• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

תגובות [תגובות] שעת הכישוף: מתנות ברית חדשות

רבים מהמכשפים מוכרים את נשמתם בתמורה לכוח וגבורה בקרב או בתמורה לידע אסור, אבל המכשפים רבים ומגוונים. כולם צמאים לקיצורי דרך שיקרבו אותם לשאיפות שלהם, אך אלו לא תמיד מתבטאים בספר צללים או בלהב ברית. התוכן המוצע כאן נועד להוסיף למשחק שלכם גם מכשפים שביקשו לקבל דבר אחר.

כתבה זו היא ההמשך השני של פרויקט שעת הכישוף המתמקד במקצוע המכשף במהדורה החמישית של מבוכים ודרקונים. התוכן פתוח לחוות הדעת, לביקורות ולהצעות שלכם, הקוראים, שכן בסופו של דבר אאגד את סדרת הכתבות כולה לקובץ אחד, שיהיה זמין להורדה באתר. יש לכם הזדמנות להשפיע על התוכן!

קרא את הכתבה...
 
אהבתי.
מאוזן, לא יותר מידי מכוון-קרב, ומרגיש כמו "ראיתי את זה באיזה סרט/ספר, אני לא זוכר איזה אבל זה מגניב".
אגב, לפני שנה וחצי כתבתי באחד הדו"נ הראשונים משהו עם כינור וזימון השטן:
https://www.pundak.co.il/forums/threads/38549/post-669739
 
כלי הנגינה המופלא הוא שיפוץ קטן של משהו שכבר פורסם בעבר בפורום: https://www.pundak.co.il/forums/threads/39435

באשר לקשר בין השטן והכינור, נראה לי שהמוקדם ביותר זה החלום של טרטיני, כיצד השטן מתיישב על מיטתו ומנגן מנגינה מופלאה ומפחידה באמצעות כינור. בהמשך הוא הלחין את הסונטה בג'י מינור, שמנסה לדמות את הנגינה של השטן.

מכאן, הדימוי של שטן כנר התפשט באומנות, והגיע גם אל צ'ארלי דניאלס והכינור המוזהב של "השטן ירד לג'ורג'יה" ואל שיר ההמשך: "השטן חוזר לג'ורג'יה" (בשני השירים, המוזיקאי ג'וני הוא הכנר הכי טוב בעולם ולא זקוק לעזרת השטן כדי לנגן היטב, אבל משתמע שהכינור המוזהב מנגן טוב במיוחד משום שהשטן אוסר על ג'וני להשתמש בו כשהם נלחמים בפעם השניה).

בהמשך הגיעה עוד אדפטציה לרעיון, בסרט הקאמפי של להקת טיניישס די (ג'ק בלאק), שבה הדמויות הן שני מוזיקאים כושלים שמנסים להשיג את מפרט השטן, שהופך גם מוזיקאי כושל לנגן רוק מוכשר - בתנאי שהוא פורט באמצעותו.
 
חזרה
Top