• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים [דו"נ 52; מו"ד 5] אלביס!

אלביס, ה-מלך

https://he.wikipedia.org/wiki/אלביס_פרסלי

מה היה קורה אם הוא היה דמות מו"ד? תכל'ס, לאלביס יש את הסיפור המו"די הקלאסי של "נער כפרי שעלה לגדולה". כאן, אלביס הוא כבר זמר-נודד מנוסה ואגדי, עם כריזמה אדירה וכוחות מופלאים אבל גם חולשה לאוכל שמנוני והתנהגות בלתי צפויה.

אלביס פרסלי, ה-מלך

דמוי-אדם בינוני (אדם), תוהו נייטרלי
דרג"ש: 16 (בחליפה ונעלי זמש כחולות)
נק"פ: 108 (24ק8)
מהירות: 30 רגל

תכונות: כוח 11 (0+), זריזות 10 (0+), כושר 10 (0+), תבונה 10 (0+), חוכמה 10 (0+), כריזמה 22 (6+)
גלגולי הצלה: כריזמה 9+
מיומנויות: הופעה 12+ (ערך מיומנות כפול)
חושים: הבחנה פסיבית 10
שפות: מדוברת
אתגר: 7 (2900 נק"נ)

בחליפה ונעלי זמש כחולות: כאשר אלביס לבוש בבגדי ההופעה שלו הכוללים חליפה עם צווארון מורם, שיער מנופח ונעלי זמש כחולות ואינו לובש שריון או נושא מגן, הוא מוסיף את תוסף הכריזמה שלו לדרג"ש.
התפתל וטלטל: אלביס תוקף בצעדי ריקוד הכוללים בעיטות ונענועי אגן, ומוסיף את תוסף הכריזמה שלו לגלגולי הפגיעה והנזק (מחושב בנתונים)
כלב ציד (1/יום): פעם ביום, אלביס שר שיר על "כלב ציד המילל כל הלילה" ומסוגל לזמן כך את כלב הציד הנאמן כאילו הטיל את לחש האשף מעוצמה 4 בשם זה, מבלי צורך במרכיבים חומריים כלשהם.

הטלת לחשים:
אלביס הוא מטיל לחשים בדרגה 12 (ד"ק הצלה 17, 9+ לפגיעה בהתקפות לחש) והוא יודע להטיל את לחשי הפייטן הבאים:

לחשונים (לפי רצון): מעשה להטים, לעג אכזרי, יד המג, אור
עוצמה 1 (4 יחידות לחש): ריפוי פצעים, גל הלם, הקסמת איש
עוצמה 2 (3 יחידות לחש): הסחת דעת, הרגעת רגשות
עוצמה 3 (3 יחידות לחש): הפגת קסם, קללה
עוצמה 4 (3 יחידות לחש): חופש תנועה, בלבול, דלת מימדית, היעלמות דגולה מעין, כפייה
עוצמה 5 (2 יחידות לחש): שליטה באדם, עריכת זיכרון
עוצמה 6 (יחידת לחש אחת): ריקוד בלתי נמנע


פעולות:
ריבוי התקפות: אלביס מסוגל לתקוף בקפא"פ שלוש פעמים בסיבוב בעודו מנענע באגן-ירכיו ובועט בנעלי הזמש הכחולות שלו, או לתקוף פעם אחת במנגינה קצרה ורועמת בעודו שר "באם-בא-בלובה".
מכת אגן: התקפת קפא"פ 9+ לפגיעה, נזק 10 (1ק8 + 6) מוחץ ועוד 5 (1ק10) נזק רעם.
בעיטה מנעלי הזמש הכחולות: התקפת קפא"פ 9+ לפגיעה, נזק 10 (1ק8 + 6) מוחץ ועוד 5 (1ק10) נזק רעם.
באם-בא-בלובה (3 פעמים/יום): על כל מי שנמצא ברדיוס של 100 רגל (30 מ') מסביב לאלביס להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 17. מי שנכשל בגלגול סופג 44 (8ק10) נקודות נזק רעם ונופל ומשתטח ארצה. מי שניצל בגלגול ההצלה סופג רק חצי מהנזק ואינו משתטח.

פעולות אגדתיות:
אלביס מסוגל לבצע 3 פעולות אגדתיות מהרשימה המצורפת. ניתן לבצע רק פעולה אחת בכל פעם ורק בסוף פעולתו של יצור אחר. אלביס מחדש את הפעולות האגדתיות שלו בתחילת התור שלו.
התקפת קפא"פ: אלביס בועט בנעלי הזמש הכחולות או הולם במכת אגן.
שלהוב מעריץ: מעריץ אחד של אלביס הנמצא במרחק של עד 100 רגל (30 מ') ממנו מתלהב כל כך כאשר אלביס פונה אליו באופן אישי, עד שהוא מנצל תגובה כדי לתקוף אחד מאויביו של אלביס בטווח או בקפא"פ עם יתרון לגלגול הפגיעה וגרימת קוביית נזק נוספת מסוג הנזק של הנשק בו הוא משתמש אם הוא פוגע.
חבטת גיטרה (2 פעולות): אלביס מסתחרר במקומו ומבצע גלגולי פגיעה בקפא"פ כלפי כל יריב שנמצא בהישג של 10 רגל (3 מ') סביבו תוך שהוא חובט באמצעות הגיטרה שלו. ההתקפה מתבצעת עם 9+ לגלגול הפגיעה וגורמת לנזק של 16 (3ק6 + 6) מוחץ. על כל מי שנפגע ממהלומת הגיטרה להצליח בגלגול הצלה כח בד"ק 17 או ליפול ולהשתטח ארצה.

תגובות:
יורד מהבמה ומביים את מותו (מתחדש במנוחה ארוכה או קצרה): כאשר אלביס סופג נזק, הוא יכול ליצור אשליה של גופתו המוטלת על הקרקע שנותרת שם למשך עשר דקות, תוך כדי שהוא הופך לבלתי נראה ומטלפרט לנקודה בלתי-תפוסה כלשהי בטווח של עד 60 רגל (20 מ') אותה הוא מסוגל לראות. הוא נותר בלתי נראה למשך עשר דקות או עד שהוא יתקוף, יגרום לנזק או יטיל לחש.
 
אם אלביס הוא לא פייטן, מי כן ?

אני גם אכתוב שלטענתי היית צריך ללכת על הסיפור הקלאסי של עסקה עם השטן וליצור גירסא צעירה ( וכאוטית לגמרי ) או גירסא מבוגרת , טובה, שמכה על חטא ומחפשת גאולה, אבל זו רק אני.
 
ווא וזאת הגשה מדהימה. היכולת שלך לקחת רעיונות טיפשיים ולתת להם מכאניקה שתרגיש אמיתית ומגניבה ממש טובה ;).

המפקד האלמוני אמר/ה:
ורד מהבמה ומביים את מותו (מתחדש במנוחה ארוכה או קצרה): כאשר אלביס סופג נזק, הוא יכול ליצור אשליה של גופתו המוטלת על הקרקע שנותרת שם למשך עשר דקות, תוך כדי שהוא הופך לבלתי נראה ומטלפרט לנקודה בלתי-תפוסה כלשהי בטווח של עד 60 רגל (20 מ') אותה הוא מסוגל לראות. הוא נותר בלתי נראה למשך עשר דקות או עד שהוא יתקוף, יגרום לנזק או יטיל לחש.

ממש אהבתי את היכולת הזאת. אני מניח שזה קרה לו פעם, אבל גם באופן כללי זה יכולת מגניבה שמתאימה לאופי הרוקד והמצחיק של הקרב.

המפקד האלמוני אמר/ה:
אלביס מבוגר ושמן יותר, שאכל הרבה המבורגרים וחמאת בוטנים
זה מסביר את הנזק המפחיד שהוא עושה עם חבטת האגן שלו, אני מניח :)

באופן כללי זה בנוי נהדר, ח"ח!
 
חזרה
Top