• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

אפולו משקה את ארטמיס בשיקוי הריפוי שניתן לו על ידי סיגפריד, והפצעים שלה נסגרים באורח פלא. מדימום מאסיבי לדימום קל יותר, שניתן לעצור בחבישה פשוטה.
הדרקון עונה לתאליסרה "אם בא לכאן עוד מישהו עם השניים האלה, אני לא יודע. כשהם העירו אותי הם היו לבד, וריח של קסם מוות נדף מהם. הם דרשו את הטקס לשער בלי נימוסים בכלל, וציפו שאני גם אתן להם אותו אחרי שהם הפריעו לי לישון, אז ככה הם גמרו. ממה אתם בדיוק רוצים להגן על השער? איך אני אדע שאתם לא רוצים בעצמכם לפתוח אותו?" הוא שואל.
בינתיים, ארטמיס מתעוררת לה בשקט, בידיים קשורות, ורואה את הדרקון ואת אפולו מולה. היא נבעתת ומתחילה לברוח מהמקום במהירות שיא, נוטשת את תלמוס לדמם למוות - אין לה עניין להציל אותו, זה בידיים שלכם.
"נו, נראה שאחת הבינה שאין לה מה לחפש כאן. אז אולי תוכלו לתת לי לחזור לישון בבקשה?"
 
לפני שארטמיס מספיקה לברוח אפולו עוצר אותה בעדינות אך בתקיפות "אני מצטער אחות, אבל את צריכה לתת לי כמה תשובות" אפולו אומר בעודו חובש את הפצע שנשאר לה בעודו עושה את זה הוא מפנה חצי מבט לדרקון "האם הטקס שסוגר את השער והטקס שפותח אותו זהים? והם היא דרשה את הטקס לפתיחה או את הטקס לסגירה במילותיה?"
 
"אתה באמת חושב שקראתי את המגילה, אלף אפל טיפש? הופקדתי לשמור על המגילה, לא לספר לכולם מה יש בה." גוער הדרקון באפולו. "מי שמשתמש בקסמים שקשורים לצלמוות לא מעוניין לסגור את השערים שמקשרים בינו למישורים האחרים, זה יעקר לו את הכוח. במיוחד שעם הסגנון שהם ניגשו זה לא נשמע כאילו הם ממש רוצים לפתוח את השער. תגידי, אלפית, את רצית לפתוח את השער הזה, נכון? ביחד עם הקוסם הזקן". הוא פונה אליה. "לא שהיא באמת תענה לי תשובה חיובית אחרי שהיא ניסתה לברוח מכאן בכזו מהירות, לא ככה? הוא פונה לאפולו, שנאבק באחותו למנוע ממנה לברוח, לא ממש מצליח לחבוש אותה ככה. "אז תחליטו - אם אתם רוצים את המגילה לשער אתם צריכים להוכיח לי שאתם באמת רוצים לסגור אותו ולא לפתוח, לדוגמא מכתב מהלורד, מכהן גדול, ממלך האלפים, או מדרקון אחר שמראה שאין לכם כוונה לפתוח את השער, או לחלל לי את המעגל כמו שעשו לאורלונגה דרקון המים."
 
"זאת אעשה" אומר הדרקון, ועוצם את עיניו בריכוז. ליד המעגל שלו נוצר מעגל קסמים כחול, שמתחיל לזהור, וממנו יוצא אורלונגה דרקון המים, אם כי הוא קטן מגודלו האמיתי. "אלו? איני מכיר את רובם. אבל האלף טיהר את המעגל שלי, ועל כך אערוב לו. רצונו לסגור את השער טהור. תן לו את המגילה שלך, איתה הם יסגרו את השער." "אבל מה הם מתכוונים לעשות עם שני הנוכלים האלה?" שואל אורלונגה. "אתם יכולים להרוג אותם או להשאיר אותם אצלי. אחרי שתחליטו מה לעשות איתם תוכלו ללכת לסגור את השער, אחרי שתיקחו את המגילות משאר הדרקונים.". פידאל מגיב בהיסוס מה: "בעיקרון, אנחנו לא יכולים להשאיר את השניים האלה אצלך, אורלונגה האדיר. קיבלנו הנחיות מפושרות להחזיר אותם אל העיר או להרוג אותם."
 
אפולו מביט בו "לא בר בחשבון, אני לא סומך על ראש המשמר שלכם ואין לי שום כוונה להשאיר את אחותי בידיו כדי שתמשיך אמצעי לחץ עלי, הם ישארו אם הדרקונים, הצד היחיד שללא ספק נטרלי כאן, לא אקבל אופציה אחרת"
 
"אם אתם רוצים לקחת אותם אל הלורד פדריג מאוחר יותר זה יותר טוב מאשר להשאיר אותם אצלי, אני לא באמת אוכל לשמור עליהם למשך זמן רב בלי לישון. אלף אפל - למה אתה לא מוכן לקחת אותם אל הלורד פדריג?" שואל הדרקון.
ואז האלפית האפלה מגיבה לדרקון לראשונה: "ל-לל-למה לא הלורד פדריג?! כי הראש המשמר שאיתו בצד של הרעים ורוצה לס-לפתוח את השער, הוא יהרוג אותי וישאיר רק את החבר שלו תלמוס, שחטף אותי ומכריח אותי לעבוד אצלו אחרת הוא ישחרר על אחי את ההולואים כולם!" היא צורחת בפאניקה.
 
"ראש המשמר מפיק צחנת מוות וניסה מוקדם יותר לסחוט אותי כדי לבצע עבורו מספר עבודות מפוקפקות והודע בפני שהוא עובד עם ההוליאים, הוא גם זעם עלי על כך שחיסלתי עורב גופות ואחרי הוא הדיווח על ההרג שלו הוא חשף את הפנין האמיתיות שלו כאחד שעובד עבור הצד השני, חיברתי בין הצחנה שלו ולעובדה שהוא היה נאמן במשך שנים רבות לפני כן והגעתי למסקנה שמדובר בעורב גופות, כנראה אחד יוצא דופן, הוא הודע בפני שהוא עובד עבור אילו המבקשים לפתוח את השער" אפולו אומר בשלווה "איני יודע לצערי מה הצד של אחותי כרגע שכן יש סיביבה יותר מדי חשדות אבל היא עדיין אחותי ואם היא תעמוד למשפט היא תעשה זאת מול אבינו אביר האל האחד ולא נוחה גופה מהלכת שקרביה נאכלו" אפולו אומר בקור
 
"מלבד מילתי אין לי מה להציע לך" אפולו אומר בכנות "ניסיתי לחשוף אותו מול הלורד, בדיקה קצרה שהייתה דורשת ממנו לפשוט את חולצתו הייתה חושפת את האמת אך הוא כמובן התנגד ולמרבה הצער הלורד חס על כבודו ולא על ביטחון האזרחים"

מטא
דיפלומטיה
14+10=24
 
"אתה מעלה כאן חשד מוזר מאוד," פונה דרקון הברק לאפולו. "אבל הכי טוב שהשניים יישארו כאן" הוא אומר. "ואם הם ינסו לברוח הם ימותו." הוא נועץ מבט באלפית, אבל לא טורח לנעוץ אחד כזה באלדרין הגוסס שעומד למות כי לא קיבל שום טיפול. "אתם יכולים ללכת, אני כבר אכניס את השניים האלה לתוך המעגל המקודש עצמו." בינתיים, אורלונגה דרקון המים שוקע בחזרה בתוך המעגל שלו, ונעלם. כשאתם מסתובבים כבר ללכת, אתם שומעים מאחוריכם קריאה "רגע, אם אתם באמת מנסים לסגור את השער, אני אתן לכם כמה דברים שיעזרו לכם להילחם באויב ולסתום את השער." הוא מבצע מחוות סבוכות בידיו, ועל המעגל מופיעים זוג כפפות רקומות בדוגמת ברקים, חרב ממזרית חקוקה רונות, חרפושית שחורה, שני שריונות שרשראות עשויים מתכת לבנה שלא מוכרת לכם, וכדור בדולח בו ניתן לראות תמונות של יצורים מתייסרים בכאבים דמיוניים - בחינה מדוקדקת של הכדור עשויה לזהות כמה מהם. השומרים לוקחים את השריונות, כמו גם, אם תסכימו, את שק הכסף שהדרקון השאיר, שבהחלט "יעזור להם לשכוח את זה שהיו אלפים במעגל".
ועכשיו, כאשר אתם מצוידים בכל טוב, ויכולים לחשוב על מה שעשיתם, השומרים אומרים לכם שבהחלט יש משהו מוזר בהתנהגות של ליאו ראש המשמר לאחרונה, למרות שהם לא הריחו שום גופה, וזה ממש מופרך לחשוב שהוא עורב גופות. בהתפצלות הקרובה, השומרים עומדים להמשיך לעיירה, עם או בלי הכסף (ובלי או עם הזיכרון של האלפים, בהתאמה), ואתם תצטרכו להחליט אם תפנו גם אתם אל העיירה כדי להתרענן, או שאת הלילה תבלו או בשיטוט במעגלי הדרקון האחרים במטרה להשיג את כל חלקי הטקס, כשהפעם הם כבר מודעים לזהותכם ולא יעשו לכם בעיות מיוחדות בהשגת המגילה. או שמא תפנו למצודת הצלמוות?

meta

הכדור הוא
Orb of Impenetrable Escape +2
החרב היא
חרב ממזרית 2+
החרפושית היא
תליון הגנה 2+
הכפפות הן
iron armbands of power
בשק הכסף יש 1000 מטבעות זהב. תחליטו אם לתת אותו לשומרים.
 
ת'אליסרה לוקחת את הכדור ומהנהנת תודה לדרקון. היא מעיפה מבט אחרון באביה חסר ההכרה - "אם אתה יכול, דרקון טוב, תעצור את הדימום שלו. הייתי מעוניינת לדבר איתו אחרי שהכל יגמר."
את הזהב היא נותנת לשומרים (בהנחה שכולם מסכימים). "אין לנו זמן לבזבז, רבותיי - אני מציעה שנלך להשלים את הטקס."
 
"כבקשתך" אומר הדרקון לת'אליסרה, ונעלם עם אביה, מתפוגגים אל תוך המעגל, ואז אתם הולכים סוף סוף, נפרדים מהשומרים ומהכסף לעת ערב, כשהדרכים למעגל דרקון האש ולעיירה מתפצלות.
---
הסיבוב במעגלי הדרקון האחרים לוקח לכם את כל הלילה ואת היום שלאחריו, והדרקונים, שכבר שמעו עליכם מהדרקונים האחרים, מביאים לכם את המגילות להשלמת הטקס ללא בעיות מיותרות (גם ללא אירועים מיוחדים, למעט הימצאות גופה חרוכה ובלתי מזוהה של בן מחצית במעגל של דרקון האש), בשעות הבוקר המאוחרות אתם מגיעים אל המצודה, שלפחות הכניסה אליה נותרה במצב דומה למה שהשארתם אותו, אם כי הגופות של הגובלינים והכלבים נעלמו עוד לפני שעזבתם. לאחר שאתם יורדים במגדרות מטה ישנם 3 מעברים, ימינה, שמאלה, וישר קדימה. והפעם הם מוארים בלפידים.

meta
כל ההליכה הזו ולילה בלי שינה מספיקות כדי לעייף את כולכם. גלגלו סבולת בד"ק 20, או שתאבדו פרץ ריפוי.

out
אתם גם יכולים להתקדם לכל מקום שהייתם בו קודם, כמו המזבח או הקבר של סר קגאן. הדמויות שלכם זוכרות את הדרך
 
אתם נכנסים בחדר הקדמי, אבל הפעם הוא ריק לגמרי, למעט כמה עצמות וכלי אכילה שפזורות על הרצפה ומראות שמישהו לא טרח לנקות כאן אחרי האוכל, כנראה כי ברח מהר ממשהו. המשך החדר, למטה אל חדר המזבח (בו הייתם כבר) מעלה ריח של עשן ושל גוויות שרופות, וכשאתם פותחים את הדלת העשן מחניק אתכם. "נו נו נו, נראה שיש לנו כאן אורחים." אומרת הדמות שעומדת ליד המזבח. "ואני כבר חשבתי שאני אצטרך להקריב עוד גובלין כדי לפתוח את השער לצלמוות. יש לי מזל היום."
meta
אז גלגלו לכם יוזמה, כל מי שנמצא בעשן או תוקף דמות שנמצאת בעשן - המותקף נהנה מהסתרה. בנוסף העשן מחניק ומעלה ריח מאוד לא נעים, אז מי שמסיים בו את תורו עומד לסבול.
יוזמה כהן צללים 8
אם מישהו מצליח בהתגנבות ד"E 25 הוא יכול לקבל סיבוב הפתעה
 
חזרה
Top