• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

וירדו
אתה יכול ללכת לנמל, למרות שאתה מוכן לנחש שאלפים אפלים לא יסתובבו שם כך, במיוחד כשהמשמר כל כך פעיל בימים אלו, ואת רובי אין לך מושג איפה למצוא.

אאוליס OUT
כיוון שלאאוליס אין בדיוק ניסיון באיסוף מידע וכיו"ב, גלגל גלגול לבדוק כמה אפקטיבי הוא מצליח לחקור. אתה יכול לגלגל חקירה או שכנוע.

אורווה
"לא הכרתי אותה - כמו שאמרתי, היא נעלמה לפני שהגעתי." הוא מתחיל להוביל אותך למטבח. "השמועות בקרב המשרתים אומרות שהיא הייתה בחורה נחמדה מאוד, ואפילו היה לה בן קטן... שנעלם יחד איתה. איש לא שמע מהם מאז..."

הולבר
"ככה חשבתי." הוא נאנח. "אני כל כך מצטער, הולבר... לא רציתי לעשות את זה, אבל אתה כבר יודע יותר מדי. לא השארת לי ברירה."
אורת'וס נוקש באצבעותיו, ופתאום מן החשכה מאחוריו מגיחות שלוש דמויות קטנות - בהתחלה הם נראים לך כמו ננסים זקנים במיוחד, אך במבט נוסף אתה מבין שהם יצורי פיה קטנים כלשהם. הם לובשים כובעים אדומים ואוחזים במגלים חדים, ומשמיעים קולות מרמור צווחניים. "אני מצטער, אחי." אורת'וס אומר שנית בעוד הוא נעלם בחשיכת הסמטה, והיצורים חוסמים את דרכך אליו.

META
אתה מתחיל ביוזמה - יש מולך שלושה יצורים במרחק 10 רגל ממך.
 
IN
טאלין מוצא את אאוליס רגע לפני שהוא יוצא. הוא נראה עסוק, מסדר את החצים שלו באשפתן רגע לפני יציאה למה שנראה כמו ציד לאור יום.
META
חקירה: 5.
 
אאליס
טאלין ניצב מול אאוליס, מנסה לעצור אותו בדרכו, "הזאבה." הוא אומר באלפית, מנסה לוודא שאיש לא יצוטט להם, "איפה מצאת אותה?" הוא שואל, "איך מצאת אותה?" הוא ממשיך לחקור, "ומה הקשר שלך לפיי האפלים." הוא מייד מוסיף.
 
הולבר
הולבר מופתע. אחרי כל מה שהוא עשה בשביל המשפחה ומה שהוא מוכן לעשות ואחיו משאיר אותו בידי פיות? אבל אז מחשבה אחרת חולפת להולבר בראש והיא שאולי אחיו רוצה שהוא יחקור את הפיות לאחר שינצח אותן? הוא לא כזה בטוח, אבל הוא יודע שאחד נגד שלושה זה לא באמת כוחות ולכן הוא לא יכול לתת לפיות להגיע אליו ולפיכך הוא מתרחק במהירות.
כשהוא מספיק רחוק הולבר חושב שזה יעקב אותם קצת יותר אם הוא יוסיף התקפה לנסיגה שלו ולכן הוא מקלל אחד מהם ומשגר בכיוון הכללי שלהם קרן ירוקה במטרה לגרום להם לתפוס מחסה.

META:
מתרחק מהם את כל ה-30 רגל.
מטילה קללה על האחד הקרוב ביותר: הוא חוטף 1ק6 נזק נרקוטי על כל התקפה שלי שפוגעת בו.
מטיל פרץ קמאי: 3+5=8, מניח שהחמיץ.

OUT:
מניח שלהולבר יש ניסיון כלשהו עם פיות בהתחשב בפטרון שלו. מה הוא יודע עליהם?
 
IN
אאוליס נדרך. ״דארק פיי? לא שמעתי את המושג הזה בכול עשרות שנותיי״ אומר אלף הפרא, אבל במבט שחו הוא מבין שיש קצה חוט ״תגיד לי מה גילית״ הוא אומר, עיניו ננעצות כחצים באלף המתורבת שלמולו.
 
אאוליס
"זה הסמל של ארכי פייה עתיקה." מסביר טאלין, "מהסוג ששולט בעולם הפיות, אין לה שם מעבר לכינוי שלה, מלכת האוויר והחושך." הוא אומר, "זה מה שההרפרים גילו על הסמל הזה, אני לא יודע איפה מצאת את הזאבה הזו, אבל הסמל הזה הוא לא עניין פשוט."
 
וירדו OUT
אתה רק ראית את פניו על הספינה, אתה לא יודע מה שמו או איפה למצוא אותו.
אתה יכול לנסות לגלגל חקירה אם אתה רוצה ללכת לנמל ולחפש מקומות בהם אתה חושד שפושעים מהכנופייה יכולים להמצא, אבל זה לא יהיה קל כל כך... וירדו לא בהכרח נראה כמו הקרימינל הממוצע, ולהסתובב ולשאול אנשים אם הם מהסכין השחור יראה חשוד כמובן. אם אתה מעדיף, אני יכולה להקפיץ לזמן בו הסכין השחור ינסה ליצור קשר איתך

אוכל חינם
המטבח נראה לך די סטנדרטי, ואתה לא רואה פרט מחשיד כלשהו.
ג'פרי זורק לך לחמנייה מתוקה מאחד השולחנות. "רוזה, אני חושב שקראו לבחורה. ולבנה, צ'ארלס." הוא נוגס בלחמנייה משלו.

הולבר
אחד מיצורי הפיה סופג את הקללה, אך הלחש שהולבר משגר אליו מפספס ופוגע באחד הקירות מאחוריו. היצורים הקטנים אומנם זזים פחות מהר מהולבר, אך משקיעים מהירות רבה ומצליחים לאגף אותו, חוסמים את דרך הבריחה שלו.
אתה מזהה אותם כאדומי-כובע (Redcap) - יצורי פיה דמויי ננסים, אכזריים ומרושעים, הנהנים משפיכת דמים יותר מכל דבר אחר.

OUT
רק מזכירה לך שנאגה יכולה לפעול בתורך אם אתה רוצה בכך.
 
הולבר
נאגה יורקת לעבר פניו של הפיה המקוללת בזמן שהולבר משגר לעבר אדום הכובע קרן נוספת.

META:
התקפה: 2 טבעי, גם נכשל.
יתרון מהעזרה והחיסרון מהטווח מתקזזים.
OUT:
למעשה היא לא יכולה לתקוף, אז הפעולה היחידה שהיא יכולה לעשות בקרב זה 'עזרה' ובשביל זה צריך טווח מגע.
 
וירדו
באחד הלילות הבאים, אתה מתכונן לשינה בחדרך בגולגות טרול, כשלפתע אתה שומע נקישה על חלונך. אתה רואה את רובי כורעת על אדן החלון מבחוץ, מביטה בך בעצבנות, ואז פותחת את החלון וקופצת אל תוך החדר.
"הסכין השחור רוצה לדעת איך החקירה שלך מתקדמת." היא אומרת בטון מלגלג כמעט, כאילו עושה לך טובה שהיא באה אליך.

אוכל חינם
"אני מניח. אנחנו משרתים, הם אצילים, אז אתה יכול לנחש שאנחנו לא חברים-הכי-טובים... אבל עוד לא הכו אותנו, ואנחנו מקבלים משכורות נאותות, אז הכל בסדר."

הולבר
אתה מרים את ידך לירות את קרן הכוח, אך אדום הכבוע שמולך מכה בידך עם החלק הקהה של נשקו והקרן עפה אל הרצפה. שלושת הפיות מתחילות לחתוך ולדקור אותך, ונאגה משמיעה קולות זעקה ונראית מבוהלת.

META
שלוש התקפות נגדך: אחת פוגעת עם 20 טבעי, אחת פוגעת עם 14 (?), אחת מפספסת.
20 טבעי - 6 נזק.
14 (אין לי גישה כרגע לדפד שלך אז אני לא בטוחה במאה אחוז שזה פוגע) - 3 נזק.
 
אאוליס
במשך היום אתה מתשאל רוכלים, פטרונים של המסבאה ואת חבריך, אך אף אחד לא מצליח לספק לך מידע מעבר למה שאתה כבר יודע. אתה לא מצליח למצוא מישהו שמכיר אישית את גאקסלי או שקרוב אליה, ואין לך רעיון לאיך למצוא מישהו כזה, מעבר ללחפש עובדים אחרים של הידיעון.

אוכל חינם OUT
לא כבר גלגלת חקירה? או שזה היה הבחנה? כך או כך, אתה לא מוצא שום דבר מעניין במטבח הזה.
עם זאת, גלגל שכנוע או תרמית לבחירתך, כיוון שאתה מנסה להוציא ממנו מידע שעלול להכניס אותו לצרות.
 
טראבלר
"ובכן, שכנעתי את התאומים להשאר במקום קבוע, אז למצוא אותם לא תהיה בעיה. אבל הטאבאקסי פרנואיד. הנה הבעיה: איך אני אמור להוביל שני ילדים, הקובעים שמלאים הפושעים שומרים, בשריון של שומר ועדיין לשמור על פרופיל נמוך?! אם מתעלמים מהעובדה שאין לי מושג איפה מר סכין שחור גר, ובטח שלא איפה הוא מצפה למצוא את התאומים היקרים שלו."
 
הולבר
הולבר נשרט וידו הימנית מתכסה בדם, נאגה מתחילה להשתגע אפילו יותר כשבמהלך מעופה המבוהל היא כמעט פוגעת בפניו של אדם הכובע המקולל. הולבר מנצל את ההסחה כדי לשגר קרן ירוקה וספת לעבר פניו.

META
דרג"ש: 13
נק"פ: 17/26

התקפה: 15+5=20 (סוף סוף)
נזק: 10+2+3=15 (מתוכם 13 כוח ו-2 נרקוטי)
יתרון מהעזרה והחיסרון מהטווח מתקזזים.
 
חזרה
Top