• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

שס מנידה בראשה ''לא, פשוט שמעתי אותך נבהלת ושלפתי את הנשק.'' היא טופחת בידידותיות על כתפה של פריסק, ואס ניגשת למחשב ומתבוננת בו בריכוז. בעקבות שנות העבודה הרבות שלה עם רובוטים, היא למדה לזהות תבניות תנועה של כאלו. אולי...יש משהו במה שפריסק אמרה?
Meta

גלגול הבחנה

[dice:bbkbuir]728359:0[/dice:bbkbuir]
 
"חברה בעוד אני חושב שהזמן הפנוי שלכם חשוב מאוד ושיש לכם חופש בחירה לכל דבר ועניין. אבל אנחנו צריכים להתחיל במשימה בקרוב ואני חושב שכבר קיבלנו את כל המידע שהיינו צריכים לקבל בשביל לרדת במעלית ולחקור את הנושא" ויסקוראלון אומר. ביאס אותו שהוא היה כל כך קרוב להיכנס להרפתקה מעניינת וכולם פשוט מתעסקים עם מחשבים.
 
טאק מהנהן בידענות. "אבל עד כמה שה.. הרפתקה שלך חשובה לך", אומר טאק, מדגיש את המילה, "אני מאמין שבתור מאבטחים בשירות, עלינו להסב את תשומת ליבם של הלקוחות לאיום כזה או אחר על החברה, גם אם הם לא ישרים במיוחד".
 
שס מטה את ראשה הצידה ''מצד שני, אנחנו נשכרנו לטפל בבעיה כדי שזה ירד להם מהראש...כמו שהיו שמים אותי עם המורה כדי שאני אפסיק לשאול שאלות מעצבנות. הם רוצים שהבעיה תישאר אצלנו, לא שנבוא אליהם עם כל תלונה קטנה. אני מציעה שנשמור את זה מאוחסן, וברגע שנצליח להגיע למשהו קונקרטי נדווח''
 
"ולכן אנחנו מנסים לפענח מה הדבר". עונה טאק, מסתובב לעבר שס. "אני בטוח שתסכימי איתי שמפלצת לא ידוע שמסתובבת בתחנה, ומי יודע מה היא עושה, אכן מהווה חלק ממשי מהקריאה? מה גם שלמיטב ידיעתנו היא יכולה להיות הגורם לבעיה, או לפחות אחד מהגורמים לבעיה?"
 
"נכון" אומר נולין, "אבל נראה לי שמיצינו את האפשרויות שלנו, וגם את הסבלנות של המארחים שלנו, כאן למעלה. אם הדבר הזה הוא חלק מהבעיה כנראה נוכל ללמוד עליו יותר למטה, ואם הוא לא, אין לנו זמן לבזבז עליו"
 
לבסוף, אתם ניגשים חזרה לפלטפורמה, שמים את המסיכה על פניכם ומחברים את תוסף הגנת החום לחליפות שלכם ללא בעיות. לאחר מכן, אתם נותנים סימן לטולאר מטאסקווה קוראל, הוא לוחץ על הכפתור, והפלטפורמה מתחילה לרדת.

דקה לאחר מכן, אתם כבר נמצאים בתחתית הפיר. הירידה הייתה מהירה וחלקה- ללא אף זעזוע. בחינה מהירה של המעלית תגלה בולמי זעזועים מתקדמים, כנראה על מנת להעלים כל סיכוי לפגיעה במכונות העדינות יותר.
המערה שנמצאת מולכם היא חשוכה, מוארת אך ורק על ידי הפנסים שלכם. יחדיו, אתם מצליחים להאיר חלק גדול מהמערה- שנראה שכל זכר למשאב יקר בה כבר נחצב עד תום. ממה שאתם רואים, מדובר במערה בעלת מבנה משולש- עד כאן מתאים למפה שהכנתם. עם זאת, אתם שמים לב שפיר המעלית מופיע גם הוא במפה הדו מימדית- למרות שבמפה ישנו מעבר, מעין "מסדרון", לכיוון צפון- מדובר בעצם בפיר המעלית שעולה מעלה. המפה הזו איננה מדויקת, והיא בהחלט לא תלת מימדית. למרות שהיא נותנת לכם מושג כללי על הצפוי לכם, לא ניתן לסמוך עליה לחלוטין.

האדמה איננה דחוסה כפי שהייתם מצפים ממערה תת קרקעית, וניתן לראות סימנים שהשאירו בה מערכות המזקו"ם של המכונות התומכות.

גלגלו לי בבקשה בדיקת תפיסה, האם אתם מחפשים משהו מסוים, או שאתם ממשיכים הלאה? לפי המפה, ישנו מעבר למערה נוספת, דרום מזרחית מכם.
 
"בואו נזוז" ויסקוראלון מתחיל לצעוד קדימה, מסתכל סביב בפליאה על מנהרות הכרייה. המכונות נעלמו בחלקים יותר עמוקים של המנהרה, הם לא אמורים למצוא באזור הזה משהו עדיין.
META
תפיסה: 4+8=12 תפיסה.
 
"רק שנייה בבקשה, בואו נחפש בחלל הזה שאין יציאות שלא מופיעות במפה" נולין אומר. "המפה, אחרי הכל, לא מדוייקת"

מלבד חיפוש בהיקף החדר ליציאות נוספות נולין מתבונן בסימני המזקו"ם על הקרקע, מנסה להפריד בין סוגי הסימנים השונים, ולראות לאן הם מובילים.
בנוסף, נולין מתבונן בתקרה, מנסה לראות אם הוא יכול למצוא את הסימנים היחודיים שהשאירו המכונות התומכות

מטא
תפיסה 4+5 = 9
 
טאק ניגש לצד ויסקוראלון, צועד איתו בשקט במנהרה. הוא מביט סביב בחדות, מבטו מתרוצץ לכל הכיוונים, אך נראה שראשו במקום אחר.

meta
תפיסה:13
 
שס מתבוננת סביב ללא מטרה, מנסה לקלוט כמה שיותר, לנסות פיצ'רים חדשים בשתל העדשה שלה במטרה לעשות את המקסימום, וגם לנפח את האגו שלה על כל הדברים המגניבים שהיא בנתה!
Meta
הבחנה
[dice:4uw9s]728709:0[/dice:4uw9s]
 
אתם מתחילים לחקור את המערה, מוודאים שהמפה אכן יחסית מדויקת במקרה הזה ושיש מעבר למערה נוספת. נולין מצליח לזהות את הסימנים לפעילות המכונות התומכות- נראה שעל מנת ליצור את המעבר למערה הבאה, היה צריך להפעיל את המכונות.

בזמן המועט בו אתם חוקרים את המכרה, ריידוקאמאריז וארגשקאל מורידים אליכם את הרכב שביקשתם. מכונה מקטגוריה V שאם פריסק ושס לא היו מצביעות עליה, לא הייתם שמים לב לספרה "אחת" בשפת הוסקאריום המרוססת עליה.

אבל זה לא הדבר היחיד שפריסק ושס מבחינות בו- הן גם מבחינות בעקבות רגליים על הרצפה, והרבה מהן. דומות לטביעות רגליהם של בני אדם.
 
פריסק רוכנת ומביטה בעקבות ואז מביטה האחרים "תררו את זה..." היא אומרת ומצביע על העקבות, היא מותחת את מפרק ידה וקבל דומה לקודם יוצא, אל בניגוד עליו במקום כרית הצמדה יש לו עין מכאנית, נשמע צליל קטן ופלש מהיר והתמונה נלקחת. פריסק מתרוממת והולכת לעבר הרכב ומתיישבת במושב הנהג, הקבל נשלף ומתחבר ללוח הבקרה של הרכב בעוד פאפירוס עולה ומאגן את עצמו לרכב.
 
״אולי יש שבט תת קרקעי של חייזרים בלב הכוכב. בכל מקרה אנחנו נצטרך להתקדם בשביל לגלות״ ויסקוראלון מסתכל על העקבות בעניין, הוא למד להבחין וללמוד מעקבות במסעות בין הכוכבים השונים והוא מנסה לקלוט כמה שיותר פרטים מהעקבות הללו.
Meta
הישרדות: 12+8=20.
 
שס מרימה גבה, מושכת אחריה את השתל המכאני העדין ''זה מוזר...חשבתי שהכרייה נעשית על ידי רובוטים'' היא מושכת בכתפיה ''טוב, אני לא מבינה מספיק בעקבות, אבל לשמור אני יכולה!" היא מתחילה ללכת מסביב, ברובה דרוך, שומרת על ערנות
Meta
צריך הבחנה או משהו כדי להיות ''עירני במיוחד"?
 
נולין נעמד ליד וסיקוראלון ומנסה לראות אם הוא מבין משהו מהעקבות, אבל הוא מייד מבין שויסקוראלון גשש יותר מיומן ממנו. במקום זה הוא מצביע על מספר נקודות שויסקו אולי פספס.

אחרי שהוא עזר עם העקבות נולין ניגש לרכב ומתיישב ליד הנהג.

מטא
סיוע בגישוש - 9+1=10, ויסקו מקבל +2 לתוצאה
 
חזרה
Top