• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה 3/3- הסתיים

זאב
לרוב האנשים, היחיד החשובים יש משרד על חלון, במקרה הכי גרוע הם שמים סורגים עליו, ולרוב האנשים אין גישה לחלון סתם כך, לא כולם מעופפים, ואני מזכיר לך שאנחנו בעת העתיקה, לא כל כך פשוט לבנות חדר פנימי סגור שלא יחנוק את האנשים בתוכו.
 
בש"ס
סלסניוס נפצע קשה מהמכה, ונראה שלא יוכל לעמוד בעוד אחת. הוא מתחמק מהשומר שתקף אותו ונסוג אל הדלת/ יציאה אחרת- מסמן לשאר לבוא אחריו.
META
משתמש בפעולת נסיגה כדי לא לעורר התקפות מזדמנות, זז לדלת
 
זאב
אז יש לך טעות, תתקן אותה ותתאר את הבניין בצורה הגיונית ואני אחליט כיצד להיכנס, והאפשרויות שאני חושב עליהם הם מתחלקות בין הארובה (במידה המאוד סבירה שיש לו אח שדורש ארובה כדי להעיף את העשן) או דרך החלון.
 
וולרץ'
הבניין צבוע בצבע לבן, וחלונות גדולים מעטרים אותו. כמה גרגוילים נמצאים על המרזבים, עשויים מאבן אפורה גסה. הבניין דומה בעיקרו לבניין צרפתי ששיך לאציל כלשהו, ומתהדר בכניסה מרשימה ובגינה קטנה מוקפת בגדר מאחור. כמה דגלים של אבירי הפנינה תלויים על הקיר. דלת אחת, גדולה ומהודרת, ניצבת בחזית הבניין ו2 לוחמים שומרים עליה. החדר של מנהל ומפקד הארגון נמצא בפינה הדרום מערבית בקומה העליונה. אין בו חלונות. ארובה אחת יוצאת ממרכז הבניין כלפי מעלה, וכל הקמינים בחדרים הקרים של הבניין בנויים עך שהעשן יכיע לארובה הזאת. אין דרך אחרת להכנס לבניין חוץ מהדלת, אחד החלונות, או הארובה, שמעלה עשן ברגע זה.
זה מה שאתה יכול לראות כרגע. מה אתה עושה?
 
זאב
אנחנו ממשיכים את הדיון הזה בפרטי מתוך כבוד עליך.
אגב אני ממליץ לך לעשות בדיקה בעניין של טיילס, הוא פחות או יותר נעלם אחרי שהוא הבטיח לא לעשות בדיוק את מה שהוא עושה כרגע, נעלם ללא אזהרה.
 
וולרץ'
ככה: הבניין צבוע בלבן, חלונות רחבים וגדולים לאורך הקירות, כמה מרזבים תלויים לאורך הגג וגרגוילים שנבנו לקישוט עליהם,
וארובות נבנו על הגגות. חצר אחורית מוקפת גדר גבוהה עם חודים בקצה. לפי מה שאתה זוכר, המשרד נמצא בקומה העליונה, וחלון בודד נבנה בו. החלון מצופה בסורגים, כמו כל השאר. ארובה צומחת מגג המשרד, ואין עשן שעולה ממנה. זה מה שאתה רואה, מתנצל על ההסללה הקודמת. אם משהו לא נראה לך, תגיד לי ואני אתקן. [mention]tkhag1[/mention] אתה מגיב?
 
פבלו מסתער על השומר שליד סלניוס - מאגף אותו. אז הוא תוקף בכל הכוח עם חרבות המעוקלת ועם הטופר.
חרב מעוקלת עם יתרון (מאיגוף) 23 או 20 טבעי נגד דרגש. חמורה. נזק כפול. 16 נזק.
טופר עם יתרון (מאיגוף) 22 או 9 נגד דרג''ש. בפגיעה 1 נזק.
 
בש"ס-
השומר הרתע לאחור מעוצמת המכה הראשונה, והמכה השנייה שורטת אותו בקושי. הוא מדמם קשות מהפגיעה, ומדדה לאחור. הפעולה שלו היא נסיגה, ואביעד, אתה מקבל מזדמנת.

השניים האחרים פוגעים בטיילס פעמים, והוא מתמוטט ונופל.

OUT
אחרי שבוע בלי תגובה, טיילס, אתה מחוץ למשחק, לצערי. באמת שלצערי. רמת הקרב יורדת, ובגלל זה:
IN
8 השומרים שהיו בדרך לבית שאתם נמצאים בו, שומעים קול חבטה חזק מאזור הרחוב הראשי, ורצים לשם במהירות. אתם בתור דמויות רק רואים אותם פונים לאחור בבהלה ורצים כאחוזי אמוק לכיוון הרחוב הראשי.

OUT
[mention]גרגויל[/mention]
 
בש"ס
אז טוב שתקנת אותי. תודה.
בכל אופן, תורך, גרגויל.
אלישע-
אז אתה יוצא החוצה, הכנפים שלך נמתחות בתגובה לא רצונית, כמו שאחרי טיסה מותחים רגליים, ואז אתה שם לב לזה שיצאת בסמטה אחרת. היא סמטה די חשוכה, כמה פחים, חלקם על הצד וחלקם עומדים. קצת זבל על הרצפה. מהרחוב הראשי יש משהו כבד שמוטח ארצה, ואחריו כמה צעקות של שומרים מבוהלים וצעדי ריצה חפוזים של נעלי שריון. מה אתה עושה?
 
חזרה
Top