• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה 3/3- הסתיים

אלישע-
אתה לא שומע דבר נוסף. לאחר כמה דקות האנשים מתרחקים זה מזה. אתה כן רואה קבוצה של אבירים יוצאת מהבניין וניגשת לרחוב של הבית של ססיליה. יוראן נמצא איתם.

בש"ס
צעדים נשמעים במדרגות הכניסה, ודפיקה של אגרוף מתכת פוגעת בדלת. ססיליה לא מגיבה לדפיקות, והדלת נפרצת בבת אחת. 4 אבירים של אבירי הפנינה נכנסים, ומתחילים לחפש את מי שבבית.
לעצמי
שומרים מקבלים 7.
 
בש"ס
סלסניוס לוחש כמה מילים בשקט, מניף את ידו- ואחד הקירות שבחדר זוהר באור חזק שמתעצב למילים ענקיות
זהו השטח שלי, בני תמותה. סורו מדרכי או שתחושו בזעמי!
META
מטיל "פעלול"
בדיקת איום [dice:dr6qsnf]729595:0[/dice:dr6qsnf]
 
זאב
נקסוס מתנגד לדחף לרעוף לבית של ססליה מיד ולברר את שלומה, זה עשוי להסגיר אותה, וולרץ' מרגיש דחף להרוג את השומרים לפני שהם יגיעו לבית ויגרמו לססיליה נזק, האדם שבין השתיים האילו נושם עמוק ונוחת על גג הבניין של אבירי הפנינה, שלושף את נעד המים שלו ושופך אותו על הרצפה ואז הופל על ברכיו על 4, גוהר מעליו, נואש לראות עין משתקפת עליו "תדבר עלי בבקשה" הוא אומר נואשות "מה אני אמור לעשות עכשיו?!"
 
פבלו מטלי לעבר השומרים לחש קסמים קטן שלמד - הוא יוצר מהאוויר שוט עשוי קוצים, שנכרך מסביב לשומר שנפגע מהמלכודת ומושך אותו לעבר תפוחי האדמה, בתקווה שתפוחי האדמה יגרמו לו להחליק וליפול על הרצפה.

meta

thorn whip על השומר שנפגע מהמלכודת - 18 נגד דרג"ש. בפגיעה 1 נזק, והשומר נמשך אל תפוחי האדמה, אולי גם נופל שרוע להחלטתך.

רק מזכיר:
אביעד אמר/ה:
ההשפעות שפבלו יוצר (בכמובן נתונות לשיקול דעתך):
תפוחי אדמה על הרצפה - הרצפה היא תוואי שטח קשה.
מסתתר מאחורי ספה - יש לו מחסה והסתרה
מלכודות - השומר שנכנס ראשון בפתח עלול להיפגע מהמלכודת - היא עשויה לעוור אותו (מלח או קמח לעיניים) או לגרום לו נזק חמור (שמן רותח או מסמרים) והשפעות שונות כפי שתראה לנכון.


הבהרה - כל ההתקפות של פבלו מכאן ועד להודעה חדשה כל ההתקפות של פבלו נגד שומרי העיר / אבירי הפנינה שמורידות אותם ל0 נק"פ נעשות במטרה לעלף ולא להרוג, אלא אם אציין אחרת במקרים ספיציפים.
זה אומר שאחד מהשומרים אמור להיפגע מהמלכודת של הדלת.
 
בש"ס
אה, שכחתי. מכיוון שהאבירים לובשים שריון מלא, תפוחי האדמה לא נחשבים טוואי שטח קשה. ויש להם קסדות עם מגינים מורדים, אז הקמח חא משפיע עליהם, והשמן פשוט מחמם את גופם. אני מוכן לתת להם חסרון לגלול אחד, להחלטתך, בגלל השמן.
ולעניננו:
השומר נפגע מהשוט, ונופל פרקדן על הרצפה. הפעולה הצליחה, והשריון שלו נשרט לגמרי. קוץ אחד מצליח לחדור את השריון, אבל גורם נזק אחד בלבד. טיילס, פעולת הפתעה שלך ומתחיל סבב קרב.

אגב, ססיליה עולה לספרייה בהישמע הדפיקות, והיא כנראה לא תהיה מעורבת בקרב.
 
זאב
וולרץ'.
האדם בעל שתי השמות חושק שניים בעודו עניו בוערות מזעם "את הפחת אותי לזה, את החזרת אותי לחיים, מה שאומר שיש מטרה שאתה רוצה שרשרת"
הוא תופס את נעד המים ומסתכל על המים שנשארו שם, הבזק כנפיים והוא עולה עולה עולה, את שהאוויר נעשה דליל מאוד, והקרקע היא נקודה מרוחקת "מה שאומר שאתה זקוק לי חי" הכנפים עוצרות והאדם הכחול מתחיל ליפול, הוא עשה את המהלך שלו, ואם פטרונו לא יעשה את שלו בשניות הקרובות... מבין שנייהם ישאר שחקן אחד ועיסה מדממת על הריצפה שמתחילה להתקרב במהירות.
 
בעניין הזה - תפוחי האדמה אמורים להיות תוואי שטח קשה בלי קשר לשריון - שריון לא עוזר לך להתגבר על מכשולים בקרקע - הוא אפילו נותן מחסר לבדיקות האקרובטיקה נגדן.
הקמח לא משפיע עליהם, בסדר, אבל שמן רותח אמור לעשות נזק, זו טכניקה ידועה נגד צבאות במצור, והיא עובדת. השמן עובר דרך החריצים בקסדה ומותז להם על הפרצוף, או שפוגע להם ביד שמחזיקה את הנשק ונותן לה כוייה רצינית, או מחמם להם את השריון המתכתי במידה פסיכית, כמו הלחש "הרתחת מתכת" למשל. שמן רותח יכול להגיע ל300 מעלות, זה לא דבר נעים.
 
בש"ס
META
אני מטיל 'לחישות מחרידות' על השומר שפתח את הדלת. הוא צריך לבצע הצלת חוכמה (ד"ק 13). בכשלון, הוא סופג [dice:b0f4]729682:0[/dice:b0f4] נזק תודעה, וחייב (אם ביכולתו) להשתמש בתגובה שלו כדי להתרחק במלוא מהירותו ממני (לא אל תוך סכנה ישירה). בהצלחה- מחצית הנזק ובלי התרחקות.

IN
ברגע שהדלת נפתחת נייאן עוצם את עיניו ולוחש משהו בשפה מחרידה, שצורמת לאוזן.
 
בש"ס
אם יש שומר בטווח מש' אחת ממני אני תורף אותו עם הפגיון שלי (במטרה לעלף)
התקפה[dice:1ymtpm]729683:0[/dice:1ymtpm]
נזק[dice:1ymtpm]729683:1[/dice:1ymtpm]
ואם אין אחד אז אני מטיל toll the dead על השומר שנפגע משוט הקוצים של פבלו, הוא צרי לגלגל הצלת חוכמה ד"ק 14 או לקחת
[dice:1ymtpm]729683:2[/dice:1ymtpm]נזק נקרוטי
 
חזרה
Top