• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

שס מרגישה את ההתרגשות פועמת בתוכה, ןהיא כופה על עצמה להירגע לפני שעןמס היתר הנוירוני יקצר כמה מהמעגלים שלה. היא מגששת סביב, שולפת את הרובה שלה, ומתכוננת לקרב. הגיע הזמן לעזור לעולם!
Meta
גלגול יוזמה
[dice:16qjfi]729356:0[/dice:16qjfi]
 
טאק מותח את שריריו בעצלנות, ומכוון את רובה הצלפות שלו. "זה היה חייב להיות עכבישים..." הוא ממלמל. "עכבישים ארורים מאש".
meta
יוזמה:1ק20 + 3 = 4
 
שס מחייכת וממלמלת לעצמה ''הגיע הזמן לבדוק את השדרוג החדש הזה...'' היא מרימה את הרובה לעמדת צליפה, ועוצמת את העין הרגילה שלה. לוקחת נשימה עמוקה, והעולם כולו נגלה לפניה.

צבעים, מדדים תרמיים, חוזי תנועה סטטיסטיים, ועשרות נתונים אחרים מציפים את שדה הראייה שלה בעודה דורכת את הרובה ושולחת אצבע להדק, חיוך רחב מרוח על שפתיה כשהקליע הזורח נע במהירות לכיוון יצור האש הקטן
"תפסתי"
Meta
פעולת תנועה - מפעילה אקזוקורטקס כדי לקבל תהב מלא נגד יסודן
פעולה רגילה - התקפה
[dice:qr6]729419:0[/dice:qr6]
נזק
[dice:qr6]729419:1[/dice:qr6]

גלגול סיכויי הצלחה
1ק100=59
 
שס מכוונת היישר אל חותמת החום העזה שבינות העשן, וקליע הלייזר פוגע, נשאב לתוך הלהבות- לא נראה שהוא עשה נזק ליסודן העכבישי שנע במהירות קדימה, מרצד כמו הלהבה ממנה הוא עשוי. הוא מזנק על פריסק- הקרובה אליו ביותר- כמעט ומתיך את השריון שלה. למזלה, השדרוג שקיבלתם למעלה מגן עליה, לבינתיים.

שני היסודנים האחרים מתקדמים גם הם קדימה, גומעים את המרחק במהירות. התנועות שלהם מזיזות את העשן, גורמות לו לנשוב לכיוונכם.
META
יסודן 1 מזנק על פריסק ונכנס למשבצת שלה, מה שנותן לה התקפה מזדמנת עליו.
כל עוד הוא נמצא במשבצת שלה, הוא מקבל מחסה נגד כל ההתקפות הדורשות קו השפעה, ו20 אחוז סיכוי שההתקפה תפגע בפריסק במקום.
התקפות על פריסק: 12 נגד דרג"ק, פספוס.

תור פריסק.
 
נולין הספיק להתבונן במערה זמן קצר בלבד לפני שהיסודן קפץ עליהם, ולאחר שהוא רואה שפריסק מנסה להתחמק ללא הצלחה מהיסודן שעליה הוא מבין שהיא לא יכולה לעשות הרבה מאחורי גלגל ההגה.
הוא שולף את הסכין שלו ועם הקת הוא נותן מכה חזקה ליסודן, מנסה להעיף אותו מהרכב

מטא:
מנסה להעיף את היסודן כתמרון קרבי : 10+3 = 13
 
נולין בוחן את המערה מעט לפני שהיסודנים מסתערים, מוודא שאין אף יצור נוסף שמוסתר על ידי העשן. אך מעט מהעשן הזה נכנס לעיניו ומקשה עליו לתפוס את היסודן הקטן, שאכן מצליח לחמוק.
Meta
תור טאק, אלא אם כן פריסק רוצה לפעול עכשיו.
 
שס פולטת קללה שלמדה מהאומנת שלה, ומביטה סביב על חבריה לצוות ''אנחנו יכולים לעשות את זה! זה כמו שהתאמנו נגד הרחפנים ואני ניסיתי לירות וזה לא עבד ואס קפצתי על אחד מהם וכמעט שברתי את ה-" היא לוקחת נשימה עמוקה ומנסה לנופף מעליה את החום הלוהט

''הנקודה היא, שזה קטן עלינו!" היא מעבירה עיניים זהירות על החדר. מדובר במכרה, בטוח יש איזשהו סלע או מחצב נדיר שהם יוכלו להשתמש בו לטובתם...היא מגששת באינדקסים שלה, מחפשת כל סימן ליתרון אפשרי
Meta
גלגול - physical sciences- גאולוגיה/גאוכימיה?

[dice:3pc20]729561:0[/dice:3pc20]

גלגול מידע על ההרכב הגאוכימי של החדר, בניסיון למצוא מחצב מעניין/מידע נוסף על התכולה וההרכב של החדר מעבר למה שהם יודעים, או פשוט עוד פרטים

משתמשת בmemory module לגלגול מחדש אם יש בכך צורך
 
"טוב וויסקו, נראה שיש לנו כמה עכבישים לחסל". רוטן טאק, מכוון את רובה הציד שלו. "נראה שעלי ועל וויסקו מוטל החיפוי - הוא עם הכשפים שלו ואני עם הרובה שלי". הוא יורה לעבר אחד מהיסודנים, ירייה שכמעט ומשפשפת את נולין. "למה בעצם את לא תופסת אותו?" שואל טאק את פריסק. "יצורים קטנים כאלה לא אמורים לעמוד בכמה מכות הגונות".

meta

גלגול התקפה:
[dice:5qk]729588:0[/dice:5qk]

גלגול נזק(אני לא בטוח אם מוסיפים את מתאם הזריזות לנזק, אבל התוסף הוא +3):
[dice:5qk]729588:1[/dice:5qk] נזק חשמל(אנרגיה), לא קטלני
 
הירייה של נולין גורמת ליסודן לקפוא במקום וליפול בפישוק רגליים, משותק. ארבע העיניים הזוהרות שלו מסתכלות על טאק לרגע לפני שהן נעצמות.
META
יסודן 2 ירד ל0 נק"פ. בגלל שמדובר בנזק לא קטלני, הוא איבד את ההכרה ובמצב יציב.

תור ויסקוראלון, או פריסק אם היא מעדיפה לפעול קודם לכן.

OUT
אתה לא מוסיף את מתאם הזריזות לנזק של התקפות טווח.
 
"מסכנים, היו צריכים להישאר במישור האש" אומר ויסקוראלון בשיא הרצינות, הוא מניף את ידו ואחד האבנים שבמערה מרחפת לפתע באוויר ומשתגרת על העכביש הרחוק, דופקת בו התנגשות מזעזעת. "אני נורא מצטער על זה, אבל אני חושב שזה רק יישלח אתכם חזרה למימד שלכם, תנו לי שנייה לחשוב על זה" המידע עובר לשירן בראש במהירות, מה הוא יודע על היסודנים האלו?
META
מטיל קליע טלקינטי כנגד יסודן 3.
התקפה: 16 כנגד KAC.
נזק: 5 נזק מוחץ לעכביש ולאבן ששיגרתי.
מגלגל בדיקת מיסטיקה בשביל לדעת יותר על היסודנים.
גלגול מיסטיקה: 6+8= 14.
 
שס בוחנת את סביבתה, מזהה את ערימות העפר המעשנות כרפולסור, סלע ייחודי למערכת הברת'דיאנית שיכול להיווצר רק במקום עם הרכב אטמוספרי דומה. הוא ידוע בנקודת הרקבון הנמוכה שלו, ועובר תהליך של פירלוזה בטמפרטורה יחסית נמוכה- של פחות מ100 מעלות צלזיוס. נראה שהעשן נוצר כשהיסודנים נגעו בערימות הרפולסור, ולא באופן מכוון.

ויסקוראלון בינתיים פוגע ביסודן האש השלישי, מוחץ אותו עם אבן, אבל היצור לא מספיק לזוז- וגוף הלהבות שלו מאפשר לו להזדחל ממתחת לאבן ולשחרר את עצמו. הוא שם לב שהתנועות של היסודנים הללו הן תנועותיהם של יצורים מבולבלים, שלא בטוחים היכן הם נמצאים. נראה שבבילבולם, הם ניסו להגיע אל היציאה היחידה מהחדר- ובגלל שאתם נמצאים בדרכם- אחד היסודנים תקף אותכם.
META
תור שס,או פריסק אם היא מעדיפה לפעול כעת.
 
שס מביטה מסביב, מרגישה את מעבדי הנתונים שלה יוצאים משליטה, לא מצליחה להתרכז או לחשוב על פתרון. הידע שלה חסר תועלת. ההתקפות שלה חסרות סיכוי. ברגע של ייאוש וחוסר מחשבה, היא אוחזת בחוזקה בקנה הרובה וחובטת ביסודן, מעווה את פניה למשמע צליל התסיסה שנוצר כאשר הלהבות באות במגע עם האש
Meta
שס משתמשת ברובה כנשק מאולתר (נחשב כאלה עם -4, כמדומני)

התקפה (דרג''ש קינטי)
[dice:jz1yfpy]729804:0[/dice:jz1yfpy]
נזק אם פגע
[dice:jz1yfpy]729804:1[/dice:jz1yfpy]
 
היסודן מלחשש וחומק מהתקפתה של שס ללא בעיה, מזנק על קת הרובה ומטפס בזריזות, גורם למתכת להתלהט. מיד אחריו, היסודן שנותר בחיים נע במהירות על האדמה אל עבר היציאה, ומזנק על פריסק.

בינתיים, העשן ממשיך להתפשט- אבל ויסקוראלון מרגיש משהו משונה באוויר.
META
יסודן 1 לוקח צעד מוגן ונכנס למשבצת של שס.
יסודן 3 נע למשבצת E13, היכן שפריסק נמצאת. לפריסק יש התקפה מזדמנת עליו.

התקפות על שס:
חבטה בוערת: 19 נגד דרג"ק, פגיעה. 4 נזק חבטה ועוד 3 נזק אש.

התקפות על פריסק:
חבטה בוערת: 11 נגד דרג"ש קינטי, אם פגע, 4 נזק חבטה ועוד 4 נזק אש.

ויסקו, גלגל לי בבקשה בדיקת מיסטיקה נוספת.
 
ויסקוראלון חש את האנרגיה באוויר, את הקשר של יסודני האש למישור הבית שלהם. בתור שאמאן כוכבים הוא ער לאנרגיות הקסומות והמיסטיות שנמצאות בגלקסיות. והוא חש בהן ממש כעת.
Meta
הטלת מיסטיקה: 17+8=25.
 
ויסקוראלון מרגיש משהו משונה בתוך העשן, נראה שהיצורים זומנו ממש אל תוך ערימות הרפולסור. יותר מזה- הוא יכול להרגיש שהשערים דרכם הם עברו עדיין שם- ולפי מה שהוא מרגיש, נראה שיסודנים נוספים עוברים דרכם ברגע זה.
META
תור נולין.
 
חזרה
Top