• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

מחנה:
"הבנתי, אני אעשה מה שאוכל." אומר אוסקר ומבלי להתמהמה, מתחיל לרוץ ברחבי המחנה. בכל מקום בוא הוא רואה קנקן או חבית של מים, הוא מרוקן אותם ומשתמש בכוחו על מנת למלא אותם מחדש. למזלו, יצירת מים הייתה טריק פשוט יחסית, הריצה בכל המחנה הייתה הבעיה. הוא ממשיך לרוץ ולהחליף את כל המים במחנה במים נקיים וצלולים, על מנת לשפר ולו בקצת את מצב החולים.

לאחר שהוא מסיים את המשימה שלפניו, שלוקחת לו לא מעט זמן, הוא מסדיר את נשימתו ורץ אל תוך העיר, מחפש אחר רופא.
 
מחנה
בזמן שאוסקר מתחיל להחליף את כל המים במחנה נל ממשיכה לשוחח עם האחראי, "אני עדיין לא אלכימאית מספיק טובה כדי לרפא מחלות," היא מספרת לו את האמת, "אבל יש לי מספיק ניסיון כדי לעזור למישהו שיודע מה הוא עושה. יש מישהו כזה?"
--
נל מסתכלת על אוסקר וטאריס בהפתעה גמורה "לקח לנו שלוש שעות להגיע לפה, ואתם כבר חוזרים!? בואו נעזור כמה שאנחנו יכולים וננסה לדאוג לרופא לאחר שנחזור לעיר."
נל
"הצעיף הזה מוכר לי ואני לא מצליחה להיזכר מאיפה." נל מספרת לגמד בזמן שהיא מוציאה מכיסה את המטבעות ומניחה אותם על השולחן, "אז כל מידע שאתה זוכר, גם אם הוא לא נראה לך חשוב, יכול לעזור לי להיזכר."

OUT:
אז אני מוריד עכשיו 500 מטבעות על הציורים.
יש אפשרות לקנות גם עותקים נחותים של הציורים כדי שהיא תוכל לשמור בבטחה את המקוריים?
 
מזבלה
הרן מתבונן בשני האל מתים, ומחליט לתקוף את האחד שבינו לבין זולג'ין. הוא מסובב את שרשרת נשקו עד שהוא מגיע לאורך מתאים ומשלח את ראש הגרזן אל עבר האל מת.
Meta
תוקף את אל מת 2, פועל כPower Attack אבל ללא מחסר עקב furious focus.
התקפה: 14+5=19
נזק אם פגע:4+3+6=13 חותך
 
מחנה
''נל, דיברתי עם האנשים. מה שהם צריכים זה רופא. זו הבעיה המרכזית שלהם כרגע. אנחנו יכולים ללכת לעיר ולמצוא דרך.להשיג רופא, כאן...היכולת שלנו לעזור מוגבלת מדי''
הוא עוצר לרגע, ואז מוסיף ''אלא אם יש לך היכרות עם האיזור, ואז יכול להיות שאת יודעת משהו שאני לא?..."
 
מחנה
"זו אחת הבעיות שלהם ולשלם לרופא עבורם זה פתרון זמני." נל עונה למודת ניסיון, "הם צריכים עזרה למצוא פתרון קבוע יותר, שתהיה להם היכולת לשלם לרופא בעצמם ושיהיו פחות חשופים למחלות."
 
מזלבה
ההתקפה של הרן מעיפה גוש בשר מהאל מת, אבל זה ממשיך להתקדם, חרבו המטונפת מבהיקה בעוד הוא מתגלגל קדימה לשסע את האלף, בעודו עדיין לא רואה כלל את הטרול
META
התקפה נגד הרן
22- אם פגע 6 נזק, והרן צריך להציל קשיחות בד"ק 12 או להיות nauseated לסיבוב אחד.

תור זוג'ין

מחנה
"נראה לך שאם היה לנו רופא היינו מבקשים אחד?" שואל הבחור את נל," חוץ מזה אנחנו לא מחפשים אלכימאים בגרוש, היו לנו כבר מספיק "רופאים" כאלה." הוא מוסיף.

בסופו של דבר אוסקר ממלא את המים, אבל לא נראה שזה משהו שתורם יותר מידי, נראה שמזון ומים לא חסרים פה בצורה קיצונית.

נל
הגמד לוקח את הכסף על הצעיף, אבל אין לו מידע יעיל מידי, הוא אומר שהוא נתקבל בכמות גדולה של פליטים בכל יום שבאים להחליף רכוש בכסף עד שהם יסתדרו.
OUT
עקרונית כן, זה יקח זמן כי צריך לצייר את הציורים המקורים ואז להעתיק אותם. המחיר זה פשוט שאלה של איכות.
 
מזבלה-
זולג'ין מגיע אל מאחוריי האל מת, במהירות הוא שולף שני גרזנים ומשליך אותם בדיוק על ברכיו של הזומבי, מתכנן לכרות את רגלו ולהפילו לקרקע. להב הגרזן חודר בצורה אכזרית אל הבשר הרקוב, מבצע נזק רב במיוחד שאם הוא לא היה מת מלכתחילה, היה הורג אותו במקום.
Meta
פעולת תנועה: פוסע לG4.
זולג'ין משליך שני גרזנים על האל מת שהרן תקף. מכיוון שהוא לא יודע על קיומו זולג'ין תוקף לו את הפלאט פוט.
מכיוון שזולג'ין מבצע התקפת פתע הוא לומד את המטרה כפעולה מיידית.
התקפה ראשונה: 12+8-2= 18 נגד פלאט פוט.
נזק(כולל התקפת פתע): 5+2+3= 10 נזק חותך.
התקפה שנייה: 16+8-2= 22 נגד פלאט פוט.
נזק(כולל התקפת פתע): 5+1+5= 11 נזק חותך.
 
אוסקר:
עוזר או לא, מים נקיים ללא חיידקים ובקטריות הולכים לעזור לאנשים האלו. הוא לא ידע כמה זמן האנשים הללו היו חולים, אך המים שהם שמרו במחנה לא יכלו להיות נקיים בהתחשב בכמה זמן עבר.

אוסקר רץ לעיר, שמח בליבו על החוסן הגופני שלו שעזר לו להמשיך לרוץ עם רק מספר אגלי זיעה בודדים על מצחו, ונשימתו עדיין הייתה סדירה יחסית. הוא פוקח את עיניו ומסתכל סביב, מחפש ברחובות הנמל איזשהו סימן למשרד של רופא או חנות של רוקח.
 
אוסקר
גלגל בדיקת חוסן בבקשה.

מזבלה
האל מת נופל ממכת הגרזנים של זולג'ין, אבל ההתקפה גורמת לטרול להיחשף לחבר שלו, שממהר לתקוף אותו בחרבו.
10 -פספס.


תור הרן- לא לשכוח את בדיקת הקשיחות
 
מזבלה
Meta
קשיחות: 13+2=15
In
הרן נפגע מחרב האל מת אולם מצליח להדוף את תחושת הבחילה שעולה למראה הלהב שפגע בו. הוא מחייך כשזולג'ין מפיל את האל מת, מתקדם כך שהוא מגיע לטווח התקפה כנגד האל מת שצמוד לטרול ושולח את להב הגרזן קדימה.
Meta
מתקדם לG8 (מניח שהאל מת מול זולג'ין, אם לא זז לכל נקודה אחרת סמוכה שתתן טווח אליו...)
התקפה (ללא מחסר התקפת עוצמה עקב כשרון): 15+5=20
נזק אם פגע: 3+1+6=10
בנוסף, בזכות Blood Ministration - אם פגע מרפא 2ק6 : 4+2=6
 
נל
נל מבינה שגמד לא יודע יותר או לא מוכן לספר לה יותר ולכן, היא שמה את הצעיף על צווארה בתקווה שמישהו באחד המחנות בהן היא תבקר יזהה אותו ואולי יפנה אותה אל בעליו המקוריים.

OUT:
הייתי אומר איכות סבירה, כדי שאנשים יוכלו לזהות בסבירות נורמלית את האנשים בציורים, אבל לא יותר מזה (בשביל זה יש את הציורים עצמם).

מחנה
"השומר אמר שרופא מגיע לכאן פעם בכמה ימים," נל מסבירה את דבריה "אז אם אתה יודע איפה הוא עכשיו אני אוכל לעזור לו מה שיעזור לכם או לפליטים במחנות האחרים. מה המצב בכלל במחנות האחרים ביחס לכאן?"
 
מזבלה
האל מת נפגע בגבו מהרן, ומתרפק לרצפה ברסיס עצמות. וגם הוא מצטרף למנוחת עולמים שאליה הלך חברו.
האיזור נשאר שקט, באופק עדיין ישנם האל מתים האחרים, הם לא מסתכלים לכיוון שלכם כרגע.

מחנה
"למי אכפת מהפליטים האחרים?" הוא אומר, "לא מעניין אותי שהרופא אצלם אם האנשים שלי צריכים אותו." הוא יורק.
 
מחנה
"אם הרופא יסיים במחנות האחרים מהר יותר הוא יחזור לפה מהר יותר." נל מסבירה לאט ומשתדלת להשתמש במילים פשוטות, מרגישה כאילו היא מדברת עם אדם קשה תפיסה. כשהיא מסיימת את דבריה היא מסתובבת בלי לומר שלום, מחפשת במחנה אנשים שעוזרים לאחרים בהנחה שעמם יהיה לה קל יותר לדבר.
 
מחנה
נל מתפלאת שהיא לא מוצאת מישהו שמסה לשפר את התנאים במחנה או משגיח על הילדים הנמצאים בו, אז היא עושה סיבוב נוסף במחנה כדי לראות איך הילדים מעבירים את זמנם ובחיפוש אחר מקור המים של המחנה.
 
מזבלה-
"כן, הוכחנו שאנחנו יכולים לצוד אותם בצורה אפקטיבית. אמורים להיות עוד 10. ננסה להבחין בכמה מרחוק מבלי שהם ייראו אותי ונעשה אותה שיטה" זולג'ין מניח שעושים את אותו תהליך, הוא מתרחק מעט מהרן לנקודת השקפה והתגנבות ומסמן לו להתקדם.
META
תפיסה: 19+9=28
התגנבות: 11+7=18
 
חזרה
Top