• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

גזעים ושטויות

סבבה. אני לא יודע למה זה ריתק אותי

לגבי הנושא-
בעולם המערכה שאני וחברים מריצים, שבו קיימים הגזעים של מבוכים ודרקונים 5 אך גם גזעים נוספים וההיסטוריה שונה לחלוטין, אפשר לחלק את תרובויות הגזעים למקור מהן הן מגיעות בצורה אבולוציונית.
-הגמים, בני המחצית והגוליית' - כולם הם התפתחות אבולוציונית ישירות מ- / נוצרו בעזרת קסם על ידי הענקים, ככה שלמרות שמדובר בגזעים שונים התרוביות שלהם פחות או יותר זהות. הגוליית' שנחשבים ל"טהורים" בעיניי עצמם בשל הדמיון בינם לבין הענקים ונוטים יותר לאצולה, הגמדים (שמחולקים לגמדי מערות וגמדי קרקע) נוטים להיות סוג של מעמד הפועלים ובני המחצית הם איכרים ונוודים. כל זה בגלל שהגזעים האלו נוצרו ופוצלו יחסית לא כל כך מזמן, כך שהם מדברים את אותה השפה (בניבים שונים) וסוגדים לאותם האלים.
-במקביל האלפים, הננסים ושאר יצורי היער (בעבר, גם בני האדם) שמגיעים גם הם דוברים שפות דומות וסוגדים לאותם האלים. הננסים אומרים "צרותיהם של האלפים הם צרותינו שלנו", ושם הגזעים הרבה יותר מעורבים מבלי תפקידים ספציפיים לגזעים ספציפיים.
-בני האדם נדדו מהיערות ובנו את הממלכות שלהם במישורים רחוקים. עם הזמן, תרבויות שונות בתוך בני האנוש זלגו מהמרכז והפכו לגזעים שונים - במלחמה עתיקה כת אנושית קרטה ברית עם הדרקונים שנתנו להם כוחות מיוחדים, ושאלו נעלמו - בני הדרקון נשארו בודדים, ותרבותם לא התרחקה מאוד משל בני האדם. קבוצה נוספת של בני אדם קוללו על ידי שד שמגיע ממעמקי האוקיינוס והפכו לטיפלינג, עם תרבות דומה לזאת של יורדי הים הסקנדינביים.

כן יש גזעים בעלי תרבויות רחוקות לחלוטין משלושת התרבויות הראשיות, כמו של האורקים וחצאי האורקים (שברובם, עדיין חיים ביחד). שאחד השחקנים בחר לשחק Tortle (לא יודע מה התרגום בעברית) יצא לשחקנים לבקר בעיר ממנו הוא הגיע, והם חיים אורך חיים איטי מאוד ושונה לחלוטין.
 
חזרה
Top