• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

נל פונה אל נוק קצת לפני שהם מגיעים להחלטה הסופית לאן ללכת כדי לברר כמה פרטים נוספים: "אתה יודע מה המצב במחנת הפליטים? באיזה מהם המצב יותר טוב ובאיזה פחות? האם ישנם אנשים המנצלים את חולשתם של הפליטים?"
 
"יש כמה, אני בספק שיש שם ברינות ברמה שאם תפטרו אותה מישהו ישים לב." הוא עונה, "המצב שם לא נפלא, אבל יש להם אוכל וציוד רוב הזמן, אנשים שם יצטרכו עזרה בלהשיג דברים שקשה להשיג או לטפל בפציעות ומחלות. לדעתי."
 
"נשמע כמו משהו שאני מסוגל אליו." אוסקר מהנהן לאט ובודק את תכולת התיק שלו. אין תחבושות או תרופות כלשהן, לא נורא. הוא יסתדר עם מה שיש לו.
הוא מסתכל אל זולג'ין והרן עם מאט דאגה. "אל תקחו יותר מדי סיכונים, בסדר? אני יכול לרפא פציעות שטחיות, אבל לא אם אתם מתים."
 
"קחו בחשבון שיש לכם שוק לעבור בו." מציע נוק לפני שאתם עוזבים, ונראה שלעצור בדרך לעשה בשוק העיר שגם ככה נמצא קרוב זו החלטה חכמה, יש לכם קצת זמן לעצור לקנות ולמכור דברים, לפני שאתם נפרדים למשך היום.

בעיר
איזור האשפה נמצא לא רחוק מהעיר, ונראה שבשעה הזו של היום הוא מוכה יותר ערפל מקודם, אתם מסוגלים לראות מרחוק דמויות מעורפלות בערפל, הולכות באיטיות, בקצב יחסית קבוע, עוברות ליד האשפה ולפעמים מוציאות ממנה משהו.
זולג'ין מבחין בדבר מעט מטריד, שני האלמתים שעקבו אחריו קודם נשארו באותו המקום, מונעים כרגע תצפית יעילה על האיזור. ונראה שהם פשוט עומדים שם ומחכים.

במחנה הפליטים
שלוש שעות של הליכה רגועה מביאות אתכם למחנה הפליטים הקרוב, מדובר באזיור תחום בצורת מעגל, אשר במרכזו מה שנראה כמו שאריות של מדורה גדולה, ומסביבה רצועות בטון שנראות כמו מטבח מאולתר.
מסביב למעגל הזה במעגל נוסף מצויים מבני עץ ארעים, זה מעגל יחסית דחוס וקטן, ומאחריו נפתח רדיוס הרבה יותר גדול של אוהלים, שנראה שנפרס עד גבולות המחנה, שבילים מאולתרים נוצרים במעברים בין האוהלים, יוצרים שבילים לאורך המחנה לתוך איזור המדורה, ומסביב למחנה- יוצרים טבעות של שבילים ואוהלים.
יש הרבה אנשים באיזור, רובם יושבים לצד השבילים, חלקם יושבים באיזור המדורה הכבויה או ליד הבתים, הרוב פה נשים ילדים וזקנים. אבל ניתן למצוא גם צעירים באיזור, חלקם נראים פצועים או נכים.
 
עיר-
״עדיים יש לי שיקוי התחבאות מאל מתים. אפשר להשתמש בו לסייר. ספרתי מהביקור הקודם 12 אל מתים, הם לא נראים תבוניים. אבל הם מסוכנים משהם נראים. איך אתה רוצה לנקות אותם?״ אומר זולג׳ין את המידע הקריטי בעיניו, לחסל את האל מתים בערפל עלול להיות קשה, אך אולי יכול להיות גם יתרון אם הם רואים באמצעות עיניים בלבד.
 
שוק:
אוסקר קונה (אם יש במלאי, כמובן, חולצת שרשראות עשויה מית'ראל (1100 מ"ז) ו-"Sleeves of Many Garments" (200 מ"ז).

מחנה הפליטים:
אוסקר מביט על המתרחש ללא הרבה הבעות פנים. הוא ראה כבר הכל. רעב, מחלות, ייאוש, אלו לא היו חדשים לו. אך היה לו הכוח לעזור, גם אם הוא לא יכל לרפא מחלות, הוא היה יותר חסון מכל אדם אשר נמצא שם בטווח קילומטרים, אפילו יותר מהטרול הכביר שהיה איתו "בחבורה", והוא יכל לרפא את רוב הפצעים שראה, וכך בדיוק הוא עשה.
בעזרת השרוולים החדשים, הוא נראה נקי, מכובד והרבה יותר אמין לאנשים הפצועים מאשר איכר לבוש סחבות בלויות. הוא ניגש אל אדם פצוע אשר קרוב אליו ומתכופף לידו, נותן למים לזרום דרך ידיו ולהקיף את הפציעה, למרות הבהלה של האדם. במהירות, הפצע נסגר, משאיר אחריו רק סריטה קטנה ודקה, אשר אפילו לא תשאיר צלקת אחרי שתבריא.
"אני צריך לדבר עם האחראי כאן." הוא אומר לאיש אחרי שהוא מסיים.
 
עיר
"תשמע, אני לא בטוח שאנחנו יכולים להתמודד עם יותר מדי מהם. אולי אתה תנסה להתגנב מסביב בזמן שאני אמשוך אש אלי. אני די בטוח שבין שנינו אני זה שיכול לשרוד יותר זמן, בנוסף לכך שאתה מטיל גרזנים אז עדיף שתהיה מרוחק יותר."
 
שוק:
נל מקפידה לא להסתובב בשוק בגפה ומרבה להסתכל בחשדנות סביבה. במידה והיא רואה אמן, או ליתר דיוק צייר קלסתרונים או מישהו שיכול להיות אחד, היא תנסה לברר כמה יעלה לה להזמין ציורים של דמויות מזיכרונה.
בזמן שנשאר היא קונה לעצמה דברים קטנים:
2 חגורים -Bandolier - מטבע זהב.
משליך פצצות - Bombchucker - זה 12 מטבעות.
2 נדנים קפיציים לשורש כף היד (אחד לכל יד) - 10 מטבעות.
סיכום ביניים: 23 מ"ז.

OUT:
הייתי שמח לשמוע גם אם היא רואה משהו או מישהו שיכול או איכשהו קשור לרענון זיכרון או גילוי העבר... אבל בינתיים היא לא מחפשת את זה במיוחד אולי כשיהיה לה יותר זמן.
כנראה שאני אקנה גם אספקה להכנת שיקויים/אלכימיה, אבל קודם אני מחכה לראות אם הציורים והזיכרון רלוונטיים ומה המחיר.

ליאור, תוכל להוסיף את החוקים על החפצים הקסומים ועל הדבר האחרון שדיברו עליו להודעה הראשונה?
פליטים:
כמו בשוק גם במחנה הפליטים עינייה של נל סוקרות את הסביבה וחדי העין יכולים לראות שעינייה מתמקדות לשנייה במידה והיא רואה אלפים. כשהיא שומעת מה אוסר אומר היא מחליטה לחכות ולראות לאן זה יוביל לפני שהיא תתחיל להסתובב במחנה בעצמה.
 
מחנה
טאריס פוסע לתוך המחנה בזהירות, מדחיק את התחושות המחליאות שהסבל המצטבר במחנה מעורר בו. במקום זאת, הוא מעביר את עיניו על הפצועים, המותשים, הגוססים. הוא מנסה לחוש את ההוואי במחנה, את הרצונות של האנשים ואת דאגותיהם. הוא נאנח, ומתחיל לנהל שיחות מרגיעות עם האנשים, לשאול לשלומם, להתיידד איתם...לנסות להתחבר לאנשים שאיבדו הכל
Meta
דיפלומטיה (שינוי גישה)
[dice:1uh61u]727961:0[/dice:1uh61u]
 
OUT
בסוף ההודעה הראשנה בעץ יש הסביר על החפקצים כמו שדבירנו בוואסטאפ, אם עדיין לא מובן תגידו ואחדד עוד.
IN
נל
יש כמה צירים בעיר, חלקם מוכנים גם לנסות להציע משהו מהזיכרון, אבל זה יעלה לנל כסף וידרוש זמן.

באחד הדוכנים נל רואה צעיף שנראה לה מוכר, מדובר בחנות משכון קטנה עם גמד בתור מוכר, היא לא בטוחה איפה ראתה את הצעיף הזה קודם, אבל הוא בבירור מוכר לה.

מחנה
הבחור שאוסקר מדבר איתו מצביע על בן אנוש מבוגר שנמצע קרוב למעגל הראשי, נראה שהוא מדבר עם אדם במדי משמר כרגע.

טאריס בנתיים מסתובב במחנה, הוא מבין שבשלב הזה כל מי שיכול לעבוד יצא לעבודה באיזור, בין אם זה לכרות עצים או לאסוף מים. מי שנמצא כרגע במחנה יהיה מי שלא יכול לעבוד, או נשים וילדים. אין מחסור באוכל במחנה, אבל יש בעייה של חולי, נראה שהמקום יחסית נקי, וסביר שהחולים חלו בדרך או הגיעו חולים. נראה שאין מספיק רופאים במחנה, כולם אומרים שבכל יום הרופאים מבקרים במחנה אחר, יש גם רופאים בעיר, אבל הם גובים מחיר שכנראה הפליטים לא יכולים לשלם.
 
נל
נל משתדלת לברר כמה יעלו לה ציורים של הוריה ובת דודתה במחשבה שזה לא יוכל להפריע בהמשך, גם אם היא לא תוכל להראות את הציורים במחנות.

נל נכנסת לחנות המשכון לוקחת את הצעיף לידיה, מריחה אותו בתקווה שזה יעזור לה להיזכר ושואלת את הגמד "כמה הצעיף הזה עולה ואיך השגת אותו?"

OUT:
האמת כשכתבתי על להיזכר בעבר חשבתי יותר בכיוון של איזה חנות צוענית עם קריאה בקלפים או משהו בסגנון, אבל גם זה עובד.
מחנה
בלי לחשוב פעמיים נל מתקרבת אליהם ונעמדת במרחק קצר מאוד מהם כדי להראות שהיא רוצה לדבר עם האחראי עם סיום השיחה ביניהם.
 
עיר-
"בסדר. כרגע נתמודד עם השניים האלה ואז נראה איך זה מתקדם משם" זולג'ין שותה את שיקוי ההתחבאות מאל מתים ונע קדימה, הוא מקיף את שני הזומבים ומחכה שהרן ימשוך אותם אליו.
 
עיר/מזבלה
שני האל מתים מתקדמים לעבר הרן, שניהם חמושים בחרבות חרס, נראה שהם מתאימים את עצמם לקצב של הרן, עד הרגע שהוא יהיה בטווח תקיפה.
META
גלגלו יוזמה, בהצלחה

נל
הצייר מבקש מאה מטבעות זהב לקלסתרון, אם נל רוצה משהו יותר מורכב זה יגיע כבר ל250 מ"ז לדיוקן ועד 500 בשביל יצירה גבווה, מה שכן, הוא יבקש מנל סרטוט בסיסי של הצורה בהן הנשים נראות, או לבלות איתו מס' שעות בתיאור מדיוק שלהן.

הגמד מושך כתפיים, "חמש מטבעות זהב והוא שלך, איזה פליט מכר אותו, לא זוכר איפילו מאיזה מחנה הוא הגיע.

מחנה
"אין לנו איך לעזור לכם." אומר איש המשמר לבחור המבוגר, "אם אני מביא לפה רופא, הוא לא יהיה במחנה אחר, אתם עדיין לא במצב של מגפה, אתם עדיין לא מסכנים אחד את השני, והאדמירל לא רואה לנכון לשלוח לפה משהו מעבר למה שהוא שלח, מקבלים אתכם פה בזרועות פתוחות ובחינם, נתנו לאנשים שלכם עבודה ופרנסה, ואנחנו מספקים תרופות, אבל אין לנו כמות בלתי מוגבלת, ואתם לא מחנה הפליטים היחידי כאן." הוא מוסיף, "בקשות נוספות יענו בשלילה." הוא אומר ופונה ללכת. חולף על פני נל. בעוד האיש המבוגר מתיישב על בול עץ ומביט מה, "ומה את רוצה?" הוא שואל בתסכול
 
מחנה:
אוסקר מתעלם מאיש המשמר וניגש אל עבר האיש המבוגר, מחניק את הבחילה בבטנו מכך שהוא עומד כרגע לדבר בשם כולם.
"באנו לעזור." הוא אומר בשקט ובצורה ישירה. "אני יכול לרפא פצעים ופגיעות שטחיות עם מגע בלבד, ואני לא מתעייף. אם יש אנשים שהפציעות שלהם מסכנות את חייהם, או שיש משאות שצריך להזיז ממקום למקום, אני אעשה את זה."
 
נל
מאחר וכבר עברו שנים מאז התמונות בזיכרונה היו בתוקף היא מעוניינת בשני דיוקנאות לבינתיים, של אמה ובת-דודתה, אבל מאחר והיא מבינה שהתיאור ייקח לה שעות היא מנסה לברר אם הם יכולים לקבוע זמן אחר לכך ובנוסף אם יש אפשרות ליצור עותקים פשוטים יותר של הציורים האלו כדי שתוכל לשמור על הציורים עמם בצורה בטוחה.

"חמישה מטבעות?" נל שואלת את הגמד בספקנות מסוימת מאחר ונראה לה שהמחיר הזה יקר לצעיף פשוט, "הוא מכר לך פרטים נוספים?"
מחנה
נל מהנהנת בהסכמה לדבריו הראשונים של אוסקר ולאחר שהוא מסיים את דבריו היא מוסיפה: "מה בדיוק יש לחולים? ולמה השומר דיבר על מגיפה?" ניכר מדבריה שהדיבורים על מגיפה מרתיעים אותה.
 
מחנה
"אתה מוזמן להצטרף לאנשים שעובדים." אומר האיש לאוסקר, "פציעות זה לא הבעייה, יש פה אנשים חולים, ומסתבר שאלא אם כן זו סכנת מגפה" הוא אומר בקול במטרה לנסות לגרום לאיש המשמר עוד לשמוע את זה, "אז לא מביאים לך רופא מעבר לזה." הוא נוחר, "אנשים חולים אחרי מסע בים, חיים בתנאים בסיסים ואחרי צפיפות, פלא שאין פה התפרצות של משהו חמור."

נל
הגמד מושך כתפיים, "אין לי מושג" הוא אומר, "מוכרים לי הרבה זבל, אני לא עוקב יותר מידי על מה שמכרו." הוא מוסיף, "אבל חמש מ"ז זה במקום."

מזבלה
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1PdsXzcruF4W1RuR1gKNkFacpmOTJhtl0lVQvWio7caI/edit?usp=sharing
מפה- תכניסו את עצמכם לטבלה וזה, זה בעיקר כדי שיהיה מסודר
תור הרן.
 
חזרה
Top