• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

מחנה
טאריס מהנהן ''אני מציע שנלך לכיוון העיר, נמצא את אוסקר, ואס רת הרן וזולג'ין. משם נתכנן הלאה. נקווה שהם הצליחו יותר מאיתנו''

הוא מביט באישה פעם אחרונה ומרכין את ראשו בנימוס ''תודה לך, גבירתי'', הוא מפנה את גבו ויוצא מהאוהל, מרכין את עיניו כדי שנל לא תראה את המבט החלול ששוכן בהן
 
פונדק
"לא נחזור מייד. אנחנו צריכים מידע על מה שהולך שם ועליו. קשה לי להאמין שאין בעיר אגדות ושמועות על ישות שכזו - יתכן ונלמד משהו שיסייע לחסל אותו. וגם אם לא - ייתכן מאוד שהוא ייאבד דריכות עוד יום יומיים." הרן משיב.
 
פונדק:
"הייתי שם כבר, יש גבול למה שאני מסוגל לעשות." אוסקר אומר ישירות, הפנים שלו סמוקים מכוס השיכר השנייה שלו. הוא היה חסון, אבל הוא לא ידע להחזיק את דעתו במקום כאשר שתה. "אני חקלאי, לא מחולל ניסים. אם הייתה לי שנה הייתי מגדל עבורם משהו, אבל ביום אחד? מה אתם עשיתם?"
 
שעות הערב המוקדמות מגיעות כגשם נל וטאריס חוזרים ל"ביתו של הים", ושם הם פוגשים את אוסקר זולג'ין והרן.
הלילה עוד מעט ירד, חלקכם הייתם פעילים המון היום, אבל... אולי עדיין יש בכם כוח לעשות משהו בלילה.
 
טאריס מחייך חיוך עייף לאחרים ''עזרנו שם מעט, אני חושב שאנשים מתחילים לדבר עלינו. וגם, שמענו שמועות על היעלמויות ביער, אם נמצא את הנעלם זה בטוח ימשוך תשומת לב חיובית'' הוא מעביר מבט על זולג'ין והרן ''מה אתם מצאתם?"
 
נל מגלגלת את עיניה לדבריו של הרן, היא הרי אמרה להם את זה מראש, אבל מעבר לזה היא לא מזכירה ולא במילה את התקרית כשהיא שואלת: "אזם אתם מוכנים להצטרף אלינו לחיפוש אחרי הנעדר? אני לא טובה בזיהוי עקבות ביער..."
 
טאריס דופק על השולחן, ניצוצות ירוקים ניתזים לכל עבר ''אם יורשה לי להתערב, אין לנו זמן להכנות כאלו. השעון מתקתק, ואנחנו חייבים לעשות משהו, או שהמשימה תיכשל. בואו נזוז!" הוא נעמד, עיניו מבליחות כמו זוג אבני איזמרגד, בעוד הוא צועד לעבר היציאה.


עם כל צעד, ליבו כבד עליו יותר. חששות וספקות מתחילים להתגנב לליבו. אבל נראה שהמטרה...חשובה יותר. כאילו כוח שאינו שלו דוחף אותו קדימה, נחישות בלתי מעורערת שמונעת ממנו לעצור אף לרגע קט.

טאריס מנער את המחשבות מראשו ומסתובב לאחרים, משלב את ידיו על חזהו בעוד רגלו מקפצצת בעצבנות ''אלא אם כן אתם צריכים לנוח בשביל להיות במלוא האפקטיביות, אנחנו באמת צריכים לזוז''
 
"אני לא גשש אולם אם יש בידכם דגימת דם מהנעדר אני מאמין שאוכל לעשות משהו. לדעתי זולג'ין הוא הצייד המסורתי מבין שנינו. אני מוכן לבוא לעזור אולם חושב שכדאי להתמודד עם הפיה לאחר מכן - אני לא אוהב את המחשבה שיש פיה אשר מטרותיה לא ברורות באיזור - זה אף פעם לא נגמר טוב." הרן אומר ושולח את ידו לסדר את הרטיה.
 
טאריס מהנהן, אצבעותיו מתופפות זו על זו ''אני לא יודע אם יש לנו...יכול להיות שלאימו יש משהו. אנחנו יודעים שיש אנשים לא זוכרים את הקיום של הילד, וזה בהחלט מצביע על מעורבות של פיות. נגיע לשם וננסה למצוא טיפת דם שלו או משהו'' הוא מעביר מבט כמעט מבוהל אבל נוקשה במידה מפחידה ''שנזוז, או שלמישהו אחר יש משהו להוסיף?"
 
"זה שלוש שעות להגיע למחנה ואני בספק אם זולג'ין יצליח לזהות עקבות בחושך, אולי נצא מחר עם הזריחה?" נל מציעה "בינתיים נוכל לדבר עם האחראים על המחנות כמו שרצית או שיש משהו אחר שצריך לעשות?"
 
הבוקר עולה ואתם יוצאים אם שחר לעבר היער שבאיזור מחנה הפליטים בו השלושה היו יום קודם, ההליכה לוקחת לכם שלוש שעות, ואתם מקדימים כדי לוודא שעקבות חדשות לא יווצרו עם פועלים חדשים.

אתם מגיעים למקום בו הנער נראה לאחרונה לפי אימו, זה מעט קרוב לאיזור הספר בו חוטבי העצים כבר לא עובדים בו, היער הזה שקט, מעט יותר מידי שקט.
מעבר לזה נראה שהאדמה מעט מחושפשת, סביר שניתן יהיה לאתר עקבות.
 
נל מבחינה בכמה עקבות על הרצפה, היא לא בטוחה של מה הם, אבל היא די בטוחה שהם לא אנושיים. היא מניחה שהסיבה שהיער שקט, הוא בגלל שמשהו מרחיק יצורים אחרים מפה, רוב האנשים היו מניחים שזה עבודדת כריית העצים, אבל נל יודעת שזה לא משהשו מספיק בשביל שקט כזה, חיות לא באות לכאן כי משהו מפחיד אותן, מספיק מפחיד כדי לברוח מהמקום.
 
זולג'ין כורע ברך לצד העקבות, הוא בוחן אותן במבט חד. ההאם אלו עקבות ריצה או צעידה? האם הנער סחב משהו כבד? כמה זמן העקבות כבר פה והאם הוא עצר מדי פעם בשביל לראות אם עוקבים אחריו? כל זה מידע שזולג'ין יכול לראות מכמה עקבות פשוטות. הטרול עוקב במיומנות אחר הצעדים, יכול ממש לראות את תנועותיו של הנער במחשבתו.
META
הטלת הישרדות למעקב אחריי העקבות: 18+11= 29.
 
חזרה
Top