• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] מגפת האלמוות - עץ משחק 5/5 [נסגר]

לורנס
לורנס מביט בכעס על התור הארוך לנסיך אוטמאו, מתקשה להאמין שאציל כמוהו נדרש לחכות עם פשוטי העם, אבל הוא לא רואה ברירה אחרת כרגע והוא ניגש להמתין לתורו.
במהלך ההמתנה הוא חשב לנסות להסב את תשומת ליבו של הנסיך אליו בדרכים קסומות, ואולי, כך קיווה, הנסיך ישלוף אותו מהתור ויזמן אותו ישירות, אך הוא הבין מהר שזו תקוות שוטים, נאנח, וממשיך לעמוד בהשלמה עצובה.

עם ההתקדמות האיטית של התור לורנס הבין משהו מדאיג - הנסיך יכול לעזוב את הכס עוד לפני שתורו יגיע, ומוטב להתכונן לכך.
בעודו מחכה בתור הוא שולף פיסת קלף, עט ודיו מתיקו ומתחיל לכתוב מכתב לנסיך, למקרה שהוא יעזוב בחופזה:
שלומות רבות להוד רוממותו, הנסיך הנעלה ווקאנגה אוטמאו.
הננו קבוצת ההרפתקנים שנשכרה על ידי ידידתנו המשותפת, הגבירה ס', למצוא את "שואב הנשמות", ואנו מבקשים, אם טוב הדבר בעיני הנסיך, קצת עצות והכוונה בנוגע למיקומו הנוכחי של העתק.
אנו משוכנעים כי מציאת העתק והפסקת המגפה היא גם אינטרס של הנסיך הנעלה.
נוכל להיפגש בכל מקום וזמן שטוב בעיני הוד מעלתו.
מחכים לתשובת הנסיך הנעלה בפונדק "הלטאה הרועמת".
שלך, לורנס מבית לשמאור
.
בנוסף לשמו, לורנס חותם עם סמל הקוסמים.

לאחר זמן מה של המתנה לורנס מבין שהוא יכול לנצל את הזמן טוב יותר. הוא מביא את ידיו זו לזו בתנועה של פתיחת ספר וממלמל מילת קסם והינשופית מופיעה על כתפו. לאחר מספר ליטופים (ודקירות מקור שובבות) לורנס מתרכז לרגע והקסם שזימן את הוטהוט מאפשר לו לשמוע דרך אוזני הינשופית. דרך החושים המחודדים של הוטהוט לורנס מאזין לסביבתו, מנסה לראות אם מישהו מהממתינים בתור מזכיר את מגפת האלמוות או נושא שקשור אליה.

מטא:
מכין את יד הקוסם למסור לנסיך את המכתב, אם הוא יעזוב לפני שתורו של לורנס מגיע

אני לא בטוח אם אני צריך להוסיף את התוספים של הינשוף (+3) לבדיקת אבחנה, או אם יש לי יתרון בבדיקה בגלל מאפייני הינשוף (יתרון בבדיקת אבחנה שמערבת שמיעה או ראייה).
אני מגלגל כאילו התשובות הן כן, אז אם אין יתרון תיקח את הגלגול הראשון ואם אין תוספת תפחית 2 מהתוצאה (ללורנס עצמו יש +1)

[dice:17poctxc]728580:0[/dice:17poctxc]

[dice:17poctxc]728580:1[/dice:17poctxc]

.
 
מקדש
הטאבאקסי זז באי-נוחות. "כמובן," הוא אומר, "אך אינני מסוגל לשנות את החלטותיו של הכוהן הגדול. הוא לא איש רע. במידה והדבר שיש בידיכם להגיד באמת חשוב עד כדי כך, הוא יאשים רק את עצמו". הטאבאקסי מוריד את קולו בלחישה, עד כדי כך שעל השלושה להתכופף כדי לשמוע את דבריו. "חשוב שתדעו שזה לא דבר סדיר. הכוהן הגדול אינו נוהג להתפלל לסבראס למשך כל כך הרבה זמן. אני מאמין שהוא מתייעץ עם רואה הכול בנוגע לעניין שלשמו באתם, בוודאי אם הוא כה חשוב".

מאווי
השומר (או הגלדיאטור) מושך בכתפיו. "אקנה-אפה, הנסיך הסוחר, הוא האחראי על קרבות הזירה. 'תה צריך לקבל אישור ממנו או מאנשים בדרג הגבוה בשביל להיכנס". הוא מביט בכתפיו הרחבות של מאווי, ובשריריו הבולטים. "ואולי גם להתקבל לעבודה כגלדיאטור. השכר יפה, והפופולאריות לא באה ברגל".

out:
רק בקשה - תשתדל שלא להציץ בספוילרים המיועדים אלי, כי לפעמים זה יכלול מידע קראנצ'י או פלאפי שלא מיועד לאוזניך (או לעיניך?)

לורנס
הוטהוט לא שומע דבר מיוחד, אך סוחר במלבושים יקרים, מאזור חוף החרב, אף על פי שקשה לקבוע מיקום מדויק, ממלמל לעצמו. "המגפה הארורה הזו... אי אפשר להשיג הרפתקנים בימינו..."

out:
להבא, התוספים של הינשוף הם אלה שנחשבים בבדיקה פיזית שתלויה בו(אבחנה, אתלטיקה וכו'. ידע ותובנה, ודברים מהסוג הזה, הם לפי התוספים של לורנס)
 
מקדש
אונדיר מכניס את סמל סאבראס חזרה לכיסו ומצטרף לאלאריק.
"מה האפשרויות שלנו עד הערב?" הוא שואל בשקט את אלאריק ואליילין.
"אין לנו קצה חוט נוסף לעקוב אחריו בינתיים, אבל אני מעדיף שלא לבזבז שעות בהמתנה ללא מעש, בייחוד כאשר אנחנו נמצאים תחת לחץ של זמן."
 
מאווי
"אנ'לא יודע, אני לוחם פשוט". אומר האיש במבוכה. "אני מניח שאת אקנה-אפה תוכל לפגוש בכס הזהב, כמוהו כמו שאר הנסיכים הסוחרים". השומר השני מגלגל בעיניו, חסר סבלנות לנוכח בורותו של מאווי, ומוסיף. "יש אירועים בזירה כל ערב. האירוע פתוח לכולם".
 
מקדש
"קצת מסריח לי הסיפור" אומר אלאריק, "בהתחלה הוא דוחה את הפגשיה להיום, ואז הוא דוחה אותה לערב. זה נשמע לי קצת מוזר." הוא מציין, "אולי כדי שאני אנסה להסתנן פנימה." הוא מציע. "רק כדי לבדוק שהכל תקין."
 
לורנס
לורנס חוכך בדעתו האם לגשת לסוחר ולשאול אותו מדוע הוא צריך הרפתקנים, והאם זה קשור למגפה, אבל כשהוא מנסה לגשש עם האנשים שממתינים איתו בתור האם מקומו יישמר אם הוא יגש לרגע לסוחר הוא מקבל תשובה שלא, ומחליט לוותר על העניין.
החשיבות העליונה כרגע היא להשיג מידע מהנסיך, רמזים אחרים יאלצו לחכות הוא חושב לעצמו, בעודו ממשיך להמתין בתור, מלטף בהיסח הדעת את הינשופית הקטנה שלו.
 
מאווי
מאווי מחליט לנסות את מזלו בערב. בינתיים, הוא הולך לשוק כדי לקנות ציוד חסר, אספקה וכמובן אלכוהול לדרך.

OUT
לדעתי אפשר להריץ לערב.
 
לורנס
התור מתקדם, לאט לאט, ולבסוף, כשהשמש כבר נמצאת באמצע השמיים, תורו של לורנס מגיע. הוא ניגש אל הבמה, מטפס בקלילות על המדרגות המוזהבות, ומגיע, פנים אל פנים מול אוטמאו, מתיישב לידו בכיסא העץ שנועד לכך.
מקרוב אוטמאו נראה אף יותר זקן ממרחוק, ניתן לראות שיערות זקנה מבזיקות בשיערו, והקמטים שלו מעמיקים כשהוא רואה את בגדיו של לורנס, המזהים אותו כבן למי-מצולות, ואף חשוב מכך, כמג שסיים את לימודיו באקדמיה. הוא מחווה בידו אל הכיסא, מחכה שהאציל יתיישב. איש מהודר למראה, אשר מחזיק עט וקלף בידו, קלף עבה וחזק, עשוי מעור של דינוזאור. הוא מציג את הנסיך בשם:"הנסיך ווקאנגה אוטמאו, ההדור והאציל, ראש האשפים של פורט ניאנזארו, חבר כבוד במקדש סבראס, הנסיך הסוחר של פורט ניאנזארו, חבר מועצת הנסיכים של פורט ניאנזארו, חבר ההארפרים..." וכך הוא ממשיך עם תארים אין ספור, שעשויים להסביר את התור הארוך ביחס לכמות האנשים.
מלבד הכרוז שלו, כפי שהוא נראה, יושבים לצד הנסיך עדה של יועצים ומרכזנים, מקיפים אותו כפי שעדרי הבאפולו מקיפים את צאצאיהם. דינוזאור גדול, אנקילוזאורוס זקן, שוכב לצד הנסיך, בעוד המג מלטף אותו בשקט. כאשר הכרוז מסיים להקריא את רשימת התארים, הוא מוריד את ידיו מהדינוזאור, וסופק את ידיו. "ומה יש לאשף מאקדמיית מי מצולות לעשות בעירנו הצנועה?" הוא שואל.

מאווי
א.כפי שציינתי, עליך להטיל שכנוע על מנת למצוא מקום שבו לא היית, במידה והמפה לא ברשותך.
ב.יש כמה שווקים בפורט ניאנזארו, לאיזה מהם אתה הולך?
ג. מה בעצם מאווי רוצה להשיג בזירה? סתם לצפות בקרב? להתקבל כגלדיאטור? לדבר עם אקנה-אפה?
 
לורנס
"תודה שקיבלת אותי, הוד מעלתו, אנוכי הוא לורנס מבית לשמאור" לורנס אומר תוך קידה עמוקה.
"אני וחבריי נשכרנו על ידי... " לורנס עוצר לרגע, לא בטוח שהסידור בין הגבירה סילביין לנסיך ידוע בציבור, "... ידידתנו המשותפת כדי למצוא תרופה לקללת האלמוות.

נאמר לנו שעלינו למצוא את העתק הקרוי "שואב הנשמות" שנמצא כאן ביבשת, אולם אנו מתקשים למצוא עוד מידע לגבי מיקומו המדוייק של החפץ. קיווינו שהוד מעלתו הנעלה, שידיעותיו על עולמות הקסם נודעו למרחק, יוכל לשתף אותנו בידיעותיו ולהכווין אותנו בכיוון הנכון, בין אם בצורה ישירה או אפילו על ידי הכוונה לאנשים או שיטות שיכולים לשפוך אור ולעזור במציאת החפץ.

נודה מאוד לכל עזרה שעוד מעלתו ימצא לנכון לתת לנו."
לורנס מסיים את המונולוג שלו בקידה עמוקה נוספת, וממתין למוצא פיו של הנסיך

מטא:
גלגול שכנוע (רק אם צריך, אחרי הכל מדובר על עזרה לידידה שלו)
7+1=8
 
מקדש

אלאריק מחניק צחוק וממהר לזוז הצידה, מנסה לנצל את תושמת הלב שאליילין ואוונדיר מושכים מהסביבה כדי לחלוף בזריזות ליד הכוהן, ולנסות להיכס עמוק יותר למקדש מבלי שיבחינו בו.
META
1 טבעי... 6 סה"כ
 
מקדש
אוונדיר מועד אחורה בצעקת כאב והפתעה. שולח את היד לאפו בתגובה אינסטינקטית.
הוא מתחיל לצעוק בכעס לעבר אליילין במה שנשמע כמו אש מתפצחת ואבנים נשברות ובבירור לא שפה שבני אדם יצרו.
 
מאווי
פאשלה שלי, אבל אני צריך רק שתודיע לי איזה ציוד אתה קונה. אם אתה רוצה, אגב, אפשר לעשות מערכת מיקוח שמתבססת על הטלת שכנוע. נוכל להריץ את הביקור שלך בשוק פיזית, ולעבוד כך על מיקוח באמצעות הטלות שכנוע על מנת להוריד, או להעלות את המחיר, בהטלה גרועה. איך זה נשמע לך?

לורנס
הנסיך מביט בך לרגע, המום למראה משטף הדיבור, ומתחיל לצחוק בקול גדול. עוזריו מתחילים לצחוק יחד איתו, והקהל המחכה לנסיכים בתור דומם, עד שמתחילים לצחוק גם הם, אף על פי שלא ברור אם הם מבינים על מה, או על מי, הם צוחקים. אפילו הנגנים מפסיקים לנגן לרגע, וממשיכים לנגן שנייה אחר כך עם מנגינה קצבית ושמחה יותר. בצד השני של הבימה, הנסיך הסוחר הזקן מביט באוטמאו בכעס, אך אינו מוחה על דבר.
הנסיך מפסיק לצחוק לבסוף, וקולות הצחוק נמוגים, חוזרים לשאון הרגיל. "אתה משעשע, בחור". אומר ווקאנגה. "כמעט שכחתי את הרשמיות של בני מי-מצולות". הוא קורץ קריצה ידידותית לעבר לורנס. "אבל הסר דאגה מלבך, איני מעז להראות חוסר כבוד כלפי אצילים ממי-מצולות, ובית לשמאור ידוע בשל שושלת האשפים רבת השנים שהוא העמיד לאקדמיה".
הוא גוחן לעבר לורנס, מנמיך מעט את קולו. "ידידי, המקום הזה אינו בטוח לדיבורים. הציטוט קל כשמש בפורט ניאנזארו. בוא לבקר באחוזה שלי, היום בערב, שעה לפני שקיעת החמה. ידידתנו המשותפת תהיה שם גם היא.

אונדיר ואליליין
הכוהן הטאבאקסי מגיע אליכם במהירות, מניף את ידו. "אין אלימות במקדש סבראס!" הוא אומר, ומוסיף כלאחר יד, "החוצה!". המילה נשמעת חזקה מהרגיל, ואונדיר ואליליין מרגישים את כוח הרצון העז של הטאבאקסי המכריח אותם לצאת מהמקדש. ברקע, הם מזהים את אלאריק, המובל על ידי כוהנת צעירה אל נבחי המקדש.
meta:
לחש פקודה. גלגלו הצלת חוכמה בד"ק 12, או שעליכם לעשות כמצוותו.

אלאריק
כוהנת צעירה, בת אנוש בעלת עור לבן, המורה על היותה מחוץ לצ'ולט, תופסת בידו של אלאריק. "שמעתי את השיחה שלכם. בוא אחרי, או שלעולם לא תיכנסו לאף מקדש של סבראס בכל חייכם!" . שיערה בגוון בלונדיני אדמוני, האופייני לאילוסקנים, ועיניה בצבע שקד, המחוות על היותה בעלת דם אלפי, גם אם מעוט. במבט שני, ניתן להבחין שאוזניה מחודדות מעט, ושלמרות איומה הנחרץ היא נראית מעט נחרדת, לא בטוחה שאכן תוכל לממש אותו.
 
חזרה
Top