• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

IN
אאוליס מתרגז. איפה הגמד ששמר על בית הנייר אמר שהוא היה צריך לקנות את הצהובון? לשם הוא ילך.
IN
״ארכי פיה אפלה או לא, אני רוצה למצוא אותה ולהבין מה היא עשתה להרה ואליון. איפה אני יכול למצוא מידע עליה? זאבים חיים זמן קצר, כדאי לי למהר למצוא אותה אם אני רוצה שעוד יהיה טעם לעניין״ הוא אומר, כאלף הוא רואה את מחזור החיים של זאבה כהרה כבר-חלוף, ולכן העניין דחוף בעבורו.

אאוליס בינתיים מחליט שהוא יחקור על הארכי-פיה הזו עם חיק הברקת, ברגע שתהיה לו ההזדמנות לכך.
 
טאלין ואוולאיס
"אני..." אומר טאלין ושותק, "לא דרך ההרפרים. כל בר דעת לא ינסה למצוא אותה בעצמו, זה ברמה של לבוא בדרישה לאלה, וזה מתכון בטוח ללאבד את הנשמה שלך במקרה הטוב." הוא מסביר, "יכול להיות שיש לי משהו. אבל אני בכנות חושב שזה רעיון רע לנסות אותו. וגם אם כן, אני בספק שאלך איתך בדרך שזה יגרור."
 
IN
״את היער והשבט כבר איבדתי, הזאבה היא המשפחה שלי. ואם אאלץ לאבד גם את עצמי, כך יהיה״ אומר אאוליס, לא מוטרד מכול האזהרות. ״תגיד את הרעיון שלך, אלף תרבות״.
 
טאלין ואואליס
"אני אבדוק משהו, אם יעלה מזה... אני אחזור ואדבר איתך בנושא." אומר טאלין, פונה לעזוב

טאלין
טאלין פונה לסאנקה, הוא צריך להזהיר גם אותה בעניין הזה. אם יש דארק פי בעיר, היא צריכה להיות ערוכה גם היא.
 
וירדו
"פשוט וקל. תביא את הילדים לכאן ותדאג שהם לא יברחו, לא אכפת לי איך." היא אומרת בקול מת, "מצידי תחטוף אותם ותקשור אותם במחסן. הם בסך הכל ילדי רחוב, כמו שאנחנו היינו פעם. אתה אמור לדעת איך הם חושבים. אני אחזור עוד כמה ימים, וכדאי לך שהילדים יהיו כאן כשאגיע."

אוכל חינם
הבחור מגרד בצווארו. "תראה... הם לא מפסיקים לדבר על הסעודה הזאת, שהם מתכננים לקיים בקיץ. כמו נשף, וכל האצילים החשובים בעיר יהיו שם. הם מדברים על זה כמעט בחרדת קודש. אבל כבר אמרתי יותר מדי..."

הולבר
בעזרתה של נאגה אתה פוגע בפיי המקולל והורג אותו במכה אחת, הוא עף כמה מטרים אחורה מעוצמת הלחש ונופל חסר רוח חיים. אתה שם לב שבזמן שהקרב נמשך, גופתו מתפוגגת באור ירוק, חוזרת אל ארצות הפרא.
בנתיים שני אדומי הכובע האחרים לא נבהלים ממותו של חבריהם, וממשיכים להתקיף בצווחות אכזריות.

META
שתי התקפות נגד הולבר:
ראשונה - 15, בפגיעה, 5 נזק.
שנייה - 11, פספוס.

אאוליס
אתה מגיע אל רובע השוק, ומתחיל לחפש בין הדוכנים. הרוכלים כאן צועקים כבכל בוקר, מנסים למכור מזון וכלי עבודה לעוברים ושבים. ריחות הדגים, הבשר והתבלינים תופסים את אפך - סערת ריחות שמעולם לא הרחת ביער.
לבסוף אתה מצליח למצוא דוכן קטן בו נמכרים עיתונים - מאחוריו עומדת גמדית אחרת שנראית משועממת באותה מידה כמו השומר שפגשת בבית הדפוס, מביטה בחוסר עניין בעוברים ושבים. "אפשר לעזור 'ך, אדון?" היא פולטת במבטא גמדי חזק וצורם.

טאלין
אתה מגיע לסאנקה, ותופס אותה בדיוק יוצאת מהבית, לובשת את מעילה. "טאלין... אתה לא נח לרגע, אה? מותר לך לעבור שבוע מבלי לבוא אלי לענייני עבודה." היא אומרת בחצי חיוך.
 
טאלין
"זה לא בעניין עבודה." הוא אומר בקלילות, מראה שהוא מוכן לצאת וללות אותה אם היא מעדיפה לעשות את זה בהליכה. "זה יותר אזהרה אישית שקשורה לעבודה של שנינו." הוא מיד מסביר, "אני חושב שיש שחקן נוסף בזירה, שחקן מהסוג שטורף את הקלפים וגורם לך לחזור הביתה בלי כלום."
 
IN
אאוליס פשוט מתקדם, יוצא מהפונדק.
IN
"כן" אומר אאוליס, מניח את ידיו על הדוכן בדרמטיות, נועץ את מבטו הפראי בגמדית וכמעט מבהיל את הגמדה המשועממת מן העמדה. "שמעתי שמי שכותבת את המילים ב'עיתון' הזה נקראת גאסקלי ראדרבאסט. אני רוצה לדעת למה היא עושה את זה ואיפה אני אוכל למצוא אותה" אומר אאוליס ישירות לחלוטין, מסתכל על המוכרת התמימה במבט חסר פשרות. כול נושא העיתון הזה בלבל אותו בכול מקרה, אבל זו נראית כמו הדרך המהירה ביותר להשיג את המידע שהוא רוצה.
 
הולבר
הולבר צובר ביטחון כשהוא מצליח לחסל את אחד מאדומי הכובע ולא נזהר מספיק מהאחרים לפני שנפגע. פגיעה הגורמת לנאגה לשחרר צעקה שגורמת גם להולבר להיבהל ולקרן שבדיוק עמד לשגר לפגוע ברצפה.

META
דרג"ש: 13
נק"פ: 12/26

התקפה: 2 (וחזרנו)
יתרון מהעזרה והחיסרון מהטווח מתקזזים.
 
טאלין
"הו. ואני מניחה שאתה לא מדבר על גילדת הקזאנאת'אר?" היא מתחילה ללכת ואתה בעקבותיה.

אוכל חינם
אתה לומד מעט את מסדרונות האחוזה ולבסוף חוזר לאורווה. "טוב, היה נעים להכיר אותך." אומר הנער. "אני מקווה שמשפחת פיינאולד לא תעשה לך צרות!"

וירדו
בלי לומר מילה, רובי יוצאת מהחלון ונעלמת אל תוך הלילה.

אאוליס
"אמממ... ניסית את בית הדפוס, אדון?" היא מגמגמת, טיפת זיעה יורדת על מצחה.

הולבר
הפיות ממשיכות לדקור את הולבר ללא רחמים. אם הוא לא יזהר, הוא עלול למצוא את עצמו מדמם על הרצפה הקרה בקרוב מאוד.

META
פגיעה אחת, 5 נזק. מזכירה לך שאתה יכול בתור פעולת בונוס להעביר את הקללה שלך לאויב אחר.
 
טאלין
"לא" הוא עונה, "קולגה שלי...אלף יערות מוזר במקצת, מסתובב עם זאבה לכל מקום. הייתי פוטר את הדבר בהניף יד ומתעלם מהבחור, אלא אם היה איזה סמל לא ברור על הזאבה שלו." הוא מסביר לה בעודו הולך לצידה, "הפעלתי קשרים לבדוק מה פשר הסמל, ההרפרים אומרים שזה שייך למלכת האוויר והחושך." הוא נותן לזה לשקוע רגע, מניח שהיא יודעת על מה מדבור. "מה שאומר שיש פה משהו שהדארק פיי נגעו בו. זה יכול להיות כלום, אבל לא אני ולא את שרדנו עד כה כי הנחנו שדברים לא קשורים אחד לשני."
 
הולבר
OUT
אה, עכשיו כשהזכרת את זה שמתי לב שלא פרסמתי כל הקרב את ההצלות ריכוז של הולבר.
כחלק מהתור האחרון הולבר הצליח לאבד ריכוז (עם יתרון)...

IN:
כשהוא מדמם מפצע נוסף הולבר ממלמל לנאגה "תתכונני" ומתחיל לזמן את הנוכחות שקיבל מהפטרון שלו כדי להפחיד את אדומי הכובע. וברגע שהנוכחות שלו מתחילה להופיע הוא ונאגה בורחים כל עוד נפשם בם.

META:
דרג"ש: 13
נק"פ: 7/26
פעולה משתמש בנוכחות פיה כדי להפחיד אותם. הצלה מול: 13
 
טאלין
"הדארק פיי, אה?..." סאנקה מהרהרת. "זה בהחלט לא נשמע טוב. למרות שאני מוכרחה לתהות במה בדיוק הם מעוניינים. אני אנסה לחקור מעט אצל הזנטירים - אם משהו יעלה שקשור לפיי, אני אצור איתך קשר."

אאוליס
"ובכן, שם היא עובדת... אני לא יודעת מעבר לזה, אני נשבעת!" הגמדית אומרת בתנועות ידיים מוגזמות. כמה עוברים ושבים מתחילים להביט בסיטואציה בחשד.

הולבר
אתה משחרר את הנוכחות של הלורד הירוק, והכוח האדיר של הארכי-פיה מבהיל את אדומי הכובע והם בורחים ממך בצווחות. אתה ונאגה מתחילים לרוץ לכיוון השני, ואחרי כמה דקות ארוכות ומתוחות אתה מצליח להגיע לרחוב כלשהו, מתנשף ופצוע, אך אתה מאמין שיצאת מכלל סכנה.
 
טראבלר
יש מקום שוירדו מכיר שבו כנראה שאף אחד לא יגיע בשבוע הקרוב? איזור נידח במערכת הביוב? רווח קטן בין גגות? במיוחד צריך מקום שאליו אוכל חינם לא יגיע, אם הוא חושב על אחד, הוא משנן את המיקום שלו וילך לשם מחר בלילה.
 
הולבר
הולבר נושם לרוחה כשהוא מאמין שהוא הצליח להתחמק ומבקש מנאגה לסייר סביבו, כדי לבדוק אם פיות או אולי אפילו אחיו מחפשים אחריו. הולבר ונאגה ממשיכים לעשות זאת עד שהם יצליחו להגיע לפונדק בבטחה או שמא יפגשו בדרך מישהו ממנו לא יוכלו להתחמק.
 
חזרה
Top