• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ההתפרקות - עץ משחק [חופשיטה] (3/3) נסגר.

קונראד
''אני ממש לא נער מתבגר'', קונראד אומר בכעס שקט וקודר. ''הנער שהייתי רצח את אהובתו. הגבר שאני היום לעולם לא יחזור על הטעות הנוראה הזו'', הוא הולך משם לספרייה. השיחה הסתיימה.

OUT
טוב, אני באמת מופתע שהם עדיין לא התגרשו. למרות שאם היא תאיים עליו בגירושין ייתכן והוא יסכים.
לאן מריצים?
 
סלאפקווה
סלאפקווה מביטה באשף בהפתעה. "חשבתי לתומי שקבענו בפגישה, שהאשפים יהוו חלק קטן אך משמעותי במצור". היא מביטה בשר הצבא בתוכחה. "או שאתה רומז שאוזני הטעו אותי?"
היא נאנחת, ומוסיפה."אבל זאת לא הסיבה שקראתי לך לפה. הגעתי למסקנה שהרבה מהקושי שלנו בקביעת זמנים, שכן לקח לנו יותר משלושה ימים מהרגע שהודיעו לי על ה'דרקונים' לבצע את הפגישה. אני צריכה שתמצא דרך מהירה יותר לתקשר, ואני מאמינה שהפיתרון ימצא באמצעים קסומים בלבד. כמובן שהדבר לא צריך לבוא על חשבון המאמצים שלנו לדכא את הפלישה", היא אומרת, "אך הדבר חשוב, גם אם משני, ותמיד אפשר למצוא אנשים ללא עבודה. אתה מאמין שתוכל להקצות אנשים?" היא שואלת את רב המגים.
 
סלאפקווה:
"גברתי הנעלה, אמרתי לך בפגישה כי קשה מאוד להשתמש בקסמים נגד אשף מיומן שאיני יודע כלום עליו, אך אנו ננסה בכל זאת" הוא אומר.
הוא מהרהר מעט בשאלה השנייה, מוציא מגילה ומשרבט עליה כמה דברים.
"יש כמה אמצעי תקשורת קסומים, אך הם יקרים מאוד עקב השימוש התמידי שלהם בקסם. נוכל לעבוד על פיתוח מגילות קסומות חד פעמיות שיעבירו מסרים בין אנשינו, השאלה היא כמה אנשים את רוצה להקצות לכך, וכמה קסם? עצם הניסיונות הולכים לעלות לנו כמות לא קטנה של קסם" הוא אומר לבסוף.
קונראד:
OUT
לקונראד יש משהו שהוא מעוניין לעשות בזמן הקרוב (תכנונים, מפגשים פוליטיים)? אם לא, אני אריץ לדבר הבא.
קנטינר:
"מדובר בהמון כסף, קנטינר. עוד 200 לוחמים בציוד מלא ידרשו כמות גדולה מאוד של מטבעות, והנאמנות שלך לדוכסית מינד קצת מעיבה על מגוון החוזים שהגילדה שלך יכולה לקבל, וגם על הרווחים שלנו. מה עם רווחי הגילדה? הם לא יכולים לשמש אותך לחמש ולאמן את חלקם?" אומרת מינה, והאחרים מהנהנים בהסכמה.
 
קנטינר -
"אז בואו נגדיל את הגילדה, ונוכל לצאת לכמה משימות במקביל. אני מניח שאפשר לממן את זה מהסף של הגילדה, אבל אם אנחנו לא רוצים לרושש את הגילדה, אנחנו צריכים תרומה קטנה מכל אחד מכם. 1000 מטבעות מכל אחד ועוד 5000 מטבעות מקופת הגילדה יספיקו בשביל המהלך הזה. מה אתם אומרים?" הוא מסיים ופונה לשותפיו במבט שואל.
 
קנטינר:
OUT
הציוד של אביר רגיל עולה בסביבות ה200 מטבעות זהב, לא כולל אימון. מדובר פה על 40000 מטבעות זהב לצורך חימוש המצטרפים, לפני האימון שלהם.
 
ברנור
ברנור פונה להית'קוך ואומר לו: "השלב הבא הוא לשפץ ולנקות את המפעל והציוד. אני סומך עליך שתעשה את זה. כשתגמור תמצא מעצבי בגדים שייתכננו מודלים. אני רוצה בגדי יוקרה, כמה שיותר יקרים ומפונפנים יותר טוב. ותנסה לשמור עליהם נוחים. ותעדכן אותי באופן שותף. בינתיים אני חוזר לחצר. שאלות?"
 
סלאפקווה:
הקסם בעולם הזה, כמו שציינתי בעץ ההרשמה, הוא נוזלי ומתכלה. נסיונות לייצר את החפץ הקסום יעלו להם בקסם, וקסם הוא מוצר יקר.
ברנור:
הית'קוך מהנהן למשמע ההוראות וכותב לעצמו משהו על מגילה קטנה שהוא מוציא מכיסו. "כמה תקציב אתה משאיר לי בשביל המטרות האלו? כי לשכור מעצבי בגדים ופועלים זה לא עניין זול.ובנוסף, צריך לדאוג לסידורי האבטחה שלך חזרה בארמון. חשבתי על משמר של עשרה שכירי חרב טובים, יחד עם מלביש, שליח, שני מנקים ושני מלווים. יש לך דרישות מיוחדות להכשרה של האנשים, או לעוד משרתים, אדוני?" הוא שואל.
קונראד:
OUT
האמת שיש בעיה קלה עם הרצת הזמן, כי אתה ודארקי לא באותו איזור זמן. יש ביניכם הפרש של שבוע בערך...
 
סלאפקווה
"הטירה תתקצב את התהליך. שלח לי דו"ח בהקדם על המחיר הצפוי של הקסם. אגב, חשוב שתזכור לשמור על העניין בסודיות, ושתף רק את האשפים שאתה סומך עליהם". סלאפקווה מנפנפת בידה, מורה לראש האשפים לצאת מהחדר. "אה, ודבר אחד נוסף. אל תתחיל את העניין לפני שהבעיה עם הדרקונים תיגמר".
out:
א.הרווחים מהטירה וכו' מצטברים?
ב.אני אשמח שתריץ לנקודה הבאה.
 
ברנור
"כסף הוא לא הבעיה, רק תוודא שזה שווה את זה. לפרויקט הזה יש פוטנציאל. ולא, אין לי דרישות מיוחדות מהעובדים, למרות חוסר הנוחות שיגרם מהעדרך. תודה רבה, הית'קוך ותשאיר אותי מעודכן."
Out
מבחינתי אפשר להריץ
 
מצטער על העיכוב בתגובה, היה לי עומס...
ברנור:
הית'קוך מהנהן ומלווה אותו לכרכרה.
לאחר שבוע
ברנור נמצא בחדרו, עובד על המסמכים מהמכרות והמפעלים שברשותו. נראה כי הכל הולך חלק, מאחר ששרותאד לא נמצאת במלחמה פעילה עם אף צד.
דפיקה על הדלת נשמעת, ואחריה נכנס ארווין, המשרת האישי החדש של ברנור. הוא אדם נמוך ורזה, בעל פנים מרובעות ושיער אדום מתולתל.
"אדוני, יש לך מסר, מהארכידוכס" הוא אומר, ומושיט לברנור מגילה הנמצאת בידו.
קנטינר:
OUT
הפעם אני אתן לך לשמור את רוב המטבעות (חוץ מהחלק של המשקיעים, שהוא 40%), אבל להבא תדע שאתה צריך לחלק שלל לחיילים שלך, אחרי הכל הם שכירי חרב...
סלאפקווה:
כן, הם מצטברים.
אני מריץ בשבוע, להתפתחות הבאה.
META
התחמקות אויב- 19
גילוי- 9
IN
מפקד הארטילריה נכנס אל סלאפקווה לאחר שבוע בריצה, מבוהל.
"גברתי, הם נעלמו! הם פשוט נעלמו, לעזאזל! הפצצנו אותם במשך שבוע שלם, טחנו את המקום, והם נעלמו! גילינו את זה ממש היום, גברתי, ואין שם אף אחד חוץ מכמה גופות בודדות!" הוא אומר, מתנשם מריצתו.
 
סלאפקווה
סלאפקווה מביטה במפקד בקרירות, מזכירה לו את מעמדו. "הירגע בחור. לחץ לא עשה טוב לאף אדם מעולם. עלינו לנקות בצעדים, הבהלה מקהה את החושים". היא עוצרת לרגע, מהורהרת. "ג'אווי!" היא קוראת לעבר השליח.
"שלח מכתב ליד השחורה, שיודיעו למרגלים לברר שמועות על מקום הימצאם של דרקוני המערב. הודיע לכמה אשפים ללכת למחנה של הדרקונים, ההעלמות שלהם יכולה להעשות רק באמצעי קסם, ואני מניחה שהאדם הפשוט לא יוכל לגלות את העקבות... נוסף על כך, הודיע לצבא לשלוח סיירים ברחבי הנחלה, ולתוך השטחים של הדוכסות. עלינו לוודא שהדרקונים לא עברו למקום אחר בנחלה". היא שולחת בידה את השליח מהחדר.
"ואתה". פונה סלאפקווה אל מפקד הארטילריה. "החפצים של הדרקונים נשארו שם? אינני מאמינה שהאשף שלהם מסוגל להעביר את כול המחנה, והרי אמרת שנשארו כמה גופות".
 
קנטינר:
OUT
גם כשהם לא מועסקים כל הזמן? אוקיי... אז השכר שלהם בחודש יהיה 20 מטבעות זהב לאביר ו6 לקשת.
אתה רוצה להוסיף 100 אבירים או לגוון?
סלאפקווה:
השליח מהנהן ויוצא לדרכו.
"חפצים? לא, אין שם חפצים, רק גופות. אני לא יודע איך הוא עשה את זה, גברתי, אבל המחנה כולו נעלם" אומר מפקד הארטילריה.
ברנור:
לאציל ברנור בראונדריג, שלום רב.
נוכחותך נדרשת באסיפת תומכי הארכידוכס, הנוגעת לפעילות הונם למען הדוכסות.
אי הגעה תתפרש כהסרת תמיכתך ממאמצי המלחמה.
על החתום, דארנין השני, ארכידוכס שרותאד.
 
סלאפקווה
"מרתק!" אומרת סלאפקווה. "צא לדרכך חייל, פעלת היטב".
out:
אני אשמח להרצה(לאירוע הכי קרוב). תכננתי לבזוז את הציוד שלהם, אבל אם הוא לא נשאר... אני רק אסדר את האירועים כדי שלא נצטרך לבדוק שוב מה האירועים:
הבדיקה של הקוסמים במחנה של הדרקונים.
הסיירים שנשלחו לחפש את הדרקונים בנחלה.
בדיקה של המרגלים על מקום הימצאם הנוכחי של הדרקונים.
פגישה עם בכיר מעובדי אלי האסון.
העבודה של האשפים(צריך לגלגל?)
מידע של המרגלים על המתנקש.
 
חזרה
Top