• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

גנובל מרים באיום את האבן שנפלה לרגליו, ומנופף אותה מול הדרקון.

"אתה דרקון תקיף ממנו, אך גדול מכוחך כוחנו. לך יש שרירים וכנפיים, אבל לנו עזרה משמיים! סקולד ינקום את נשמתו, ויעשה לך את מה שעשית לו!"

הוא זורק את האבן רחוק ככל יכולתו.
 
דרוגמאר לא רצה להפסיד, אבל הכיר מספיק סיפורים כדי לדעת שככה זה נגמר.
הוא נאנק בדרמטיות. 'חרקים ארורים! נוקבים בשם האל, ואת העולם ממררים!" ונופל בדר מטיות אל מחוץ לבמה.

"זה היה נהדר!" קורא בחיוך
האשליה עדיין עליהם?
 
אז, כרגע, נשארו רק שאן וגנובל על הבמה, מול קהל המחכה בציפייה לסיום מוחץ.
עבור אלו מכם המתקדמים במסדרון, אור הנר הסגול לא עוזר בהרבה נגד החשכה, והלחישות מתחילות להכאיב לכם באוזניים. אתם נשבעים שאתם רואים צללים זזים במסדרון, דמויות נעות במהירות ונעלמות, ובין הלחישות חסרות המשמעות אתם מתחילים לשמוע מילים - "הסתלקו מכאן... רק מוות מחכה בהמשך..."
 
OUT
טוב, אני טיפה מקפיץ אתכם כדי שנוכל להמשיך.
IN
שאן וגנובל אומרים את דברי הסיום שלהם ומשתחווים, והקהל קם על רגליו במחיאות כפיים ותשואות. לאט לאט, רוחות האצילים מתחילות להתפוגג אל החיים הבאים, ומהתשואות הרבות נשארת רק דממה, כשהאדם היחיד שנשאר בקהל הוא כריסטוף, שבוהה בכם חצי בהפתעה וחצי בשעשוע. "בראבו, בראבו!" האלף הבמאי יוצא מאחורי הקלעים ומוחא לכם כפיים. "עוד הופעה מוצלחת! ידעתי שלא תאכזבו אותי. ובכן, כעת, לתשלום שלכם - אני מאמין שזה יעזור לכם בהמשך הקריירה." הוא נוקש באצבעותיו, וחליפת שריון עור מהודר מופיעה לרגליכם. "אני מצטער, אבל לא אוכל להשאר להדרן..." הוא אומר בעוד גם הוא מתפוגג.
כריסטוף מצטרף אל האחרונים וביחד אתם יורדים במדרגות, במורד המסדרון החשוך, הלחישות האכזריות תוקפות אתכם מכל עבר. לבסוף אתם מגיעים לפתחו של חדר עגול לחלוטין, ומהריח האדמתי אתם מבינים שאתם עמוק מתחת לאדמה. החדר כולו בנוי מאבן מסותתת, וארבעה עמודי תווך מאבן מחזיקים אותו. הוא מואר בנרות סגולים התלויים על הקירות. בקיר הנגדי אתם רואים דלת סורגים פתוחה, מולה עומדים שני אל מתים מזוויעים. הראשונה היא רוח הנראית כמו באנשי - היא מרחפת מעל האדמה, עורה הספקטרלי אפור ומצומק, שיערה גולש באוויר כאילו היה עשן, והיא לבושה בשמלה שאולי הייתה יפייפיה פעם אך כעת קרועה ומלוכלכת. השני נראה כמו זומבי אנושי שגדל למימדים של עוג, הוא לבוש בחליפה קרועה ויש לו גיבנת מבחילה וטפרים ארוכים.
https://cdna.artstation.com/p/asset...in-tang-lord-and-lady-waycrest.jpg?1553893335
"אז... אתם הברברים שמעזים לפלוש לביתינו? להטריד את בתי ומשרתיי, להחריב את ערב התיאטרון שארגנו?" אתם שומעים את רוח האישה מדברת בתוך ראשכם, כמו ששמעתם מקודם ליד חדר הילדה. "בוודאי שמעתם כי יש לנהוג בנימוס בקרבת בני אצולה. לא כך, יקירי?" התפלץ המגודל נוהם קול לא ברור כתשובה.
META
החפצק שקיבלתם - Glamoured Studded Leather
While wearing this armor, you gain a +1 bonus to AC. You can also use a Bonus Action to speak the armor's Command Word and cause the armor to assume the appearance of a normal set of clothing or some other kind of armor. You decide what it looks like, including color, style, and accessories, but the armor retains its normal bulk and weight. The illusory appearance last until you use this property again or remove the armor.
 
"אין לי מושג על מה את מדברת, ילדה" הרוח נוהמת על ליילאני בעצבנות. "ואני רואה שהנימוסים שלכם לא משתפרים גם בשיחה ישירה. אתם חוצפנים של ממש! זה חבל מאוד, אך אל תדאגו - כל האורחים שלי, גם המעליבים ביותר שבהם, זוכים לקבלת פנים חמה. בעלי היקר, למה שלא תארח את האורחים שלנו כמו שצריך?" התפלץ המבחיל נוהם בזעם, ומתחיל להסתער לכיוונכם.
META
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1pdRH-W111d8y2FeXqR5VGF_8grzxJ24dDnJ3JzGK5Bo/edit?usp=sharing מקמו עצמכם במפה.
יוזמה:
ליילאני - 19
אייבל - 17
גנובל - 17
כריסטוף - 16
לורד ווייקראסט - 16
שאן - 12
זוהאן - 9
דרוגמאר - 9
ליידי וייקראסט - 8
 
"חופש!" ליילאני צועקת כשהיא ממהרת קדימה ומנסה לפגוש את הסתערותו של התפלץ עם חרבה. "בשם איאנור, אני מאתגרת אותך להילחם בי, מפלצת!" ליילאני מוסיפה בניסיון ללכוד את תשומת ליבו של היצור כשהיא מנסה להכניס קצת מכוחה של האלה לחרבה.

META:
פעולה: התקפה עם החרב של לורד ווייקראסט: 14+6=20
נזק: 8+6=14
מפעיל את הכוח של החרב: הצלת חכמה מול 13 או שהוא מרגיש צורך להילחם רק בליילאני עד סוף הקרב.

OUT:
אני צריך לתת לך לזרוק לי יוזמה לעתים יותר קרובות...
 
אייבל מגלגל עיינים, אין לו מושג למה כל הסיפור הזה התעכב עם הידבורים, שהליידי הזו תגיד שהיא רוצה להרוג אותם ושהם ינסו להרוג אותה, כל ההופעה וכל הבלאגן היה סתם בזבוז זמן, וכשלילאני רצה לצידו בצעקות הקרב שלה, הוא פשוט מתקדם גם הוא לעבר היצור, הוא מעריך לרגע את האבירה. והוא מנזק קדימה. כמעט מתעלם מהשינו ישל גופו, מגפיו גדלים והופכות לרגלי עכביש דביקות, או מפיו שמתמלא חומצה, הוא לא שם לב שהוא הכפיל את הגודל שלו עד למצב שהוא דומה בגודלו לגוש הבשר המגודל.
הוא משלים את הקפיצה, מאגף את הבחור הגדול עם גנבול, שינייו מוצאות את הבשר המת מגעילות, אבל גם ככה הכול נמס בחומצה.
META
פעולת בונוס- צורת פרא לא steeder מזן נקבה (משום מה ליצור הזה יש נתונים שונים בין זכר ונקבה), משתנה לגודל גדול.

תנועה- משתמש ביכולת ניתור- אני יכול לנוע בקו ישיר עד 90 פיט במקום התנועה שלי, מזנק קדימה (סימנתי במפה את המיקום שלי, חוצץ בין הלורד והליידי, ומאגף עם גנןבל)
התקפה -נשיכה (עם יתרון בגלל האיגוף) - 17 בגלגול הראושן (והגבווה). - 5 נזק, ועוד 10 נזק חומצה, הוא מציל חוסן בד"ק 12 בשביל חצי מהנזק חומצה.
 
גנובל רץ ליד ליילאני אל עבר לורד ויקראסט. "בשם סקולד, מה שהיא אמרה!" הוא מכריז בקצרה. הוא תוקף את הרוח בהחבא, ומנסה להפתיע אותה כשהוא דוקר אותה פעמיים בסכיניו.

META
פעולה: 15+5=20, נזק (עם התקפת סתר) 6+3+6=15
פעולת בונוס: 9+5=14, נזק 3

OUT
ליזי אמר/ה:
החפצק שקיבלתם - Glamoured Studded Leather
אני אקח את זה, אם אין התנגדות, כי אני כנראה היחיד שלובש שריון קל שרוצה אותו.
 
חזרה
Top