• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

במעלה המדרגות אתם מוצאים מסדרון ארוך. בכל אחד מצידי המסדרון יש שלוש או ארבע דלתות, ובקצה הרחוק מכם יש זוג דלתות גדולות מעוצבות בעיטורים. רוב הדלתות כאן סגורות, אך אחת הדלתות בצד שמאל פתוחה למחצה. אלו מכם ההולכים בראש מצליחים לשמוע קול חרישי מזמזם לעצמו משהו - הקול מגיע מהחדר מאחורי אותה דלת.
 
בפנים זוהאן רואה חדר שיחסית מוכר לו, כיוון שהוא גדל עם אחות קטנה - זהו חדר של ילדה, בבירור ממשפחת אצולה על פי המיטה היקרה והצעצועים הרבים שמפוזרים בחדר. אתה לא מצליח לראות מי שר את השיר ממיקומך הנוכחי אבל אתה שומע אותו יותר בבירור:

"בשדה החיטה חורש איכר!
את יבולו זלל עכבר!
האיכר הזקן מרט שיער!
קילל את הקיסרית והקיסר!"
 
זוהאן פותח את הדלת לרווחה וכולכם מציצים פנימה. על הרצפה, בין צעצועי עץ, יושבת מה שנראה במבט ראשון ילדה. ובמבט שני אתם מזהים שזוהי רוח רפאים של ילדה. היא ספקטלרית, לובשת שמלה, שיערה אסוף בצמה. היא מפסיקה לשיר כשהיא רואה אתכם נכנסים ומביטה בכם בעיניים נוצצות. "שלום! אתם אורחים של אמא ואבא?"
 
"הממממ... אם ככה אז זאת לא אמא שלי! בטוח!" היא קופצת על רגליה. "אז אתם אורחים? כי אמא אמרה לי שכל האורחים יהיו בתיאטרון למטה, ושלא להפריע להם! אני מפריעה? דרך אגב, קוראים לי גוונית', איך קוראים לכם? אתם בכלל אוהבים תיאטרון? אני חושבת שזה משעמם נורא, אבל אמא מכריחה אותי לראות הצגות בכל מקרה!"
 
חזרה
Top