• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

"אין בעיה. את תלכי למפגש שאת מארגנת ואנחנו נשכנע את הדרואידית להביא את תאיס למפגש שאנחנו מארגנים." סאוואלה מגלגלת מעט את העיניים כשהיא אומרת את זה "מניחה שאם את לא תהיי באותו מפגש עם תאיס הוא יהיה מוכרח לבחור בדרואידית..."
 
"את לא תקבעי בשבילי את הכללים," הדיאבוליסטית אומרת כמעט בצרחה. "אני לא מייחסת משמעות לשום מפגש שאת תארגני בלעדיי, ואל יעלה על דעתך לרגע שאת צריכה לא אותי יותר ממה שאני צריך אותך. אני יכולה לתת לך כל מה שאת רוצה, אבל אם תנסי לרמות אותי, את תאחלי לעצמך שכבר נאכלת על ידי קרפדה שדית."
 
סאוואלה מבולבלת, היא הזמינה את הדיבאוליסטית למפגש עם הבן שלה בתנאים הגיוניים והיא מאושמת בכך שהיא מנסה לארגן מפגש בלעדיה. אם היא תמשיך לנקוט גישה בלתי הגיונית בעליל לסאוואלה אין יותר מדי מה לומר לה ולכן היא לוקחת כמה צעדים אחורה ומפנה את הבמה לאחרים.
 
"טוב. מה אם נביא את אמא ות'מכוער הקטן לגבול של החור? ככה את תהיי בשטח שלך ואמא בשטח שלה. עדיין בתוך היער, אבל כמה נייטרלי שיש." רייז שואל, מעוצבן מעט. כל כך הרבה בלגן בגלל ילד אחד.
 
הדיאבוליסטית מעלה חוטם ונאנחת. "באופן רגיל לא הייתי רוצה להתקרב למקום ההוא, אבל רק בשבילך אעשה את זה. זכור שאתה חייב לי. אני אפגוש אתכם שם. בואו." היא מחייכת.

ואז פונה לסאוואלה לרגע במבט שאומר הפתעה וזעם. "את!" היא קוראת פתאום. "די. אני יודעת על מה את חושבת, וזה לא יקרה."

הדיאבוליסטית מתחילה לעוף למעלה. ואיתה, כל יצור חי שנמצא בחור הגיהינום, משד עד שדון, מתחיל לעלות למעלה כלפי הכניסה לחור, דרך הפתחים המוסתרים (אתם מגלים שהיו עוד הרבה יותר ממה שראיתם כשניסיתם לרדת). החור עצמו והנוף שלו נשארים במקום, אבל אתם שמים לב שהמבנה עם הגבישים עולה גם הוא. ואתם, עם כולם, עולים למעלה, אבל בקצב יותר איטי. כשאתם מגיעים לפתח חור הגיהינום, הדיאבוליסטית כבר עומדת בגבול של חור הגיהינום עם היער, עם שורה ארוכה של שדים מאחוריה שלא מאיימים, אך עומדים נחושים ביניכם ובין היער. הדרואידית מגיעה מהר לזירה, וסביבותיה מתכנסים כל הדרואידים בצורות בעלי חיים שונים.

"מה הם עושים כאן?!" הדרואידית צועקת אליכם.

לפני שאתם מספיקים להגיב, הדיאבוליסטית עונה, "יש בינינו עסק שצריך להיפתר. גנבת ממני את הילד, אבל פרדאן, רייז, וסאוואלה ירדו אצלי ואמרו שהם יביאו אותנו לידי פשרה. הם הסכימו שאם תאיס יאמר שהוא רוצה לחזור אצלי, הוא יישאר אצלי. ואם הוא יאמר שהוא רוצה לחזור אלייך, הוא ילך אלייך. נכון?" היא שואלת.

הדרואידית נראית די מודאגת, ופונה אליכם שוב. "באמת אמרתם לה את זה? תסבירו לי בבקשה מה קורה?"
 
אפשר לראות את הצער בעיניים של הדרואידית כשהיא עונה. "אתה לא מבין, הוא עדיין משתקם, אתה לא יכול לצפות ממנו לתת מענה שפוי במצב כזה. וגם ככה, לתת לה? מה אני ארוויח מזה, מה הוא ירוויח מזה? זה עניין של לתת לה עוצמה, והיא תחזור ותשתמש בו שוב. למה אתה חושב שתאיס פתאום הסתובב כאן מקודם? כי היא רצתה להעיף אותי מהמקום בזמן שהיא השתלטה על התחום. היא השתמשה בו בתור פיתיון, והיא תשתמש בו שוב! אי אפשר למסור לה אותו."
 
"אז מה את אומרת לנו לעשות?" פרדאן מביט אל עבר הדרואידית באותו המבט שהוא נתן לדיאבוליסטית. "שתיכן אומרות את אותו הדבר בלי להציע שום פיתרון, ואז דורשות שנפתור את הבעיה שלכם. למה שלא נחתוך את תאיס לשניים וניתן חצי לכל אחת מכן?"
 
הדרואידית שותקת זמן רב לפני שהיא עונה. "קודם כול אני רוצה לדעת, פיתרון למה? מה השתנה פתאום שהזכות של תאיס לגדול איתי הוטל בספק? היא אומרת," הדרואידית ממשיכה בהצבעה לדיאבוליסטית, "שהיא קיבלה הבטחה. על מה היא מדברת? כמה אמת יש בזה?"
 
הדרואידית מהנהנת עם דברי רייז, בפנים קודרות. "אתה צודק. אין לי ברירה, ככל שאיני אוהבת את המצב."

הדיאבוליסטית מוסיפה, "אם מה שהוא אמר לא היה טעם מספיק חזק בשבילך - תזכרי שיש לי גם אותם כערובה," היא אומרת, מצביעה עליכם, וחוזרת לשלב ידיים. "הם על האדמה שלי, והם הערובה שלי שלא תשקרי. הם לא ייצאו עד שהוא ייצא." השדים עדיין חוסמים את יציאתכם.

הדרואידית והדיאבוליסטית מדברות לזמן ארוך בניסיון לקבוע תנאים - שיחה ארוכה ומייגעת, ויד הדיאבוליסטית על העליונה. היא מנצלת את כל היתרונות שלה - כולל אתכם ואת תאיס - עד שהם מגיעים להסכם. הדרואידית מוציאה את תאיס מחיקה, והשדים מרשים לכם לצאת אל היער. תאיס בוהה בשקט ובעצב בשיחה שמתמקדת בעיקר בו.

הדיאבוליסטית חוזרת על התנאים. "אם תאיס יאמר שהוא ירצה להיות איתי, הוא יחזור אליי. אם הוא יחזור אליי לפי תנאי ההסכם הזה, את לא תגעי בו, ולא תעשי שום צעד לחלץ אותו ממני. ומצדי, אני אעזוב את היער, ואסתום את חור הגיהינום, אם, ורק אם, תאיס ירצה לבוא אליי."

"הישבעי לי," הדרואידית אומרת ברצינות. "תטיפי דם. וזכרי מה קורה למפרי ברית."

הדיאבוליסטית שמה סכין לזרועה החתוכה, ודם יוצא. הדרואידית עושה את אותה הפעולה לזרועה. הדם נוטף לאדמה, והדרואידית פונה לתאיס. "האם אתה רוצה להישאר כאן, איתי? או ללכת לחור הגיהינום, איתה?" מאחורי הדרואידית, הדיאבוליסטית ממלמלת משהו ומצביעה לתאיס.

"אני רוצה ללכת לחור הגיהינום איתה," תאיס אומר, בקול חזק ומאופק. הדיאבוליסטית צועדת מחוץ לחור הגיהינום ומביאה את תאיס אליה, שמתחיל תוך כדי כך לבכות. "אני לא רוצה אליה!" הוא צועק. "היא הכריחה אותי לומר את זה! אני רוצה לאמא עם העצים, לא לאמא עם האש!"

הדיאבוליסטית מחייכת. "תאיס אמר שהוא רוצה להיות איתי, ולכן הוא חוזר אליי, ואסור לך לחלץ אותו ממני. תאיס לא רוצה לבוא איתי, ולכן איני עוזבת את היער, ותראי עד מהרה מה עוד אעשה. וכאשר כבר אמרת: זכרי מה קורה למפרי ברית."

הדיאבוליסטית וכל השדים מתחילים לסגת, וסליסקה צועקת אחריהם, "רמאית!" הדרואידית הגדולה עומדת המומה במקומה.
 
"הנער צריך לדבר ולא את לדבר מפיו" סאוואלה אומרת בקול "כל אחד יכול להשתמש בהצעה היפנוטית כדי לגרום למישהו אחר ומר את מה שהוא רוצה. הנער צריך לבחור בעצמו."

OUT:
חיפשתי יותר משהו ספציפי שאני אוכל להשתמש בו נגדה, אבל...
 
חזרה
Top