• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

גאו-שו
גאו-שו שותה את הקפה שלו וחושב על דבריו של פוקוף. "אני חושב שבאמת אצא לסיבוב קטן להיזכר במקום. אחזור מאוחר יותר ידידי - נראה אם לא אקבל פרספקטיבה שונה לאחר טיול ערב קל." הוא אומר לו ויוצא החוצה. הוא מסתובב מעט בשכונה באופן שיקשה על מעקב אחריו ומגיע לבסוף אל חנותו של האב. "האם האב פנוי לראותי?" הוא שואל את הבן.
 
ריוסקה:
"יכול להיות שיש לי מידע אשר שווה סכום נאה עבורכם, ויכול להיות שלא~" ריוסקה, עכשיו בתחפושת של פרחח רחוב, מצחקק עם קול גרוני וצרוד. "השאלה היא, עד כמה אתה רוצה לחיות, כי המידע הזה תרתי משמע יכול להציל את החיים של כל מי שקרוב ויקר לך."
 
IN
״אם כך, ניכנס״ אומר איוואקי עם חרטה ברורה בקול שלו מהאמירה הזו והולך בכבדות על מדרגות הפגודה, שכול צעד עליהן משרה על צ'אהו תחושה קלה של חוסר נוחות. התחושה נראה שמקשה ברבה יותר על איוואקי, וצ'אהו יודעת שיש לזה קשר לקסם שלה, בגלל התחושה המטרידה בבטנה שהיא פתאום מבינה. הקריאה, אותה היא הרגישה מילדות ותמיד הייתה קשורה למקומות אפלים שנפשה ניסתה למשוך אותה אליהם- משפיעה עליה גם כאן. צ'אהו מרגישה את הפגודה עצמה, ומה שנמצא בתוכה, קורא לה. המחשבה על כך גורמת לבטן שלה להתהפך. אבל כבר מאוחר מידי, שכן הדלתות השחורות נפתחות כבר מעצמן, ובפנים צ'אהו רואה את השטיח האדום המגולגל בעבורה. שני יצורים שנראים כטנגו בעלי מראה מוקצן, שאפם האדום ארוך מהרגיל- כפול מגודל המקור החד שלהם, העיניים הצהובות בוהקות מרוע, ועל גבם זוג כנפיים שחורות כלילה- עמודים שם כקבלת פנים בעבורכם.
IN
״אתה לא יודע דבר על הולכי האפלה אני מבין? וכך באת לבקש את עזרתנו? אתה מדבר כדיפלומט ממולח, אבל ללא ידע מוקדם תיפול לכשלונות" הוא אומר לך.
IN
אראקמה טורושי
"הטיעונים שאת מציגה מרשימים, וזמן רב לא ראיתי קליגרפיה כה יפה, אבל האם אינך מפריזה בכוחו של האדם לו את קוראת שקרן? גוקה היא מקום שלא רבים מסוגלים לשלוט בו. אני דווקא לא חושב שיש לנו מה לעצור אותו- הקרב ייקח לו את משאביו החשובים ביותר, ואז הניסיון לשלוט בעיר כקיסר חדש יתיש אותו סופית. אלו מדינות כמו לינגשן, פו לי וקוואין שחשובות לארגון כמו שלנו, מדינות שמסוגלות לחשל עצמן חזרה אל האימפריה הגדולה. גוקה היא אבן חן בוהקת, אבל לא מעבר לכך. אורה מסנוור גם את האצילים שחיו כול חייהם בפאר, אך עדיין הוא רק אור בוהק" הוא מסביר, ושינה לא יכולה שלא לחשוב על השוני בין הגישה שלו לגישה של לאו ריי, שאוהב את העיר הזאת בכול ליבו.
לואונג נוהו
"אשמח לעשות זאת! זה ממלא אותי אושר למצוא משימה כה חשובה לבצע בשביל הארגון שלנו, אבל דבר אחד קטן עוצר בעדי, ליידי שינה" היא אומרת לך, ומבטה מביעה דאגה ברורה "עם כול הרצון שלי לעזור, אני חושבת כי היורש שם עליי את עיניו. מצאתי מכתב, לכאורה מן היורש, ממש כאן בביתי לפני כמה ימים. שרפתי אותו, אבל אני חוששת מכך שאם הוא יגלה על מעשיי, במקום מכתב אמצא כאן מתנקש חמוש עם סכין המכוונת לעבר צווארי." היא מביעה את חששותיה הכנים בפני שינה, שמופתעת שהיא מספרת לך את המידע הזה בכזאת פתיחות. האם זה פשוט חוסר ניסיון בהסתרת מידע? או בעצם שלואונג מספרת את המידע הזה לשינה בכוונה באיזו מטרה נעלה יותר?
IN
"כאן... שוב?" שואל הבן בסוג של יאוש, נראה כאילו התכונן בדיוק לסגור את החנות בשעה הזו. "תקנה משהו. שאבא לא יכעס" הוא מבטא את המילים באיטיות "ואז תיכנס" הוא אומר, אבל אתה מבין מהצורה בה הוא מדבר כי תצטרך לחשוב על כול צעד אם תרצה להיכנס אל מקומו של הערפד מבלי לעורר את זעמו. בימים כאלו, מנהיגי השבט עסוקים.
IN
"לא יודע מי אתה ומה אתה מחפש פה, אבל אני לא אוהב את הטון שלך" אומר איש העכברוש "אתה בא איתנו עכשיו" הוא אומר ודוחף אותך עם הנשק החלול והמסוכן שלו, כאשר האחרים עדיין מכוונים עליך את הנשקים. מילים יפות לא יוציאו אותך מהמצב הזה כול כך בקלות.
 
צ'אהו
צ'אהיו נושמת עמוק, היא מחפשת את האומץ שלה. את הכוח שלה, את החום שבתוכה.
היא לבד כאן, אבל הימים האחרונים לימדו אותה הרבה, לימדו אותה לשאוף כוח מהסובבים אותה, למצוא בכל פגם שלה שיעור שהיא יכולה למלא מהם, כיצד להסתיר חולשות, כיצד להיות סקרנית, כיצד להיות אמיצה. וכיצד להיות מי שהיא לא באמת.
אבל היום היא תהיה מי שהיא באמת. היא תהיה כוח טבע.

"באתי לדבר עם גוקה האמיתית." היא אומרת בקול בטוח ככל שהיא מסוגלת לבטא, "באתי להפציר בה לשמוע את אשר יש לי לומר." היא מוסיפה, "אנא מכם, רק הקשיבו לי." היא כמעט מתכננת, "לפני שיהיה מאוחר מידי."
 
אשיגה
"אתה יכול לראות את זה כהוכחה עד כמה המצב חמור, וכמה לוח הזמנים קצר.
במצב רגיל הייתי רוצה להשקיע חודשים בלמידה על התרבות וההיסטוריה שלכם. מהמעט שאני יודע נראה סיפור ההגעה שלכם לכאן ייחודי, וניתן ללמוד ממנו הרבה, אך היורש כבר ביצע את המהלך שלו והודיע בפומבי על נוכחותו בעיר, ואני חושש שאם המועצה שלכם לא תיקח את האיום של המלחמה ברצינות המתאימה, ההזדמנות שלי ללמוד מכם תיעלם במהרה."
 
IN
"מלכת התענוגות איננה זמינה לביקורים חברותיים, רק אלו שמסוגלים לשעשע אותה יבואו בפניה. מה את מקריבה, האם זה את גופך? או שמה יש לך דרך אחרת לשעשע אותה?" שואל אחד מהאוני.

"היא נראית יותר עדיפה כמזון מאשר לשעשוע" אומר השני, שמסתכל עליה במבט רעב. איוואקי נועץ בו את מבטו "לא, מזון זה הדבר האחרון שהיא תהיה" הוא אומר, אבל לעומת האוני איוואקי נראה הרבה פחות מאיים.

"יש לי מנחת סאקה, מהסאקה הטוב ביותר שאנחנו מייצרים. על פי ההסכם שנחתם לפני אלפיים שנים, זה אמור להספיק" איוואקי אומר לאוני, אבל לא נראה שהם רוצים להתייחס אליו. את זו שמעניינת אותם, את האדם החדש שרוצה לעמוד בפני 'גוקה האמתית'.
IN
בקרבת מקום יש מבנה קטן, בו יושבים שומרים אנשי עכברוש משועממים. אלו שלקחו אותך מעירים אותם. "יש פה חטטן" הם אומרים, מתקרבים אליך. אצל כול אחד מהם יש את הנשקים החלולים שמשתמשים באבק שריפה, נראה שזו יחידה שמורכבת ממשתמשי הנשקים הללו.

"אז, תגיד לנו פרחח, זה פשוט מקרה שאתה פה או שמישהו שלח אותך לרגל אחרינו?" שואל איש העכברוש ונועץ את מבטו במבטך בזעם ברור.
IN
אתם מתחילים ללכת בכיוון היציאה מרובע החשכה, העין המאגית שלך עדיין מסייעת לך רבות, וגם ראיית החושך. היצורים האלו מתעבים את האור, וזה נראה היטב.
"יצורים כמוני, הקאליגני, הם מוקצים בחברה של הולכי האפלה. אנחנו פגמים גנטיים, סוג של חזרה של הגזע למקור היותר פרימיטיבי שלו- שאולי היה דומה לכם, בני האדם" הוא אומר, שכן הוא הולך האפלה היחיד שנראה כמעט אנושי לחלוטין שפגשת. "אני הקליגאני הראשון בגלל הנאמנות שלי וקשר הדם שלי לחברי המועצה, אבל לא מעבר לכך. האלים שהפכו אותנו לכאלו נעלמו לפני שנים ארוכות, לעתים הם נקראים 'הנטושים' בשפה שלנו, אבל הכוהנים האדירים שאליהם נדרשת לא לשאת את עיניך עדיין מסוגלים להתחבר לעוצמה שלהם, להחזיר אותנו לאמונה שהגזע שלנו צריך להיות חלק ממנה" הוא מספר לך את סיפור הגזע שלו, רוצה לשמוע אם יש לך שאלות בנושא.
 
צ'אהו
"אני מקריבה את גורלי." היא אומרת, "אני הייתי כלי נשק, הייתי ציוד, הייתי אמורה להיות לא יותר מעציץ בחדרו של משיח שקר." היא אומרת, "אבל התעוררתי, תבעתי שליטה על גורלי שלי, על חיי, על עצמי." היא צועדת קדימה, לא נראה שהיא מתכוונת לעצור, "ואם גוקה האמיתית רוצה בשלומה, רוצה להיות מוכנה לאיום העולה עליה, אזי עליה לקחת את גורלי, ואני לא אתן לזוג אוני חסרי השפעה לעצור אותי מלהציל את גוקה ואת האנשים שבה, אלה שחיים מעלייה, וגם מתחתיה." היא אומרת, נועצת את מבטה בשנים מבלי לעצור.

META
משתמש ביכולת ששינה נתנה לי, אני יכול לגלגל איום כאילו היה לי 5 רמות במיומנות הזו. משמע תוסף של 14.
17+14=31 באיום על האוני. (שניהם, לא בטוח איך לרשום אוני ברבים)
 
OUT
אוני זה אוני גם ברבים.
IN
"גורל חסר משמעות, לגורל ולתפקיד שלך בעולם אין משמעות. אבל אם את מעדיפה להבין את העובדה הזו בדרך הקשה ביותר, אל תגידי שלא הוזהרת מראש" אומרים האוני, ואחד מהם מתחיל לצחוק בטירוף. את יכולה להתקדם קדימה, לכיוון הדלת הפנימית יותר, שנראית פשוטה וללא כול הסימנים עליה, רק צבועה בצבעים הכהים של המקום הזה. איוואקי בולע את הרוק שלו בלחץ, עובר לפחות את שני האוני של הכניסה.

"אל תגידי דברים כאלו בפניה, תני לזכות שלי לתת לנו את ההגנה. אם לא תעשי זאת, אולי היא תשמיד אותנו מבלי לשים לב" אומר איוואקי בלחץ ברור מהתגובה של האוני לדבריה של צ'אהו.
IN
"אלו לא זמנים שאתה צריך לקנות מידע, אין לנו זמן לזה" אומר הבן בשעמום, זז את תנועותיו המוזרות כך שהוא יעמוד לחלוטין מולך ושתראה את פיו, לוודא שלא תפספס אף מילה.

"ארקאנה, מנהיגי השבט רצו לצרף אותה, אבל נראה שהיא פועלת כחלק מארגון אחר, אז מנהיגי הארגון אמרו שהם לא מסוגלים לסמוך עליה. היא 'פורעת החוק האהובה' של העיר הזו, נלחמת ברוע ואפלה, ועד עכשיו לא התנגשה עם הארגון שלנו בכלל. המאסטרים לא חושבים שהיא בעיה, אולי אפילו היא תסייע לנו עם הבעיות שלנו ביום מן הימים- היא לא מוזכרת באף אחת מהנבואות המקודשות עד עכשיו."

"ובנוגע לסורניוס הזה, מי זה סורניוס? לא שמעתי מעולם את שמו" הוא אומר לך.
 
ארקאמה טורושי
"אתה צודק כמובן, שהניסיון לבסס שליטה בעיר ידרוש ממנו משאבים רבים. אך הליידי נאי-יאן-פיי עצמה תומכת בו- ועל כן, יהיה לו קל בהרבה להשתלט על גוקה. השקרן יצטרך רק לחסל את המתנגדים של הליידי ולתפוס את מקומו כהמושך בחוטים. אין הוא זקוק להפיכה מוחלטת- ולכן, המשאבים שלו בקושי יינזקו."
==
לואונג נוהו
"אין מה לפחד ממתנקשים, הליידי נוהו." שינה אומרת עם חיוך יבש על פיה, "לא אם יש לצידך חיילים נאמנים ואמיצים. זוהי רק עובדת חיים, ואם אדם ישלח כנגדך מתנקשים- זוהי ההוכחה לכך שהצלחת לעשות לעצמך שם."
 
אשיגה
הסיפורים שאני שמעתי על ההיסטוריה שלכם, או לפחות על המקור של הגזע שלכם מדברים על אימפריית אזלנט וההעלמות שלה אל מתחת לפני הקרקע, מאז ועד ההופעה שלכם בגוקה אין הרבה מידע אין. לפחות לא כזה שהצלחתי למצוא בזמן הקצר שהיה לי.
האם אתם יודעים מה קרה לנטושים? האם לכהנים יש גישה רק לכוחות של האלים, או גם לידע שלהם? ומה המטרה הסופית של האמונה שלכם? חברי המועצה דיברו על סגירת העיר התחתית עבור מהלכי האור, אבל אם כל מה שהם רוצים זה שלווה ובדידות לא היה להם צורך להיכנס לגוקה מלכתחילה."
 
גאו-שו
"הם השניים שברצוני להעלות בפני האב. סורניוס הוא גרגויל והשותף של ארקאנה, ונראה שהשניים עוקבים אחרי כל מה שנעשה בעיר פחות או יותר. כמות המידע שיש להם על כולם אדירה, ונראה שהם אפילו מודעים לנוכחות שלנו כאן." גאו-שו משיב.
 
ריוסקה:
"לרגל? לא לא לא, אני לא מרגל, יותר מדי מסוכן עם מעט מדי רווח. אני... קרא לי מחפש הזדמנויות." ריוסקה משתעל כמו אדם הנשם יותר מדי את אוויר המעבורות. "אני אוסף מידע, ומוכר אותו תמורת תשלום סמלי. המידע שאני מוכר תמיד מציל חיים, ולכן אנשים יותר משמחים לספק לי אותו, כי הם יודעים שיבוא יום ואני אמכור להם מידע שיציל אותם. תשאלו את החברים שלכם על הויד. כולם מכירים את הויד. אני בחור שאפשר לסמוך עליו."
 
IN
ארקאמה טורושי
"לחסל את המתנגדים שלי הליידי, כמה נחמד זה לדבר בצורה כה קלילה על הרס מוחלט של הליגה הזהובה, שגזלה במשך שנים ארוכות את השליטה האמתית בעיר הזו מהאצולה הראויה לכך. ליידי שינה, כאשר את מציגה זאת ככה, אני תוהה אם הדבר בכלל צריך להדיר שינה מעיניי. כאשר שני אויבים כמו הליגה הזהובה והיורש יתנגשו, לנו נותר רק לצפות מרחוק כיצד הם יהרסו אלו את אלו".
לואונג נוהו
היא באה להתנגד, אבל אז עוצרת, חושבת על זה "...אם את אומרת זאת, ליידי שינה. הדבר חייב להיות מן המציאות. אני שמעתי על מה שקרה לבית שלך, ולכן אני יודעת שאת תהיי האחרונה שתקל במחשבה על מתנקשים מעין אלו- ועל האזהרות מהן. אני מודה לך, ליידי שינה" היא אומרת, מהנהנת ומקבלת את הדברים.

META
שינה מוזמנת לגלגל דיפלומטיה ולסיים את הסצנה עם לואונג נוהו.
IN
אתם מתקדמים עמוק יותר, שם, אתם מגיעים לרחבה גדולה, שמחולקת על ידי קירות נייר דקים. אלף אונים נחים שם, שותים וחוגגים, אך נראה שהמקום עצמו מעין משתיק את הרעשים בין המתחמים השונים את הרחבה הענקית. צ'אהו רואה אוני נוראיים מכול האגדות עליהם היא שמעה, החל מאלו שדומים להובגובלינים או לטנגו, עד לאלו שמחקים את צורותיהם של הענקים. המקום הזה אדיר, וככול שצ'אהו מתקדמת היא מבינה שהיא רק נראה קטן מהכניסה. איוואקי הולך בראש זקוף, אבל המראה של עשרות היצורים העוצמתיים הללו, שכול אחד מהם מסוגל להעלים אתכם מקיום בכוח קטנטן, מאיימת על שניכם בעודכם מתקדמים. הצעדים שלהם מהוססים, הגוף שלכם רועד באימה.

אתם מגיעים אל שלוש דלתות, שתיים מהן פתוחות והאחרונה- האמצעית והגדולה ביותר, חתומה. שם בפנים, לכאורה, יושבת גוקה האמתית. איוואקי צריך כעת לדרוש את זכותו, אבל הוא בבירור משותק מהפחד.
IN
"אינני יודע על אזלאנט העתיקה דבר, אבל אני יודע על הנטושים. לכוהנים האדירים יש גישה לידע, לכוח, לחיבור היחיד שלנו לאלים האבודים שלנו, ואם נקשיב להם- האלים שלנו יוכלו לחזור. הופעתם של הכוהנים בחברה שלנו מסמלת שינוי אדיר, מסמלת שאולי נוכל להביא את האלים שלנו לחזרה המפוארת שלהם לעולמנו. אבל לצערי, אינני יודע מדוע האלים שלנו נטשו אותנו, או מה הוביל את הגזע שלי לכאן. אני כן יודע שאנחנו חיים כאן כי זו העיר שלנו, אנחנו לא שבט פראי שיכול לחיות בחשכה הבלתי ידועה של העולם התת קרקעי, אנחנו גזע מתורבת שזקוק למטרופוליס הזו ממש כמו כול אזרח אחר שגר כאן" הוא מסביר באדיבות.
IN
"יש מי שמודע לקיום שלנו. שבטי וארגוני נינג'ות אחרים, הליגה הזהובה יודעת שאנחנו מגנים על המקום הזה גם אם לא מכירים אותנו בשם, אבל לא אנשים רגילים. סורניוס וארקאנה... אתה רואה אותם כאיום? האם תרצה שהמאסטרים יכוונו את עיניהם עליהם?" הוא שואל, ואתה מבין שאם תסכים- ארקאנה וסורניוס בבירור יותקפו, גם אם רק על מנת לבדוק את כוחם, על ידי השבט.
IN
"אני לא מכיר את הויד, אבל אתה לא נראה מזיק במיוחד. ועם זאת, אני עדיין לא יכול לסמוך לחלוטין על מה שאתה אומר. אז אתה תישאר כאן, עד שנחשוב על דרך לפתור את חוסר הביטחון שלנו במניעים שלך" אומר איש העכברוש, ומחייך עם שיניו הגדולות. אתה מבין כי הוא מנסה לאיים עליך עם האיום שתישאר פה עד שהוא יחליט אחרת.
 
"כמה זמן עבר מאז נטישת האלים ועד הופעת הכהנים? אתה מדבר על זה כאילו מדובר באירוע שהתרחש בעבר הקרוב.
ואם אתם רוצים להינות מהייתרונות שבחיים בגוקה, מדוע המועצה דיברה על סגירת המעברים בין עיר תחתית לעיר העליונה?"
אשיגה שואל בסקרנות אמיתית, הצורך האמיתי בידע פרקטי נשכח קצת מול הרעב שלו לסיפורים.
 
גאו-שו
"נכון לעכשיו אני סוג של משתף איתם פעולה תחת פרסונות כאלה ואחרות, אולם אני חושב שהם חושדים שאני חבר בשבט. בחינת כוחם כרגע תפגע לדעתי ביכולת שלי לבחון אותם מקרוב יותר בעצמי ולהעביר דיווח - בינתיים לא נראה שהשבט מעניין אותם במיוחד שכן אנחנו נשמרים לעצמנו ושומרים על היציבות באזור. למעשה אני כאן במסגרת עבודתי איתם - נראה כי תומכי היורש מתכוונים לתקוף אותנו במסגרת ניסיון להשתלט על העיר מהצללים. בזמן שהסתובבתי הותקפתי על ידי גורם לא ידוע כך שנראה ששלום הדרקון כבר הופר. " גאו-שו אומר
 
ריוסקה:
"לא הייתי ממליץ לך זאת, חולדק." ריוסקה מחייך עם חיוך כמו שלו. העכברוש רוצה להתמקח, והוא לא ידע עם מי יש לו עסק. ריוסקה החזיק את כל הקלפים, ולעכבר היה פוקר-פייס נוראי.
"אתה רואה, אני מבקש רק סכום סמלי עבור המידע שברשותי, עשר דקות, רבע שעה מזמנך, ותשובות כנות כמה שאלות פשוטות. לעומת זאת, אם לא קיבלתי את התשלום שלי בתוך שעה, אז לא אמנע מהבוגד שביניכם לשסף את גרונך בלילה. מה אומר, עניינתי אותך~?"

META
בדיקת איום משל עצמי: 11+15 = 26
 
חזרה
Top