• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה- עץ הרשמה (נסגר)

לא יודע איפה הוא אמר את זה לך, אבל אל תצפה לצאת נגד הקבוצה ושלא יהרגו אותך. לpvp יש השלכות, והאויבים של הקבוצה ימותו. זה שהם מאיימים על אחותך או משהו לא אומר שאתה יכול לפגוע במטרה של הקבוצה ולצפות שלא נגיב.
היוזמה שלי 15 מה שאומר שאני לפניך.
למי כאן יש התקפות טווח טובות?
 
לא יהיה כאן קרב pvp, את זה אני מבטיח לכם, ואביעד וטיילס, יש לכם הזדמנות לשנות את מה שקורה- יכול להיות שתצליחו מילולית לשנות את דעתו של אלישע.

בכל אופן, יש לכם 2 פעולות לפני שמשהו קורה. אני כבר מודיע לכם.
 
אם יהיה או לא יהיה pvp זו החלטה של אלישע בלבד - הוא ניסה להרוג את האלף פעם אחת, אז אם הוא רוצה לחיות הוא צריך להיקשר באזיקים וללכת למשמרת בלי התנגדות. כל פעולה אחרת תגרום למותו המיידי בידי כל אדם אלף או צב בר דעת (ואני רואה בפבלו יצור בר דעת) שרוצה שהאלף יחיה.
 
אוקי, אני שמח שחזרנו לתלם ואלישע לא מנסה להרוג את האלף. (מבחינתי גם לזרום שהוא ילך חופשי)
בואו נסכם כרגע שחבר קבוצה אחד לא עושה דברים שפוגעים בקבוצה ושהשה''ם לא אומר לאף אחד לעשות משהו כזה - אנחנו נכנסנו למשחק כקבוצה על מנת לשחק ביחד ולא אחד נגד השני. אם צריך שמישהו יהיה ''הבוגד'' עדיף שהוא יהיה דב''ש.
מוסכם?
חתימה טובה, לא אגיב מחר.
 
רק שאלה לפני שאני מגיב...
אף אחד לא סיפר לנו שיש ארגון אחר שנקרא משמר העיר - עד עכשיו היה לי די ברור שאבירי הפנינה הם אלו ששומרים על העיר ולא צריך עוד כוח צבאי. מסתבר שלא. אז אם אפשר לקבל איזו הרחבה על כוח המשמר העירוני ועל טיב יחסיו עם אבירי הפנינה, וגם לקבל מידע על עוד אנשים ארגונים ומקומות חשובים שנמצאים בעיר אורון ובאורלן בכלל.
 
משמר העיר הוא חלק מהצבא הענק של אורון. הוא שומר על העיר, ואם יש פיגוע, קרב, קטטות וכו' הוא מגיע ומשליט סדר.
זה מה שאתם יודעים עליו.
אבירי הפנינה הם ארגון שכירי חרב. במידת הצורך הם שומרים. רוב האנשים מעדיפים אותם מאשר את הצבא, כי אבירי הפנינה יותר איכותיים.

מקומות חשובים באורון:
- הצריח: מקום מושבו של הלורד של אורון. כל השרים מתכנסים שם פעם החודש לדון במקרי חרום.
- מידרונות העיר- מכיוון שאורון נבנתה על הר, יש הרבה הבדל בין שני המידרונות: החלק העליון שייך לעשירים ולשרים, והוא מוקף בחומה נוספת, חוץ מחומת העיר. הבתים בעיר העליונה בדרך כלל בנויים מאבן גרניט, כדי לשוות להם מראה ציבעוני.
העיר התחתונה: החלק התחתון שייך לשאר האנשים. סוחרים, קבצנים ואנשים רגילים. ככל שיורדים למטה במדרון התחתון, מגלים יותר פשע ויותר בעיות.
- מקדש האל אודין, שאחראי על החוכמה והעזרה לחלשים. המקדש מפואר ויפה, ומשמש בית לכל אותם קבצנים.

אלה המקומות המרכזיים בעיר.
 
אנחנו גרים בעיר, במשך שנים, חלק מאגודת אבירי הפנינה, האירגון שהוא (כנראה, אני צריך להניח עקב חוסר במידע בסיסי ביותר שאמור היה להיות זמין) האירגון המתחרה בהם, אתה לא צריך להטיל ידע היסטוריה בשביל לדעת דבר או שתיים על כוח השיטור המקומי ביחוד אם אתה עובד איתו או נגדו, אם היינו רוצים לדעת מידע שכנראה לא ידוע לאנשים בקוו העבודה שלנו היינו צריכים להטיל, ואם יש משהו שאנחנו לא יודעים זה עשוי להיות פרט היסטורה שכנראה לא יעניין אותנו או שחיטות פנימית מוסתרת יחסית, משהו שאשכרה קשה לגלות לא ידע נפוץ, זה כמו שאדם נורמלי ידע דברים בסיסיים על המשטרה וחוקר פרטי יקיר אותם די לעומק (לצורך ההקבלה אנחנו נחשבים לחוקרים פרטיים).
יותר מזה אם הם מעוניינים לקבול אותנו בניגוד לרצוננו זה קרב לכל דבר ועליהם להצליח בהיאבקות והצמדה לצורך זה, קרב הוא כל מאבק פיזי שראוי לציון.
 
אתם מטילים הסטוריה בגלל שאני רוצה לדעת אם אחת הדמויות שלכם יודעת משהו שקשור למשמר, וקשור להסטוריה של אורון.

אבירי הפנינה הם לא ארגון מתחרה. הם ארגון שכירי חרב, אבל הם לא שוטרים. שוטרים זו הדרך הטובה ביותר לתאר את המשמר.

ואגב, אלישע, אתה מטיל בחסרון כי
הדמות שלך שכחה הרבה דברים מעברה בעקבות השינוי שעברה.
 
out
רגע מה לעזאזל? אני לא הייתי יומיים ופתאום אנחנו בכלא?
לא מוכן לזה שהשומרים יקחו את הננס, בטח שלא ישימו אותנו בכלא בלי שהבענו הסכמה ושום דבר - השומרים גוררים את הננס, וורלץ' מוביל את החבורה אל מחוז חפצם, ופתאום אנחנו מגלים שזה תא המעצר? אין להם אפילו סמכות לזה ולא כלום.
אני מוכן לתקוף את השומרים בכל רגע וזהו. לא כזה קשה לברוח מהם ביחד עם השגריר, במיוחד כשאנחנו במרכבה עם סוסים והם לא.
בואו נעשה סדר בבלגן ואז אני מגיב.
 
תקשיבו, זה לא שעשיתם משהו שימנע את זה. דברים קורים בשטח, גם אם אתם לא מחוברים.

דבר שני, אתם לא בכלא. אתם כרגע בתאי מעצר. עוד כמה שעות יקחו אותכם לחקירה ואז תהיה לכם עוד הזדמנות לברוח. רק שים לב שלברוח ולהפוך לפושע מבוקש לא יהיה הרעיון הכי מוצלח.
 
אני עם אביעד, בנוסף:
זאב
אתה מוכן להסביר לי למה לקראקן, ישות עוצמתית ביותר עם יכולת חשיבה מעבר לתפיסה האנושית מתנהגת כמו ילד בין 12 מפונק?
וזה שאמרנ ו שנשתף פעולה איתם לא בהכרח אומר שזה מה שנעשה, וברור שלא עשינו משהו! לא הייתה לנו הייתה לנו הזמנות!
 
חזרה
Top