• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

רייז מצליח לעבור, והוא יכול לראות למטה בעוד שהוא לא מרגיש סכנת נפילה. הדבר הראשון שהוא רואה הוא מספר מסחרר של שדים מכל הסוגים. אבל הוא כן רואה פתח חד-כיווני שאפשר לפתוח רק מלמטה עם קצת מזל (קושי 15), שפותח אל מרחב פנוי יחסית.

פרדאן גם הוא מצליח להסתכל מעבר לגבישים לתוך החדר, והעיניים שלו אפילו מנחות אותו מעבר לשדים השורצים, ישר אל הכס שעליו יושבת הדיאבוליסטית. זרועה הימנית חתוכה. והיא מסתכלת ישר אל העיניים של פרדאן, עם חיוך שטני. אבל העיניים שלו מבטיחות לו שהיא לא באמת רואה אותו. כמו הרבה בחור הגיהינום, גם קשר העין שלה מזויף.

להוסיף לגביש שלך את היכולת הזאת עובד בתור התקדמות?

(16+, צ'מפיון)
בזמן שהגלגול שלך לקללה פוגע עם מספר אי-זוגי, האויב שהפעיל את הקללה משותק (-4 להגנות ולא יכול לפעול) עד לתור הבא.
 
OUT:
לא בטוח שאני מבין אותה. כרגע סאוואלה מכירה 3 קללות:
קללה גרועה יותר (6+): גלגול שלי מול PD שאני יכול להפעיל כשהאויב זורק מספק זוגי.
לשונות האש המצליפות (16+): האויבים מקבלים אחת כשהם זורקים מספר אי-זוגי.
קללת הכאוס (1 לקרב): כשאויב זורק מספר בין 1-5.

היכולות הזו כולה לפעול רק כשאני זורק מספר אי-זוגי בקללה גרועה יותר. או רק כשאני מטיל את לשונות האש/קללת הכאוס והאויב זורק מספר אי-זוגי?
 
OUT
מלמטה למעלה, פונה למקום שבו שסאוואלה ופרדאן נמצאים.

הפירוש הראשון שלך נכון. אבל כנראה שזה בעייתי אם זה נותן לך רק סיכוי אחד של 50% להפעיל את זה בקרב. אולי עדיף פשוט להרחיב את זה לכל התקפת לחש?
 
הגרביל הקטן מתקרב אל הפתח ומתחיל להלום בו בכל כובד משקלו.
META
בגלל שנכנסתי לצורת הגשש שלי, יש לי רקע זמני של 1ק4+ 1, יצא 3 סה"כ.
אני אקרא לזה... "גרביל שמן".

מגלגל בדיקת זריזות, עם תוסף הרקע של "גרביל שמן" (זריזות כי זו התכונה שאני משתמש בה להתקפות):19 סה"כ, הצלחה.
 
OUT:
מבחינת לחשים המצב טוב יותר כש-בעירה נצחית, חוסר מזל, נהירת שדי אש ותכריחי להבה מתווספים לקללה גרועה יותר כלחשים שיש בהם הטלה, אבל ההגדרה של התקפת לחש לא ברורה. אני בספק אם הייתי קורא ללחשים הללו פרט ל-בעירה נצחית ותכריחי להבה התקפת לחש.

כשאני חושב על זה יש סיכוי לא רע שחלק מהלחשים יתחלפו בדרגה הבאה כשאני מקבל גישה לדרג 5...
 
רייז מצליח לפתוח פתח מלמטה, ואתם יכולים לרדת בקלות משם.

בירידה, אפשר להבחין בכמה מאות שדים בקומה הזאת. אבל כשאתם נכנסים למטה, כל השדים הנמצאים נעלמים פתאום אל הצללים. הדיאבוליסטית יושבת על כס, עם זרועה הימנית חתוכה. הפרצוף שלה, שנראה יותר כמו זה של שד מאשר פרצוף אנושי, מחייך, ונראה כאילו הוא על סף התפרצות בצחוק, ובכל זאת בקרבה הזאת אפשר לבחון גם במשהו עצוב על הפנים האלה.

אם ניסיתם להפתיע אותה, מובהר מהר שנכשלתם. "אורחים? אין לי הרבה אורחים כאן. ארורים הבאים. ספרו לי על שם מה ירדתם אליי."

התקפת לחש היא לחש שדורש גלגול התקפה. בעיקר הכוונה שלי הייתה שלא יהיה סיכוי להפעיל את זה כל סיבוב מהקרב, כי זה מאוד חזק. אבל אם אתה מעדיף חפץ קסום אחר, תגיד. אל תחשוב יותר מדי על הרמה הבאה, כי היא תהיה קצרה אם היא תהיה בכלל.

OUT
אני מצטער על העיכוב בתגובה. יכול לקחת לי יותר זמן גם בימים הקרובים.
 
מבע הפנים של הדיאבוליסטית לא משתנה, ושפתיה בקושי דובבות עם דיבורה. "אני יודעת. אני מלכת השדים, ובחרתי פרצוף שמתאים לכך. ואם הייתי בוחרת להיות נסיכה, הייתי שובה אותך ביופי. אם אי פעם תעלו אל היער לשעבר, לכו בדקו אם הדרואידית באמת נראית כזו יפה, או אם היא בחרה פרצוף דרואידי כדי שתוכלו ליהנות מהאשליות היפהפיות שלה ולקרוא לזה 'טבע'."
 
"את באמת יכולה לשנות את הפרצוף שלך לפי בחירה?" דעתה של סאוואלה מעט מוסחת מהמטרה אחרי שהדיאבוליסטית חושפת את המידע "וגם הדרואידית?"

OUT - סאוואלה
אין לי בעיה עם החפץ הקסום. אני פשוט מנסה להבין מתי אני יכול להשתמש בו.
הזריקה האי-זוגית + הפגיעה מוודאות שאני לא אוכל להפעיל את זה בכל סיבוב.
כל לחש שאני מגלגל בו התקפה ופוגע (בלי קללות)? בסדר מבחינתי.
 
רייז נראה מבולבל, לא מבין את הדיבור האסתטי, או מה הוא קשור למשימה שלהם. "שמעי, את סתם מדברת שטויות עכשיו, לאף אחד לא באמת אכפת איך אמא נראית, או איך את נראית. 'נחנו כאן רק כדי להגיד לך לעוף לנו מהיער."
 
הדיאבוליסטית נוחרת. "לעוף מהיער? זה לא יער, אלא הקומה העליונה של הבית הנעים הזה. אם זה היה פעם יער של מישהו אחר, עכשיו זה שלי. לדרואידית אין שום זכות לחשוב אחרת. אם היא חושבת שהיא יכולה פשוט לקחת את הבן שלי" - את המילים האלה היא אומרת עם טון ארסי במיוחד - "אני יכולה לקחת את היער שלה."

היא עומדת מהכס שלה, ומרימה את קולה. "אתם, כולכם, ראיתם אותה לוקחת את בני ממני, ולא אמרתם דבר. לא חשבתם לרגע, 'המ, אולי יותר טוב בשביל הילד להיות עם האישה המכוערת'. ועכשיו אתם מעזים לבקש ממני לתת חזרה את היער, לא כי זה יותר טוב, אלא כי האישה היפה רוצה אותו. התשובה היא לא."
 
"תאיס הוא הבן שלי," הדיאבוליסטית עונה בקרירות. "מסתבר שהדרואידית שלכם אפילו לא נתנה לכם לחשוב שהוא הבן שלי. ראיתם אותו ביער, כשהדרואידית שלכם החליטה לחטוף אותו לעצמה, למרות הניסיונות שלי להביא אותו אליי בחזרה."
 
"אני לא יכולה ללדת, אם אתה באמת חייב לדעת," הדיאבוליסטית משיבה בקרירות, "ולכן חשוב לי במיוחד לשמור על אי אילו ילדים שיש לי. אבל אתה מתעלם מהבעיה. אני לא עומדת לעוף מהיער כל עוד שאתם והדרואידית שלכם לא עפים לי מהילד."
 
"שמעי." רייז מתיישב על האדמה, מגלגל את עיניו. "הרגע אמרת שאת לא יכולה אפילו ללדת. למה שנאמין לך שיש לך ילד בכלל? בטח כשנראה שהוא אוהב את אמא, ושאמא אוהבת אותו. הייתי חושב שסאוואלה כאן הייתה יודעת על הילדים שיש'ך."
 
"מה הקשר שלי אליה!?" סאוואלה אומרת בהפתעה, לא מסכימה בכלל עם הרמיזות של רייז, "למה אתה חושב שאני אמורה לדעת אם יש לה ילדים?"
וכדי לנסות להציע פתרון סאוואלה פונה אל הדיאבוליסטית ומציעה "למה שלא ניתן לתאיס להחליט? נפגיש אותך,אותו ואת הדרואידית בשטח נטרלי וניתן לו לבחור. לא משנה מה תהיה הבחירה שלו את תצטרכי לצאת מכאן..."
 
הדיאבוליסטית צוחקת פתאום לזמן ממושך. "אתה לא מאמין שהוא הבן שלי כי אני לא יכולה ללדת? הא! אתה יודע יותר טוב מכל אחד שהדרואידית שלך לא ילדה אותך, ובכל זאת אתה מעז לשלול ממני ילד בעוד שאתה קורא לה 'אמא'."

אחרי שסאוואלה מדברת, היא משיבה, "באמת, למה שלא? אחרי שהוא יבחר לחזור אליי, עוד נראה אם ארצה לצאת מהיער."

כשפרדאן מדבר, היא מפסיקה לצחוק. "אני לא נותנת לך דריסה חופשית בחור הגיהינום שלי כדי שתוכלו להכין זממות לחסל אותי. תגיד דבר כזה עוד פעם אחת, והעקרבים שלי שמצותתים עליכם כבר לא יהיו בלתי נראים. אבל אני נחמדה מספיק לא להרוג אתכם, כי החלטתם להביא לי את הבן שלי, אז אני סומכת עליכם, אל תאכזבו."

OUT
אגב, יש לכולכם נקודות יחס מהדיאבוליסטית לסמל את ההבטחה שלה בחלום מתחילת רמה 4, אז זה שימוש אפשרי אם אתם מנסים לשאת ולתת איתה.
 
חזרה
Top