• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נקמת המנעולנים, גליון 001# [עץ משחק]

נובה בוי ויד השטן
נובה בוי מעלה מחסום אנרגייה, ומכונית משטרה אחת מתנגשת בו. אתם ממשיכים קדימה, ורואים מאחוריכם את מפקד המשטרה, אוליבר ג'ונס, רוכב על אופנוע משטרתי מרחף, וכך עובר את המכשול. "נובה בוי, אם אני לא טועה?" הוא צועק לעברכם. "שמעתי על הנזקים שגרמת לעיר הזאת. זה מה שאתה מתכנן? רוצה לפוצץ עוד כמה אנשים בשביל ההנאה?"

META
נובה בוי, לג'ונס יש השפעה עליך, והוא משתמש בה כדי להחליף את התוויות שלך (+1 למסוכן, -1 למושיע). אתה יכול לבחור אם לקבל את ההשפעה או לנסות לדחות אותה (ואז עליך לגלגל 2ק6).

לורן
אתה פונה בדרך אל בית המחסה, כאשר הטלפון הנייד שלך מצלצל. אתה מעיף מבט, ורואה שזו אמא שלך.

מאנר
בדלת עומדת נערה צעירה, דם מכסה את פניה. ברגע שאתה פותח את הדלת היא כושלת פנימה, וקליע ננעץ בקיר מעליך.
 
נאוטי וטיילס
ג'יימס מתרגז כאשר השוטר מזכיר את הרס העיר, זה פגע בו, אבל הוא מנסה לשמור על איפוק. "לא, המפקד" הוא עונה בטון שנראה שנכשל בהסתרת הכעס שלו. "אבל אני אשמח לפוצץ את האופנוע ברשותך". סביב הידיים של נובה בוי נוצרות משום מקום כפפות אדומות זוהרות והוא מנחית אגרוף אל האופנוע של מפקד המשטרה.
META
מקבל את ההשפעה
עימות חזיתי:
[dice:1afdrp6]728539:0[/dice:1afdrp6]
אני בוחר בלקחת לו משהו (את האופנוע שנהרס)
ובלחמוק מהמהלומות שלו
 
טיילס-
מאנר סוגר את הדלת בחבטה, ואז זורק את האקדח על הרצפה תופס כמה שקי חול ועורם אותם על הדלת. לסיום, הוא תופס חזרה את האקדח, ומסתובב לכיוון הנערה. "מי את?" קולו השקט והעמוק מהדהד בחדר. אל היו 2 המילים הראשונות שלו בשעות האחרונות, וקולו קצת צרוד מחוסר שימוש.
 
לורן
"לורן, איפה אתה?" אומרת אמא שלך בקול קצת קצר רוח. "אתה זוכר שיש עוד חצי שעה פגישה של הבלאק ספארו בספרייה? אנחנו רוצים לברך את ויולט לכבוד סיום ההכשרה שלה."

יד השטן ונובה בוי
האופנוע מתפוצץ בכדור אש, ואתם לא מצליחים לראות מבעד לפיצוץ מה קרה עם ג'ונס. אתם ממשיכים לנסוע ברחוב בזמן שאתם שומעים מסוק משטרתי עולה לאוויר. אתם מתלבטים- אם תמשיכו על הכביש הראשי הדרך תהיה מהירה יותר אבל יש סיכוי שחפים מפשע ייפגעו במאבק. אם תפנו לנתיב צדדי יותר זה יהיה בטוח יותר, אבל יאריך את הדרך.

מאנר
הנערה מתיישבת על אחד הכסאות. לא נראה שהיא פצועה קשה, אבל היא מוכתמת בהרבה דם. היא מתנשפת. "לורן פה? אני ויולט, בת דודה שלו."
 
טיילס

"אני חוקר אפשרות לקוד ""צפע 0 (דליפת מידע)"". אני לא בטוח אם זו קריאת שווא או לא, אבל אני חושב שצריך להשאיר חורים בהגנות שלנו. אני לוקח עכשיו לחקירה את החשוד במקום ....(המיקום של המחבוא החד פעמי). אני אשלח דו"ח של החקירה למפקדת רוז כאשר אי אסיים. בבקשה תעדכנו ברשימות שבית המחסה ""נשרף"" ושאסור להשתמש בו יותר. ואם אפשר, אל תעצרו את המסיבה לויולט אלא אם אין ברירה. זה חשוב לה.
אוהב אותך, אמא"
 
לורן
"לורן, זה לא מקובל עליי," אומרת אמא שלך בקול קשוח. "אין אף משימה שהוקצת לך מהבלאק ספארו, והערב הזה חשוב מאוד. אני לא יודעת לאילו משימות יצאת עם חברים שלך, אבל אני בטוחה שזה יכול לחכות."
היא משתמשת בהשפעה שלה עליך כדי להחליף לך את התגיות; הפחת את ה'מושיע' והעלה את ה'משעמם' שלך. אם אתה רוצה להתנגד להשפעה שלה, גלגל 2ק6.

מאנר
השיחה עוברת לממתינה.
 
נאוטי וטיילס
"אני מסכים, הדרך הצדדית עדיפה. אין לי שום דבר אישי נגד ג'ונס, האמת היא שאני מקווה שהוא בסדר" נובה בוי אומר במעט חשש "פגיעה במפקד המשטרה זה פשע חמור מאוד, ובסך הכל לא רציתי לפגוע בו אלא רק להתרחק ממנו." לאחר מכן הוא מרים את ידיו ויוצר סביבו בועת אנרגיה כתומה זוהרת שלאט לאט מתכווצת עד שהיא נצמדת לגמרי לגופו ואז היא נכנסת אל תוך הגוף שלו באותו הרגע העיניים שלו משנות את צבען לאדום בוהק ומפחיד.
META
בערה
[dice:4hgr5]728866:0[/dice:4hgr5]
 
[dice:17vhs5]728870:0[/dice:17vhs5]
OUT

אני בוחר להשאיר את תווית המושיע ולדחות את תווית המשועמם.

IN

לורן אומר לאמו: "אמא, אני חושב שבלאק ספארו צריכים ללמוד לעבוד עם אחרים, כי יש מצבים שאנחנו לא יכולים להתגבר עליהם בכוחות עצמנו. חוץ מזה, לא אמרתי שאני לא אגיע למסיבה, אלא שיש ככל הנראה עניין דחוף יותר לטפל בו. וגם אם אני אאחר בכמה דקות, לא ייגרם שום נזק משמעותי. הרי אנחנו לא מפסיקים את כל הפעילות המבצעית שלנו בגלל מסיבה, ואם יש מצב חירום, אנחנו ישר נזנק כדי לטפל בבעיה. חוץ מזה, דליפת מידע זה מקרה שצריך לטפל בו לפני שהוא מחמיר, אחרת הוא ישפיע על כולנו.
אני אפצה את ויולט לאחר מכאן עם המתנה שהכנתי לה למסיבה והתנצלות כנה."

לורן לאחר מכן מתנתק מהשיחה מבלי לחכות לתגובה של אימו, כדי שהוא יוכל להתרכז בנסיעה באופנוע ובתחקור העתידי של האופנוען.

OUT

האם דבר כל שהוא קורה לאחר שאני מנתק את השיחה?
 
לורן

META

היה עליך לבחור אפשרות אחת ברשימה:
• סיים מצב או סמן פוטנציאל – ופעל מיד להוכיח שהם טועים.
• החליף תווית אחת מעלה ואחת מטה, לבחירתך.
• הסר את ההשפעה שלהם וקבל +1 להבא נגדם.
אתה לא יכול להסיר את ההשפעה של אמא שלך, ולנתק לה בפרצוף זה בעיניי "פעל מייד להוכיח שהם טועים". אין לך מצבים מסומנים (אאלט), לכן אתה מקבל נקודת פוטנציאל אחת.

IN
אמא שלך מחייגת אליך כמה פעמים, ואתה מחליט לכבות את הפלאפון לכמה זמן, עד שהיא תתייאש. כשתגיע הבייתה כבר תתמודד עם התוצאות.

לאחר כרבע שעה של נסיעה אתה מגיע אל בית המחסה.

מאנר
נשמעות דפיקות בדלת. יותר נכון, מהלומות. "תפתח מייד ותסגיר את הנערה," קורא קול צרוד.
 
OUT

טיילס, אני עדיין רוצה לשמור על קשר עם האחרים, אז כאשר אני מסיים את החקירה, אני אדליק מחדש את הטלפון.

IN

לורן נכנס לסמטה צדדית שליד בית המחסה, ומחנה את האופנוע. הוא מוציא את האופנוען מהקרוואן ומכניס אותו למחסה. הוא מוציא מכשיר הקלטה, ומצלמת וידאו, כמו שמוציאים בחקירה משטרתית, כדי לתעד את החקירה של האופנוען. הוא מעיר את האופנוען בכך שהוא לוחץ לו על הוושט בנקודת לחץ עד שהוא מתעורר. הוא לאחר מכן מהפנט את האופנוען כדי להוציא ממנו את כל המידע שלו בקלות. לאחר 20 דקות לורן מסיים לחקור את האופנוען ומזריק לו סם לערפול הזיכרון, ומשאיר אותו בסמטה צדדית עם בקבוק וודקה שליש ריקה כדי ליצור לו את הרושם שהוא השתכר יותר מידי.
לאחר מכן, לורן מפנה ציוד יקר ערך שניתן להזיז או מפליל לבלאק ספארו לאופנוע, ומה שלא ניתן, הוא מתכנן להרוס עם בית המחסה. הוא מפעיל את מנגנון ההרס העצמי של של בית המחסה, שבעצם אלו פצצות חומצה בנקודות מפתח שייגרמו לבניין לקרוס ולהציג לכאורה שהוא התמוטט כתוצאה מהיחלשות המתכת. לאחר מכן, לורן רוכב על האופנוע שלו למחסן כדי להיפגש עם האחרים. הוא מחלט להדליק את הטלפון ולהתקשר למאנר, כי מאנר עזב בעצמו ולורן יש מעט מאוד מידע על המצב הנוכחי שלו קרה.
 
חזרה
Top