בעצם.. היינו משפחה.' אוכל חינם אומר בחיוך יותר נוגה ופחות היפראקטיבי.
"אני לא זוכר בבירור. אבל היינו בהרבה הרפתקאות.. ואז הם היו צריכים ללכת להרפתקה מסוכנת באמת. הם השאירו אותי במקדש שארס... ולא חזרו. ואחד אחד כל החבורה נעלמה. אבל.. לאחרונה גיליתי רמז." מסביר
 
OUT
תגובה לכולם כנראה בסופ"ש.

IN
אוכל חינם
אין קול ואין עונה. התאומים נעלמו מהסמטה.

וירדו OUT
גלגל בשבילי אתלטיקה והבחנה בבקשה.

אאוליס
"אני אספר לך כל מה שאני יודע, אם כך." מאלאנור מסמל לך להתיישב לידו על אחד הספסלים בגן. "אך אני לא יודע הרבה, לצערי. כמו שבוודאי הבנת, מלכת האוויר והחשכה היא יצור מסתורי, ארכיפיה מהחזקות בעולם הפיות. האגדה מספרת שאיבדה את טוב לבה ואת אהבתה כאשר משוא ליבה, המלך הירוק, החליט להתחתן עם אחותה, מלכת הקיץ, במקום איתה. היא ידועה כחובבת תחבולות ואשליות ובעלת לב קר כקרח, כך שאפילו החכם באדם לא יכול לנחש מה היא מתכננת, בטח ובטח מדוע הזאבים שלך מסומנים בסמלה. הייתי מציע לך לשמור על גבך." הוא אומר בטון רציני.
 
חזרה
Top