• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

יאהיסה טאקושו
IN
"האם תפקידם של השופטים הוא להעניש את האשמים, או שמא לשמור על הסדר באמצעות ענישה?" שינה מתיישבת, מאפשרת ליאהיסה להתנשא מעליה, היא יודעת מה מקומה כאן- היא אצילה נמוכת דרג, ללא שום כוח, והיא תצטרך לטפס בדרגות הארגון. אבל זה לא אומר שהיא לא יכולה לדבר עם אלה שמעליה, היא רק צריכה לשים לב לתת להם את הכבוד הראוי להם.
"אני בטוחה שאתה יודע מה עומד לקרות בימים הקרובים, אדוני השופט. האדם שמעז בחוצפתו להשוות את עצמו לקיסר הנצחי עומד לזרוע כאוס בעירך, להתעלם מחוקיה ולהפר את סדרה. באתי לכאן לבקש ממך להניף את להבך האדום כנגדו, לשמור על הסדר, ולהעניש את אלו שיפרו אותו."

"האדם האחרון שהעז לשבת על כס חמשת הדרקונים, ברק פגע בו. אני מציעה לך להצטרף אלי, אלינו, ולהפוך לברק."
META
אני מנסה לגלגל בדיקת ידע (דת) כדי להוסיף סממנים דתיים לשכנוע שלי. לא יודע אם זה ייחשב כהצלחה או ייתן לי בונוס או בכלל יעשה משהו, אבל אגלגל מילא:
19 ידע דת.

מוסיף גם גלגול דיפלומטיה אם צריך: 33

יוקהאן נציגת הירח
IN

"אינני מסכימה. אחרי הכל, העובדה שאת בחרת לטפח את המקום הזה- לדאוג לחלשים ולפגועים, אומרת רבות עליו- ועליך. מדוע בחרת פרויקט שכזה?" שינה שואלת, דוחפת מעט חזק יותר.
META
שכנוע: 26, אם צריך.
 
IN
אתה מסתובב מסביב לבאזאר הגדול, מסביב אל המועדון. הסוכנים של שוגון השמש השאירו בעבורך את הכלים האלכימיים, פצצות שיתפוצצו בזמן הנכון, לו רק תשאיר אותם במרחק. אתה מתגנב בשקט אל תוך המועדון של הוואי לינג.

הם חוגגים, כפראים. אתה יכול לראות אפילו את ראשו הערוף של נאגאג'י שמוצג על חנית ליד המדורה שלהם. פראים, רוצחים, מפלצות. הם רוצים אך ורק לגרום לסבל לכול דבר שלא אנושי, לכול דבר שלא יפאר את שמם. אבל המשימה שלך היא במרתפים, שם אתה מתקין את הפצצות.

הם רבים, אלו רק רסיס מהם, אבל יש בעיר הזו הרבה יותר וואי-לינג משצריכים להיות. הפראים הללו הולכים להשתלט על העיר, אם לא יעצרו אותם. אתה יודע שהם יהיו לאחד מהגורמים המכריעים במלחמה שעתידה לבוא, אתה מפחד.

לפני שאתה יוצא, אתה גונב ספר אחד, מתוך המרתף. הוא נמצא בכספת, אבל שנראה שמישהו שכח פתוחה. זהו ספר של התורה המקוללת שלהם, ויש לך הרגשה מוזרה שתוכל להשתמש בספר הזה.

OUT
סיימנו את ההרצה שלנו לכרגע. כחלק מהקרב הסופי, הבסיס של הוואי-לינג יתפוצץ, והמשימה שריוסקה קיבל תושלם.
IN
יאהיסה טאקושו
"יש אמרה, שההיסטוריה לנצח חוזרת על עצמה" אומר יאהיסה, צוחק בקול שמעביר בשינה צמרמורת, ואז העיניים הבוערות של יאהיסה טאקושו נחות עליה "מאז שלקחתי מזרע סחלב השמש האגדי, אני מוצא את העובדה הזו אמתית. את מבינה, יקירתי, אני אלא אדם זקן, שלפני זמן השיג ולו טיפה מהצמח האדיר המעניק צעירות ואורך חיים נוסף לזה שייקח אותו לגופו. ואין ספק, הדבר היה ככול הנראה החסד האדיר מכול שיאז'ינג והקיסר הנצחי העניקו לי בכול ימיי" הוא אומר, נותן לשינה לתהות למה הוא העלה את הנושא.

"את רוצה שאהיה ברק בידייך המאמינות, ואני מעריך את האומץ שלך. אני מעריך אומץ בכול אלו שהיום, מאה שנים אחר כך, עדיין מצפים לקיסר האדיר שלנו בכיליון עיניים. כשופט, גיליתי שהרבה פעמים אמונה חזקה בעיקרון של סדר מונעת מאדם מלהיות אשם, והדבר מפחית מכמות העונשים שעלינו לתת- נותן לנו את הזכות להעניש אשמים שראויים לעונש יותר" הוא אומר, ומחייך כשהוא מדבר על ההוצאה להורג. "אני יכול להיות זאת, כפי שהכנסייה של יאז'ינג הייתה לגלגוליו המאוחרים של הקיסר הנצחי, אבל לפני שנעשה זאת, אני רוצה לעשות משהו שקרה לי לפני שהייתי במקום בו אני נמצא היום. מקרה מן העבר, שאבקש להעלות מן המתים כעת."

הוא שותק, מסתובב מסביב לשינה. ככריש הצמא לדם, כנחש הרוצה להכיש אותה, כאריה המשחק עם טרפו.

"אבא שלך, ליידי שינה, רצה לעשות איתי את אותה העסקה, לפני שנים. אני מאמין כי הוא גם השתמש במילים מאוד דומות, אבל הוא נחרד כאשר נתתי לו טעימה ממהות הכוח שלי, אמר שהוא לא זקוק לכוח שכזה. אני מבין מדוע, כמובן, באותה התקופה הייתי מפלצת- חייתי על העוצמה שניתנה לי בידי פרח חיי האלמוות והאל האדיר שלי, ולא ראיתי את ההרס שגרמתי בדרכי. היום אני שונה, אבל אותה העוצמה זורמת בי, ויכולה להיות משומשת לאותן מטרות" הוא אומר.

הוא לוקח את הלהב שהאיש צחצח, מקרב אותו אליו, הלהב האדום זוהר באור השמש "כמובן, את תראי בדיוק את מה שהראיתי לאביך, מה שהפחיד אותו עד כדי כך. והשאלה היא פשוטה, האם תעמדי בזה, או שכמו זיהאו הואנג- גם את תפני מכאן, תחליטי שכוחו של שר הדמים הוא רב מידי בעבורך? וכמובן, אני בטוח כי ילדה בודדה תעריך הזדמנות לראות את אביה, ולו לרגע יחיד" הוא מושיט את הלהב אל שינה.

"תעבירי על הלהב שהרג אלף חוטאים את האצבעות שלך, ותראי את חזונו של האל יאז'ינג דרך מעשיו. תראי את חזון העתיד לטיאן-שיה" הוא אומר, מזמן את שינה.
======
יוקהאן נציגת הירח
"הייתי אומרת שזה בגלל האל שלי. טסוקיו איבד חלק שפיותו מאז שפויומשי הרג אותו, ולאחר שהוא חזר מן המתים, ולכן לעד הוא יהיה קול לאלו שקולם לא נשמע. אבל אני הגעתי אל האל שלי בזכות זה, ולא להפך. לפני כמה שנים, המקום הזה טיפל בי, בטירוף שלי, לפני שהצלחתי להשתחרר מן הטירוף הנורא שאחז בי. כיום, אני חבה את חיי למקום הזה."

שינה לא מבינה מה מישהי כמוה עושה חלק מהלוטוס המנופץ. היא לא יודעת הרבה על יוקהאן נציגת הירח, אבל היא לא נשמעת בכלל כמו החברה הסטנדרטית של הלוטוס המנופץ.

סיימתי את ההרצה עם כולם למעט שינה (שעלינו לקבוע זמן להרצה בשביל לסיים את הסצנה שלה [mention]nextorl[/mention]), ולכן אני יכול להתחיל לדבר על ההמשך.

בגדול, המשחק הזה מתקרב לסיום. במשך מעל לשנתיים ליוויתם אותי בעולם האדיר הזה של גולאריון, ולמרות שיש לי עוד מחשבות אינסופיות על עלילות אדירות לדמויות שלכם- אני חושב שבשלב הזה לא כדאי להמשיך את המשחק בפורמט הנוכחי שלו. אני אדבר על אפשרות להמשיך, שלא יהיה חשש לאלו שיירצו עדיין לשחק, אבל משחק הפורום של קללת הדרקון יסתיים בקרב על גוקה. ומה שיהיה אחריו יהיה משהו אחר, לאלו שיבחרו להמשיך.

אז, לקראת הסיום, אני ממליץ לכם להכין את הדמויות שלכם לקרב בוס. בהודעה לאחר ההרצה שלי עם שינה יהיו עוד הרבה דברים והפתעות, אבל לכרגע אני אודיע את זה, כי אני יודע שייקח זמן עד שאני אכין את כול מה שאני צריך בשביל להמשיך. אז לכרגע:

כולכם עולים לדרגה 9 מידית
 
יאהיסה טאקושו
שינה בוחנת את השופט, מנסה שלא למצמץ, אבל המסיכה שלה נסדקת אל מול מבטו הקנאי. האזכור של אביה גורם לעווית לעבור בפניה כשהיא נלחמת לעצור את עיניה מלדמוע, ואכן מצליחה. הוא יכול לראות את הפחד שלה, את הפגיעות שלה, היא בטוחה בזה. אבל היא לא תבכה, לא בפניו.

"אני אצפה." היא אומרת בקול חלש, "ואחליט בעצמי."
שינה ניגשת קדימה, ומעבירה את אצבעותיה על הלהב האדום.
יוקהאן נציגת הירח
"רבים מהאנשים של גוקה הם כמותם." שינה אומרת ומחווה אל המטופלים, "ברמה זו או אחרת. חלשים, פגיעים, חולים וחסרי ישע. אני מקווה שאת רוצה להגן לא רק על המעורערים בנפשם, אלא גם על אלה שמחוץ לכותלי הבניין הזה." היא משתתקת לרגע, נותנת ליוקהאן לעכל את משמעות המילים.
"היורש השקרי מתכוון לפלוש לעיר, לכבוש אותה. הוא לא מתעניין בחייהם של האנשים, הוא לא מתעניין בהשלכות של מעשיו. הוא רוצה את הכס, את העיר, והוא מתכנן להשתמש בגופותיהם של האנשים כמדרגות אל האוצר. האם אוכל לסמוך עליך, להגן על האיזור הזה- שנראה פגיע יותר מכל איזור אחר בגוקה? אני לא מבקשת ממך להלחם, אלא רק להגן על האנשים- אלו שלך, ואלו שלא."
 
IN
יאהיסה טאקושו
כאשר שינה מעבירה את האצבעות על הלהב האדום, למרות שהיא לא נוגעת בשום נקודה חדה היא מרגישה את החדות של הלהב עוברת דרכה. כאילו אפילו נגיעה קלה בו חותכת אותה מבפנים. והיא מרגישה את הנשמות, נשמות של אלף חוטאים, בתוך הלהב.

היא פוקחת את עיניה במקום אחר, בזמן אחר.

היא נמצאת בארץ מרוחקת מהבית שלה, מוקפת במפלים אדירים, על פגודה קטנה השוכנת בעמק שבין ההרים היפייפיים. הפגודה נראית כמו המקום האידיאלי על מנת ליהנות מהנוף המדהים של המקום, כאשר הציפורים האקזוטיות מתעופפות באוויר ושרות את השיר שלהן.
אישה לבושה בקימונו לבן בעל פסים זהובים עומדת שם, מתפעלת מן היופי של הארץ הזו. דטאנג-מא, שינה יודעת בדרך מוזרה. היופי של המדינה הזו הוא מושא לשירים רבים ואינסופיים. האישה מסתכלת, נושמת לרווחה, כאשר מאחוריה מופיע האיש הלבוש בבגדים שחורים-אדומים.
"ליידי אלאנה לין, הכנסייה של יאז'ינג מוצאת אותך חוטאת בכיבוש הארץ הזו ובשריפת הכפרים של יושבי האדמה. המטבעות שלהם הספיקו בשביל לדרוש את הדין שלך" אומר האיש. האישה מסתובבת, מסתכלת על הנינג'ה. "כרגיל, אנשיו של שר הדמים, מלאי דו פרצופיות כרגיל. והאין זהו אותו הקיסר שבעבורו אתם עובדים שביקש ממני לבצע את הדברים הללו? שביקש מהצבא שלי להסתער בכול כוחו על מנת לכבוש את הארץ בעבורו?"
הנינג'ה האנושי לא מתעניין בפירוש, הוא מחייך ברשעות. היא נמצאה אשמה, ועל כך, הוא זוכה לבצע את הדין. הפגודה השקטה והקטנה נצבעת בדמה של ליידי אלאנה לין.


המקום אחר, הסיטואציה אחרת. שינה עומדת במערה אדירה. למולה, דרקון קיסרי צעיר, צבוע בצבעים ירוקים בוהקים. דרקון יער, היא מזהה מהלימודים שלה. הדרקון האדיר קם ממרבצו, מסתכל בזעם. "אתם מעזים לערער על כוחי? לערער על שמי? האדמה הזו ניתנה לדרקונים עצמם, ואנחנו נשלוט בה לעד" הוא אומר.
"אתם תיכננתם להרוג אותו, את הדרקון שאיבד את שפיותו. הוא ידע זאת, הוא שלח אותנו."
"הנבואות שלו שקריות, החזיונות שלו נוראיים. השבט שהוא מנהיג, הנינג'ות הללו, עוד ישמידו את כול שהם יגעו בו. הדרקונים הקיסריים לעולם לא יאשרו ליצור שמוחו טמא להתקיים. ואין להובגובלין נמוך כמוך את הזכות להתערב."
המתנקש האוחז בלהב האדום מניד בראשו. "המשפט בוצע, האשם נמצא, וכעת, הדם יישפך בעבור שר הדמים."


האחרון, הזיכרון כול כך מוכר. אחוזה מוכרת, חצר מוכרת, ארץ ישנה. זוהי עיר הבירה, פו לי. זוהי האחוזה של בית הואנג.
האיש המבוגר עומד שם, שינה לא מזהה אותו. אבל הוא הראשון שמסתכל בעיניו של המתנקש שבא אליו. הוא עומד שם בשקט, לא נלחם, לא מתנגד.
"השוגון הואנג, הראשון לשמו. האיש שהציל את הקיסר הנצחי ממוות. אני מתנצל, למרות כול מעשיך, המשפט מצא אותך אשם. המעשים שעשית כנגד בתי האצולה האחרים, שקטים ככול שיהיו, לא נעלמו מעינו של השופט" אומר המתנקש, הפעם חצי-אלף.
הואנג מסתכל קדימה. "הכול עשיתי בשביל להגן על ביתי, הכול עשיתי בשביל לזכור. כעת, נילחם" הוא אמר ושלף את הקאטאנה שלו. קאטאנה ששינה ראתה בידיים של אביה.
הלהב האדום בהק תחת החמה היוקדת.
הקרב היה קצר, ואכזרי, אפילו השוגון הואנג לא יכל לכוחו של הלהב.


שינה מרגישה את העיניים שלה כואבות, את הלב שלה פועם בחוזקה, ואז היא שומעת את הקול מתוך המתכת.

"אני הוא השופט, אני הוא הדין. אני הלהב בו את נוגעת. אני יכול לקרוא את דמך, את עברך, את כול הקשרים הקטנים בין הבית שלי לבית שלך. אני יכול להראות לך את מה שהלב שלך רוצה לראות. אבל לפני זה, אני צריך שתסייעי לי- בלהביא את הדין לחוטא חמקמק" אומר הקול, שחותך באוזניים של שינה כמו סכין.

=========
יוקהאן נציגת-הירח
"לא, זהו לא תפקידי" אומרת יוקהאן בפשטות.
"אני אגן על האנשים שלי, אבל בדרך אחרת. מחר עם שחר, שרשרת ספינות תצא מן העיר הזו, נושאת איתה את כול אלו שעוד זקוקים לנו. החיילים שלי יהיו עליה, ביחד עם כול נציג מהמסדר המקודש שלי שאיננו חבר עם ארגון אחר בעיר. זהו לא הקרב שלנו, לצערי, זהו הקרב של אחרים. אני מתנצלת אם קיווית למצוא בי לוחמת, אבל אינני מסוגלת לצפות במקום הזה נשרף אל היסוד עם האנשים ששנים על גבי שנים טיפלנו ועזרנו להם.
 
יאהיסה טאקושו

"הראה לי מיהו החוטא, ואתן לך את תשובתי." שינה עונה, לבה עודנו הומה בחזה. לראות את השוגון, האב המייסד של ביתה נהרג על ידי מתנקש, זהו מראה קשה, ומחשבתה נודדת לרגע אחד אל העלמה נוהו ולפחד שלה ממתנקשים.
"אך אם תרצה את עזרתי, אבקש ממך דבר אחד- בנוסף לעזרתך בקרב הממשמש ובא. אל תשלח את מתנקשיך כנגד העלמה לואונג נוהו. אם יש לנו עסקה, אצפה ואקשיב לבקשתך." היא אומרת, מסדירה את נשימתה בכוח רצונה. היא יודעת שמדובר בדבר טיפשי, בתנאי שייתכן ויפגע בכל מה שהביקור שלה כאן נועד להשיג, אך היא לא יכולה לעצור את עצמה. לואונג נוהו היא אולי נאיבית, אך היא אדם טוב- ושינה יודעת שהיא צריכה אנשים טובים לצידה. ואם חברתה החדשה מפחדת ממתנקשים, שינה יכולה לכל הפחות לוודא שאלו לא יהיו מתנקשיו של אל הדמים שהיא צריכה לפחוד מהם.

יוקהאן נציגת הירח
"אני מודה שאני מאוכזבת," שינה עונה לאחר רגע של דממה, "אך אין דבר. אם כך, אבקש ממך טובה אחרת- דברי עם זי ניו, ידידך, אשמח אם תוכלי להגיד עלי מילה טובה." היא מחייכת, זוהי הייתה המטרה שלה מההתחלה.
META
שינה משתמשת ביכולת מילה שקטה, ויוקהאן יכולה פעם אחת ב24 השעות הקרובות לגלגל דיפלומטיה כאילו יש לה 6 רמות בה ותוסף של 1ק6 לגלגול.
 
IN
יאהיסה טאקושו
החרב לא נראית מרוצה, ויאהיסה מחייך. "נראה שאתם כבר מדברים, כמה טוב לראות שלא ברחת עדיין. החרב לא הייתה מרוצה לו הייתי נותן לה לדבר עם אדם חלש אופי" הוא אומר.
"החוטא, הראוי למוות. את מכירה אותו, אבל הוא איננו חשוב, לא כמו הכוח שאנשיו של הבעלים שלי, ואני, מסוגלים להעניק לך" אומר הלהב דרך מחשבותיה של שינה, שוב היא מרגישה כאילו זה חותך דרך ראשה.
"לאו ריי, זה האיש שבדמו אני חושק."

יוקהאן נציגת-הירח
היא מהנהנת, אבל נראית מבולבלת. "ומה תרצי שאומר לזי ניו? הוא לא נוטה להתעסק בענייני האצילים, הוא יותר איש שקשור לעסקי המסחר של העיר הזו" היא אומרת, נראית חושדת במניעיה של שינה.
 
יאהיסה טאקושו

"ומהם הפשעים בהם הוא מואשם?" שינה שואלת את החרב, היא לא רוצה להרוג אותו- גם לא בשביל כוחן של הנינג'ות הללו, אך לכל הפחות היא תשיג מידע מהן.
יוקהאן נציגת הירח
"אני אשאיר את זה לבחירתך." היא מחייכת, "אך בסופו של דבר- אשמח אם תוכלי להשאיר עליו רושם טוב לגבי."
META
דיפלומטיה- 20 טבעי! סה"כ 41 עם קוביית השראה :D
 
IN
יאהיסה טאקושו
"חתירה כנגד הסדר בניסיון לעודד מרד, ניסיון לרצח, הפצת בושתה של שליטת העיר." אומרת החרב, שוב בקול המחריד, שוב בכאב הנוגע בראשה. שינה מבינה שלאו ריי לא היה שקט מספיק, הוא מבין גם הוא באיזה צד הוא צריך להיות בקרב על גוקה. אבל אם שינה תסכים, תיתן את האופציה למותו, היא תוכל לקבל תשובות... תשובות שאחריהן היא הלכה מהיום בו היא ראתה את ביתה נשרף ואת משפחתה אובדת בלהבות.
======
יוקהאן נציגת-הירח
"אדאג לכך" אומרת יוקהאן, מסכימה לדבריה של שינה. בתקווה, הדבר יסגור את העסקה בין הליגה הזהובה לקבוצה שלהם, העסקה שתוכל להציל את גוקה.
 
יאהיסה טאקושו
שינה חושבת זמן מה. על צדם האחד של המאזניים מונחים חייו של לאו-ריי, אדם שטובת העיר עומדת לנגד עיניו וניסה לרצוח את הליידי נאי-יאן פיי, דבר ששינה הבטיחה לעשות בעצמה בתמורה לתמיכתה של הליגה. הוא יכול להוות בן ברית שימושי, והיא יכולה ללמוד מהניסיון הקודם שלו.

על צדם השני של המאזניים, מונח המידע. אך איזה מידע זה יהיה? החרב אומרת שמדובר במידע ששינה רוצה, אך לא סיפרה לה מהו. זהו הימור, ובכל יום אחר- שינה הייתה לוקחת את ההימור הזה. אבל בימים האחרונים, היא השיגה מידע. היא השיגה מידע על אחיה, על היכן הוא נמצא, וכרגע- היא צריכה להתמקד בו. רק לאחר שהוא יהיה בטוח היא תוכל לגלות מה באמת קרה שם, לגלות מה ההובגובלינים עשו על אדמות ביתה.

"אני אדחה את הצעתכם הנדיבה, אחרי הכל." שינה עונה ומניחה את החרב, "נאי-יאן-פיי היא אישה מכובדת ומעוררת השראה, אך היא אכן טיפשה. וזה רק הוגן שגם האנשים ידעו זאת- כיצד היא מתמרנת באופן כה מגושם בין שני כוחות נגדיים. וכיצד העיר עצמה משלמת את המחיר. אינני רואה דבר שגוי במה שלאו ריי עשה, ועל כן, אני לא מוכנה לקבל את השיפוט שלכם."

יוקהאן נציגת הירח
"אני מודה לך, ומאחלת לך שיט נעים." שינה אומרת והולכת משם. הזמן קצר, והמלאכה מרובה.
 
IN
יאהיסה טאקושו
"כמו אב, כמו בת. הייתי מוסר לזיהאו את איחוליי, אבל זיהאו הצליח להוכיח את עצמו נקי מאשמה בפעם האחרונה בה נפגשנו" אומר יאהיסה טאקושו, מסתכל במבטו האפל והבוער על שינה "רק דעי לך, שינה, כי ביקורך כאן לא היה לחינם. היורש נשפט על ידי, והוא אחד מהחוטאים הנוראיים ביותר שמשתכנים כעת בעיר שלנו. והמשפט לא יישכח ממני" הוא אומר לשינה.

אבל שינה, למרות שלא נוגעת בחרב, כמעט מרגישה את העוינות שלה. החרב זועמת, מוכנה לשתות את הדם של שינה בכעס על ההעלבה הגסה שהיא ספגה כאן. אב, ואחר כך בת, שניהם מסרבים לכוחה. היא יודעת שעליה להסתלק כעת.

אבל רגע לפני שהיא עושה את זה, יאהיסה שם ביד שלה מכתב. "תני את זה לנאגאטו פוג'יבאיישי" הוא אומר, ושינה לא מרגישה שיש לה דרך לסרב. "זהו מכתב מהקולגות שלי מביתו, הוא חייב להם את חייב, והם רוצים לדאוג להשקעה" הוא אומר. רגע לפני ששינה מסתלקת משם.

על המכתב החתום בחותם אדום עם סימן האל הנורא, יש שם בטיאנית. האפוטרופוס.
 
IN
אתם מתאחדים בפונדק, לשעת ערב, רואים אחד את השני לפעם האחרונה. לכולכם יש תחושה רעה, אתם יודעים שבקרוב זה יקרה, העיר תותקף.

אתם מעדכנים אחד את השני על התמיכה שהשגתם, על המידע שהשגתם. תמיכת האצילים ששינה הצליחה להשיג- שייתנו את אנשיהם הנאמנים לקרב הזה. המידע על שכונות אבי השורשים, קן העכברושים, רובע החשכה, וכמובן הבאזאר הגדול- שם שוכנים הוואי לינג המסוכנים. ריוסקה מספר לכם כי הוא הטמין את הפצצות במועדון של הוואי לינג, חושף ספר שהוא גנב מהם, ספר שאשיגה חיפש זמן רב בעבור אגודת מגלי הארצות, ספר שמתאר את משנת הרוע האפלה שלהם. ריוסקה לעומת זאת, מקבל מכתב משינה, שעליו חתום אדם שאת שמו הוא שמע בעבר: האפוטרופוס. אשיגה מספר לכם על היצורים הנוראים שמנהיגים את הולכי האפלה, ועל הרצון שלהם להחשיך את העולם התחתון- יצורים שנראה שהגיעו מעולם אחר ומרושע יותר ככוהנים לגזע המעוות. לכולכם יש הרבה לחשוב עליו. העיר גוקה רבה מידי בדברים בשביל לדעת למה לצפות.

רק אחת חסרה מבין החבורה שלכם. באי צ'אהו. אין קול ממנה, בערב הזה. אתם מחכים, לחוצים, היא לא מגיעה.

הכסף הנותר של בית הואנג מספיק לכולכם על מנת לקנות ציוד חדש, ציוד קסום שאתם יודעים שתזדקקו לו. בני הברית של ארקאנה עוזרים לכם להביא אותו בשקט לפונדק. ביחד עם הציוד החדש, אתם מקבלים טיפ מארקאנה לעזוב את הפונדק, האויבים שלכם יודעים כי אתם שם. אתם עוזבים בשקט.

======
הזיכרון של צ'אהו מעורפל, כאשר היא מתעוררת כמה שעות לפני הזריחה. היא בקושי מסוגלת לזוז, לא מסוגלת לזכור אפילו את החטאים הנוראיים שלה, את תהומות הנשייה אליהם היא שלחה את הנפש שלה, מההלם. אולי זו דרך של הראש שלה לברוח מאשמה, לברוח ממה שהיא עשתה. היא זוכרת רק את שם אחד, השם של השקרנית שקוראת לעצמה "גוקה האמתית", ואולי בעצם לא השקרנית: האוני דאמיו האדירה הידועה כאונמיוזה, הרוקדת בבשר. מהאוני העוצמתיים ביותר על גבי העולם הזה.
היא לא יודעת בתחילה כיצד היא שרדה, אבל כאשר היא מסתכלת לצידה, מופיעה התשובה: קופסה קטנה, שהיא קיבלה לפני זמן רב מהמכשפה בכפר טאיז'ו, בתוכה יש כדור בדולח שבור. קופסה שנאמר לה לפתוח רק ברגע של סכנה אמתית. מבלי הכוח של הקופסה הזו, היא לא הייתה חוזרת לעולם.

OUT
לכולכם יש זמן לסצנה אחרונה לפני שהקרב הסופי מתחיל. מחשבות אחרונות של הדמות שלכם, הבנות אחרונות. לבחירתכם. שמתי התחלה של סצנה לכול אחד, אתם מוזמנים לתאר רק את הסצנה הזו או לסיים את הסצנה שהתחלתי לתאר במהירות ולהמשיך לתיאור אחר.

מבחינה מכאנית, כול אחד מכם מקבל חפצי קסם בשווי 10000 מ"ז, אני אזכיר את חוקי חפצי הקסם שמופיעים בהודעה הראשונה. אתם יכולים גם לחזק חפצי קסם שכבר יש לכם עם הכסף הזה. בנוסף, אתם מקבלים את היתרונות הבאים:

ידע על שוק-תחתית: אספתם במהלך הקמפיין הזה מספיק ידע על שוק-תחתית על מנת להשתמש בידע הזה לטובתכם. במהלך הקרב על גוקה, אתם זוכים ביתרון תוואי שטח מועדף 4+ כול עוד אתם בשוק-תחתית. הדבר מעניק לכם תוסף 4+ לגלגולי יוזמה, ולבדיקות הבחנה, הישרדות התגנבות וידע (מקומי) כול עוד אתם בשוק-תחתית.
תורתם של הוואי-לינג: בזכות הספר שריוסקה גנב ואשיגה פירש, אתם זוכים בידע מעמיק על הוואי-לינג. אתם זוכים באויב מועדף 2+ כנגד הוואי לינג וסוכניהם. הדבר מתבטא בתוסף 2+ לגלגולי התקפה ונזק כנגדם ולבדיקות הבחנה, הישרדות, זיהוי מניע, ידע ותרמית כנגדם.

לכולכם יש 2 נקודות גיבור לקרב הסופי, בהן אתם מסוגלים להשתמש בכול שלב.

IN
הכוחות של אשיגה מתפרצים, אתה מוזמן לתאר כיצד. אשיגה רק יודע שהוא קשור לאחד מהדרקונים הקיסריים העתיקים, ששמו נמחק מן ההיסטוריה בעקבות הפשעים שלו כנגד הדרקונים האחרים. המשפחה שלו, משפחת נוהירו, נשאה את הסימן של הדרקון האדיר שנים כה רבות שהם שכחו כבר מה הסימן הזה אומר. המורשת הדרקונית הזו, אשיגה יודע, קרובה כעת יותר מתמיד.
אתה יכול גם לא לתאר זאת, ולתאר משהו אחר, ואני אתאר את זה- לו תבחר בכך.

כאשר אתה יוצא מן הפונדק, רגע לפני שאתה מגיע למקומם של אגודת מגלי הארצות, אתה לפתע מרגיש את הכתפיים והזרועות שלך שורפים כמו להבות בוערות. אלו הקעקועים שלך, והם מעולם לא גרמו לך לתחושה כזו. אתה מרגיש כי כול הגוף שלך עולה בלהבות, הנשמה שלך עצמה נשרפת. ואתה יכול לראות.
אתה רואה דרקון קיסרי אדיר, לפני אלפי שנים. קשקשיו לבנים, יפיפיים, והוא טס בשמיים של טיאן-שיה. המראה מהפנט, יפייפה, עד אשר הדרקון מסתער מטה, אל אחד מההרים. שם ישנו דרקון קיסרי אחר, קשקשיו ירוקים. במחזה יפייפה, אך כואב לראייה, הדרקון הלבן הורג את הדרקון הירוק, חותך אותו בטפריו והורס אותו בנשיפתו.
הדרקון הזה נחשב לאויב לשאר הדרקונים הקיסריים, אבל הוא לא היה מוכן להיעלם בהיסטוריה. הוא לא היה רע לב מספיק כדי להפוך לדרקון אלמת, להתנגד לדרישותיה של פאראסאמה, אבל הוא לא התכוון לתת לשאר הדרקונים להרוג אותו. היה רק דרקון אחד שהבין אותו, הדרקון הנביא המטורף שהתחיל להקים את שבט הנינג'ות הידוע כ'צל הדרקון'. כמובן, המנהיגות של הדרקון הזה על השבט הייתה סוד שמור, שאם יתגלה ידרוש את המוות של כול אלו שידעו עליו.
הדרקון פנה למשפחה בת תמותה, משפחת נוהירו, והעניק להם מכוחו. יום יבוא, והזמן שלו לחזור יגיע. העולם יהיה בסכנה, ויהיה מקום לדרקון האדיר לעוף בשמיים פעם קודמת. המשפחה לקחה את החובה באדיקות, אבל עם מאות שנים מאז…
המשפחה שכחה, התרחקה מטיאן-שיה, עזבה.
כעת אבל הזמן לחזור מגיע, והדרקון דאג שהוא יחזור. האחד שנושא את המפתח לכוחו, האחד שדרכו הוא יוכל להתגשם פעם נוספת על גבי העולם הזה.


אשיגה מרגיש את גופו בוער כאשר הכוחות שלו מתפרצים.

META
דיברת בעבר על כך שאתה לא מרוצה מהמראה של אשיגה, זוהי ההזדמנות שלך לשנות אותו כחלק מהסצנה. ההשפעות של התפרצות הכוחות הזו ברובן הן עליית הדרגה הפתאומית, אבל יהיה לזה מקום במהלך הקרב על גוקה. מקום די משמעותי.

בנוסף, אשיגה זוכה ביתרונות הבאים:
התג של להבי הפרפר: במהלך הקרב על גוקה, אשיגה יכול להשתמש בתג של להבי הפרפר כמו ב-Badge of Authority, עם השינויים הבאים: התג תמיד יהיה בצורה של להבי הפרפר, הד"ק להצלה מפניו הוא 17, ובנוסף הוא יכול להשפיע על כול יצור רק פעם ביום (למרות שעדיין יש לו 3 שימושים ליום).
ברכתו של פוגוהארה היסאו: אשיגה רדף אחרי הצדק לפוגוהארה עד תום, מצא את הרוצח האמתי שלו, וניקה את השם של אלו שלא היו אשמים- מביא את האמת. פוגוהארה לא היה מסוגל לנוח לפני שאשיגה עשה זאת, ובקרוב נשמתו תוכל לנוח. אבל רגע לפני שהיא מונחת למנוחה סופית, נשמתו של פוגוהארה היסאו מברכת את האיש שהעניק לה את הכוח הזה.
במהלך הקרב על גוקה, אשיגה זוכה בהתנגדות 5 לברק ובתוסף 1+ לשריון הטבעי שלו.
נבואתו של הנוסע בזמן: הנוסע בזמן אמר שהמעשים של אשיגה ישנו את העולם הזה, ואשיגה לא יודע אם הוא בחר בנתיב הנכון, אבל הוא יודע שהוא עשה שינוי. פעם אחת בקרב על גוקה, אשיגה יכול להכריח יצור אחד (בן ברית או אויב) לגלגל מחדש גלגול ק20 לאחר שנחשפה התוצאה שלו.
IN
צ'אהו, מעורערת, קמה על רגליה ומתחילה ללכת. הנשמה שלה כבר חצי שבורה, הכוח האפל זורם דרכה, ואז היא פוגשת בה. והיא הדבר האחרון שהיא רוצה לראות.
היצור המכוער, המעוות. היא נראית כאישה זקנה ומעוותת, השיער שלה מלא בצמחי ים, העור שלה ירקרק ומחליא. היא מבחילה את צ'אהו בצורה שלה. מכשפה, שינה מכירה את היצורים הנוראיים הללו, והיא מצביעה על צ'אהו.
"אמא שלך, היא מזמינה אותך למעגל המכשפות שלה. זהו הזמן שתחזרי, זהו הזמן שתהפכי למה שנועדת להיות" היא אומרת בקולה הזקן, הרועד.

באיזשהו מקום, צ'אהו תמיד ידעה.

META
צ'אהו מסוגלת להביס את המכשפה הזו בקלות, אתה מוזמן לתאר כיצד.

צ'אהו זוכה ביתרונות הבאים:
נשמה שחורה: כעת, אחרי שצ'אהו הקריבה את נשמתה, מה שנותר ממנה הוא דבר אלא נשמה שחורה. צ'אהו זוכה בתוסף 4+ לגלגולי הצלה כנגד אנרגיה שלילית והשפעות שגורמות לדרגות שליליות. בנוסף, היא מסוגלת להשתמש ביכולת Horrific Visage כאילו הייתה כושפת בדרגה 9. לסיום, פעם אחת בקרב על גוקה, כאשר צ'אהו תחת השפעת קללה או הקס, היא יכולה להתעלם לסיבוב אחד מן ההשפעה כפעולה חופשית.
טבעתה של עלמת השועלים: הכוח הטמון בטבעת של דאיקיטסו שצ'אהו קיבלה מורגש על ידי כול קיטסונה באזור. קיטסונה סובלים ממחסר 1- לגלגולי הצלה כנגד הלחשים של צ'אהו.
דגי המרפא מהיאקוזה: צ'אהו, מספר לילות לפני שירדה לעולם התחתון, השתמשה בדגים אותם היא השיגה על מנת ליצור נוגדן רעל, אותו היא שותה. היא זוכה בתוסף 2+ לגלגולי הצלה כנגד רעלים למשך הקרב על גוקה.
IN
הדברים שכתובים במכתב של שינה מטרידים. אלו דברי הלל ושבח אליך, מאת אותו האדם שסוכניו הצילו אותך. הוא שם חותם של המולדת שלך, שתדע שהוא מגיע משוקורו, וכאשר נגעת בדיו, הרגשת קסם אוחז בך, משתלט עליך. הקסם של האיש הזה, גם אם ברכה, ואתה לא יכול לגרום לו להשתחרר ממך. הבית קורא לך, האפלה משם חזרה.
אבל שורה אחת במכתב מלא דברי הסרק מטרידה אותך.
"אני והיקארי מצפים לך" אומרת השורה, שגורמת לך לפעור את עיניך. אך אין מה לעשות עם זה כעת, גוקה תהיה בסכנה עם שחר, ועליך לשרוד את היום.
====
אתה עומד בשעת הלילה ברובע הסחלב הכחול, ליד מקדשה של שיילין. שם, הוא נמצא, הנזיר בעל הצמה הארוכה, הסוכן של שוקורו בגוקה. הוא מסתכל עליך, מחייך.
"לשוגון השמש היה מסר בעבורך, הוא מרוצה מהעבודה בעיר הזו. הוא שלח לנו את הבדולח הזה, יש בו את הזיכרון שהשוגון הטמיע, והוא רצה שנעביר לך את זה לפני שהיורש יתקוף. הוא ביקש שתשמע זאת, זוהי פקודה" אומר הנזיר, מושיט אליך את כדור הבדולח. אתה יודע מה הוא רוצה להעביר לך, השוגון תמיד היה כאב בעבורך, והמסר שלו יהיה כמסר של אב שיודע שהוא עשוי לאבד את בנו. אתה כמעט לא יכול לגעת בבדולח.
אבל זו הייתה פקודה.

META
נאגאטו זוכה ביתרונות הבאים:
ברכתו של שר הדמים: האפוטרופוס, כוהן אדיר לאל יאז'ינג, שלוקח השראה ממעשיו של נאגאטו בשוקורו ורואה אותו כגיבור. כעת, מבלי שנאגאטו יוכל לבחור בזה, הוא קיבל את הברכה של האפוטרופוס דרך המכתב שלו.
כול התקפות הקאטאנה של נאגאטו גורמות ל-1ק4 נזק דימום, בנוסף לנזק הרגיל שלהן.
הפרח של שיילין: הפרח שנאגאטו קיבל ממקדשה של שיילין עדיין בידיו, וכוחה של ההבטחה שהוא הבטיח לכוהנת במקדש- עוד לחזור לקברי משפחתו ולשתול את הוורד, מעניקה לפרח את קסמו. כפעולה מהירה, פעם אחת, נאגאטו מסוגל להטיל על עצמו את הלחש ריפוי פצעים חמורים.
כוח מן הצללים: נאגאטו טייל באפלת שוק-תחתית, עבר את השכונות שאף אחד אחר לא ראה- המושבות של הוואיאנגים והשבר. הוא ראה את המועדון של הוואי-לינג, נכנס אל תוך החשכה של מישור הצללים, הביס אוני. החשכה נותנת לו כוח. פעם אחת בקרב על גוקה, נאגאטו מסוגל להטיל על עצמו את הלחש בלתי נראות בדרגת מטיל 9 כפעולת תנועה.
IN
נקראת לגג הזה, לא יכולת לסרב, כרגע הדרגה שלו נמצאת מעליך. הוא חייך בשובבות כשהוא ראה שהגעת, ליקק את ידיו. למול אור הירח, המראה שלו היה כאילו נלקח מתמונה שצוירה בידי אומן.
"ריי" קרא אליך חתול הברקת "המאסטרים כבר לא מאמינים כי אני החזק מבין שנינו. אני אוכיח זאת להם, הילחם בי כעת אני רוצה להוכיח כי אני העוצמתי מבינינו" הוא אמר.
הוא שלף טפרי הנמר, הניח אותם על ידיו. "רק שתדע, ריי, למדתי ממך רבות. מעולם לא היה מישהו מתחתיי בדרגה שהיה כול כך מעניין. אני מצפה ללמוד ממך עוד, כשתמשיך לעוד זמן רב להיות מתחתיי בדרגתך" הוא אמר בחיוך.
אתה, לעומת זאת, כבר מוכן לקרב הזה זמן רב. ואתה יודע שגם תנצח.

META
אתה הולך לנצח בקרב, תרגיש חופשי לתאר כיצד.

בנוסף, ריי זוכה ביתרונות הבאים:
כוח ממעלה צל הדרקון: ריי עלה בדרגות והוכיח את עצמו בפני שבט צל הדרקון, ולכן הוא זוכה ביכולת Death Mark כנינג'ה נחש ציד בדרגה 9.
פחד מרב הפנים: ריי הוא אנשים רבים, ואחד בו זמנית. מעטים יודעים במי הם יכולים לסמוך ובמי לא כאשר הם לצד ריי, וחוסר הביטחון הזה פוגע עמוק בליבם של אלו שמנסים להילחם בנינג'ה המיומן. כאשר אתה פוגע באויב עם התקפת פתע, האויב הזה לא מסוגל לאגף עד סוף תורו הבא.
פסלו של שומר האוצרות הוונדרני: בזכות הפסל הקסום שריי גנב, הוא יכול לרגע אחד לקחת את המהות של שומר האוצרות. כאשר בן ברית בטווח 9 מטר מריי נפגע מהתקפה, ריי מסוגל לספוג מחצית מהנזק מאותה ההתקפה, כשם שהוא השתמש בלחש Shield Other.
IN
שינה יוצאת מן הפונדק, עוברת דרך סמטה שקטה. אין אף אחד, ואז היא רואה אותו. המראה מכה אותה בהלם, הלב שלה מחסיר פעימה.
אחיה, או לפחות, משהו ממנו.
לינג מתקרב, הפנים התמימות שלו מסתכלות על שינה, אבל זה לא לינג. הצללים השחורים של הלילה נוטפים ממנו כפי שמים נוטפים מאדם היוצא מן הנהר. הוא מסתכל על שינה, אבל הצורה שלו מעוותת, הגוף הקטן שלו לא אמתי. הוא עצוב, והוא בוהה בה. שינה יודעת שזה מה שהיה מתחת לאדמה, זה הדבר שבגללו היא שמעה את השמועות.
זהו לא אחיה, אבל זה משהו שנותר ממנו. היא לא בטוחה למה היא יודעת זאת בצורה כה מדויקת, אבל היא יודעת שזו חתיכה מהנשמה של אחיה, שנשברה בגלל הכאב הנורא שהוא חווה. הוא היה כאן בעיר, כול הזמן הזה. האם לינג האמתי עדיין בחיים? שינה לא יודעת, אבל היצור הקטן מזכיר לה מה שהיא נלחמת בשבילו.
הוא מתקרב אליה, נוגע בה, ואפילו המגע שלו מרגיש לא אמתי.
"שינה אחותי הגדולה" הוא לוחש בקול מהפנט, שנשמע בדיוק כמו שלינג נשמע בילדותו.

META
שינה זוכה ביתרונות הבאים:
הנצר האחרון לבית הואנג: שינה חקרה רבות את המעשים של אביה בעיר הזאת, ולמדה המון. אביה היה גיבור, הוא נלחם באפלה רחוקה מגוקה, אבל במקום כולשהו- היא יודעת שהוא היה הגיבור של הסיפור שלו. ושינה לוקחת אחריו השראה. שינה יכולה ללמוד 2 יכולות מרשימת ה-Flourish של הסמוראי הלוחם-פייטן.
זיכרון של אח: הזיכרון של לינג, שנוצר מהכאב שלו, נמצא כעת ליד שינה- ובין אם היא תקבל או תדחה אותו, הוא משאיר ממנו משהו בה. הזיכרון חלש, אבל אוהב, וחם. פעם אחת בקרב על גוקה שינה מסוגלת להשתמש בו על מנת לנקות את עצמה כפעולה חופשית מכול המצבים המחסרים והמצבים המשפיעים עליה.
שריון קוצים: מהצמח ששינה השיגה בתחילת מסעה, היא יצרה משהו שיהיה לה יעיל לקרב הזה, מעין תרכובת קסומה מהצמח החי שתוכל להגן עליה. פעם אחת בקרב על גוקה, כפעולה מהירה, שינה מסוגלת להפעיל את שריון הקוצים. למשך 4 הסיבובים לאחר מכן, כול מי שפוגע בה בהתקפת קפא"פ ללא הישג סופג 1ק6+ 4 נזק חודר.
 
ליידי צ'אהיו
הסיפור היה אמור להיגמר פה.

סוף עלוב ליצור עלוב, בלי גבורה, בלי הד, בלי אצילות נפש. אף מטרה לא הושגה, אף לקח לא נלמד, כולם מתו בסוף.
וזה היה מתאים, כי הדבר הפטתי ששתה את הסאקה לא היה צריך להתקיים מהרגע הראשון.
"הפרפר הלבן" ההוא, עם כל הטוהר ואצילות הנפש שלו, שהאמין שכל העולם הזה שחור ולבן ושכולם טובים בתוך תוכם, שממלכות לא צריכות לקום על דמם של אלפים, שהאמת תמיד תנצח ואין דבר יותר חזק מאהבה. הדבר הזה היה אמור להיות כוח טבע.
הדבר הזה טעה.

הדבר הזה היה כל מה שרע בה, כל מה שלא הצליח, כל מה שהיה כל כך תקוע בשקרים שהוא שמע, שהוא התחיל לספר אותם לעצמו, ויותר גרוע, להאמין בהם יותר מאלה שסיפרו את השקר.
"באי", ממש, אף אחד לא קנה את זה ביום שהיא התחילה להטיל לחשים, 12 דורות של משפחת באי לא מטילות לחשים, אבל הוד קדושתה הטהורה והחסודה מחזיקה פתאום בקסם מולד בתוכה, אבל זה לא הספיק לה, לא הספיק לה להאמין בשקר שאף אחד לא רצה להפריך כי זה לא היה נוח, היא הייתה חייבת להרחיב אותו, להיות מה שהשם הזה מייצג, להיות דבר טהור ולבן ונקי, לא להשתמש בכוח שלה לרעה וכל השטויות האלה.

מי בכלל קנה את זה חוץ ממה?
האהוב שלה? הוא בסך הכל תמרן אותה בשביל שליט שהבטיח לו הכל בתמורה לכלום, אם יש צדק בעולם השועל הזה יירקב במקום נמוך יותר מאשר אליו צריך ללכת היורש ההוא, הדבר היחידי שיותר גרוע מאשפה זה התולעים שזוחילם תחתיה ורואים בה כפלא.

המשפחה שלה? אבא שלה קנה אותה כדי שיהיה לו יורשת למקרה שאחותה תמות לו בידיים, אם היה לה מספיק שכל היא הייתה מסוגלת לראות שאמא שלה מסתכלת עליה בבוז בכל פעם שהיא ראתה אותה, היא שיקרה לעצמה שזה בגלל שהיא לא מושלמת כמו אחותה הגוססת שלבטח מתה מזמן. מעניין שהדבר הטהור ההוא לא רץ לחפש תרופה במקום ללכת ברחבי העולם ולספר שקרים.

והמורה שלה? זה שנטש אותה? זה שהתגלה כמאמן נינג'ות סודי? זו הייתה בדיחה עלובה כמו החיים שלה, לא פלא שהוא עזב. זרק אותה לכלבים ונעלם. הוא עושה את זה לכולם, ובטח הוא גם לקח איתו את כלי הכסף כשהוא עזב.

כל מה שנשאר מהדבר הפתטי הזה הוא ילדה קטנה שמסברת לגדול, מנגנת בנבל שהיא לא אמורה לפרוט בו, מספרת שקרים שאף אחד לא אמור לקנות, ועוד רואה בעצמה גיבורה... לעזזאל אפילו כשהיא קיבלה סוף סוף שכל לשתות את הסקאה ולהתקדם האלה היא עשתה את זה אחרי נאום של כמה דקות שאמור להסביר לכל העולם כמה היא צודקת וכולם טועים, וכמה כולם יזכרו אותה על הקורבן הזה. עוד שקר, עוד סיפור שאף אחד חוץ ממנה לא האמין לו. הילדה הזו הייתה עם יותר שיגעון גדלות מכל המתחרים על השלטון בגוקה יחדיו, אם גם היה לה יותר מאחוז אחד של המוח שיש לפשוט ביותר מהם, אולי היה גם יוצא ממנה משהו.

אבל לא, זה היה קל מידי, פשוט מידי, היא יכלה להסתתר מאחורי אחרים, להגיד שהיא לומדת מהם דברים חשובים שמלמדים אותה איך לפעול וכל מיני שקרים אחרים, היא רצתה תשומת לב, והפכה כל דבר שהיא עושה למעשה גרנדיוזי עתיר אירועים והשפעות, היא אפילו לא הייתה מסוגלת לשבת בשקט בפונדק מבלי להתחיל בהרקדה המנוית עם שיר שאף אחד לא צריך לשמוע.

אז כן, זה סוף שהיה ראוי, שפעם אחת בחיים שלה היא תשתוק ורק תהנהן בראש, לא תגיד דבר וחצי דבר, ותלך אחרי הדבר הזה שהוא לבטח העתיד שמצפה לה, היא סיימה להיות הזחל המרוח על הקיר, היא שרדה את הגולם הלא גמור, ועכשיו היא צריכה לעזוב את הבמה ולהיות מכשפה במקום אחר, שם אולי מישהו יקנה את השקרים שלה.

הדבר הבזוי שהיא הייתה גם היה עושה את זה. הוא היה שותק והולך אחרי המכשפה כמו עבד כנוע, לא מאז לומר דבר מבלי שיפנו אליו קודם לכן. הוא היה מבין שהתפקיד שלו בסיפור נגמר, יותר מזה, הוא היה מבין שהוא לא הגיבור או הדמות הראשית בסיפור הזה, דבר עצוב בהתחשב בכך שזה הסיפור שלה.

אז מאיפה בשם כל האלים הרחות והדברים שמתחת לסדקים, מאיפה היא מצאה לעצמה חוצפה אחת אחרונה לעשות מעשה בזוי כזה, שאם מישהו היה מביט בו מהצד הוא לבטח היה מלבין מפחד.
איזה יצור שהגיע מאותו חור חסר אור, אותו בור שאיש לא יזכור, גרם לה לחשוב שהיא יכולה לתפוס את המושכת של הסיפור הזה ולשנות אותו. לא ככה העולם פועל ילדה. תתחילי להבין שכל מה שצריך זה ללכת בתלם, שום דבר לא חשוב, שום חלום לא מתגשם, כולם יודעים את זה, וכולם משקרים לעצמם שיהיה טוב, תעשי את זה גם.

אבל את מסרבת, את מסרבת לעשות את הדבר שכולם אומרים לך לעשות, ואת מסרבת ומסרבת ומסרבת, שוב ושוב ושוב היית צריכה להתחבר עם פרד ולא עם עטלף, אולי היית מסוגלת ללמד אותו עקשנות מהי במקום שיצור מעופף שהגיע משום מקום יתחיל ללמד אותך את רזי העולם, תהית פעם לאיזה תחתית הגעת כאשר עטלף ידע יותר ממך על העולם בו את עצמך חייה או שהיית בטוחה שזה כל כך מקסים וצודק וטהור שזה לבטח מתנה מהאל הגדול שמכוון אותך בכל דרך.
ילדה, הסיפור הזה לא נגמר ככה.
אבל הסיפור שלי יגמר אחרת.

ילדה, תשתקי, ותתחילי לעשות מה שאומרי...
אני מסרבת.
אני הגעתי עד לכאן, ואני לא עוצרת, אני לא כוח טבע, עדיין לא. ואני לא אעצור עד שאהיה. עד שאגיע לקצה העולם.

את לא מקשיבה...
אני לא מקשיבה, נמאס לי להקשיב. להקשיב לעצמי, להקשיב למצפון שלי, להקשיב לכל מה שעוצר אותי.

אבל א...
הגיע הזמן להפסיק להקשיב. הגיע הזמן להתקדם, הגיע הזמן להיות מה שאני תמיד צריכה להיות : לא פרפר לבן, לא גיבורה, לא צדיקה ולא טהורה. אני דבר אחד.
מכשפה.


שיערה השחור של צ'אהיו הולם אותה יותר מאשר השיער הלבן, אם היא הייתה חושבת על זה היא הייתה צובעת את שיערה מזמן, היא ציפתה שאובדן הנשמה שלה יאפיר את לחייה או לפחות את שיערה, יכהה את חושיה, יגרום לה להרגיש פחות חייה.
היא מעלם לא הרגישה יותר חייה.
ובאותו רגע, כשהיא ראתה את עצמה בהשתקפות עיינה של המכשפה, את שיערה השחור שולט על צד אחד של גופה, ואת הצד הלבן/כסוף בצד השני של פנייה, את עיניה שהפכו שחורות, את שפתיה שקיבלו צבע כהה יותר, ואת עורה שהפסיק להיות לבן וצח.
כנראה שאיכשהו היא הייתה כל כך לבנה לפני כן, שלאבד את הנשמה לא יכול היה להפוך אותה ליותר חיוורת ממה שהייתה קודם.

היא קמה, מקבלת את עזרתה של המכשפה לקום, בוחנת במטבה את גוקה, במה שאמור להיות המבט האחרון על העיר. היא שמעה כל הזמן הזה קול קורא לה, כוחו זרם בה, בכל דקה ורגע. אבל היא לא הייתה כוח טבע.
אבל זו הייתה הטעות שלה כל הזמן.
הקול הזה לא קרא לה, הוא דרש ממנה להתצייב
הכוח הזה לא זרם בה, הוא משך אותה.
אני ארוץ, אני אפול, אתגבר על הכל...

"תכרעי ברך." היא פוקדת על המכשפה, ושומעת את עצמותיה הזקנות מתנצפצות בכאב בעודה מתנגדת לכוח של צ'אהיו.
"אמרתי תכרעי ברך" היא קוראת שוב. ושומעת את העצמות נשברות כאשר רצונה של המכשפה אינו די עוד. היא נופלת.
"תשתחווי בפני." היא דורשת, עדיין בגבה על המכשפה. "ותיגדי לאמא שלי לא." היא מוסיפה. "תגידי לה ולכל אחת ואחת מהמעגל שלכן, תגידי לכל כוח שתפגשי ולכל רוח שתמצאי. תגידי להם שאני קוראת להם." היא פוקדת. "ספרי להם שנשברת, ספרי להם שנפלת בפני כוחי, ספרי להם שאני מחכה שהן יביא לכרוע ברך גם הן." היא צועדת לעברה, בראש מורם ובביטחון שמעולם לא היה בה קודם.
"ותגידי לאמא שלי שאני מחכה גם לה."

הזקנה משתעלת. "הן ישמידו אותך." קולה הזקן נשבר כאשר אימה אוחזת בה. "את לא יותר מילדה, את מאיימת על חזקות ועתיקות ממך, את כלום ילדה.!" היא קוראת, בכי מלווה את מילותיה.
"אז הראי להם מה עשיתי ממך." היא אומרת והעטלף הלבן צונח מטה לאדמה, תופס את העכבר שהיה צמוד למכשפה, בניבו הקטנים, עף בחזרה לעבר גבירתו, יציר הסוד של המכשפה השנייה מדממם בפיו בעודו מיבב בתחנונים, והוא נופל לתוך ידה הפתוחה של צ'אהיו.
"תראי להם שלקחתי ממך את הקסם שלך, את החיבור שלך אליו, את הקשר המחבר בינכם." היא אומרת ומוחצת את העכבר בידיה עד שעצמותיו מתרסקות, ציוציו הבלתי פוסקים נקטעים באחד בצווחה אחת אחורנה של אימה ופחד מחריש אוזניים, אשר מתגמד לצעקתה של המכפשה בעודה מרגישה את הקסם עוזב אותה, כיצד היא הופכת ללא יותר מאישה זקנה חסרת כל, חסרת כוח, חסרת חיים, חסרת מטרה. היא מרגישה את הדרך בה צ'אהיו הרגישה כל חייה, וצ'אהיו גורמת לה להרגיש את זה.
וצ'אהיו מרגישה טוב.
"אין לך....." משתעלת המכשפה שכבר לא מכשפה. "אין לך מספיק כוח... ילדה."
"לכן לקחת את שלך." היא זורקת את הגוויה המרוסקת לאוויר, והעטלף יוצא שוב טופס את גופת העכבר בשיניו ובולע אותו בשלמותו, בולע את הקסם שהוא הכיל, את הקשר שהוא הכיל לעדת המכשפות, הוא אוכל את בשרו, שותה את דמו וסופג את נשמתו, משאיר מהגופה את אותו הדבר שנשאר מהגבירה שלה, לא כלום.

והקסם מתרפץ ממנו באחת, טפרים קטנים גדלים על גופו בעוד קשקשים מתחילם למלא אותו, כנפיו קנטות ונעות אחורה אחורה עד שנפרדות מזרועתיו, ושיינים קטנות וחדות מסות את פיו. הוא עף מסביבה פעם אחת, פעמיים, שלוש. הדרקון הקטן מחכה לרגע שהאדונית שלו תגיד לו לנחות.

אבל הקסם הגנוב מתפרץ גם בה, מתערב אם הקסם שהיא קיבלה מגוקה האמיתית, שיערה מתאך, גופה עולה בגובהו, תווי פניה נעשות חדות, עצמות לחייה מתיישרות.
כוח וניסיון הם ביטוי של גיל, היא לא תוכל לקחת את השנים האלה מבלי לקחת גם חלק מהשלישי.

ליידי צא'היו, כבר לא ילדה, כבר לא טיפשה, כבר לא פתייה וכבר לא מאימנה לשקרים של עצמה. מביטה בלילה מלא הכוכבים, המכפשה חסרת הכוח מתייפחת מאחוריה, זו לא מודעת כלל שהיא עדיין לא שברה את ההשפעה שלה על היצור הפתטי.

היא שולחת יד לכוכבים, ותולשת מהם את האור, הקרב על גוקה מתקרב, השעה בה העיר בעלת אלף התענגות תגיע ללילה ארוך נטול כוכבים.
אבל לא אם זה תלוי בצ'אהיו. היא תביא איתה את אור הכוכבים לשדה הקרב, כלי נשק אחד אחרון בארסנל של כשפים וקללות.

היא כבר לא "באי."
היא כבר לא טהורה.
היא כבר לא נקייה.
היא לא התחילה בזה.
אבל היא זו שתסיים את זה.

"תגידי להן שאני מחכה." היא אומרת ושוברת את השליטה במכשפה.
"תגידי להן להגיע מהר." היא מוסיפה בעודה טווה מאור הכוכבים את הסוס שלה שיחזיר אותה לעיר דרך הלילה החשוך.
"ותגידי להן להביא את כל מה שיש להן." היא אומרת ועלה על הסוס עשוי האור.

"בוא סבסטיאן." היא קוראת לדרקון הפיות שלה לנחות על כתפה, הקשר בינהם חזק מתמיד, והגיע הזמן שהוא יקבל את השם שמגיע לו, להיות זה שידירך אותה במקום שבו הידע שלה לא יספיק, כדי שהיא תוכל להדריך את העולם בהתאם
"היורש לא יודע מה מחכה לו" היא אומרת, ודוהרת לתוך העיר. משאירה אחריה רק את דממת הלילה חסר הכוכבים, שנברשת אחת לכמה רגעים בגלל התייפחות המכשפה לשעבר.

META
משתמש בכישרון יציר סוד משופר בשביל להחליף את יציר הסוד מעטלף לדרקון פיות.
 
הקעקועים בוערים בכאב שאשיגה לא הרגיש כמוהו מעולם, הצבע האדום יוצא מעורו כמו דם ומשאיר קעקוע לבן של הדרקון שנתן למשפחה מכוחו.
הכאב הפיזי איום, אך הוא מתגמד לעומת התחושה האחרת שהתעוררו הכוחות גורמת לאשיגה.
לרגע אחד לאשיגה יש חיבור מושלם אל מארג הסיפורים שסובב את העולם. עתיד ועבר, סיפורים מתפצלים ונפגשים, לרגע אחד הוא יודע את כולם, והוא כמעט משתגע מהמידע.
אך הרגע חולף. ואיתו הידע. וכשאשיגה חוזר לעשתונותיו הוא מוצא את עצמו מרחף באוויר מעל העיר. עם ראייה עמוקה יותר ממה שאי פעם הייתה לו.
ההבנה המוחלטת נעלמה, אבל שרידים ממנה נשארו. הוא מרגיש סיפורים נסתרים קוראים לו, אנשים, יצורים, שמתו ומה שנשאר מהסיפור שלהם קורא לו לתת להם להתגשם בעולם פעם נוספת.
אשיגה נוחת בזהירות בתוך העיר וממהר אל אגודת מגלי הארצות. בדרך הוא רואה את השתקפותו בחלון זכוכית ומגלה כי בנוסף לקעקועיו, העיניים שלו שינו את צבען לצבע הכסוף בו הן זהרו כשהוא השתמש בכוחותיו בעבר.
כשהוא נכנס אל הבניין אשיגה חושב על שם הארגון ומחייך לעצמו.
אחרי היום הזה הרבה מעבר למגלה ארצות הוא אשיגה נוהירו, מגלה הסיפורים.
 
נאגאטו פוג'יבייאשי:
נאגאטו עמד בדממה מול המזבח המפואר, היכן שהושארו עבורו המתנות יקרות הערך שיעזרו לו בקרב המתקרב. הוא הרגיש צביטה בליבו כאשר זיהה את מלאכת ידו של גורו ניודו מאסאמונה, חרש החרבות הטוב ביותר בשוקורו כאשר הרים את החרב והביט בה רק לרגע קט אחד.
בשונה מהחרבות האחרות שיצר, נאגאטו ראה שזו שונה. הלהב שלה היה בצד הלא נכון, הצד אותו הניפו לעבר היריב היה כהה ושטוח ואילו הגב המעוקל של הקטאנה היה חד. חרב ה-"סאקאבטו" בדרך כלל ניתנה למקדשים כמנחה, ולא נעשה בהם שימוש בשדה הקרב עצמו, אך נאגאטו ראה את המסר שהשוגון ניסה להעביר לו: "זה הזמן להפסיק להרוג למען המולדת, זה הזמן לחזור ולהגן עליה."

ליד החרב, היה מעמד ועליו מסודר שריון או-יורוי מהודר, עשוי לוחות מית'ראל שחורות עם עיטורי זהב, קסדה מפוארת ומקושטת, מגני כתפיים וזרועות, רק היוקרה שהשריון הפיץ הספיקה לגרום לריוסקה להתפעל. הוא ראה את השריון פעם, בחדר הכס, מוצג לראווה, אך הוא לא ידע שהשריון היה מבצעי לחלוטין. שריונות סמוראי לעיתים קרובות היו עשויים עץ, עור, ורק לעיתים רחוקות שילבו פלדה מסוג כלשהי על מנת להשאיר אותם כמה שיותר קלים ומהירים. או-יורוי היה שריון שהוצג לראווה כסמל לעושר וסטטוס, לעולם לא מיועד לשימוש בשדה הקרב מרוב הכובד העצום שלו, אך עם מית'ראל במקום פלדה, השוגון ידע כי נאגאטו מסוגל לשאת אותו כמו שכבת עור שנייה.

"תודה לך." נאגאטו אמר בשקט, וניגש ללבוש את ציודו החדש.
b9e8ca3754750ead60b251a5c35e46e5.jpg
 
"לינג." שינה עוצרת במקומה, הלב שלה הולם בחזה. עיניה שמות לב לצללים הנוטפים ממנו, לצורתו המעוותת. אוזניה שומעות את קולו- מבחינות כיצד הוא לא השתנה במרוצת השנים. עורה מרגיש את המגע הצונן, הערטילאי, את החוסר בחום הגוף של הנער. אבל שינה מתעלמת מכל זה. היא מחבקת את אחיה, דמעות זולגות על לחייה. הורסות את האיפור שלה, אבל לא אכפת לה. אכפת לה רק מדבר אחד- מאחיה, שנמצא כאן מולה.

"לינג." היא מתייפחת, חוזרת על שמו של אחיה שוב ושוב. היא יודעת שזה לא הוא, שמדובר רק בצל, בבואה אפלה. אך לבסוף, ההגיון הבריא של שינה מצליח לפרוץ מבעד לרגשות העזים, והיא מנתקת את עצמה מהדבר שעוטה את צורתו של אחיה.

"מה הם עשו לך, לינג?" היא שואלת, מושיטה אליו את ידה. אם מדובר בחלק מנשמתו, חלק שהופרד ממנה בגלל הכאב, זהו התפקיד שלה לתקן את זה. לא רק למצוא את לינג- אלא גם להשיב לו את החלק שאיבד מעצמו. להפוך אותו לשלם שוב.
 
ריי הולי
"אתה יודע מה הטעות שלך חתול? אתה אולי נקרא חתול אולם אינך אחד באמת. האם אתה באמת חושב שאתה מסוגל להביס את הנינג'ה חסר הפנים? האחד אשר הביא את שינוי הצורה לכדי אומנות?" הוא אומר בחיוך בעודו מרכז את הצ'י שלו. "המאסטרים אולי לא אוהבים את השיטות שלי, אולם אין ספק שהן יעילות. מי יחשוד במשרת פשוט, באישתו, באחיו? מי יחשוד בחיית המחמד שלו, או בציפור רנדומלית שנוחתת על חלונו? מי יחשוד בכך שהלהב בגבו יגיע לא ממתנקש לבוש שחור אלא באחד אשר נראה זהה לחלוטין לאדם אותו הוא מכיר שנים? אתה הוא העבר חתול, אולם אני הוא העתיד. " ריי אומר בעוד גופו מתחיל להתכווץ ולהשתנות. בתוך שניות ספורות מרגע תחילת התהליך ריי נעלם כליל, ובמקום בו הוא עמד מצוי עיט אשר בקידה מגוחכת מעופף אל הרקיעים. לאחר שהוא צובר גובה ונעלם מעין הוא ממשיך לעקוב אחרי תנועות החתול. הוא טס מסביבו ממרחק, ומחכה לרגע המתאים. ברגע שהוא מזהה כי גבו של החתול אליו הוא צולל לעברו, פוגע עם טפרי העיט באחת מכתפיו ומשנה צורה חזרה לעצמו מאחוריו. "איזה סיכוי יש לך נגד האחד שמסוגל לעוף לרקיע, או לצלול למעמקים? כנגד האחד שמבין שצורה אינה יותר מכלא, ופנים אינם יותר ממסיכה? כנגד האחד חסר השם, אשר מחליף זהויות כמו שאחרים מחליפים בגדים? " הוא אומר ומייד משנה צורה לקוף קטן אשר מתחמק ממתקפת הנגד של החתול ומטפס מסביב הבניין. הוא מטפס מסביב, מנסה לצפות את תנועות החתול אשר נע בשקט. הוא קופץ חסרה אל הגג ומשנה צורה לעצמו תוך כדי תנועה." צר לי חתול, אולם אני פשוט לא ברמה שלך יותר. לו רציתי יכולתי לחסל אותך. "הוא אומר, מזמן תוך כדי תנועה את חרבו ומכה את החתול באחורי ראשו בעוצמה. החתול קורס אל הגג וריי מחייך חיוך שקט. הוא מאמין שהמאסטרים ראו את הקרב, ואין ספק כי הוא הוכיח את דרכיו בצורה ברורה. הפעם, לא תהיה להם ברירה אלא לצרף אותו חזרה לשבט במעמד המגיע לו.
 
IN
עם שחר, גוקה מתעוררת למציאות חדשה. היא עוד לא מבינה זאת, היא תבין בקרוב. הכול מתחיל בבהלה, כאשר ערפל אדיר נח על העיר, תוצר של עתק בשם "נשימתו של יאמאטסומי"- שמכיל בתוכו את כוחו של אל ההרים האדיר. ותחת הערפל האדיר שעל גוקה, היורש מתקיף. כאשר הערפל יתפוגג, מחר, העיר כבר לא תהיה שייכת לא לליגה הזהובה ולא לאצולה- אלא לשליט חדש, היורש האחרון.

הפונדק הקטן השייך לקטרינה, בו השתכנתם בכול זמנכם בגוקה, מותקף בידי הכוחות של היורש מיד לאחר שהערפל מופיע, ונרמס עד עפר. רבים נפגעים מההתקפה, והיא סימן ההתחלה- היורש לא יסבול התנגדות בעיר שלו. העיר החדשה ששייכת לו. אתם אפילו לא מסוגלים לחשוב על לעצור את ההתקפה הנוראית. כול אחד מאנשי החבורה פונה לכיוון אחר בעיר, ארקאנה אמרה לכם איזה אזורים אמורים להיות מותקפים, אך בינתיים- האנשים של גוקה נלחמים. קבוצה קטנה של אנשים, עומדת במרכז של רובע הגבעול. הרובע הגדול ביותר של העיר הזו, גדול אפילו יותר מהבאזאר הגדול, רובע שסמטאותיו מתפתלות כנחשים מסביב לעיר הזו, ובקרב הזה- קבוצה קטנה ולא צפויה של אנשים מוצאים את עצמם, מרימים את הנשקים, הקסמים והרצון שלהם בעבור המקום לו הם קוראים בית. במרכז הכאוס, הם מוכנים להילחם בעבור העיר הזו.

חמישה אנשים, או יצורים, שולטים בכאוס הזה, מעודדים את הקרב למטרותיהם. סמוראי שחור בשם פנג הירוטו, חבר במסדר הדאמיו השחור, שמשרת אדונית ולא שואל שאלות. השני רוצח מיומן ומגודל, שבדיוק שותה את דמו של נצר מלאכים שנפל, שמו הוא ליוואן- והוואי לינג שלחו אותו, סוכן מיוחד כמוהו. השלישי הרפתקן שבור לב, לפני זמן קצר אהובתו תמכה בו, אך כעת היא תומכת בעיר האפלה והנוראית הזו- והוא חייב לעצור זאת. והשניים האחרונים? אחת מהן נראית כמעט כמו אחת מהגיבורות של העיר, באי צ'אהו, אך העיניים שלה בצבעים לא נכונים, השיער שלה ארוך יותר ומגיע עד לרגליה, והיא לא לבושה כאצילה אלא כפשוטת עם. האחרון נחבא בין הצללים, צל של רוצח שהיה פעם, שרוצה רק נקמה על העיר הזו- צל שנוצר מיצור שרדף את הפחדים של העיר עד שהעיר אכלה אותו, אבל מסרב לתת לעיר לעכל אותו.

האנשים בעיר ההרוסה צורחים, וחמש הארכיטקטים של הכאוס הזה עומדים. רוצים בזה יותר או פחות, הם כאן בשביל לדאוג שהקרב על העיר ילך בדרך שהם רוצים- וכך הם יעשו.

ומי יהיו הגיבורים מכורח הנסיבות שיעצרו אותם?

OUT
זהו החלק הראשון של הקרב על גוקה, ובחלק הזה, אתם לא הולכים לשחק את הדמויות שלכם, אלא את אחד מהדב"שים הצבעוניים שהכרתם במהלך הקמפיין על גוקה. כול אחת מהסיעות ומהאנשים שפגשתם בגוקה עשוי להשפיע על הקרב, במפגן כאוטי של הצבעוניות של העיר הזאת, המתרחש בשכונת הגבעול. ולמשך הקרב הזה, אתם לא הולכים לשחק את הדמויות שלכם.

קצת הסבר על המכאניקה של הקרב: בכול סיבוב החל מהסיבוב השני, אגלגל בטבלה הכוללת את רוב הסיעות והדב"שים שהוצגו אליכם בעיר, שיתנו לכם יתרונות, חסרונות או סתם יקשו על הקרב שלכם. למולכם רשימת הדב"שים מהם אתם יכולים לבחור לקמפיין, שהותאמו לקרב זה. כול דב"ש שלא תבחרו יוכל להשפיע על הקרב דרך היכולת הקרבית שלו. לו בחרתם בדמות כולשהי, היכולת הקרבית שלה לעולם לא תשפיע על הקרב.

להלן, רשימת הדמויות הזמינות לכם למשחק:

איוואקי, היאקוזה מקועקע הכימרה
איוואקי הוא חבר ביאקוזה, שסייע לנאגאטו ולצ'אהו כאשר הם היו זקוקים לו. הוא חבר ביאקוזה, כאשר הקעקוע שמסמל אותו כמו כול קעקועי היאקוזה נעשה עם מתכת שנצרבה אל תוך העור שלו, ולמרות שהוא גאוותן הוא איש טוב מבפנים שדואג לתושבי גוקה.

איוואקי, היאקוזה מקועקע הכימרה
בן אנוש (טיאן-מין) מתאבק 4
דמוי אדם (בן אנוש) בינוני ניטרלי

יוזמה: 3+; חושים הבחנה 1-
הגנתי
נק"פ: 36 (4 ק"פ)
דרג"ש: 18, מגע 14, נטוע 14 (שריון 4+, זריזות 3+, מאפייני מקצוע 1+)
קשיחות 6+, תגובה 8+, רצון 3+
התקפי
מהירות 9 מטר (30 פיט).
קפא"פ מכה לא חמושה 8+ (1ק8+ 4 נזק הכנעה או מוחץ), נונצ'אקו 9+ (1ק6+ 6 נזק מוחץ)
התקפות מיוחדות סערת המתאבק: 2 התקפות נונצ'אקו 7+ (1ק6+ 6 נזק מוחץ), מכה מהממת
סטטיסטיקות
תה"ב: 4+ ; תת"ק: 8+ (11+ לפריקה מנשק) ;הת"ק: 22 (23 כנגד פריקה מנשק)
תכונות: כוח 18, זריזות 16, חוסן 13, תבונה 10, חכמה 8, כריזמה 12.
מיומנויות: אומנות הבריחה 10+, איום 8+, אקרובטיקה 10+, ידע (דת) 4+, ידע (מקומי) 7+
כישרונות: התקפה לא חמושה משופרת, מיקוד בנשק (נונצ'אקו), התמחות בנשק (נונצ'אקו), שליטה בנשק אקזוטי (נונצ'אקו), רצון ברזל
שפות: טיאנית.
ציוד: 2 נונצ'אקו, שריון למלאר, שיקוי ריפוי פצעים קלים, שיקוי חן החתול.

יכולות מיוחדות
גיוון קרבי (י"ד): 5 פעמים ביום, לאיוואקי יש את היכולת כפעולת תנועה ללמוד כישרון קרבי שהוא עומד בדרישותיו למשך דקה. הוא יכול ללמוד רק כישרון קרבי אחד בכול פעם, וכול שימוש מחדש ביכולת מחליף את הכישרון. אם לכישרון הקרבי יש כמות שימושים יומית כול שימוש שכזה בכישרון מפחית ממספר שימושי הגיוון הקרבי של איוואקי לאותו היום.
מכה לא צפויה (י"ד): פעמיים ביום, איוואקי יכול כפעולת תנועה לבצע את התמרון מהלך מלוכלך מבלי לעורר התקפות מזדמנות מכך. במידה והוא מצליח בתמרון, האויב סובל ממחסר 2- לגלגולי התקפה במשך התור הבא לכול התקפה שלא כוללת את איוואקי כמטרה.
מכה מעלפת (י"ד): אחת ליום איוואקי מסוגל להנחית מכה מעלפת על יריביו, עליו להכריז על כך לפני ההתקפה. אם ההתקפה פוגעת והמטרה סופגת נזק עליה להצליח בהצלת קשיחות בד"ק 16 או להפוך לחסרת הכרה. בתורה, המטרה מסוגלת לבצע פעולת סיבוב מלא שלא מעוררת התקפות מזדמנות וניתן לבצע מחוסר הכרה על מנת לקבל גלגול מחדש להצלה.
קעקוע של פלדה מותכת (ע"ט): פעמיים ביום, כפעולה חופשית רגע לפני שהוא נפגע מהתקפה,איוואקי יכול לבחור לקבל הפחתת נזק 10/פלדה קרה או אדמנטיום כנגד ההתקפה. הפחתת נזק זאת נשארת רק כנגד ההתקפה שעוררה אותה.

כוח פסיבי: שבועת היאקוזה
לפני אלפי שנים, היאקוזה נשבעו לאונמיוזה, הרוקדת בבשר, האוני דאמיו החיה עמוק בתוך שוק-מעמקים המסתורי. כול אחד מחברי הקבוצה למעט אלו שקשורים לאלי הטוב (נגיטה, האזאטה), זוכה בתוסף מורל 1+ לגלגולי התקפה ולהצלות רצון.
ארסלן, ראש להבי הפרפר
להבי הפרפר, ארגון שהיה במשך מאות שנים כבול בשלשלאות של הליגה הזהובה, כעת ראה שיש דרך אחרת. מאז שאשיגה נוהירו חשף את האמת מאחורי הרצח של אחד מאנשיו, ויצר ברית עם להבי הפרפר, ארסלן החל להסתכל לכיוון אחר. ברגע האמת, הוא בצד שלכם, גם הנאמנויות הקודמות שלו בוערות בו.

ארסלן, ראש להבי הפרפר
בן אנוש (טיאן-שו) מחסל (להב פרפר) 4 בגיל העמידה
דמוי אדם (תת סוג) בינוני סדר-טוב

יוזמה: 1-; חושים הבחנה 6+
הגנתי
נק"פ: 36 (4 ק"פ)
דרג"ש: 15, מגע 9, נטוע 15 (שריון תבנית הר 6+, זריזות 1-)
קשיחות 6+, תגובה 4+, רצון 3+
התקפי
מהירות
9 מטר (30 פיט).
קפא"פ להב פרפר 10+ (1ק6+ 4 נזק הכנעה או חותך)
התקפה מלאה להבי פרפר 8+/8+ (1ק6+ 4 נזק הכנעה או חותך להתקפה ראשונה, 1ק6+ 2 נזק הכנעה או חותך להתקפה השנייה)
סטטיסטיקות
תה"ב
: 4+; תת"ק: 8+ ;הת"ק: 17.
תכונות: כוח 18, זריזות 9, חוסן 12, תבונה 13, חכמה 9, כריזמה 15.
מיומנויות: איום 13+, דיפלומטיה 9+, הבחנה 6+, התגנבות 6+, התחזות 9+, זיהוי מניע 6+, ידע (מקומי) 8+, תרמית 9+.
כישרונות: Enforcer, Intimidating Poweress, רצון ברזל.
כישרונות מחסל: סגנון לחימה סיירי (לחימה בשני כלי נשק)
שפות: גיהינום, טיאנית, טנגו.
ציוד: שריון תבנית ההר, להבי פרפר 1+, שיקוי ריפוי פצעים קלים, שיקוי מגן.

יכולות מיוחדות
אכיפה: כאשר ארסלן פוגע בהתקפת נשק וגורם לנזק הכנעה, הוא יכול לגלגל בדיקת איום כנגד האויב כפעולה חופשית. במידה והוא מצליח האויב מעורער [Shaken] למשך מספר סיבובים השווה לנזק שנגרם לו. במידה וההתקפה הייתה פגיעה חמורה, אז האויב מפוחד [Frightened] בסיבוב הראשון ולאחר מכן מעורער למספר סיבובים השווה לנזק שנגרם לו.
מטרה נלמדת: ארסלן יכול ללמוד מטרה כפעולת תנועה. הוא זוכה בתוסף 1+ לגלגולי איום, הבחנה, התגנבות, התחזות, זיהוי מניע ותרמית, ובנוסף לגלגולי התקפות ונזק של נשק.
משרת ששבר את השלשלאות: ארסלן כול חייו שירת- גם אם הוא לא רצה בכך- את הליגה הזהובה. כעת, דרכו משתנית. הוא יכול לגלגל פעמיים ולבחור בתוצאה הגבוהה בכול זריקת הצלה כנגד השפעות הקסמה או כפייה.
קול החוק: פעמיים בקרב, ארסלן יכול כפעולת תנועה להכריז על פעולה כאסורה. הפעולה יכולה להיות התקפות נשק (כול התקפה או התקפות ספציפיות כמו הסתערות או להתקיף בצורה הגנתית), תמרונים קרביים (כול התמרונים או אחד ספציפי), הטלת לחשים (הוא יכול לבחור להגביל זאת ללחשים ממסורת ספציפית), תזוזה (בין אם כול תזוזה, צעד 1.5 מטר, ריצה או נסיגה) או פעולות נוספות כמו שליפת נשק או שתיית שיקוי. כול יצור בקרב שמבצע פעולה עליה ארסלן אסר סובל ממחסר 2- לגלגול של הפעולה (אם נדרש) ובנוסף לדרג"ש ולכול ההצלות עד סוף התור הבא.

יכולת קרבית: החוק מגיע לכול אחד
ארסלן הוא כוח של סדר ברחבי העיר הזו, והוא עומד כרגע כנגד אויביכם. כול אויב שגרם לנזק בסיבוב זה או בסיבוב הקודם לאחד מאנשי הקבוצה סובל ממחסר 2- לדרג"ש ולהצלות רצון כנגד התקפותיהם. היתרון הזה לא תקף על אלו שמתנגדים לחוק של להבי הפרפר, בייחוד שבט צל הדרקון.
הבן הסורר, מורשת של ערפד
הבן הסורר הוא חבר בשבט צל הדרקון, והבן של יואן שה-קאי, ערפד עוצמתי שהיה בעברו מוואזירים של הקיסר הנצחי בתקופת טיאן-שיה. בינתיים, הדאמפיר מסרב להפוך לנינג'ה בשירות השבט, ומשקיע את כוחו בחקירת חפצים קסומים ובחיזוק כוחו המאגי. הוא פגש את כול הגיבורים, וגם בעבורו גוקה היא בית.

הבן הסורר, מורשת של ערפד
דאמפיר (רו שי) ארקאניסט 4
דמוי אדם (דאמפיר) בינוני תוהו-טוב

יוזמה: 0+; חושים ראייה באור מועט, ראיית חושך 18 מטר, הבחנה 0+.
הגנתי
נק"פ: 26 (4 ק"פ)
דרג"ש: 11, מגע 10, נטוע 11 (שריון 1+)
קשיחות 3+, תגובה 2+, רצון 5+: 2+ להצלות כנגד מחלות, 1- להצלות כנגד השפעות קוליות.
חסינות שאיבת אנרגיה
התקפי
מהירות
9 מטר (30 פיט).
קפא"פ מטה 2+ (1ק8 נזק)
לחשי ארקאניסט דרגת מטיל 4, ד"ק 14+דרג לחש, ריכוז 8+
דרג 0: גילוי קסם, הלם, יד מאגית, סימן מאגי, פעלול, קריאת קסם.
דרג 1 (5 ליום): מגע מקפיא (Chill Touch), מגע עיוורון, קרן של חולי, שריון מאגי.
דרג 2 (3 ליום): רשת.
יד"לים דרגת מטיל 2, ריכוז 4+
1/יום: מחיקה.
יכולות מיוחדות: נטייה לאנרגיה שלילית (נחשב כאלמת למטרות אנרגיה חיובית ושלילית)
סטטיסטיקות
תה"ב
: 2+ ; תת"ק: 2+ ;הת"ק: 12.
תכונות: כוח 10, זריזות 10, חוסן 12, תבונה 18, חכמה 10, כריזמה 14.
מיומנויות: אקרובטיקה 2+, הערכה 11+, ידע (דת) 14+, ידע (הנדסה) 13+, שימוש בחפצי קסם 9+, תורת הלחשים 11+, שפות 11+.
כישרונות: יכולת מאגית נוספת, מורשת מכושפת (אלמת), מיקוד מיומנות (ידע (דת))
שפות: אקלו, דרקונית, הוואן, הון-לא, טיאנית, מינקאית, נקריל, סאמסאראנית, סנזר.
ציוד: שיקוי גרימת פצעים בינוניים, שיקוי גרימת פצעים קלים, מגילה של שריון מאגי.

יכולות מיוחדות
מאגר מאנה
: לבן הסורר יש מאגר מאנה הכולל 5 נקודות. הוא מסוגל פעמיים ביום לוותר על לחש ליום על מנת להוסיף את דרג הלחש לכמות הנקודות, למרות שהוא אינו יכול לעבור את 5 הנקודות. כפעולה מהירה, הבן הסורר מסוגל לנצל נקודה אחת על מנת להעניק ללחש דרגת מטיל גבוהה ב-1 או ד"ק גבוה ב-1. בנוסף, הבן הסורר מסוגל לנצל את נקודות המאנה בדרכים הבאות.
פסיעה מימדית: הבן הסורר מסוגל לנצל נקודה אחת ממאגר המאנה כחלק מפעולת תנועה או נסיגה, על מנת להיות משוגר עד 12 מטר. שיגור זה לא מעורר התקפות מזדמנות. שיגור זה נחשב ל-1.5 מטר מתוך התנועה. הבן הסורר לא יכול להשתמש ביכולת זאת יותר מפעם בסיבוב.
קליעי כפור: הבן הסורר מסוגל כפעולה רגילה לנצל נקודה אחת ממאגר המאנה שלו על מנת לירות קליע כפור בעל טווח של 9 מטר. הקליע מבצע התקפת מגע מטווח רחוק וגורם ל-2ק6+ 2 נזק קור, בנוסף לכך שהמטרה הופכת מסוחררת [Staggered] לסיבוב.
תיקון בשר: הבן הסורר מסוגל כפעולה רגילה לנצל נקודה אחת ממאגר המאנה שלו ולגעת ביצור על מנת להעניק ליצור 1ק8+ 2 נק"פ זמני.
מגע הקבר: 5 פעמים ביום, כפעולה רגילה הבן הסורר מסוגל לגעת במטרה ולגרום לה לחוש ברע [Shaken] למשך 2 סיבובים. במידה והוא נוגע ביצור שכבר חש ברע, אם ליצור יש 3 ק"פ ומטה הוא מפוחד [Frightened] למשך סיבוב אחד.
מומחה חפצי קסם: פעם בקרב, כפעולה רגילה, הבן הסורר מסוגל לשחזר עד 2 חפצים קסומים מתכלים שנוצלו בקרב על ידי יצורים בטווח 9 מטר ממנו.
מורשת ג'יאנג שי: פעמיים בקרב, הבן הסורר מסוגל כפעולה מהירה לקבל את אחד מהמאפיינים הבאים: ה"ל 17 כנגד חפצים קסומים, ריפוי מהיר 5, תוסף 20+ למהירות התנועה והתעלמות מתוואי שטח קשה (הוא מזנק) אך הוא לא מסוגל לזוז פחות מ-3 מטר בכול פעולת תנועה, או היכולת לגרום במגע למצב מסוחרר [Staggered] למשך סיבוב אם המטרה לא מצליחה בהצלת קשיחות בד"ק 14.

יכולת קרבית: הוזיר ורצונו
כוחו של הג'יאנג-שי יואן-שה-קאי מורגש כאשר הטקסים בהם הוא השקיע את זמנו האחרון משפיעים על העיר, מטים את הקרב לטובתו. הגיבורים זוכים בריפוי מהיר 2 ועמידות 5 לאנרגיה שלילית. אם הגיבורים מקיזים את דמו של אויב, ככול הנראה כחלק מהתקפה הגורמת לנזק חותך או חודר, הריפוי המהיר עולה ל-5.
הנפח מטאיז'ו, מחשל של גורלות
נאגאטו פגש אותו בטאיז'ו, ולמרות שזה לא התעניין במיוחד בעברו, הנפח שסיפר לו את הסיפור הארוך והמתיש על הכפר גם הוא היה קשור בלי רצון החוטי הגורל שקשרו את כול הקבוצה הקטנה. הנפח מטאיז'ו, גם הוא, מוצא את עצמו בגוקה ביום הקרב. זהו הגורל שנקבע לו להיות חלק ממנו.

הנפח מטאיז'ו
בן אנוש (טיאן-שו) אורקל ממסתורין המתכת 4
דמוי אדם (בן אנוש) בינוני סדר-ניטרלי

יוזמה 1-; חושים הבחנה 2+.
הגנתי
נק"פ 31 (4 ק"פ).
דרג"ש 17, מגע 9, נטוע 17 (שריון 7+, הקסמה 1+, זריזות 1-)
קשיחות 4+, תגובה 1+, רצון 7+
יכולות הגנתיות חמיקה מופלאה
התקפי
מהירות 9 מטר (30 פיט) [12 מטר ללא שריון]
קפא"פ טטסובו 7+ (1ק10+ 7 נזק מוחץ, פ"ח *4)
לחשי אורקל דרגת מטיל 4, ד"ק 12+ דרג לחש; ריכוז 6+
דרג 0: גילוי קסם, הדרכה, התנגדות, כשירות (Vigor), מעלה, תיקון
דרג 1 (7 ליום): הגנה מרוע, להבי עופרת, מגן האמונה, פריקה בוערת
דרג 2 (4 ליום): חימום מתכת, נשק נטייה.
סטטיסטיקות
תה"ב: 3+ ; תת"ק: 6+ ;הת"ק: 15.
תכונות: כוח 17, זריזות 8, חוסן 14, תבונה 12, חכמה 14, כריזמה 10.
מיומנויות: איום 7+, הערכה 8+, ידע (מקומי) 5+, ידע (היסטוריה) 8+, מלאכה (נפחות נשק) 8+, מלאכה (נפחות שריון) 8+.
כישרונות: התקפת עוצמה, יצירת נשק ושריון קסומים, מיקוד זועם.
שפות: דרקונית, טיאנית.
ציוד: טאטאמי דו 1+, טטסובו 1+, שיקוי כוח שור.
יכולות מיוחדות: גילויים (מיומן בקרב, ריקוד להבים), קללת נבואה משתקת.

יכולות מיוחדות
זהו לא הזמן שיועד לך
: פעמיים בקרב, כפעולה חופשית, הנפח מטאיז'ו יכול להעניק גלגול הצלה חדש לבן ברית שנכשל בהצלה ואותו הוא רואה. אך הדבר לוקח מהנפח רבות, ובמהלך הסיבוב לאחר מכן הנפח מעורער (Staggered).
נבואה משתקת: הנפח מטאיז'ו לא מסוגל לפעול בסיבוב ההפתעה של הקרב לשום פעולה, אפילו לא פעולות חופשיות. אם אין לקרב סיבוב הפתעה, הנפח מטאיז'ו הוא מעורער (Staggered) למשך הסיבוב הראשון של הקרב.
נשקי הגורל: אחת לקרב, הפנח מטאיז'ו יכול להשתמש בפעולה מהירה כדי להעניק לכול כלי הנשק של כול בן ברית בטווח 9 מטר תוסף הקסמה 1+ למשך 4 סיבובים.

יכולת קרב: הגורל לצידכם
הנפח מטאיז'ו מאמין שגוקה צריכה להינצל, כבר בכפר טאיז'ו הוא הרגיש את האירועים שבקרוב- בתקווה- יהפכו לסיפור ההצלה של גוקה. דמות אחת באקראי זוכה ביכולת לגלגל 2ק20 לבדיקה אחת במהלך הסיבוב ולבחור בתוצאה הגבוהה יותר.
הראשון לקליגני, נציג מן האפלה
נציג של הקאסטה בעלת המעמד הנמוך ביותר של מהלכי האפלה, הקליגאני, שמזכירים את האבות האנושיים שלהם. הוא נפגש עם אשיגה נוהירו, ומראש אשיגה היה יכול לראות את חוסר הרצון לשתף פעולה של הקליגאני עם האויבים. למרות שהוא כנראה מהלך האפלה היחיד שתומך בכם בכול העיר, תמיכתו היא כאן.

הראשון לקלגני, נציג מן האפלה
קליגני מאגוס 4
דמוי אדם (מהלך אפלה) בינוני ניטרלי-תוהו
יוזמה
: 3+; חושים ראייה בחשכה (כולל חשכה עמוקה), הבחנה 0+.
הגנתי
נק"פ
: 35 (4 ק"פ)
דרג"ש: 17, מגע 13, נטוע 14 (שריון 4+, זריזות 3+)
קשיחות 7+, תגובה 5+, רצון 5+
חסרונות רגישות לאור.
התקפי
מהירות
9 מטר (30 פיט).
קפא"פ חרב 9 טבעות 7+ (1ק8+ 1 נזק חותך; פ"ח *3 או *2 ללחשים)
התקפות מיוחדות פגיעת לחש, קרב לחש.
לחשי מאגוס דרגת מטיל 4, ד"ק 13+ דרג לחש; ריכוז 11+.
דרג 0: נתז חומצה, סנוור, קול רפאים, קריאת קסם.
דרג 1 (4 ליום): היעלמות, מגע מחשמל, מגע מקפיא, נשיכת כפור.
דרג 2 (2 ליום): נשק צללים (Umbral Weapon), עמעום.
יד"לים חשכה 2/יום
סטטיסטיקות
תה"ב: 3+ ; תת"ק: 4+ ;הת"ק: 17.
תכונות: כוח 12, זריזות 16, חוסן 15, תבונה 16, חכמה 10, כריזמה 8.
מיומנויות: התגנבות 10+, ידע (מאגיה) 10+, ידע (מבוכים) 10+, שימוש בחפצי קסם 6+, תורת הלחשים 10+.
כישרונות: הטלה הגנתית, לחימה מסוגננת.
שפות: גיהינום, וואיאנגית, טיאנית, קליגני, שאול.
מאגוס ארקאנה: התרכז.
ציוד: חולצת טבעות, חרב תשע טבעות.

יכולות מיוחדות
אחד עם החשכה
: פעמיים בקרב, הראשון לקליגני יכול להשתמש בפעולה המהירה שלו על מנת לגלגל בדיקת התגנבות, או בפעולה החופשית שלו אם הוא באזור של לחש אפלה.
כוחם של העזובים: האלים המקוללים והאבודים של מהלכי האפלה מחזקים את מהלכי האפלה של גוקה בזכות הכוהנים המרושעים שלהם. אחת לקרב, כפעולה חופשית הראשון לקליגני יכול לגרום לאויב שפגע בו לגלגל הצלת רצון (ד"ק 15) או להפוך למפוחד (Frightened) למשך סיבוב אחד. במידה והוא הצליח בהצלה, הוא הופך במקום זאת למעורער (Shaken) למשך אותו הסיבוב.
מאגר מאנה: לראשון לקליגאני יש מאגר מאנה של 5 נקודות. הוא יכול לנצל 1 מאנה כפעולה מהירה על מנת להעניק לנשק שלו תוסף הקסמה 1+ למשך דקה.
הראשון לקליגאני מסוגל לנצל נקודת מאנה אחת על מנת לחדש לחש דרג 1 אותו הוא כבר הטיל בקרב, או שתי נקודות מאנה על מנת לחדש לחש דרג 2 אותו הוא כבר הטיל.
הראשון לקליגני יכול לנצל 1 מאנה על מנת לגלגל מחדש בדיקת ריכוז.
פגיעת לחש: כאשר המאגוס מטיל לחש בעל טווח מגע הוא יכול במקום לבצע התקפת מגע כפעולה חופשית כחלק מהטלת הלחש לבצע התקפת נשק רגילה.
פיצוץ מוות: כאשר הראשון לקליגני מתעלף בפעם הראשונה ביום, על כול היצורים בטווח 1.5 מטר לגלגל הצלת קשיחות בד"ק 14 או להיות מסונוורים למשך 1ק4 סיבובים.
קרב לחש: כפעולת סיבוב מלא הראשון לקליגאני מסוגל להשתמש ביכולת דמוית לחימה בשני כלי נשק, בעבורה הוא חייב שתהיה לו יד אחת פנויה. הוא יכול לתקוף באמצעות נשק במחסר 2- ובנוסף להטיל לחש שזמן ההטלה שלו הוא פעולה רגילה ומטה (שגם גלגולי ההתקפה של הלחש מושפעים בידי המחסר אם יש ללחש כאלו). אם הוא בוחר להטיל הגנתית הוא יכול לבחור לקחת עד 3- נוסף להתקפה כדי לקבל תוסף מצב שווה לגלגול הריכוז להטלה הגנתית.

יכולת קרב: החשכה מגיעה
הטקסים האפלים של הקליגני מתחילים להשפיע. שוק-תחתית עוד יסבול, וגוקה גם מרגישה זאת. כול המפה מוחשכת למשך סיבוב אחד.
התפרצות, קללת האוני
חלק נושאים את כוח האוני בסגידה ושאיבה מכוחם, חלק יוצרים איתם בריתות ונושאים את כוחם כשלשלאות. אבל התפרצות נושאת את הכוח הזה בצורה שונה, כחלק מהדם שלה, מיום לידתה. היא הייתה אויבת של ארקאנה, אבל כפי שארקאנה סיפרה לגיבורים היא הצליחה להשיג את שיתוף הפעולה שלה. התפרצות היא אולי נבלית ידועה בגוקה, שכן ההתפרצויות של כוחה היו נוראיות ומטלטלות, אבל ברגע האמת היא עומדת לצד העיר גוקה.

התפרצות, קללת האוני
גזע פורעת חוק (כוח ברוטלי) 4
דמוית אדם גדולה (צורת פרא)/בינונית (צורה חברתית) ניטרלי-תוהו (ניטרלי בזהות חברתית)

יוזמה: 1+; חושים הבחנה 2+
הגנתי
נק"פ
: 35 (4 ק"פ)
דרג"ש: 15, מגע 11, נטוע 14 (חולצת טבעות 4+, זריזות 1+), מחסר 2- לדרג"ש בצורת פרא.
קשיחות 7+, תגובה 3+, רצון 6+
התקפי
מהירות 9 מטר (30 פיט), טיפוס 9 מטר (30 פיט)
קפא"פ מכה לא חמושה 8+ (1ק6+ 5 נזק מוחץ), חנית חזיר בר גדולה 8+ (1ק10+ 7 נזק חודר)
התקפות טווח (צורת פרא בלבד) חפץ מאולתר קטן 8+ (1ק8+ 7 נזק מוחץ, טווח 80 פיט)
יד"לים התמרה עצמית 1/יום
סטטיסטיקות
תה"ב: 3+ ; תת"ק: 8+ ;הת"ק: 19
הישג 3 מטר/1.5 מטר בזהות החברתית
תכונות: כוח 20, זריזות 13, חוסן 14, תבונה 8, חכמה 14, כריזמה 8.
מיומנויות: איום 8+, אקרובטיקה 8+, התגנבות 8+, התחזות 8+ (28+ לזהות החברתית), טיפוס 20+.
כישרונות: מטיל דו ידני, רצון ברזל.
כישרונות חברתיים: בית מוגן, ציפור חקיינית.
כישרונות פורעת חוק: Scale Surroundings, Sizing Equipment, Total Destruction.
שפות: גיהינום, טיאנית.
ציוד: שיקוי חוסן הדוב, שיקוי ריפוי פצעים קלים.

יכולות מיוחדות
לא מעורערת
: הד"ק לאיים על התפרצות גבוהה ב-4 מהרגיל.
מכה מרסקת: פעמיים בקרב, כפעולת תנועה כאשר היא בצורת פרא, התפרצות יכולה להכות מכה מרסקת בקרקע. כול יצור בהישג שלה נופל שרוע אלא אם הוא מצליח בהצלת תגובה (ד"ק 14).
מסכת אוני של שליטה חלקית: האוני מסןגלים להחליף בין צורותיהם המפלצתיות לאשליות מחוכמות בקלות, וגם התפרצות למדה את הכישרון הזה, גם אם בצורה הרבה יותר חלשה. אחת לקרב, כפעולה מהירה בתחילת תורה, התפרצות מסוגלת לחזור לצורת אדם למשך אותו הסיבוב והיא מיידית מגלגלת בדיקת התחזות על מנת להסתתר כעוברת אורח פשוטה לו.
צורת פרא: כפעולת סיבוב מלא התפרצות מסוגלת להיכנס לצורת הפרא שלה, בה היא גדלה לגודל גדול ומסוגלת לזרוק חפצים בעוצמה. בצורת הפרא, היא סובלת ממחסר 2- לדרג"ש והיא לא מסוגלת להשתמש ביכולות הדורשות ריכוז. אם היא רוצה לסיים את צורת הפרא, עליה להצליח בהצלת רצון בד"ק 22 או שבן ברית שלה ירגיע אותה עם בדיקת דיפלומטיה בד"ק זהה. לאחר מכן היא עייפה למשך מספר סיבובים השווה למשך של צורת הפרא.
כאשר היא בצורת פרא, התפרצות לא יכולה להימנע מלפגוע באויבים. במידה והיא לא סמוכה לאויב, מתקרבת לאויב במהלך הסיבוב או תוקפת אויב, עליה לגלגל הצלת רצון בד"ק 22 או שהרצון שלה דורש ממנה לבצע אחד מהדברים האלו או להתקרב למצב הזה. אם היא לא רואה אויבים, היא מחשיבה את בני בריתה או עוברי אורח כאויבים.

יכולת קרבית: גל של הרס
התפרצות מתפרצת במקום סמוך לקרב, ועוצמתה מרעידה את כול רובע הגבעול. כול משבצת של מבנה או שסמוכה למבנה הופכת לתוואי שטח קשה. כול יצור שעומד באזור צריך להצליח בהצלת תגובה (ד"ק 17) טו ליפול שרוע.
חתול הברקת
עד עכשיו, חתול הברקת היה הגבוה מריי הולי בדרגתו בשבט צל הדרקון, אך ריי התחזק, ועלה בדרגות. בלילה הקודם הם נלחמו, וחתול הברקת הובס- אך הוא עדיין נאמן לשבט שלו. עכשיו אפילו יש לו מוטיבציה גבוהה יותר להילחם ולהתאמן, על מנת שבעתיד הוא ישווה ויהיה חזק יותר מריי.

חתול הברקת
בן אנוש נינג'ה 4
דמוי אדם (בן אנוש) בינוני ניטרלי-סדר

יוזמה: 5+; חושים הבחנה 8+
הגנתי
נק"פ: 31 (4 ק"פ)
דרג"ש: 18, מגע 15, נטוע 13
קשיחות 3+, תגובה 10+, רצון 3+
יכולות הגנתיות חמיקה מופלאה
התקפי
מהירות
9 מטר (30 פיט).
קפא"פ קאמה 10+ (1ק6+ 6 נזק חותך)
התקפות מיוחדות התקפת פתע 2ק6+
יכולות מיוחדות: שימוש ברעלים.
סטטיסטיקות
תה"ב: 3+ ; תת"ק: 3+ (5+ להכשלה); הת"ק: 18
תכונות: כוח 10, זריזות 20, חוסן 12, תבונה 8, חכמה 13, כריזמה 12.
מיומנויות: אומנות הבריחה 12+, אקרובטיקה 12+, הבחנה 8+, התגנבות 12+, התחזות 8+, זריזות ידיים 12+, פירוק מתקנים 6+; מחסר שריון 1- (לא חושב לנתונים)
כישרונות: חיתוך חינני, לחימה מסוגננת, מיקוד בנשק (קאמה)
תכסיסי נינג'ה: נשימת האב הקדמון, פצצת עשן.
שפות: דרקונית, טיאנית.
ציוד: קאמה 1+, שריון עור מחוזק.

יכולות מיוחדות
ללא זכר
: אם הוא לא זז בתורו הקודם, הד"ק למציאת חתול הברקת לאחר שזה התגנב עולה ב-1+.
מאגר צ'י: לחתול הברקת יש מאגר צ'י של 4 נקודות צ'י. כול עוד יש לו לפחות נקודת צ'י אחת כול קפיצה שהוא מבצע עם בדיקת אקרובטיקה נחשבת כאילו יש לו ריצה לפני. חתול הברקת מסוגל לנצל 1 צ'י בזמן התקפה מלאה על מנת להתקיף פעם נוספת באמצעות הנשק שלו. הוא יכול גם לנצל נקודת צ'י על מנת להגדיל את מהירות התנועה שלו ב-6 מטר למשך סיבוב אחד, או לזכות בתוסף מצב 4+ לבדיקת התגנבות. לסיום חתול הברקת יודע את שני תכסיסי הנינג'ה הבאים:
נשימת האב הקדמון: חתול הברקת מסוגל לנצל 2 צ'י על מנת לנשוף נשיפת ברקים כדרקון שמיים כפעולה רגילה. הוא גורם ל-2ק6 נזק ברק לכול אויב בחרוט של 4.5 מטר. הצלת קשיחות בד"ק 13 מפחיתה את הנזק לחצי.
פצצת עשן: בניצול נקודת צ'י אחת, חתול הברקת יכול לזרוק פצצת עשן בעלת טווח של 20 פיט (התקפת מגע מטווח). פצצת העשן גורמת לענן שעוזר להסתיר את החתול, כמו מקל עשן.
נחישות שלא מוותרת: גם לאחר שהובס, חתול הברקת לא מוכן לוותר על מקומו ומוכן להילחם בכול כוחו. פעמיים בקרב, חתול הברקת יכול לבחור כפעולה מהירה להוסיף לעצמו תוסף 3+ לגלגול אותו הוא מבצע כחלק מפעולה בה הוא בחר (גלגול התקפה לדוגמה, אך לא גלגול הצלה).
סגנון חתולי: פעמיים בקרב, כפעולה חופשית, חתול הברקת יכול להימנע מפגיעה כמעט לחלוטין. כנגד התקפה אחת הוא יכול לזכות ביכולת רתיעה משופרת, או להכריח את התוקף לגלגל כנגדו את ההתקפה מחדש. התוקף יכול לבצע הצלת רצון בד"ק 14 על מנת להימנע מכך רק אם זו הייתה פגיעה חמורה, ואם הוא מצליח היכולת לא מנוצלת. ניתן להשתמש ביכולת זאת רק פעם אחת בסיבוב.

יכולת קרבית: כוחם של הנינג'ות
הנינג'ות תוקפות ברקע, ואתם זוכים בטעימה מאומנות הקרב המדהימה של שבט צל הדרקון המסתורי. כול הגיבורים זוכים למשך סיבוב אחד בהתקפת פתע הגורמת ל-1ק6 נזק. לו לאחד מהם יש התקפת פתע כבר ממקור אחר, הקוביות מצטברות.
טווילאקה, תריסר החתכים
מאז שטווילאקה הייתה קטנה, היא נחשבה למוזרה, אפילו בקרב הוואיאנגים. אולי היא נולדה ביום רע, אולי יש לה משהו רע בדם שלה, אבל טווילאקה תמיד הייתה בעלת חיבה לדם. כאשר היא החלה לשמוע את הסכין שלה, 'קוצץ', מדבר אליה- הוואיאנגים של הכפר הלינגשני שלה החליטו שהגיע הזמן להיפרד ממנה. על גבי השיירה היא פגשה בגיבורים, והם תפסו את עיניה. בעוד שטווילאקה גרועה בלהביע את הרגשות שלה, היא אחת מהראשונות להרים את קוצץ על מנת להילחם בעבור הגיבורים- ולו רק בעקבות תאוות הדם הרעבתנית של קוצץ.

טווילאקה, תריסר החתכים
וואיאנגית נוכלת (Unchained) דרגה 4
דמוית אדם (וואיאנגית) קטנה ניטרלי-תוהו

יוזמה: 5+; חושים ראיית חושך 18 מטר, הבחנה 9+
הגנתי
נק"פ: 35 (4 ק"פ)
דרג"ש: 19, מגע 16, נטוע 14 (שריון 3+, זריזות 5+, גודל 1+)
קשיחות 4+, תגובה 10+, רצון 2+; 2+ לגלגולי הצלה כנגד לחשי צל
יכולות הגנתיות חמיקה מופלאה, רתיעה.
התקפי
מהירות 7.5 מטר (25 פיט).
קפא"פ קוצץ 9+ (1ק6+ 6 נזק חודר, פ"ח 19-20/*2)
טווח קוצץ 9+ (1ק6+ 6 נזק חודר, פ"ח 19-20/*2)
התקפות מיוחדות התקפת פתע 2ק6+ (ועוד 2 נזק דימום), פציעה משתקת
יד"לים: דרגת מטיל 4; ריכוז 5+
1/יום: קצה חד (משך של 3 סיבובים), קול רפאים,
יכולות מיוחדות מציאת מלכודות.
סטטיסטיקות
תה"ב: 3+ ; תת"ק: 8+ ;הת"ק: 17
תכונות: כוח 10, זריזות 20, חוסן 14, תבונה 10, חכמה 10, כריזמה 13.
מיומנויות: איום 8+, הבחנה 9+, התגנבות 14+, זריזות ידיים 12+,טיפוס 7+, ידע (מקומי) 7+, פירוק מתקנים 7+, תרמית 8+; מחסר שריון 1- (לא חושב לנתונים)
כישרונות: לחימה מסוגננת, צעד זריז, תמרונים מסוגננים.
כישרונות נוכל: התגנבות מהירה, התקפה מדממת.
שפות: וואיאנגית, טיאנית.
ציוד: שריון עור מחוזק, קוצץ (סכין תבונית 1+), קעקוע עשן מתערבל, שיקוי ריפוי פצעים קלים.

יכולות מיוחדות
אור ואפלה
: אחת ליום, טווילאקה יכולה להשתמש ביכולת זאת כפעולה מיידית על מנת להחשיב את עצמה כאלמתה למטרת אנרגיה חיובית ושלילית. מאז שהופעלה, היכולת פועלת למשך דקה, או עד אשר טווילאקה מכבה אותה כפעולה מהירה.
התגנבות מהירה: טווילאקה נעה במלוא המהירות שלה כאשר היא מתגנבת.
פציעה משתקת: כאשר טווילאקה פוגעת ביצור באמצעות התקפת פתע, היא מסוגלת לגרום לו לאחד מהמצבים הבאים למשך סיבוב אחד:
מבולבל: המטרה סובלת ממחסר 2- לדרג"ש, ומחסר 2- לדרג"ש נוסף כנגד התקפות של טווילאקה.
חסר כיוון: המטרה סובלת ממחסר 2- לגלגולי התקפה, ומחסר 2- נוסף לגלגולי התקפה להתקפות כנגד טווילאקה.
צולע: המהירות של המטרה יורדת במחצית ובנוסף המטרה לא מסוגלת לבצע צעד 1.5 מטר.
המחסרים לא מצטברים אלו עם אלו, אבל התקפות נוספות מסוגלות להאריך את אורכו של מחסר בסיבוב נוסף. לא ניתן לסבול מיותר ממצב אחד בכול פעם.
קוצץ רוצה לטעום: קוצץ הסכין ה'תבוני', אם באמת יש בסכין של טווילאקה תבונה, צמא במיוחד לדם. בנוסף ליד"ל אותו הוא מאפשר לטווילאקה להטיל (קצה חד), פעמיים ביום טווילאקה יכולה להשתמש בכוחו של קוצץ כפעולה מהירה בעת התקפה מלאה על מנת להוסיף עוד התקפה בתה"ב הגבוה ביותר שלה באמצעות קוצץ להתקפה המלאה.
קעקוע עשן מתערבל: לטווילאקה יש קעקוע וואיאנגי קסום ועוצמתי שמאפשר לה לזמן נחש של עשן ברגע בו היא צריכה. שלוש פעמים ביום, טווילאקה מסוגלת להפעיל את הקעקוע שלה כאשר היא אמורה להיפגע מהתקפה או כאשר היא נכשלת בהצלת תגובה. היא מיידית זוכה בסיכוי התחמקות של 20% הנמשך עד סוף תורה הבא, ובנוסף אם זה היה בגלגול הצלה בו היא נכשלה היא מסוגלת לגלגל את הצלת התגובה מחדש.

יכולת קרבית: מופע של פראנויה
כול אויב בקרב מרגיש את העיניים, את הרעב והרצון לטעום מהדם שלו. כול האויבים מושפעים מהשפעת פחד והופכים ל-Shaken למשך הסיבוב, ובמידה והם סופגים נזק חודר המצב נמשך גם למשך הסיבוב הבא.
טופר הצל, האלוף לשעבר
טופר הצל זהו שמו החדש של לטא שהיה פעם בעל שם אחר. הוא היה אלוף של הזירה, מנצח, לוחם רב עוצמה- עד אשר הוא נכלא ונפל מגדולה על ידי אנשי העכברוש. בזכותם של צ'אהו וריי הולי, הוא השתחרר, והצטרף אל שבט הנינג'ות של צל הדרקון- הם מצאו לו ייעוד חדש, תפקיד חדש, ויש לו שם לקנות לעצמו.

טופר הצל, האלוף לשעבר
לטא נהרות
דרקון (ימי, מים) בינוני ניטרלי-רוע
יוזמה
: 7+; חושים ראיית חושך 18 מטר, ראייה באור מועט, חוש ריח; הבחנה 7+
הגנתי
נק"פ: 34 (4 ק"פ)
דרג"ש: 16, מגע 13, נטוע 13 (זריזות 3+, שריון טבעי 3+)
קשיחות 6+, תגובה 7+, רצון 4+
חסינות שינה, שיתוק; עמידות חומצה 20.
התקפי
מהירות 9 מטר (30 פיט).
קפא"פ נשיכה 7+ (2ק4+ 3 נזק חודר, חותך ומוחץ), חבטת זנב 2+ (1ק4+ 2 נזק מוחץ).
התקפות מיוחדות התקפת פתע 1ק6 נזק אש, זינוק חתולי, יריקה מאכלת
סטטיסטיקות
תה"ב: 4+ ; תת"ק: 7+ ;הת"ק: 20
תכונות: כוח 17, זריזות 16, חוסן 15, תבונה 8, חכמה 10, כריזמה 9.
מיומנויות: איום 6+, הבחנה 7+, הישרדות 7+, התגנבות 10+, מעוף 10+, שחייה 11+.
כישרונות: התקפת עוצמה, יוזמה משופרת.
שפות: טיאנית (עם שגיאות, מתחיל בשפה), דרקונית.
תכונות מיוחדות אמפיבי, פרץ מהירות.

יכולות מיוחדות
אלוף הזירה
: פעמיים בקרב, הדרקון מסוגל לבצע תמרון קרבי אחד כפעולת תנועה מבלי לעורר התקפות מזדמנות.
יריקה מאכלת (ע"ט): כפעולה רגילה, טופר הצל יכול לחרוק כדור של רוק חומצתי שמתפוצץ ברדיוס של 1.5 מטר. להתקפה זאת יש טווח של 15 מטר (50 פיט), היא גורמת ל-2ק8 נקודות של נזק חומצה והופכת יצורים לסבוכים. הצלת זריזות בד"ק 14 חוצה את הנזק ומונעת את השפעת הסבך. יצור סבוך סופג 1ק4 נזק חומצה בכול סיבוב בתורו, ויכול לנסות הצלה נוספת בכול תור על מנת להימלט מן הרוק החומצתי. לאחר יריקה מאכלת, טופר הצל לא יכול להשתמש ביכולת זאת פעם נוספת למשך 1ק6 סיבובים.
פרץ מהירות (י"ד): פעמיים ביום כפעולה מהירה, טופר הצל יכול לזכות בפעולת תנועה אחת נוספת בתורו.
תלמיד צל הדרקון: לטופר הצל יש התקפת פתע הגורמת ל-1ק6 נזק אש.

יכולת קרב: גורלו של הדרקון
הדרקון מסמן בנבואותיו את מותו של אחד מאויביכם. אויב אחד (גלגול אקראי) מאבד את תוסף הזריזות לדרג"ש למשך הסיבוב.
יאמאדיאן, סוכן שטח-מלומד
האלף יאמאדיאן נולד במדינה המרוחקת קיונין, אך מהרגע בו הוא שמע על טיאן-שיה העניין שלו ביבשת המרוחקת הוביל את רגליו. יאמאדיאן הוא סוכן שעבר כמה וכמה משימות בעבור אגודת מגלי הארצות וספציפית בעבור לשכת פנסי הנייר. הוא חבר טוב ובן ברית של אשיגה נוהירו.

יאמאדיאן, סוכן שטח-מלומד
אלף אשף 4
דמוי אדם (תת סוג) בינוני נטייה-נטייה

יוזמה: 2+; חושים ראיה באור מועט, הבחנה 4+
הגנתי
נק"פ
: 26 (4 ק"פ)
דרג"ש: 12, מגע 12, נטוע 10 (זריזות 2+)
קשיחות 3+, תגובה 4+, רצון 7+; 2+ נגד השפעות הקסמה
חסינות שינה
התקפי
מהירות 9 מטר (30 פיט).
קפא"פ חרב קנה 2+ (1ק6 נזק חודר)
התקפות מיוחדות קליע קסם 7/יום
לחשי אשף: דרגת מטיל 4 (2+ להתגברות על ה"ל), ד"ק 14+דרג לחש (15+דרג לחש ללחשי עוצמה); ריכוז 8+ (12+ להטלה הגנתית)
דרג 0: גילוי קסם, התנגדות, נתז חומצה, קריאת קסם.
דרג 1 (4 ליום): הבנת שפות, ידיים בוערות, שריון מאגי, תמונה שקטה.
דרג 2 (3 ליום): ניפוץ, עמעום, קרן חורכת.
סטטיסטיקות
תה"ב: 2+; תת"ק: 2+ ;הת"ק: 13
תכונות: כוח 10, זריזות 15, חוסן 12, תבונה 18, חכמה 14, כריזמה 8.
מיומנויות: הבחנה 4+, הערכה 11+, ידע (היסטוריה) 11+, ידע (מאגי) 11+, ידע (מבוכים) 11+, מלאכה (כריכת ספרים) 11+, תורת הלחשים 11+ (13+ לזיהוי חפצי קסם)
כישרונות: הטלה הגנתית, כתיבת מגילות, מיקוד במסורת (עוצמה).
שפות: אלפית, גובלינית, דרקונית, טיאנית, ננסית, שמימית.
ציוד: קנה חרב, מגילה של מגן, מגילה של נסיגה מזורזת, שיקוי ריפוי פצעים קלים.

יכולות מיוחדות
חולשות נחשפות
: ליאמאדיאן יש ניסיון רב עם יצורים רבים מרחבי טיאן-שיה, שעל רבים מהם הוא קרה, וגם על הדרך בה קסם פועל. פעמיים בקרב, יאמאדיאן מסוגל להתעלם למשך פעולה אחת שלו מאחת מהתכונות הבאות של אויב: תת הסוג ערטילאי, שריון טבעי, עמידות, הפחתת נזק או התנגדות לחשים.
חפץ כבול: החפץ הכבול של יאמאדיאן הוא השרשרת שלו, שהיא מזכרת מביתו בקיונין. יאמאדיאן מסוגל להשתמש בשרשרת פעם ביום על מנת להטיל לחש מדרג 2 מרשימת הלחשים שלו, או להטיל לחש דרג 1 מרשימת לחשי האשף המלאה.
לחשים מחוזקים: יאמאדיאן גורם ל-2 נזק נוסף עם כול לחש הקסמה אותו הוא מטיל לכול מטרה.
מיומנותו של סוכן שטח: יאמאדיאן היה במשימות רבות, ולמרות שבזמן האחרון הוא לקח עמדה יותר משרדית בלשכת פנסי הנייר, הוא זוכר הרבה שיעורים מהשטח. פעמיים בקרב, יאמאדיאן מסוגל לבחור שפעולה מסוימת אותה הוא מבצע לא תעורר התקפה מזדמנת.

יכולת קרבית: ידע נסתר
כול הגיבורים זוכים בתוסף 2+ לגלגולי ידע. כול אחד מהגיבורים מסוגל לנסות בדיקת ידע מתאימה כנגד אויב בד"ק 20, ובמידה והם מצליחים הם מסוגלים למשך פעולה אחת להתעלם מאחד מהמאפיינים הבאים באויב: תת הסוג ערטילאי, שריון טבעי, עמידות, הפחתת נזק או התנגדות לחשים.
נליטה, פריחת שיילין
נליטה היא גיישה היושבת במקדש של שיילין, וכוהנת ראשית לאלת הפרחים והאהבה. היא פגשה באדם הקורא לעצמו ריוסקה, ראתה את נפשו הכואבת וסיפרה לוצשיש לו אפשרות אחרת- למחילה. נליטה, שכול חייה דאגה לתושביה של העיר גוקה, לא תיתן להרס לקבור את העיר שלה בעפר.

נליטה, פריחת שיילין
סאמסאראנית פייטנית גיישה 4
דמוי אדם (סאמסאראן) בינוני סדר-ניטרלי
יוזמה
: 1+; חושים ראייה באור מועט, הבחנה 3+
הגנתי
נק"פ: 24 (4 ק"פ)
דרג"ש: 12, מגע 11, נטוע 11 (1+ זריזות, 1+ האראמאקי)
קשיחות 1+, תגובה 6+, רצון 8+; 2+ להתנגדות להשפעות מוות, אנרגיה שלילית, הצלות קשיחות להסרת דרגות שליליות; 4+ להצלות כנגד הופעת הפייטן, השפעות מבוססות שפה והשפעות קוליות.
התקפי
מהירות 9 מטר (30 פיט).
קפא"פ מניפת לחימה 2+ (1ק4- 1 נזק חודר או חותך, פ"ח *3)
התקפות מיוחדות: 3/יום- הורד הקוצני 4+ טווח 9 מטר (כנגד דרג"ש מגע, 1ק6+ 4 נזק והמטרה סבוכה)
לחשי פייטן דרגת מטיל 4, ד"ק 14+ דרג לחש; ריכוז 8+.
דרג 0: בן ברית ללא ידיעה, גילוי נוכחות רוע, התנגדות, זימון כלי נגינה, תיקון.
דרג 1 (4 ליום): הסרת פחד, גאווה מזויפת, לב בלתי שביר, ריפוי פצעים קלים.
דרג 2 (2 ליום): ריפוי פצעים בינוניים, תבנית היפנוטית.
יד"לים דרגת מטיל 4.
1/יום: הבנת שפות, ייצוב, משמר מוות.
התקפות מיוחדות: הופעת הפייטן (14 סיבובים; שיר נגד, הסחה, היפנוט, השראת אומץ, השראת יכולת, ואלס בלתי נגמר לשיילין)
סטטיסטיקות
תה"ב: 3+ ; תת"ק: 3+ (5+ להטעייה) ;הת"ק: 13.
תכונות: כוח 8, זריזות 12, חוסן 8, תבונה 15, חכמה 16, כריזמה 18; 2+ לגלגולי חוסן כנגד גסיסה
מיומנויות: אקרובטיקה 9+, דיפלומטיה 13+, הופעה (ריקוד) 12+, הופעה (שירה) 10+, התגנבות 8+, זיהוי מניע 10+ (הופעה מגוונת), ידע (אצולה) 11+, ידע (דת) 11+, מלאכה (קליגרפיה) 13+, תרמית 10+ (הופעה מגוונת)
כישרונות: וולס בלתי נגמר לשיילין, כתיבת מגילות, עמידות.
שפות: טיאנית, סאמסאראנית, טנגו, נאגאג'י, שטנית, שמימית.
ציוד: האראמאקי, מניפת לחימה, מגילה של ריפוי פצעים בינוניים, מגילה של חידוש פחות, שיקוי של שריון מאגי.

יכולות מיוחדות
הופעת הפייטן: לנליטה יש 14 סיבובים של הופעת הפייטן להשתמש בהם.
הסחה: בכול סיבוב בו נליטה מפעילה הסחה, היא יכולה לגלגל בדיקת הופעה (ריקוד). כול יצור בטווח 9 מטר המושפע בידי השפעת אשליה (תבנית) או אשליה (פיגמנט) יכול להשתמש בזריקת הצלה בערך הבדיקה של נליטה במקום בזריקת ההצלה שלו.גם אם הוא מושפע בידי השפעה שכזו עם משך שיבוא, הוא מקבל הצלה נוספת עם ערך בדיקתה של נליטה. זוהי השפעה שמבוססת על מרכיבים ויזואליים.
היפנוט: נליטה יכולה לבחור שני יצורים בטווח 27 מטר שיכולים לראות ולשמוע אותו ולהפנט אותם. על היצורים לגלגל הצלת רצון בד"ק 16 או להיות לשבת בשקט ולצפות במופע כול עוד נליטה ממשיכה את ההופעה. כול איום פוטנציאלי עליהם מעניק להם גלגול הצלה חדש.
השראת אומץ: כאשר נליטה משתמשת בהשראת אומץ כול בן ברית שיכול להבחין בה (כולל היא) זוכה בתוסף מורל 1+ להצלות כנגד הקסמה ופחד, גלגולי התקפה וגלגולי נזק לנשקים.
שיר נגד: בכול סיבוב בו בו נליטה מפעילה שיר נגד, היא יכולה לבצע בדיקת הופעה (שירה) וכול יצור בטווח 9 מטר (כולל נליטה) המושפע בידי השפעה קולית או מבוססת שפה מסוגל להשתמש בבדיקת ההופעה של הפייטן במקום בתוצאת זריקת ההצלה שלו. לחילופין, יצורים שכבר תחת השפעות מסוגלים אלו מקבלים זריקת הצלה חדשה שמשמשת בתוצאת בדיקת המיומנות. זוהי השפעה מבוססת על מרכיבים קוליים.
וולס בלתי נגמר לשיילין: נליטה יכולה להשתמש בהופעה זאת כפעולה רגילה. בכול סיבוב של הופעה זאת בן ברית שרואה ושומע אותך (ונקבע בתחילת ההופעה) בטווח 9 מטר מרפא 3 נק"פ. כאשר בן ברית זה מטיל לחש ריפוי בזמן שהוא מושפע בידי ההופעה, לחש הריפוי שלו מרפא 3 נק"פ נוסף.
הורד הקוצני: נליטה אוחזת בורדים קסומים הקשור בקסמה של שיילין. היא יכולה לשלוח אותם אל אויב בטווח 9 מטר כפעולה רגילה, בהתקפת טווח כנגד דרג"ש מגע. אם נליטה פוגעת, האויב סופג 1ק6+ 4 נזק וסבוך. נליטה יכולה להשתמש בורד הקוצני שלוש פעמים בקרב.
טקס תה: לפני הקרב, נליטה יכולה לבחור בכך שהיא ביצעה טקס תה מיוחד. הדבר דורש ממנה 4 סיבובים של הופעת הפייטן, ומעניק לה ולשני בני ברית לבחירתה שנבחרים בביצוע טקס התה את ההשפעה של השראת אומץ או השראת יכולת למשך 10 דקות.
מועצה של חיים קודמים: פעמיים בקרב, כפעולה מהירה, נליטה יכולה להשתמש בזיכרונות של הפעמים הקודמות בהן היא נולדה מחדש לעולם הזה. כאשר נליטה משתמשת ביכולת זאת, היא זוכה בתוסף 2+ לגלגול ק20 יחיד לבחירתה אותו היא תבצע בסיבוב הקרוב.

יכולת לקרב: ברכת הורד הנצחי
כאשר נליטה משפיעה על הקרב, האוויר מתמלא בעלי ורדים עדינים והילה קסומה ושלווה נחה על האנשים באמצע הכאוס. כול אחד מחברי הקבוצה שמסיים את תורו מבלי לתקוף בכול הסיבוב מרפא 1ק8+ 4 נק"פ. יכולת זאת לא משפיעה על יצורים מרושעים (טופר הצל, קאטסוהירו האוני).
נריוס אחי הים
נריוס הוא חבר באגודת מגלי הארצות שהואשם בידי להבי הפרפר ברצח של פוגוהארה היסאו, אבל בזכות אשיגה נוהירו ירדו ממנו כול החשדות. נריוס עבר מספר הרפתקאות עם חבורתו (שהתפרקה לאחר האשמתו) ונלחם בגולם המוציא להורג של כספות גוקה- מביס אותו. הוא ברח ממוות מספר פעמים, והמזל תמיד משחק לטובת הדרואיד. בארץ כמו טיאן-שיה, יש רק בודדים שמבינים את הכוחות של אדם כמו נריוס.

נריוס, אחי הים
חצי אלף ימי דרואיד ים (תחום השפעה ימי) 4
דמוי אדם (אלף, בן אנוש) בינוני ניטרלי-טוב
יוזמה
: 1+; חושים הבחנה 5+
הגנתי
נק"פ: 31 (4 ק"פ)
דרג"ש: 15, מגע 11, נטוע 14 (זריזות 1+, שריון עץ 3+, מגן קורל 1+)
קשיחות 5+, תגובה 4+, רצון 9+; 4+ כנגד יכולות של יצורים עם תת הסוג ימי או מים או לחשים מסוג מים.
התקפי
מהירות 9 מטר (30 פיט); שחייה 4.5 מטר (15 פיט).
קפא"פ קלשון 6+ קפא"פ (1ק8+ 4 נזק חודר)
התקפה מלאה קלשון 6+ קפא"פ (1ק8+ 4 נזק חודר), [עם צורת הים: 2 זרועות תמנון 6+ קפא"פ (1ק4+ 3 נזק מוחץ).
לחשי דרואיד: דרגת מטיל 4, ד"ק 14+ דרג לחש, ריכוז 12+.
דרג 0: גילוי קסם, גילוי רעל, ייצוב, יצירת מים.
דרג 1 (4 לחשים ליום+ 1 לחש תחום השפעה): כדור שלג, ערפילים, ריפוי פצעים קלים, שריון קרח; דחיפה הידראולית (תחום השפעה).
דרג 2 (3 לחשים ליום+ 1 לחש תחום השפעה): התנגדות לאנרגיה, מעטה קרח, עור-קליפה; slipstream (תחום השפעה)
סטטיסטיקות
תה"ב
: 3+ ; תת"ק: 6+ ;הת"ק: 17
תכונות: כוח 16, זריזות 13, חוסן 12, תבונה 8, חכמה 18, כריזמה 10.
מיומנויות: ידע (טבע) 6+, משלח יד (מלח) 15+, שחייה 22+.
כישרונות: מטיל קרבי, שליטה בנשקים קרביים (נ), תגובות בזק.
שפות: אלפית, טיאנית, סילוואן, שפת המים.
ציוד: מגן קורל קל, שריון עץ, 2 מגילות ריפוי פצעים קלים.
תכונות גזע חלופיות: נשקי אבות, ילד הימים.

יכולות מיוחדות
ברכתו של הים
: נריוס יכול, אחת ליום כפעולה רגילה, לזמן יסודן מים קטן למשך 4 סיבובים.
מזל בלתי נדלה: נריוס התחמק מהמוות ומגורל רע מספר פעמים. הוא התחמק מהמוציא להורג של כספות גוקה ומהמשפט של להבי הפרפר. נריוס יכול פעמיים בקרב כאשר הוא נכשל בגלגול הצלה או נפגע מהתקפה לגלגל מחדש את הקוביה בניסיון לשנות את גורלו.
צורת פרא של הגלים: לנריוס יש את היכולת צורת פרא אחת ליום, והוא יכול להשתמש בה רק כדי לדמות ליצורים ימיים. לחילופין, נריוס יכול כפעולה רגילה ליצור שתי זרועות תמנוניות היוצאות מגבו ומתפקדות כ-2 נשקים טבעיים ראשיים הגורמים ל-1ק4 נזק מוחץ עם כול פגיעה. שימוש ביכולת זאת מנצל את יכולת צורת הפרא לאותו היום של נריוס.

יכולת לקרב: הקורא למעמקים
כאשר נריוס משפיע על הקרב, כול המפה מוצפת בגלים של מים. כול משבצת במפה הופכת לתוואי שטח קשה אלא אם מצליחים בבדיקת שחייה בד"ק 16 על מנת להתנגד לכך. בנוסף, דמות אחת יכולה להשקיע סיבוב על מנת לזמן יסודן מים קטן בתור זה, כאשר היסודן יופיע בתחילת התור הבא ויישאר בקרב למשך ארבעה סיבובים מרגע הופעתו.
סאנסוואי, החיוך מן המישורים
סאנסוואי היא מלאכית צעירה מסוג אגאת'יון, שמקורם במישור האלוהי נירוואנה. היא הגיע אל כוכב גולאריון בעניין רב ממנגינות בני התמותה, והתחברה במיוחד אל באי צ'אהו ומנגינותיה. סאנסוואי היא אולי מלאכית צעירה, אך היא לא תיתן לרוע לנצח ללא להילחם בעבור העיר הזו.

סאנסוואי, החיוך מן המישורים
אגאת'יון וולפינאל מוחלשת
חוצנית (אגאת'יון, טובה, נוכרית) קטנה ניטרלית-טובה

יוזמה: 6+; חושים ראיית חושך 18 מטר, גילוי רוע, ראייה באור מועט, הבחנה 8+
הילה הילת הרגעת רגשות (9 מטר)
הגנתי
נק"פ: 40 (4 ק"פ)
דרג"ש: 20, מגע 14, נטוע 16 (שריון מאגי 4+, זריזות 2+, גודל 1+, טבעי 3+)
קשיחות 4+, תגובה 9+, רצון 6+; 4+ נגד רעל
הפחתת נזק 3/רוע או כסף; חסינות איבון, ברק; עמידות קול 5, קור 5; ה"ל 13.
התקפי
מהירות
9 מטר (30 פיט).
קפא"פ נשיכה 6+ (1ק4 נזק חודר, חותך ומוחץ), 2 טפרים 6+ (1ק3 נזק חודר וחותך)
התקפות מיוחדות הסתערות חתולית
יד"לים דרגת מטיל 4, ריכוז 6+
תמידי: גילוי רוע, שריון מאגי, דיבור עם חיות
3/יום: בלתי נראות (עצמי בלבד)
1/יום: הקסמת אדם (ד"ק 13), הפגת רוע (ד"ק 14), קרן חורכת (ד"ק 14), דלת מימדים (עצמי בלבד), הסרת מחלה, תמונה פחותה (ד"ק 14).
יכולות מיוחדות הנחת ידיים (3/יום, 2ק6 נק"פ, כאביר קודש בדרגה 4), ידע הפייטן 4+
סטטיסטיקות
תה"ב: 4+ ; תת"ק: 4+ ;הת"ק: 17
תכונות: כוח 10, זריזות 14, חוסן 15, תבונה 17, חכמה 13, כריזמה 14.
מיומנויות: אקרובטיקה 9+ (17+ לקפיצה), הבחנה 8+, הופעה (שירה) 9+, התגנבות 9+, ידע (אצולה ומלוכה) 14+, ידע (המישורים) 14+, ידע (מאגי) 14+, שימוש בחפצי קסם 9+, תורת הלחשים 10+.
כישרונות: יוזמה משופרת, לחימה מסוגננת, תגובות בזק, תגובות קרב.
שפות: גיהינום, דרקונית, טיאנית, שמימית; דיבור אמת, דיבור עם חיות

יכולות מיוחדות
הילת הרגעת רגשות: כול יצור שנכנס להילה חייב להצליח בהצלת רצון בד"ק 14 או להיות מושפע מהרגעת רגשות. יצור שהצליח חסין ליכולת ל-24 שעות.
חברים בכול מקום: לעתים, אפילו האויבים לא מסוגלים להתנגד לחברותיות של סאנסוואי. פעמיים בקרב, סאנסוואי יכולה להתייחס לאויב כאילו היה חבר למטרות איגוף, או להשתמש בפעולה מהירה כדי למנוע מאויבים לקבל עליה תוסף איגוף למשך סיבוב אחד.
תלמידת שירים: סאנסאווי למדה שירים רבים, אפילו שיר אחד מצ'אהו. פעמיים בקרב היא יכולה לשיר כפעולה רגילה, ועל כול אויב בטווח 9 מטר לגלגל הצלת רצון בד"ק 17 או להיות מוסח ולא להיות יכול לפעול עד אשר הוא מצליח להתנגד להשפעה.

יכולת קרבית: האהבה של נירוואנה
אתם מרגישים מבורכים, כאילו הכוחות העליונים רוצים בנצחונכם. אלו מכם שחדים בשמיעה יכולים לשמוע צעדים שקטים מסביבכם, ומרגישים קסם מקודש שמחזק אתכם. כול יצור שאינו מרושע זוכה בהשפעת הלחש טובה קדושה למשך סיבוב אחד.
פרלם, לוחמת בשם אבאדאר
חברה באגודת מגלי הארצות שרצתה לעזוב את העיר לאחר האשמתו של חברה לקבוצה, נריוס אחי הים, כעת מוכנה להילחם למען העיר לאחר שאשיגה נוהירו ניקה את שמו של בן בריתה. היא כוהנת לאבאדאר מן המערב, שהתחזקה בכך שהיא ראתה את המקדש הגדול ביותר בעולם לאל שלה- כאן בגוקה.

פרלם, לוחמת בשם אבאדאר
בת אנוש (טאלדאנית) כוהנת מלחמה לאבאדאר 4
דמוית אדם (בת אנוש) בינונית סדר-טוב

יוזמה: 3+; חושים הבחנה 2+
הילה הילת סדר-טוב
הגנתי
נק"פ: 35 (4 ק"פ)
דרג"ש: 21, מגע 13, נטוע 18 (שריון טאטמי-דו 7+, הקסמה 1+, זריזות 3+)
קשיחות 7+, תגובה 5+, רצון 7+
התקפי
מהירות
9 מטר (30 פיט).
קפא"פ האלבארד 4+ (1ק10+ 1 נזק חותך)
טווח רובה קשת קל 8+ (1ק8+ 4 נזק חודר, פ"ח 19-20/*2, טווח 24 מטר)
לחשי כוהנת מלחמה דרגת מטיל 4, ד"ק 12+ דרג לחש; ריכוז 6+
ניתן להמיר את כול אחד מהלחשים מדרג 1 ומעלה בלחש ריפוי פצעים מאותו הדרג.
דרג 0: הנחיה, התנגדות, טיהור מזון ומשקה, מעלה.
דרג 1 (4 ליום): הגנה מתוהו, טובה אלוהית, מגן האמונה, קללה (Bane).
דרג 2 (2 ליום): חידוש פחות, סיוע.
סטטיסטיקות
תה"ב: 3+ ; תת"ק: 4+ (8+ למהלך גניבה עם רובה קשת) ;הת"ק: 17
תכונות: כוח 12, זריזות 16, חוסן 15, תבונה 8, חכמה 14, כריזמה 10.
מיומנויות: דיפלומטיה 7+, ידע (הנדסה) 6+.
כישרונות: התמחות בנשק (רובה קשת קל), חישול נשקים ושריונות קסומים, ירי מטווח אפס, ירייה מדויקת, מיקוד בנשק (רובה קשת קל), סגנון לחימה מקודש (רובה הקשת של אבאדאר).
שפות: טאלדאנית, טיאנית.
ציוד: האלבארד, רובה קשת קל 1+, שריון טאטאמי-דו 1+, 2 מגילות ריפוי פצעים קלים, מגילה של ברכה.

יכולות מיוחדות
ברכות
: פרלם מסוגלת להשתמש בברכות שלה עד 5 פעמים ביום.
מוח מלחמתי: כפעולה רגילה, פרלם מסוגלת לגעת בבן ברית. למשך דקה, בכול סיבוב בן הברית יכול לבחור באחד מהיתרונות הבאים למשך אותו הסיבוב: 3+ מטר למהירות התנועה, תוסף תובנה 1+ לגלגולי התקפה, תוסף חמיקה 1+ לדרג"ש או תוסף מזל 1+ לגלגולי הצלה.
מילת השראה: כפעולה רגילה פרלם מעודדת בן ברית בטווח 9 מטר אחד להילחם. בן ברית זה זוכה לתוסף מורל 2+ לגלגולי התקפה, בדיקות תכונה, בדיקות מיומנות או הצלות (לבחירת פרלם). השפעה זו נותרת למשך דקה.
החוק עולה: פעמיים בקרב, כפעולה רגילה, פרלם מסוגלת לכפות על כול יצור תוהני בשדה הקרב מחסר 3- לגלגולי התקפה ולדרג"ש.
להט: 5 פעמים ביום פרלם מסוגלת לגעת בבן ברית כפעולה רגילה (או כפעולה מהירה אם היא מרפאת את עצמה) ולרפא לבן ברית זה 1ק6 נק"פ. ניתן לעשות זאת כתיעול אנרגיה חיובית המרפא כול יצור בטווח 9 מטר עם 2 שימושים ביכולת. ניתן להשתמש באנרגיה חיובית זאת גם על מנת לפגוע באלמתים, והם צריכים להצליח בהצלת רצון ד"ק 14 על מנת לספוג מחצית מן הנזק.
נשק מקודש: כפעולה מהירה, פרלם מסוגלת להעניק את אחד מהמאפיינים הבאים לרובה הקשת שלה למשך דקה: תוסף הקסמה גבוה ב-1+ יותר מהרגיל, אנרגיה זוהרת, מגן, משבש, בוער, קפוא, חד, מחשמל, מרחם, סדרי, קדוש ומגע רפאים.
סגנון לחימה מקודש לאבאדאר: פרלם מסוגלת לבצע את המהלך גניבה עם רובה קשת קל ממרחק עם מתאם הזריזות במקום מתאם הכוח.
משרתת של החומות והשוחות: כפעולה רגילה, פעם אחת בקרב, מסוגלת לייצר חומה בקו ישר של עד 5 משבצות שהיא סמוכה לפחות למשבצת אחת מתוכו. החומה היא בגובה 1.5 מטר ועשויה מאבן.

יכולת קרבית: האגודה לצידכם
אגודת מגלי הארצות תומכת בכם, בזכות אשיגה ובזכות המעשים שעשיתם למען העיר. סגנון הלחימה שלהם נותן השראה לשיתוף פעולה ולכוח משותף. הגיבורים יכולים לבצע את פעולת התמיכה באחר כפעולת תנועה בתור זה.
קאטסוהירו האוני
קאטסוהירו, ראש הקרוואן עליו חבורת הגיבורים נפגשה, היה חלק מהיאקוזה ומכר את נשמתו אל אונמיוזה, האוני דאמיו. כעת, הוא נולד מחדש, והוא אפילו שמר על מעט מהזיכרונות שלו. צ'אהו כרתה ברית עם אונמיוזה והאוני של העיר, וקאטסוהירו לא יכול לראות הזדמנות טובה יותר לחזור אל העיר.

קאטסוהירו האוני
אוני קווה מוחלש
חוצן (אוני, מקומי, משנה צורה, רוע) בינוני סדר-רוע
יוזמה
: 4+; חושים ראייה באור מועט, ראיית חושך 18 מטר, הבחנה 9+
הגנתי
נק"פ
: 35 (4 ק"פ), התחדשות 2 (אש וחומצה)
דרג"ש: 19, מגע 11, נטוע 18 (8+ שריון, 1+ זריזות)
קשיחות 7+, תגובה 4+, רצון 6+
התנגדות לחשים 13
התקפי
מהירות
9 מטר (30 פיט), 12 מטר ללא שריון.
קפא"פ אלה כבדה 9+ (1ק10+ 4 נזק מוחץ) או 2 טפרים 8+ (1ק6+ 4 נזק חודר וחותך)
טווח קשת מורכבת 8+ (1ק8+ 3 נזק חודר, פ"ח *3)
יד"לים דרגת מטיל 4, ריכוז 7+
3/יום: אפלה
1/יום: בלתי נראות (עצמי בלבד), הקסמת אדם (ד"ק 13), מעוף, שינה עמוקה (ד"ק 15)
מאפיינים מיוחדים שינוי צורה (קאטסוהירו בן האנוש; התמרה עצמית)
סטטיסטיקות
תה"ב
: 5+ ; תת"ק: 8+ ;הת"ק: 22
תכונות: כוח 16, זריזות 19, חוסן 16, תבונה 12, חכמה 15, כריזמה 17.
מיומנויות: איום 10+, התחזות 6+, הבחנה 9+, התגנבות 4+, זיהוי מניע 9+, ידע (מאגי) 8+, שימוש בחפצי קסם 10+, תורת הלחשים 3+, תרמית 10+.
כישרונות: ביקוע, התקפת עוצמה, תגובות קרב.
שפות: טיאנית.
ציוד: שיקוי זעם.

יכולות מיוחדות
מנהיג גם במותו: פעמיים בקרב כפעולת תנועה קאטסוהירו יכול לעודד יצור השומע אותו להילחם ולהגדיל את שפיכות הדמים של העיר. יצור זה זוכה בתוסף מורל 2+ לגלגולי התקפה (להתקפות שגורמות נזק בלבד) וגלגולי נזק.
שיר מסעות: נווד מלידה, קאטסוהירו יכול כפעולה רגילה פעמיים בקרב להגדיל את מהירות התנועה של כול בני בריתו ב-6 מטר (20 פיט) למשך סיבוב אחד.

יכולת קרבית: הרוע של טיאן שיה
הרוע של טיאן-שיה מורגש, העסקאות של אנשי העיר עם כוחות אפלים, האוני ששולטים בעיר במקום קאמי מקודשים, העסקה הנוראית של צ'אהו. כול יצור שאינו מרושע סובל ממחסר 2- להתקפות, זריקות הצלה ובדיקות ריכוז למשך סיבוב אחד.
קטרינה, מנהלת הפונדק
הפונדק הקטן שבו התארחו הגיבורים נהרס לחלוטין כחלק מהתקפתו של היורש על גבי העיר. קטרינה נפגעה מכך אישית, כבעלת הפונדק הקטנה והחביבה של העיר, המחוברת בכוח מיסטי לסיפורים המופלאים של גוקה. כעת היא משתמשת בכוחם של אותם הסיפורים על מנת להילחם בשביל העיר ולנקום ביורש על מה שנעשה לה. קטנה כפי שהיא תהיה, היא לא תיתן ליורש לקבל את רצונו ללא קרב.

קטרינה, בעלת הפונדק
בת אנוש מדיום (מתעלת את רוח הגנרל) 4
דמוי אדם (בת אנוש) בינוני ניטרלית-טובה
יוזמה
: 3+; חושים הבחנה 8+
הגנתי
נק"פ: 27 (4 ק"פ)
דרג"ש: 17, מגע 13, נטוע 14 (שריון דו מארו 4+, זריזות 3+)
קשיחות 2+, תגובה 5+, רצון 6+; 4+ כנגד השפעות דיבוק, 2+ כנגד השפעות על המחשבה
התקפי
מהירות
9 מטר (30 פיט).
קפא"פ אלה קלה 3+ (1ק6 נזק מוחץ)
טווח רובה קשת 7+ (1ק8 נזק חודר)
לחשי מדיום לחשי תודעה; דרגת מטיל 3; ד"ק 13+ דרג לחש; ריכוז 7+.
דרג 0: אורות מרצדים, הנחיה, מעלה, פעלול.
דרג 1 (2 ליום): סימן רע, פקודה.
יכולות מיוחדות מתעלת נוכחויות רפאים (יכולת מדיום).
סטטיסטיקות
תה"ב: 3+ ; תת"ק: 2+ ;הת"ק: 15
תכונות: כוח 8, זריזות 16, חוסן 10, תבונה 12, חכמה 13, כריזמה 16 (4+ לבדיקות יכולת כריזמה)
מיומנויות: דיפלומטיה 13+, הבחנה 8+, זיהוי מניע 8+, מרפא 8+, תרמית 13+.
כישרונות: ירי מדויק, ירי מטווח אפס, מיקוד בנשק (רובה קשת).
שפות: הוואן, טיאנית.
ציוד: רובה קשת, מגילה של גרימת פחד, שיקוי ריפוי פצעים קלים, שיקוי הוד הנשר.

יכולות מיוחדות
טאבו: קטרינה לא מסוגלת לנטוש מאחור בן ברית או להשאיר אותו בסכנה כאשר היא יכולה אחרת, עד כדי יצור מזומן.
יד מסייעת: פעמיים בקרב, כפעולת תנועה, קטרינה מסוגלת לבצע פעולת סיוע לאחר לבן ברית בטווח 9 מטר גם מבלי להיות סמוכה אליו או לאויב שלו. במידה ויש גורם אחר המאפשר לקטרינה לבצע פעולה זאת כפעולה משנית, היא מסוגלת לבצע זאת כפעולה חופשית.
מכירה את העיר כמו כף ידה: פעמיים בקרב, כאשר קטרינה נכנסת למבנה היא יכולה להוסיף לעצמה שיקוי או מגילה של לחש מדרג 1.
סיאנס משותף: קטרינה וכול אחד מבני בריתה יכול בתחילת הקרב לבחור באחד מהיתרונות הבאים.
רב מג: כול לחשי הנזק גורמים 2 נזק נוסף מהסוג המתאים.
אלוף: כול גלגולי הנזק שמקורם אינו בלחשים זוכים בתוסף 2+.
שומר: תוסף 1+ להת"ק.
הכוהן הגדול: כול לחשי הריפוי שלך מרפאים 2 נק"פ נוסף לכול מטרה.
תכסיסן: 4+ לבדיקות של מיומנות אחת לבחירתך.
פרץ רוחני: שלוש פעמים ביום, קטרינה מסוגלת להוסיף תוסף 1ק6+ 4 לגלגול התקפה, בדיקת תכונה, בדיקת מיומנות, בדיקת ריכוז או גלגול הצלה שלה או של בני בריתה. היא יכולה להשפיע על בן ברית רק אם היא רואה ושומעת אותו והוא בטווח 9 מטר ממנה.

יכולת קרבית: גוקה הקטנה והחמימה
הנוכחות של קטרינה ואנשי העיר שנלחמים לצידה מזכירה לכם את האנשים הקטנים, שגם הם באו להילחם בעבור העיר, ומפיחה בכם השראה. פעולות תמיכה באחר של הגיבורים בסיבוב זה זוכות בתוסף מצב 10+, ובנוסף כול אחד מכם זוכה ב-1ק6 נק"פ זמני.
ראן-וו הזקן, ראש שבטי הוואנארה
ראן-וו הזקן הנהיג את שבטי הוואנארה מסביב לגוקה במשך שנים ארוכות. למרות ששבטי הקיטסונה, בהנהגת מאסאיושי, הבטיחו לו רבות על הצטרפות- הזיכרון שלו משבירת דרך הזהב והסיפורים אותם נשארו חבורת הגיבורים עצרו אותו מלעשות זאת. היום הוא נלחם בעבור העיר כאילו היה אחד מאנשיה.

ראן-וו הזקן, ראש שבטי הוואנארה
וואנארה נזיר (Unchained) זקן 4
דמוי אדם (וואנארה) בינוני סדר-טוב
יוזמה
: 4+; חושים הבחנה 11+
הגנתי
נק"פ
: 32 (4 ק"פ)
דרג"ש: 20, מגע 20, נטוע 11 (זריזות 4+, הדיפה 1+ חכמה 4+, מקצוע 1+)
קשיחות 5+, תגובה 9+, רצון 9+ (10+ כנגד הקסמות, כפיות, השפעות רגש והשפעות פחד)
יכולות הגנתיות חמיקה.
התקפי
מהירות
12 מטר (40 פיט).
קפא"פ התקפה לא חמושה 8+ (1ק8 נזק הכנעה או מוחץ)
התקפות מיוחדות סערת חבטות 6+/6+ (1ק8 נזק הכנעה או מוחץ)
סטטיסטיקות
תה"ב
: 4+ ; תת"ק: 8+ ;הת"ק: 18.
תכונות: כוח 11, זריזות 18, חוסן 10, תבונה 12, חכמה 18, כריזמה 10.
מיומנויות: אקרובטיקה 13+, הבחנה 11+, התגנבות 13+, זיהוי מניע 11+, ידע (היסטוריה) 8+.
כישרונות: לחימה מסוגננת, מדיטציה מחשבתית, מדיטציה קרבית, מומחה מדיטציה, מכה מהממת, תנועות זריזות.
שפות: וואנארה, טיאנית, שמימית.
ציוד: שיקוי כוח שור, שיקוי ריפוי פצעים קלים.

יכולות מיוחדות
ברכתו של סאן ווקונג: לראן-וו יש קשר מיוחד לאל הנכלולי סאן-ווקונג, והוא יכול לתת לו להשפיע על הקרב. אחת לקרב, ראן-וו יכול לבחור בן ברית ואויב אחד. שניהם משוגרים בצורה אקראית למרחק של 4.5 מטר מהמקום בו הם עומדים ללא הצלה.
מאגר צ'י: לראן-וו הזקן יש 6 נקודות במאגר הצ'י שלו. כול עוד יש לו נקודות במאגר הצ'י כול ההתקפות שלו ללא נשק נחשבות לקסומות. בנוסף, ראן-וו הזקן יכול להשתמש בנקודת צ'י על מנת לזכות בהתקפה לא חמושה נוספת כאשר הוא מבצע סערת חבטות.
שלמות הגוף: ראן-וו הזקן יכול לנצל 2 נקודות צ'י כפעולה רגילה על מנת לרפא את עצמו ב-1ק8+ 4 נק"פ.
מדיטציה קרבית: ראן-וו זוכה בתוסף להצלות רצון מסוימות, ובנוסף הד"ק על מנת לאיים עליו עולה ב-5. בנוסף, ראן-וו יכול פעם אחת ללא פעולה לאחר שהוא עשה מדיטציה להוסיף תוסף תובנה 1+ לגלגול ק20 כולשהו או לגלגל את הגלגול פעמיים ולבחור בתוצאה הגבוהה יותר. ראן-וו יכול לחדש את השימוש הזה ביכולת זאת על ידי מדיטציה של 8 שעות, או לקבל שימוש זמני שנותר ל-4 סיבובים בלבד על ידי ניצול של פעולת סיבוב מלא למדיטציה קרבית. ראן-וו יכול לבצע מדיטציה קרבית 4 פעמים ביום.
מכה מהממת: ארבע פעמים ביום ראן-וו הזקן מסוגל לבחור לבצע מכה מהממת, עליה הוא מכריז לפני ההתקפה. אם ההתקפה פגעה, על המטרה לגלגל הצלת קשיחות בד"ק 16 או להיות הלומה (Stunned) למשך סיבוב אחד, או- אם ראן-וו בוחר בכך- עייפה (Fatigued) עד שתנוח. יצורים לא גשמיים, צמחים, גלמים, אלמתים, רפשים ויצורים שחסינים לפגיעות חמורות חסינים למכה מהממת זאת.
מנהיג הוואנארה: פעמיים בקרב, ראן-וו הזקן יכול להשתמש בהילה המרגיעה שלו על מנת להעניק הצלת רצון נוספת ליצור שמושפע ממצב מתמשך בעקבות הצלת רצון בה הוא נכשל.

יכולת קרבית: רגע של בהירות הנפש והגוף
ראן-וו והוואנארה שלו נלחמים בשדה הקרב, ולראות את אנשי הקוף היפיפיים נלחמים לצידכם מעניק לכם רוגע נפשי. אולי זו ההילה שהם נושאים איתם, הרחק ממחבוא העצים שלהם. כול דמות נזיר בקבוצה (טפ קאן) מחדשת 2 נקודות צ'י ובנוסף כולכם זוכים בתוסף תובנה 2+ להצלות עד סוף הסיבוב.
 
IN
אתם עומדים במרחק, בעוד אויביכם מתפזרים ברחובות השונים, אתם מוצאים את עצמכם אחד ליד השני. ביום אחר, הייתם עשויים להיות אויבים, אפילו אויבים מרים במיוחד, כיום אתם צריכים לעבוד ביחד בשביל גוקה. כמה מתאים לעיר מאה הצריחים, שפסיפס כה מוזר של אנשים נועד להגן עליה.

חמשת האויבים שלכם, כול אחד מהם גם נראה קצת שונה, כאילו גם הם ביום אחר היו עשויים להיות בני ברית שלכם.
הראשון הוא פנג הירוטו, אביר ממסדר הדאמיו השחור, קאטסוהירו זוכר אותו מהשיירה הקטנה שהוא הוביל לכיוון גוקה. כיום הנאמנות של האיש הזה נמצאת בצד של היורש, ועם ליידי נאי-יאן-פיי. ככול סמוראי, הוא להב שאינו שואל שאלות.
השני, ליוואן, חבר בוואי-לינג. נריוס ופרלם שמעו עליו מהדיווחים של אשיגה לאחר שהוא פתר את תעלומת הרצח, ונריוס זוכר אותו במיוחד. זהו הרוצח האמתי של להב הפרפר, האדם שבגללו נריוס הואשם וכמעט נכלא על לא עוול בכפו. הרוצח בעל החרב הגדולה נראה צמא לעוד דם, במיוחד מנריוס והראשון לקליגני.
השלישי, יוקו, הרפתקן שבור לב. אף אחד מכם לא פגש בו בעיר, אבל הנאמנות שלו היא דבר שלא ניתן לפספס עם הסימן של היורש האחרון על גבו.
הרביעית היא מכשפה מדם אפל, שרק הראשון לקליגאני יודע לזהות ממבט ראשון. היא מחפשת אחר אחותה בעיר הזאת, היא באה אחריה, והראשון לקליגאני כבר נתקל בכמוה בשוק-תחתית. מדוע היא רוצה בהרס של גוקה זו שאלה שעדיין לא ניתן לענות עליה.
החמישי, יצור מפלצתי הידוע כדובלין, או מה שנשאר ממנו. איוואקי מכיר אותם, בעבר זו הייתה כנופיה ששלטה בסמטאות הלשון המפוצלת, אבל היא נעלמה במסתוריות. נראה שמשהו ממנה נותר, צמא לתת לעיר לחוש פעם נוספת את הפחד שלו.

META
גלגלו יוזמה!

OUT
בגלל שכול הדמויות האלו היו בשליטתי בשלב כזה או אחר במשחק, למרות שכרגע אני נותן לכם שליטה מוחלטת עליהם ועל המשחק שלהן, אני כן אתן כמה נקודות על מנת לכוון אתכם לשחק אותם בצורה מתאימה.
- איוואקי הוא אדם בעל חזות פזיזה, הוא בטוח בעצמו, לא מפחד מכאב (את הכאב הכי גרוע הוא חווה כחלק מהקיעקוע של היאקוזה), ובכללי לא מכיר בסכנות שמולו.
- למרות החזות שלו, איוואקי הוא אדם מחושב, יודע להעריך יריבים וסכנות ולא רץ לשם מלחמה.
- ככול חבר יאקוזה, איוואקי מחשיב את אנשי העיר כ'אחים'. יש לו כבוד בסגנון מיושן, למרות שהוא נוטה לקללות ולניבולי פה מול האויבים שלו.
- נריוס הוא אדם סקרן שתמיד רוצה לחקור ולגלות עוד. סקרנות ותאוות נדודים היא מה שהביא אותו לטיאן-שיה, לא שום קשר אחר ליבשת הזו.
- לנריוס יש גישה אופטימית בנוגע לחיים, והוא מחשיב את עצמו אדם בעל מזל, עובדה שתואמת לכמות המצבים הגרועים שהוא יוצא מהם. עם זאת, יש לו גם נטייה להכניס את עצמו לעוד מצבים גרועים.
- נריוס מכבד את הים ואת האספקט הימי של האל/ה גרוזה (שנחשב/ת לאישה באספקט הימי שלה, ולגבר באספקט היבשתי). הוא מתייחס לאמונה שלו בצורה מאוד רצינית, בניגוד מוחלט לגישה הקלילה שלו בנוגע לשאר הדברים.
- פרלם היא כוהנת של אבאדאר, ולכן, היא מעריכה את הסדר ואת החברה מעל הכול, ומתעבת כאוס ושבירה של החוקים.
- פרלם רואה בגוקה מקום להגן עליו בין אם בגלל אגודת מגלי הארצות או בגלל שזוהי העיר עם האמונה הכי עוצמתית באל שלה- אבאדאר. לאחר שהיא עלתה לרגל למקדשו של אבאדאר, היא מרגישה מחוזקת באמונתה אליו.
- פרלם מרגישה אשמה על כך שנטשה את נריוס כאשר הוא היה זקוק לה יותר מכול, ורוצה לכפר על כך. היא לא תיתן לעצמה לנטוש את חברה פעם נוספת לעת צרה.
- כאוני, קאטסוהירו הוא יצור של רוע. הוא רוצה לפגוע בסדר, לגרום לכאב, ולהתנגד לכול מי שמפקפק בכוחו. קאטסוהירו ינסה לפגוע באחרים לפני שהוא ינסה לעזור לבני בריתו.
- קאטסוהירו כן רוצה לשמור על העיר, אבל רק בגלל האישיות הקודמת שלו. יש לו התעניינות בכול דבר שקשור לסיפורים, והוא אוהב את גוקה גם מעבר לרוע שלו, פשוט הכול נקבר מתחת לאפלה של הטבע החדש שלו.
- קאטסוהירו רואה את איוואקי בשעשוע. יאקוזה כמו שהוא היה בחייו, קאטסוהירו יודע שהצורה הנוכחית שלו זה מה שאיוואקי עוד יגיע אליו כאשר הגורל יתפוס אותו.
- הראשון לקליגאני הוא מומחה בידע האפל של הולכי האפלה, ובכול נושא שקשור לאפלה או לחשכה. זה למה הוא גם לא מפחד מהם.
- הראשון לקליגאני שונא את הבית שלו, ואת הגורל שיש לו בעקבות תת הגזע שלו בחברה של מהלכי האפלה. הוא בכללי לא אוהב שאומרים לו מה לעשות, ונמצא בסוג של מרד כנגד החברה המסודרת.
- זוהי בין הפעמים הבודדות בחייו שהראשון לקליגאני יצא מן האפלה של רובע החשכה בשוק-תחתית, והוא מוקסם בידי כול דבר שהוא רואה, אפילו כאוס והרס כמו שגוקה מציגה בפניו כעת.
 

קבצים מצורפים

  • מפה לקללת הדרקון01.png
    מפה לקללת הדרקון01.png
    1.6 MB · צפיות: 305
חזרה
Top