• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

אורווה
אוכל חינם מחייך. "אני מניח שכמו אנשים!' הוא קד מעט, אומנם בתאטרליות וחיוך, אבל לא בזלזול.
'עלי לקרוא לך אדון הסוסים, או..?'

טראבלר ווירדו
"...זה היה קל משחשבתי. אז מה עושים עכשיו?'
 
אוכל חינם וטראבלר
"אני לא פקפקתי בך אף פעם, אוכל חינם. אבל גם עם כל החיבה שלך לילדים האלו, אתה לא תוכל לעמוד ולשמור כאן 24 שעות ביממה. אבל אולי יש לי הצעה אחרת: נציב כאן שומר, מישהו שגר כאן- שברגע שהוא רואה כמה אנשים לבושים בשחור וחמושים (יש לסכין השחור סימן מזהה כלשהו עליהם?) הוא ירוץ לקרוא לנו. ואז פשוט צריך לדאוג שאחד מאיתנו יהיה בפונדק בכל זמן נתון.
 
טראבלר ווירדו
"אני מבין." אוכל חינם מהנהן.
'אני מניח שכרגע לתקוף אותם זה לא יהיה אפשרי..' הוא מניד בזנבו במחשבה.
'תודה לך.' הוא קד בתאטרליות. 'עפר ואפר הם חברים טובים שלי. אני שמח לראות שיש אנשים שבכלל... שמים לב שהם קיימים.'
 
"אם את כבר מציעה," הולבר מתחיל בהיסוס מדומה ומזייף מעט יותר ביטחון עצמי ככל שהוא ממשיך "אז יכול להיות שאני וטאלין מחפשים עבודה... "יעזור לנו לדעת אם את שמעת על משהו שיאתגר אותנו ומתאים ליכולות שלנו."
 
אורווה
"רק ג'פרי, חבר, בבקשה. ולא, האמת שאני די חדש כאן... הגעתי לפני שנה, פחות או יותר. מהכפר אמפאיל, אם אתה מכיר... להרוויח מעט כסף עבור המשפחה שלי."

נראה שהגברת מעט מופתעת שאנשים במעמדכם מחפשים 'עבודה', כך או כך היא עונה כי "אני מצטערת, אני מניחה שמה שאתם מחפשים הוא מעבר לתחום העיסוק שלי..."
 
"אני מבין אותך.." הולבר עונה ומוסיף במעט הומור, "לא הרבה אצילים מכירים מקומות תעסוקה ללוכדי מפלצות ולוחמי פשע."

הולבר
בסיום המפגש, לאחר שהולבר מלווה את אחיו התאומים לאחוזה המשפחתית ונפרד מחבריו הוא עושה את דרכו לסמטת הנר לפגישה עם אחיו. בדרכו לפגישה הוא תוהה מה אחיו יספר לו ואם הוא צדק שהוא לא בחר לשתף את חבריו בעסקי המשפחה ולפיכך לא לחץ על הקאסאלאנטרים. בכל מקרה הוא נחוש בדעתו לעשות מה שצריך כדי להגן על המשפחה ומחכה בקוצר רוח לשמוע מה יש לאחיו לומר.
 
אמאלייה מצחקקת, ומוזגת לעצמה עוד תה. הזמן עובר ועם רדת ערב אתם אוספים את הילדים, אוכל חינם קושר את הסוסים לעגלה ואתם חוזרים אל גולגולת-טרול.

אורווה
"בכלל לא קשה! למעשה זה כמעט מתבקש!" עונה הנער. "הטבחית של בני הזוג עזבה קצת לפני שהגעתי. יש שמועות שהיא נעלמה בלי להשאיר סימן, אבל האצילים לא מדברים על זה בכלל. מאז בני הזוג יוצאים לארוחות רשמיות או לפונדקים כמעט כל ערב, ויצא שהם לא טרחו לשכור טבח חדש, כך שהמטבח עומד ריק רוב שעות היום..."

הולבר
אתה מגיע לסמטה המלוכלכת רק בשעות הלילה. כמו בליל בו תיצפתתם על המחסן של הזנטרים, חשוך כאן לגמרי למעט נר רחוב אחד, שהמשיך לדלוק מאז, על אף שירדו גשמים.
אתה מוצא את אורת'וס שעון על קיר של בניין כלשהו בסמטה, מבטו מושפל למטה. "תודה שבאת, הולבר. אני מוכרח לשאול אותך משהו - אתמול בערב אמרת שגילית אותנו כי עקבת אחרי בני הזוג קאסאלאנטר. למה החלטת לעשות זאת מלכתחילה?"

טאלין
לאחר שאתה חוזר לגולגולת-טרול, יציר הסוד שלך נעלם פתאום מצידך. הוא מופיע שוב לאחר מספר שניות כשפתק קשור לרגלו.
"טאלין,
חזרתי עכשיו מפגישה עם הגבירה מסילברמון. לבקשתך, בדקנו את המקור של סמל הפיי שהראת לי. מסתבר שזהו החותם הרשמי של ארכי-פיה עתיקה ומסתורית, אחת מהיצורים השולטים בעולם הפיות. היא ידועה רק בשם 'מלכת האוויר והחשכה'.
אני לא יודעת איפה מצאת את החותם במקור, אך היה זהיר. כפי שאמרת בעצמך, די והותר מונח כאן על כף המאזניים, ואם גם פיי אפלים יתערבו בסיפור אנחנו נמצא את עצמנו בצרה צרורה.
- ראמאלייה הייבנטרי"

וירדו
אתה חוזר לגולגולת טרול. ווידאת שהאחים של הולבר בטוחים וכך גם ילדי הדרו, אך הסכין השחור ירצה בוודאי לשמוע על התקדמותך בזמן הקרוב.
מה תרצה לעשות כעת?

אאוליס
שום דבר באחוזת קאסאלאנטר לא היווה סכנה ממשית, ועבורך השיחה הייתה משעממת וחסרת תכלית. כעת אתה שוב בגולגלת-טרול - נראה שהרה ואליון נרדמו מוקדם הערב, אולי נהנו מהשקט בפונדק הריק. אתה נזכר במשימה שווינסנט טרנץ' נתן לך בתמורה למידע -הוא בוודאי ירצה לשמוע על התקדמותך בקרוב.
מה תרצה לעשות כעת?
 
IN
אאוליס מחליט להמשיך בציד שלו, אבל בעיר אין לו שום עקבות או סימנים לעקוב אחריהם. רק אנשים, ולכן אאוליס מתחיל לשאול אנשים ולהתעניין בגאסקלי ראדרבאסט, הכתבת אותה הוא צריך לצוד.
 
טאלין
טאלין מקלל חרישית לאחר המסר, יש יותר מידי שחקנים בזירה הזו, וככל שהזמן עובר הוא מבין שהוא שחקן שולי במקרה הטוב.
בלית ברירה הוא חוזר לגולגת הטרול. מחפש שוב את אאוליס.

אאוליס
טאלין מחפש שוב את אואליס,נראה שהוא מחפש את האלף ספציפית.
 
הולבר
"כמו שכבר אמרתי לך שמעתי" הולבר נעצר ומתקן את עצמו "או יותר נכון נאגה שמעה אותם שוקלים לברוח מהעיר וזה עורר את סקרנותי." הולבר עונה ומספר למה הוא שלח את נאגה מלכתחילה "ונאגה הקשיבה להם כי היא ידעה שאני רוצה לדבר איתם על האוצר של ריינאר גחלת-עד".
 
חזרה
Top