• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משתה מהאגדות (feast of legends) משחק תפקידים של Wendy’s

רשת ההמבורגרים והמזון המהיר האמריקאית Wendy’s שחררה פרסומת חדשה - משחק תפקידים עומד בפני עצמו בשם משתה מהאגדות.
למרות שזה נשמע רע, לפי מקורות זרים מדובר למעשה במשחק תפקידים טוב שמבוסס על המכאניקה של ק20 בגדול עם ת׳מה של מזון מהיר - למשל התכונות מגולגלות ב 4ק4 שזה נקרא 4 ב 4$. הגיבורים מצטרפים למסדרים שונים לפי סוגי האוכל (עוף חריף, בייקונטורים ועוד) על תקן מקצועות, הם משרתים את המלכה Wendy ויוצאים להרפתקאות בשם המזון הטעים ונגד האוכל הקפוא והממלכות Creepingvale ו united clown nations.
CEB82C0F-220C-43F1-96B4-58862F9C0522.png
הקובץ כולל כל מה שצריך כדי לשחק, ואף הרפתקה - https://www.feastoflegends.com/

אז מי מריץ משחק של זה בכנס (או בבית 🥶)?
 
זה נשמע מדהים - פרסומות שכאלה זה תמיד נהדר למשחקי התפקידים, ומראה כמה זה דבר משמעותי (שחברת המבורגרים מנסה למשוך את הקהל שלנו אליהם עם שיטה חדשה).
אקרא את זה בהזדמנות, אם מישהו יריץ את זה בפורום אני אהיה שמח.
 
אני לא. זה נשמע לי יותר מדי ילדותי, יותר מדי... נדוש זו לא המילה. טיפשי. פרסומי. נואש.
נשמע כאעלו בעלי החברה החליטו לשווק את עצמם בדרך אחרת, מקורית אומנם, אבל לא מוצלחת במיוחד. אני לא חושב שאשחק בזה, בטח שלא בשנה הקרובה.
 
שיווק גאוני, הם הוציאו משחק תפקידים הומוריסטי בודד וקיבלו פרסומות בלא מעט אתרים (הם אפילו הגיעו לפה), הופיעו בחדשות, זכו לחד"פ בקריטקל-רול (מישהו מתכנן לצפות או צפה?) והצליחו לעשות את זה בלי ליצור הרגשה של ניצול כשאפילו הביקורות על המשחק אומרת שהוא שווה משהו.

אפילו חברות אחרות מדברות על זה:
https://twitter.com/Chaosium_Inc/status/1180042277030219776?ref_src=twsrc^tfw

בתכלס, מה שראיתי כשרפרפתי על ה-PDF גרם לי לצחוק, ובאמת חייב לומר שחלק מהציורים שם מושקעים...

מה שעצוב זה שאני לא רואה אף חברה ישראלית ישראלית מנסה לעשות משהו דומה וזה אומר משהו על היחס למשחקי תפקידים בארץ לעומת חו"ל.
מצד שני, אם חברות ישראליות השקיעו פעם במשחקי מחשב לכל מיני מוצרים כמו: הבמבה של אסם, השוקולד של ורד הגליל, אולי מישהו יפתיע אותי...
 
ראיתי את החד"פ של CR, סאם ריגל והשחקנים ידעו בדיוק איזה סוג משחק הם משחקים וצחקתי בקול כמה פעמים במהלך השידור.
מכיוון שסאם לא ממש שה"ם שעוקב אחרי החוקים קשה לי לומר איך הם, אבל בדומה לכל משחק פארודי קשה לי לראות קבוצה שתשחק במערכת החוקים הזאת במערכה ארוכה.
תמיד משמח לראות כמה משחקי התפקידים נכנסו לmainstream בארצות הברית ואין דבר שיותר מסמל את זה מאשר זה שחברה מסחרית ענקית מאמינה ששווה להשקיע את הכסף בפרסום עבור הקהילה שמכירה את התחום.
 
מזכיר גם את הפעם ש-old spice הוציאו מקצוע דמות למהדורה 5 של מבוכים ודרקונים. זה ממש מטופש, אבל עם הרבה הומור עצמי. בסך הכל זו אחלה פרסומת אפילו אם אף אחד לא ישחק בזה לעולם, ואם החוקים דווקא סבבה - אז בכלל מגיע להם ח"ח.
 
ג'וני אמר/ה:
זכו לחד"פ בקריטקל-רול (מישהו מתכנן לצפות או צפה?
אני מתכנן לצפות, הבעיה שכרגע זה לא פתוח לצפייה פומבית, אלא רק מי שמנוי לערוץ שלהם או ראה את זה בלייב.
הבנתי שזה פרק משעשע בטירוף. וזה נשמע מתאים לשיטה - היא באמת נראית לי הרבה יותר מתאימה לחד"פ בכנס או משחק ליום כיפור מאשר בתור מערכה.
 
ייתכן שזה לא יהיה אפשרי, לפי מה שאני רואה הסרטון הורד מערוץ הטוויץ' שלהם והוא לא הועלה ליוטיוב, למרות שבדרך כלל הם מעלים את הסרטונים 3 ימים לאחר ההקרנה שלהם.
הם חטפו חום מה"מעריצים" שלהם מכיוון שהם עבדו עם וונדי שלא משלמת מספיק כסף למגדלי העגבניות שלה ובתגובה לכך הם הודיעו שכל הכסף שהם הרוויחו מהעסקה עם וונדי ילך לארגון שעוזר לחקלאים.
ייתכן שהם מנסים למחוק את כל האירוע.
 
אני ממש בספק שזה המצב, הבנתי שיש מיעוט מעריצים זועמים, אבל בחייאת - זה כולה משחק תפקידים ברוח מגניבה. חבל שהאינטרנט הרחב הגיע לקריטרים ...

גם לא כלכך ברור לי איך דווקא מאשימים את וונדי באי תשלום למגדלי העגבניות. זה משמע כמו משהו שבאומות הליצנים המאוחדות יטענו 🤡
 
למעשה זה לא קשור בכלל ליוטיוב (שחלק גדול מהפעולות שלהם זה מרצון להילחם בסרטי נאצים, דאעש וימין קיצוני) ממה שקראתי זה החלטה של קריטיקל רול שנוסעת בגלל זעם לא ברור וקצת הזוי לטעמי של האוהדים שלהם.

קצת מבאס למעשה.
 
אני רואה עכשיו את הפרק של קריטקל רול (בקישור כאן: https://pixeldrain.com/u/8-UUgLom )
א) הפרק ממש אדיר ומשעשע.
ב) זה אשכרה משחק שצריך לשחק עם ארוחת מקדונלדס או משהו (אין וונדי) בארץ. ועדיף עם שליטה טובה באנגלית כי כל הבדיחות תלויות. וכמובן, המצב רוח הנכון. נראה אדיר
ג) יכולות הקול של הקאסט של קריטקל רול ממש מרשימות. גורם לי חשק לעשות קורס או משהו. זה ממש כיף לשמוע את כל המבטאים השונים.
 
The oldman אמר/ה:
גם לא כלכך ברור לי איך דווקא מאשימים את וונדי באי תשלום למגדלי העגבניות. זה משמע כמו משהו שבאומות הליצנים המאוחדות יטענו

בשנות התשעים מקדונלדס הצליחו לכופף למשרד החקלאות את היד בנוגע לזן תפוחי האדמה שהם משתמשים בו לצ'יפס שלהם.
הרבה רשתות גדולות עובדות עם ספקים יעודיים. זה הרבה יותר נוח מללכת כל בוקר לשוק הסיטונאי ולתהות מה תמצא שם.
 
חזרה
Top