• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] מגפת האלמוות - עץ משחק 5/5 [נסגר]

אונדיר ואליליין
אוונדיר מנסה שנייה להתנגד לפקודת הכוהן לפני שהוא מרפה ונותן לעצמו לצאת.
הוא שומר על פרצוף כועס עד שהוא ואליילין יוצאים משדה הראייה של הכהנים לפני שהבעת הכעס שלו הופכת לחיוך המופנה אליה, הוא בודק בעדינות את אפו לוודא שהכל נשאר במקום תוך כדי שהוא מדבר.
"זאת בהחלט הייתה הסחת דעת טובה, גם אם נראה שהיא לא הספיקה עבור אלאריק כדי להתחמק פנימה בלי להיראות.
לאן את חושבת שהם לוקחים אותו?"
 
אלאריק
הכוהנת מובילה את אלאריק אל נבכי המקדש, דרך מסדרונות מעוטרים בציורי קיר ופסיפסים. מרבית הציורים מתארים מעשי מאגיה וכשפים, אך נראה שישנה התייחסות גם לתרבות הצ'ולטאנית, עם ציורים המתארים את גיבוריהם ואגדותיהם.
לאחר דקות מעטות, השניים מגיעים לחדר קטן, מעוצב בפשטות. מלבד מיטה קטנה בצד השני של החדר, ארון בודד ליד המיטה, וכיסא ושולחן במרכז החדר, נראה שהחדר ארעי כמעט.
הכוהנת מתיישבת, ומורה לאלאריק להתיישב גם היא. "אני אינט". היא אומרת. "אחת מפרחי הכמורה של סבראס. שמעתי שאתם מחפשים את האב זיטמבה, כמדומני?" היא שואלת את אלאריק.
 
אלאריק
"אנחנו מחפשים את הכוהן שיוכל לדבר איתנו על המגפה." אומר אלאריק בפשטות, בעיקר כי הוא לא לקח מאונדייר ואלילין את השם של הכוהן שאיתו הם דיברו, "ועכשיו הוא החליט לדחות את הפגישה איתנו בשביל להתעייץ עם עצמו." הוא מוסיף.
 
לורנס
לורנס מהדק את לסתותיו בכעס, משוכנע שהנסיך לועג לו ולבקשתו, אולם הוא נרגע במהרה כשהוא שומע את שאר דברי הנסיך.
"אהיה שם" הוא אומר לנסיך בקול נמוך, ואז הוא נעמד, קד קידה, קצת פחות עמוקה מהקידה הקודמת ואומר בקול רגיל "הרשמיות היא דרכנו להפגין כבוד. תודה על זמנך, הוד מעלתך" הוא מסיים בחצי חיוך, ופונה ללכת.

יש לו עוד מספר שעות עד הפגישה בבית הנסיך ולורנס מחליט להצטייד למסע בג'ונגל, שכרגע נראה כבלתי נמנע.
הוא פונה אל השוק ומתחיל לחשוב בראשו על רשימת דברים שהוא זקוק להם, רשימה שהולכת ומתארכת בגלל שכשחושבים על זה, אין לו שום ציוד מתאים למסע שכזה.
הדברים הראשונים שאני אצטרך זה מזרון שינה, שמיכה, כלי אוכל ואוכל, נראה לי לעשרה ימים זה יספיק, בשלב הראשון. נאד מים זה גם חשוב.
אני ארצה גם לקנות בגדים נוחים יותר למסע, יהיה חבל ללכלך עוד יותר את הבגדים האלה.
בנוסף, אני אצטרך גם מקור אור כלשהו,
לורנס חושב לעצמו, מצטער לרגע שהוא לא טרח לשנן את הלחש שמייצר אור במהלך לימודיו. עששית ושני בקבוקוני שמן אמור להספיק.
חבל פשוט עשוי להיות שימושי, ולבסוף, צריך לוודא שיש לי מלאי מספיק של כל הרכיבים ללחשים שלי
 
אלאריק
"טוב, האב זיטמבה כבר זקן, והזקנים נוטים למשוגות ליבם..." היא אומרת, וצוחקת מעט. "סלח לי. אמרה ישנה מביתי הישן. אני למעשה אינני מפורט ניאנזארו, כפי שאתה רואה. ולא הבאתי אותך לפה בגלל שמעניין אותי מה מעשיכם בפורט ניאנזארו. הבאתי אותך בגלל שאני צריכה עזרה, והעזרה שלך תינתן תמורת השתיקה שלי".

לורנס
העלות הכוללת היא 14 מ"ז ו1 מ"כ, והמשקל הוא 23.5 ק"ג.
אתה יכול לנסות לפעול בשיטה של הטלת שכנוע על מנת להתמקח על המחיר, ככה שתוצאה נמוכה תוביל לעליה במחיר ותוצאה גבוהה לירידה(כמובן שאם אפשרות לבינוניות) או פשוט לקחת את המחיר הנוכחי. לא לשכוח להוסיף את הנתונים לדפ"ד.
אגב, אחרי שתענה בקשר לשכנוע, תרצה שנריץ לפגישה עם הנסיך?
 
אלאריק
"לא משהו רציני". היא אומרת, מתרווחת בכיסאה. נראה שהוקל לה שאלאריק הסכים. "רק ליווי לאגן האלדאנים. אני צריכה קבוצת הרפתקנים מנוסה שתגן עלי, ואני מניחה שאתם לא מנסים למגר את מגפת האלמוות מתוך תאוות פרסום. במידה ותלוו אותי לאגן האלדאנים, אתן לכם 100 מטבעות זהב, ואת זכות השתיקה שלי. סבראס לא מחנך לכפיות טובה". היא מביטה בו, ועיניה מקשיחות. "סבראס לא מחנך לכפיות טובה".
 
מאווי
מאווי קונה את הדברים מהרשימה של לורנס, בנוסף לעוד 10 מנות קרב ונאד או שניים של אלכוהול שנשמר טוב לדרך.
 
לורנס
לורנס עובר בחנויות השוק ואוסף את הפריטים למסע הרגלי הקרב ובא, משלם את המחיר המבוקש מבלי לבזבז זמן מיותר.
לאחר שסיים את הקניות לורנס אסף את כל הציוד החדש שלו בתרמילו ונפנה לחזור אל הפונדק, אבל הוא שם לב שיש לו עוד זמן רב עד לפגישה עם הנסיך, והוא נזכר שבחוג המשפחה היו דיבורים על כך שדודו, גאלאבן, נשלח לפורט ניזארנו לפני כמה שנים, אבל לאחרונה ניתק איתו הקשר.

אבי יהיה מרוצה אם אני אשיג מידע על דוד גאלאבן, אבל אסור לי לתת לזה לבוא על חשבון המשימה הנוכחית לורנס חשב לעצמו, והחליט לגשש אם מישהו יודע משהו על גאלאבן בדרכו חזרה לפונדק.

דוד גאלאבן נשלח כדי לפתח את שוק אבני הלשם בעיר, נזכר לורנס, אז יהיה הגיוני להתחיל לגשש אצל סוחרי האבנים הטובות.

לורנס פונה אל החנות הראשונה שהוא רואה שמוכרת אבני חן, ולאחר בחינה קצרה של התוצרת כאילו הוא מתכוון לקנות הוא אומר למוכר "אבנים יפות יש לך, אבל אני מתעניין במיוחד באבני לשם. האם זה כל המבחר שיש לך?"
 
אלאריק
"זמן היציאה בהקדם האפשרי, ואני מוכנה כבר עכשיו". אומרת אינט, ומוציאה מחרוזת קטנה, עם הסמל של סבראס תלוי עליה. "אבל אני מניחה שארבעה ימים הם זמן מספיק. תראה לי את המחרוזת בעוד ארבעה ימים, שעה לפני שקיעת החמה. נצא לדרך מיד". היא מושיטה יד לאלאריק, ומוסיפה. "אני גם מניחה שנזדקק למדריך, אבל ה'תרומה' הקטנה שלי תספיק לשכירת מדריך".

מאווי
סך הכול זה עולה 16 מ"ז, ושוקל 38 ק"ג.
אתה בטוח שאתה רוצה לקנות דברים כמו חבל, או מנורה? אם ללורנס כבר יש אז אין שום צורך.

נ.ב:להריץ לזירה או שמאווי רוצה לעשות משהו?

לורנס
המוכר, צ'ולטאני עב כרס בעל שפם דק, לבוש במיטב המחלצות, עונה ללורנס בקול שמנוני. "כמובן שלא! אדוני", הוא מוסיף במהירות, נזכר בתואר האצילים במי מצולות. "האם אתה מעוניין בסוג מסויים של אבני לשם? או אולי באבנים ממכרות הגמדים הישנות בפורט ניאנזארו?"
 
אלאריק
"מה בכלל יש שם?" הוא שואל אותה, "אני מניח שאת מנסה שאף אחד לא ידע שאת הולכת לשם, אחרת סביר להניח שהיית משלמת בכסף הזה למאבטחים יותר "מקומיים" ויותר מוקרים." הוא אומר לה, מבטו בוחן את שלה, "לשכור חבורה של זרים רק כי הם דיברו לכאורה על דברים שאת חושבת שהם לא בסדר, נשמע לי קצת מוזר." הוא שואל, "מה הסוד הגדול?"
 
אלאריק
היא קופאת רגע. "אין לי שום סוד. אפשר להגיד שחברים של חברים סיפרו לי עליכם, והרפתקנים הם דבר נדיר בפורט ניאנזארו".
out:
תוכל לגלגל תובנה.
 
לורנס
"למען האמת כן, אני צריך סוג ספציפי של אבני לשם לצורך המחקר הקסום שאני מבצע, אבן בעלת כל גווני האש." לורנס נוקב בסוג נדיר ביותר של אבני לשם. "נאמר לי ליצור קשר עם סוחר מסויים, גאלאבן לשמאור, שאמור להיות בעיר, אבל אני לא מצליח למצוא אותו, האם שמעת על אדם כזה בעסקי אבני החן?" לורנס שואל, מקווה שהסוחר יודע משהו

"מכרות הגמדים הישנים? לא ידעתי שהם כורים שם אבני לשם. המכרה עדיין פעיל?" לורנס שואל, חושש שתחרות עסקית היא הגורם להעלמותו של דודו.

מטא
גלגול שכנוע: 3+1=4
 
אונדיר ואליילין
אוונדיר מעיף מבט אחורה במקדש.
"עדיף שלא נערב את עצמנו כל עוד זה לא הכרחי. אם הוא לא יחזור עד השעה בה אנו צריכים להיפגש עם הכהן תהיה סיבה לדאגה."
 
אלאריק
"ואני חשבתי שאתה החכם בחבורה..." אינט נאנחת. "מה לא ברור? שמעתי עליכם, ממקורות שאעדיף שלא לחשוף. אין מספיק הרפתקנים בפורט ניאנזארו בשביל שאוכל לוותר בקלות על כל חבורה כזאת שצצה, ואתם היחידים שאני מכירה את טבעם".

לורנס
פניו של הסוחר מתעוותים בכעס לרגע, אך חוזרים לעצמם, ולורנס תוהה אם העווית היתה אמיתית. "מכרות הגמדים הישנים, שנטושים כרגע. נשארו מעט מאוד אבנים כרגע בפורט ניאנזארו, אף על פי שאני מאמין שעדיין ישנו סכום לא מבוטל במכרות עצמם". הוא חושב רגע על האבן של לורנס. "כל גווני האש? מצטער, אדוני. אין לי אף אבן שלו מזכירה את התיאור שלך".
 
אלאריק
"אהה" אומר אלאריק, שמתקשה לקנות את הקייס שלה, "אני עדיין אשמח לדעת לתוך מה אני נכנס, כמו ששמת לב אני לא מקומי, ואני אעדיף לדעת לאיזה מקום אני מלווה אותך, ומה הסכנות שעלולות לקפוץ, את יודעת. בשביל להתכונן."
 
חזרה
Top