• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ הודעות וחיפוש שחקנים ומנחים

סטטוס
נעול לתגובות.
לפי הנסיון שיש לי במשחקי פורום אני מעריך שכל הרפתקאה תהיה מספר (נמוך) עשרות עמודים ותיקח בערך כחצי שנה. כמובן שזה תלוי בקצב השחקנים ובהרפתקאה הספציפית.
אחד הייתרונות בהרפתקאות קצרות הוא שאם אני ארגיש שהרפתקאה נמרחת ולא מתקדמת אני אוכל לקצר אותה בלי לפגוע בעלילה ראשית.
 
כרגע לא, יש לי בערך 40 עמודים על העולם, אבל גם יש שם מידע שלא אמור להיות לשחקנים וגם אני לא רוצה להפחיד אנשים עם ים של מידע.
אני עובד עכשיו על הגרסה המצומצמת לשחקן (2-3 משפטים כל כל ממלכה/אל/גזע/מקצוע/ארגון שאני חושב שיעניינו את השחקנים, עם פירוט לפי הרצון של המתעניינים) אבל זה ייקח עוד קצת זמן.
 
בעקבות מוות של אחת הדמוית, נפתח מקום לדמות מחליפה במשחק "בשערי המצודה".
https://www.pundak.co.il/forums/threads/40568 קישור לעץ ההרשמה למשחק.

פרטים מהירים:
משחק בPF, עולם הביית שלי.
הדמוית בדרגה 3.
חומרים מותרים הם חומרים רשמיים בלבד, למעט חומר צד ג'/תוצרת בית שאני מוצא לנכון להציע (אני מציע חומר צד ג' אם אני מוצא לנכון ומאשר אותו, אין טעם לבקש באופן חיצוני.)

פרטים טכנים למי שמעוניין להגיש מועמודת
* המשחק לגילאי 20 ומעלה, לא בגלל תוכנן אלא בגלל שזו רמת הגיל הסבירה של השחקנים האחרים, ומניסיון הבדלי גילאים יוצרים לעיתים בעיות
* קצב התובות הרצוי הוא עד תגובה אחת בשלושה ימים, כמובן שכל מקרה לגופו במידה ויש נסיבות.
* למשחק קבוצת וואטסאפ לדיוני OUT.
* בקבוצה אליכמאי, מחסל, קינקיסט, ומקצוע תוצרת בית שהוצע (מתפקד כקפאפיסט)

אם מישהו רוצה להגיש מועדמות למשחק, שישלח לי בבקשה ה"פ עם רקע דמות, (אין צורך בשלב הזה לשלוח גם ד"ד.), על הרקע להתאים לעולם המערכה, ולהסביר מדוע הדמות הגיע לנמל חירות ומידת הנאמנות/חוסר הנאמנות שלה לפיות. (שאלות על הרקע/העולם לשלוח בפרטי בבקשה.), באם עקבתם אחרי המשחק ו/או אתם קוראים אותו כדי להתאים רקע, אנא מכם הסבירו גם כיצד הדמות שלכם יודעת את המידע שיש בידי דמוית הקבוצה כרגע.

מאחר וזה משחק שרץ כרגע, אני קובע דדלין להגשת רקע עד ה8/12.

קישור לעץ המשחק :
https://www.pundak.co.il/forums/threads/40672/post-710805
 
אחרי הרבה זמן שלא שמענו מאחד השחקנים שלי, המקום שלו התפנה לצערי. אם מישהו רוצה להצטרף למשחק, מצורף קישור:
https://www.pundak.co.il/forums/threads/41997

מו"ד 5, הרפתקה פרטית, דמויות בדרגה 1. אתם מוזמנים לקרוא את המשחק כדי לראות אם אתם מעונינים.
 
אני רוצה להריץ משחק ניהול (בסגנון של אש וארד, למי שעקב אחרי הרשומות), בו כל שחקן ישחק עיר מדינה או שבט, שיתפתחו ויתקדמו עם השנים (ב-IN GAME המשחק אמור לקחת כמה מאות שנים). המשחק יתחיל ברמה פרימיטיבית מאוד - יש עיבוד מתכת וידע קסום בסיסי אבל לא הרבה מעבר, בערך תקופת הברונזה המוקדמת. המשחק יתרחש בעולם פנטזיה מקורי, בהשפעת אפריקה, אמריקה (מקסיקו של ימינו ודרומה) ודרום מזרח אסיה. הסגנון יהיה סנדבוקס ברמת העיקרון, למרות שמדי פעם אתן ''הכוונות'' פנים משחקיות (משימה מהכוהנים, דרישה מהסוחרים וכו') כדי לקדם את העלילה.

חשוב לי לציין שהפקתי לקחים מהמשחקים הקודמים (והכושלים משהו) שלי, ובעיקר - ללכת עם השחקנים (במקום לנסות לשחזר את ההיסטוריה ולהחריב להם את הציוויליזציה).
הרעיון הכללי של המשחק קיים, ייקח לי עוד חודש חודשיים להביא את העלילה וכו' לרמה סופית.

יש ביקוש?
 
היי לכולם, אני sheminds ,חדשה בכל עולם משחקי התפקידים , כן, כן, ממש טירונית אבל לומדת מהר ומחפשת משחק חדש שבאמצעותו ובמהלכו אלמד את החוקים. שומרת שבת אבל פנויה במהלך שאר השבוע. מי שמעוניין , נא ליצור קשר :)

חיה.
 
sheminds אמר/ה:
היי לכולם, אני sheminds ,חדשה בכל עולם משחקי התפקידים , כן, כן, ממש טירונית אבל לומדת מהר ומחפשת משחק חדש שבאמצעותו ובמהלכו אלמד את החוקים. שומרת שבת אבל פנויה במהלך שאר השבוע. מי שמעוניין , נא ליצור קשר :)

חיה.
אהלן ובהצלחה. העץ הזה נועד יותר לבדיקות עניין על משחקים מקוונים בפורום הזה. אם את מחפשת קבוצה פרטית- ולא משחק פורום- שווה לך להסתכל על תת פורום חיפוש השחקנים.
 
הי nextorl תודה על התגובה. אני חושבת שאני קצת מבולבלת חחח כי אני כן מעוניינת במשחקים מקוונים בפורום הזה,אז מה ההבדל בין הפורום הנוכחי לבין קבוצה פרטית?
 
[mention]sheminds[/mention]
פורום משחקים מקוונים ורשומות נועד לאפשר לשחק משחקי תפקידים באופן מקוון על דפי הפורום, באמצעות פתיחת עצי משחק והרשמה. משמע, מנחה פותח משחק- שחקנים מגישים את מועמדותם (ומצרפים דפי דמות כפי שהמנחה מבקש) והמנחה בורר, בוחר שחקנים ומתחיל לשחק בעץ חדש שהוא פותח.

זהו לא הסגנון היחיד של משחק מקוון שקיים, אבל זה סגנון המשחק שהפורום הזה נועד לו (אם כי אפשר כמובן לדלג על בחירת שחקנים אם כבר יש שחקנים, ועוד כמה יוצאים מן הכלל).
סגנונות משחקים מקוונים נוספים הם משחקים בתוכנת הודעות מיידיות (דיסקורד, סקייפ, וואטסאפ), משחקים דרך צ'אט קולי או צ'אט וידאו (דיסקורד, סקייפ, הנגאאוט) וכך הלאה. למשחקים כאלה, של קבוצה יותר אישית יש את פורום חיפוש שחקנים, שמאפשר למצוא קבוצה שיותר מתאימה לדרישות האישיות שלך, בניגוד לפשוט להגיש מועמדות למשחק ולשחק עם שאר השחקנים שהתקבלו- בין אם את מכירה אותם או לא.

אני מצרף כתבה יותר מפורטת: משחקי תפקידים וירטואליים - זהו כל הקסם, אם מעניין אותך.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top