• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] מגפת האלמוות - עץ משחק 5/5 [נסגר]

מאווי
גלדיאטור שמן במקצת, בגובה ממוצע, עתוי בשריון שבמבליט את כרסו, בסגנון דומה לאלה שבזירה, פונה אל מאווי. פניו קפוצות בהבעת בוז קלה, לנוכח מראו של מאווי. "ומה יש לנו כאן?" שואל הגלדיאטור. מסתכל על מאווי במבט בוחן. "עבה, גבוה, פראי. אתה בוודאי רוצה להצטרף למשחקים".

out
זה בסדר :) פשוט מאלתרים.

פונדק(האלפים ולורנס)
לאחר דקות מעטות מגיעים השלושה לפונדק הלטאה הרועמת, רועש פחות מהרגיל בשעות היום, כשהדייגים והסוחרים למיניהם עובדים. מלבד לורנס, בעל הפונדק והמלצריות, יושבים רק שלושה צ'ולטאנים, משחקים במשחקי קובייה.
לורנס עצמו יושב לצד שולחן בינוני בפינת החדר, בוהה בצ'ולטאנים בעגמומיות. לאחר שהחבורה מתיישבת, ניגשת אליהם מלצרית, מגש עמוס בבשר דינוזאור מעורר תיאבון על ידה, ומבט משועמם על פניה. "משהו לאכול? לשתות?" ניכר שהמשמרת הארוכה של הצהריים גובה ממנה את מחירה, והשיממון לא עוזר.
 
מאווי
נראה א ם יסתכל עליי ככה אחרי הקרבות, חושב מאווי, אבל שומר את המחשבות לעצמו. ''כן, בחור. איפה אני נרשם?''.

OUT
מאווי יודע לכתוב, כן?...
 
פונדק
"לא יודע", משיב לורנס, "הגעתי לפני זמן קצר בלבד"

"הצלחתי לארגן פגישה עם הנסיך הסוחר ששולט על סחר בחפצי קסם, אולי הוא ידע עוד פרטים על "שואב הנשמות" שאנחנו צרכים למצוא.
הפגישה תתקיים עוד מעט, כשעה לפני שקיעת החמה, אצלו באחוזה, ורציתי להגיע אליה עם איזושהי התקדמות שעשינו בעצמנו, איך הלך במקדש?"
 
פונדק
"לא משהו" אומר אלאריק, "הכוהן המציא איזה תירוץ ועיכב את הפגישה. הניסון שלי לקדם את זה לא עבד טוב, אחת הכוהנות שם סוחטת אותנו ללות אותה ל"לאגן האלדאנים" בעוד כמה ימים." הוא מסביר, "נוכל להשתמש בזה לטובתנו, אבל עד אז אני חושב שהמקדש לא יועיל לנו."
 
פונדק
"אם כך עד עכשיו אין לנו התקדמות משמעותית." אומרת אליילין באכזבה. "אני חושבת שכדאי שנצא לדרך מחר בבוקר, בתקווה שאותו נסיך יספק לנו מידע או לפחות כיוון. אין לנו זמן לבזבז. נלווה את הכוהנת בדרכנו פנימה אל תוך הג'ונגל."
 
פונדק
"נצא לאן? ללכת לשוטט ברחבי היבשת לא יוביל אותנו לשום מקום. עד שאין יעד או אזור מוגדר עדיף לנו להישאר בעיר וללמוד יותר על המגפה הזו" לורנס אומר בטון ענייני.
"למשל, אנחנו יודעים מי הראשון שהיה חולה בקללה הזו? אולי דרך החולה הראשון נבין יותר מה אנחנו צרכים לעשות"

"לגבי הכוהנת הזו, זה רק עוד מספר ימים, לא? וחוץ מזה, מה זה אומר בדיוק שהיא סוחטת אותנו?

בכל מקרה, הפגישה עם הנסיך הסוחר היא עוד מספר שעות אז אני אחכה כמה שאפשר למאווי, אולי הוא הצליח לגלות איזה קצה חוט, ואז אצא לפגישה." לורנס אומר ומוסיף לאחר רגע "אם אין לכם משהו לעשות, תרצו להצטרף? אני לא כל כך בטוח שההזמנה היא לכל החבורה, אבל בהתחשב בכך שהוא ידיד של הגבירה סילביין אני מניח שיהיה בסדר"
 
מאווי
"כן, כן, כמובן". אומר הגלדיאטור. "אבדוק אותך לאחר הקרב הנוכחי".

---

הקרב מסתיים לבסוף (ניצחון מוחץ לטאבאן, שהותיר שניים מעולפים וחבורה ענקית על ראשו של השלישי) הגלדיאטור מוביל אותך למטה, לזירות האימון, היכן שמאווי נלחם בטאבאן. "המבחן פשוט מאוד - עליך להילחם בקרב כולל יחד עם הנבחנים האחרים, תוך שאני ממטיר עליכם קשיים, לבחירתי. אנחנו לא מצפים ממך לנצח - אתה תתקבל לפי האיכות שהראת בקרב".
הזירה גדולה בהרבה מהזירה בה מאווי נלחם בטאבאן, ונמצאים עליה שני גלדיאטורים, חמושים בסגנון דומה לטאבאן בזמנו, ועוד נער צעיר, מבוהל במקצת. לאחר שמאווי נכנס לזירה, הגלדיאטור השמן צועק. "אני מזכיר, אסור להרוג! העונש על הרג הוא תלייה, וחבל לאבד חיים לזירה!".

meta:
גלגל יוזמה. בכל סיבוב מלבד הסיבוב הראשון יהיה משהו חדש - כשף המוטל על הזירה, מפלצת המוכנסת לקרב, וכו'.
 
פונדק
אוונדיר מהנהן בהסכמה.
"אני מתכוון לחזור למקדש מאוחר יותר לראות אם משהו ישתנה. אם הכהן עדיין יהיה ב"תפילות" שלו אני אצטרף אליכם לפגישה."
 
פונדק
"אולי כדאי שבזמן הזה אדבר עם מורה הדרך, אלמד מעט על תאווי השטח שמצפים לנו במסע. לחקור את הג'ונגל יהיה מרגש, אבל מי ששורד בטבע הוא זה שיודע מה מחכה לו מעבר לעץ הבא." אליילין נותנת חצי חיוך. "אלאריק, תוכל לכוון אותי אל המדריך?"
 
פונדק
אלאריק לא מזהה את מורה הדרך בפונדק. בסך הכול, הפונדק "מלא" בדיוק באותה מידה כמו שהיה כשהשלושה נכנסו לפונדק.
 
חזרה
Top