• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] מגפת האלמוות - עץ משחק 5/5 [נסגר]

לורנס משחק עם האוכל בצלחת שלו, פניו עייפות ובגדיו שהיו חדשים כשנפגשתם לראשונה, מראים סימני לכלוך ובלאי.
"לצערי אני לא יכול להגיד שהתקדמתי בצורה משמעותית" אומר לורנס כששפתיו קפוצות.
"ניסינו, אלאריק ואני, להיפגש עם אחד האצילים של העיר, הנסיך אוטמאו ששולט על סחר בחפצים קסומים, אבל מסתבר שכל אציל כאן חושב את עצמו להיות הלורד של מי-מצולות, אם לא יותר. לארגן פגישה איתם זה דבר שיכול לקחת חודשים...
אני יכול להמשיך לנסות להיפגש איתו בדרכים קצת יותר יצירתיות, אולי באמצעות הגבירה סילביין, אבל יכול להיות שהוא בכלל לא יודע כלום, וכל הזמן הזה יתבזבז לשווא.

מה אתם אומרים? ללכת איתכם לכוהן סאבראס או שזה מיותר שכולנו נלך אליו, ובעצם כדאי לי לנסות להיפגש עם האציל הזה?"

"אגב", לורנס מוסיף ופונה למאווי, "גילית משהו שיכול לעזור לנו בזמן שהלכת להרוויח לעצמך קצת כסף?" הוא שואל בנימת קול נייטרלית, אבל ההאשמה במילותיו ברורה
 
''דבר אליי בכבוד, סמרטוטון'', מאווי אומר לו בנימה קרה. ''אני התחייבתי להילחם, לא לשכנע אנשים. זה הקטע של העלף עם החיוכים שמעלפים בחורות. הקטע שלי הוא לפצפץ דברים''.
 
"כמובן." אוונדיר עונה אלאריק, מתעלם מהדיון בין מאווי ולורנס.
"אבל אין צורך שכולנו נלך אל המקדש, אם מישהו חושב שהוא יכול לעשות משהו יעיל בזמן שאנו נשיג קצת מידע כדאי שיעשה זאת. אנחנו לא נישאר בעיר הזאת יותר ממה שאנחנו חייבים, המשימה שלנו קצובה בזמן, ואנחנו לא יודעים כמה ממנו יש לנו."
 
"אני אבוא כדי לעזור לכם, אני טוב בלהוציא מידע מאנשים, הן מיליולת והן פאסיבית." הוא מחייך קלות, חוזר ללגום מהמשקה. "ואני חושב שללכת לאציל שלך יכול לעבוד." הוא עונה ללורנס. "פרא." הוא פונה למאווי, לא בלעג, יותר בתור כינוי. "סיימת עם העניין שלך שם או שאתה צריך לחזור?", הוא שואל, נראה שהוא חושב על משהו, "אני סקרן לדעת מי האנשים שיבאו לראות את הקרב שלך, כי אם האצילים באים..." הוא מביט בלורנס, "נראה לי שאתה יכול להיתקל בבחור בטעות שם."
 
"יש לי הרגשה שייקחו יותר מקסמיך כדי לגרום לזקן ההוא לדבר. הוא מסוג הטיפוסים הזקנים שמבחינתם ימות העולם, קודם תשב איתו לתה ושיחה על הזמנים הטובים אם אתה צריך ממנו משהו." אליילין מחייכת. מוקדם יותר הבוקר היא הוציאה כמה חתיכות בשר לניב-לילה, שנראה לא מרוצה במיוחד מכך שנאלץ לישון עם הסוסים, והיא הבטיחה לו שבקרוב הם יצאו לדרך והוא ייזכה למתוח את רגליו.
 
לורנס נותן במאווי מבט ארוך לפני שהוא מגחך ופונה אל השאר
עוד שוטה שחושב שכוח פיזי משמעותי בעולם. נו, טוב, הוא עוד ילמד הוא חושב לעצמו.

"איזה קרב?" לורנס שואל את אלאריק, חשבתי שהדבר הזה שלו היה כבר" בעודו מהנהן כלפי מאווי

"טוב, אני אלך לנסות להיפגש עם הנסיך ההוא", לורנס אומר לחבורה "נקווה שהיום יהיה יותר מוצלח מאתמול.
רק לפני שאני הולך, תראו לי בבקשה איפה המקדש של סאבראס נמצא על המפה, אולי אני אחבור אליכם במהלך היום, כשאסיים עם הנסיך"

לאחר שהחבורה סיימה לאכול ולתכנן את היום לורנס שם פעמיו אל כס הזהב, אולי ישחק לו מזלו והוא יפגוש שם את הנסיך אוטמאו.
 
מאווי בקושי שם לב לגיחוך של הבחור החיוור והשברירי למראה. שכל לא יציל אותך כשמפלצות יתקיפו אותך ביער.
''לא שמתי לב לצופים, אלאריק. יש ציוד יקר שצריך לקנות, או שכל מה שהרווחתי יתבזבז על ויסקי ויצאניות?'', הוא מגחך קלות גיחוך גס. ''אין לי בעיה ללכת ולהרוויח עוד קצת''.
 
אוונדיר משמיע קול שנשמע ספק כמו כחכוח בגרון וספק כמו אבן שנגררת על צוק לפני שהוא פונה למאווי.
"אם אתה חושב שזה יהיה הניצול הטוב ביותר של זמנך. אני מקווה שנצא לג'ונגל בקרוב, וככל שיהיה לנו יותר משאבים לפני שנצא כך מצבנו יהיה טוב יותר.
הוא מראה ללורנס את מיקום המקדש של סאבראס על המפה והם מסכמים שהם יפגשו בפונדק בשעות הערב אם לא לפני.

OUT
מישהו מדבר קדמונית/אלמנטית? (primordial)
 
לורנס
לורנס מגיע בקלות לכס הזהב, בזוכרו את הדרך מאתמול, ומגלה מקום הומה ושוקק חיים, אותו הוא לא הכיר משהגיע לראשונה.
שני נסיכים סוחרים נמצאים בכס הזהב הפעם, האחד זקן, זקנקן לבן מכסה את פניו, וטרבוש אדום על ראשו. השני, באזור גיל העמידה, בעל זקן שחור, קשור בראסטות, וראשו עטוף במעין מטפחת מבד.
שניהם יושבים על כיסאות זהב, מוקפים בעוזריהם ושומריהם, המפטפטים סביבם ללא הרף. אנשים ניגשים אל הנסיכים הסוחרים אחד אחד, לשיחות שלוקחות לפעמים תריסר דקות, ואף יותר. שני התורים מתקדמים באיטיות, אף על פי שנראה שישנו תור ארוך יותר לנסיך בעל זקן הראסטות.
out:
תוכל להטיל היסטוריה על מנת לגלות מידע על שניהם, או שכנוע על מנת לשכנע אנשים לספר עליהם.
וקצת תמונות:
צפייה בקובץ מצורף 1

מקדש
אלאריק,אליליין ואונדיר מגיעים למקדש, נעזרים במפה ובזיכרון של אליליין ואונדיר, ששהו אתמול במקדש. הם מגיעים למקדש, מבנה גדול אך פשוט, מעוטר בציורים המתארים מעשי כשפים ומאגיה. העינים של הדמויות בציורים מאוד מודגשות, דבר שאליליין ואונדיר לא שמו לב אליו בלילה, אך הם מבינים שזהו סמלו של סבראס.
החבורה נכנסת, ובכניסה ניגש אליהם כוהן טבאקסי צעיר, פרוותו שחורה משחור, לבוש בלבוש המסורתי של צ'ולט, ועל צווארו עוטה קמיע עם הסמל של סאבארס - עין עשויה מחומר מתכתי כלשהו. "בוקר טוב!" הוא אומר בעליזות, מחווה להם להיכנס. "מה מושך אתכם למקדש של סאבראס?"

מאווי
מאווי מגיע לזירה, אותו מבנה אבן, עם פסלי הגלדיאטורים על חומותיו. הוא מנסה להיכנס לתוך הזירה, אך שני גלדיאטורים אשר עומדים בכניסה מונעים ממנו להיכנס. "אין כניסה!" אומר אחד מהם בגסות, מניף את חניתו לעבר מאווי.
 
מקדש
"בוקר טוב" אוונדיר משיב בנימה דומה.
"אני כאן כדי להענות להזמנה של הכהן העליון להמשיך את השיחה שלנו איתו מאתמול."
הוא מוציא מכיסו את סמל סאבראס כדור הבדולח ומראה אותו לכהן.
 
לורנס
לורנס מביט בעצב בתורים המשתרכים, מבין שזה עומד להיות יום ארוך. משהו בו אפילו מקווה שהנסיך אוטמאו אינו נמצא היום בקבלת הקהל.

שער שחור וראסטות ושער לבן, מעניין אם אני זוכר מי אלה, לורנס מנסה להיזכר במידע שקרא על פורט ניאנזארנו טרם יציאתו.

בעצם, לורנס חשב לעצמו, אני לא צריך לזהות מי אלה הנסיכים, אני רק צריך לראות אם אחד מהם קוסם, אני אנסה לראות אם אני מזהה את סמל הקוסמים

מטא:
גלגול היסטוריה

[dice:141ozz]728402:0[/dice:141ozz]


גלגול ארקנה לזהות אם מישהו מהנסיכים קוסם או קשור לקוסמים (אם צריך אבחנה תוריד 4 מהתוצאה)

[dice:141ozz]728402:1[/dice:141ozz]
 
מאווי
השומרים מביטים אחד בשני, והשומר הראשון מביט במאווי בהבעה מבולבלת מעט. "יש לך אישור להיכנס?"

מקדש
"אה, בוודאי!" מצייץ הטאבאקסי בהתרגשות. "אבל האב הודיע שהוא אינו מקבל פגישות עד הערב". הוא מניף את כפתו בממתיק סוד."התייעצות עם האל, אתם יודעים".

לורנס
לורנס לא זוכר פרטים רבים על הנסיכים, היות וצ'ולט לא מוכרת במיוחד באזור מי מצולות, אך הוא זוכר פרטי מידע אותם שמע אתמול בלילה, והוא נזכר שהנסיך הזקן אחראי על סחר בבעלי חיים בפורט ניאנזארו, בעוד הנסיך הסוחר הצעיר יותר, שמו ווקאנגה אוטמאו, הוא מג מומחה, שביקר פעם או שניים באקדמיה של מי מצולות. נוסף על כך, הוא חברה הטוב של סינדרה, ואצלו היא מתארחת בפורט ניאנזארו. הוא סוחר בפריטים קסומים, נוסף על השכרות של שירותי קוסמים ודומיהם.
 
מקדש
"הו, אני יודע." מתפרץ אלאריק, "סתם חבל." הוא אומר ומסתובב, "בואו חברה, נלך." הוא אומר בקול, "אם האב עסוק נצטרך ללכת למקדשים האחרים לספר להם על התגלית שלנו." הוא מניח ידו על כתפו של אונדיר כאילו על מנת לנחמו, "הבנתי שרצית לתת לכוהני סאבראס את האפשרות להגיב ראשנים לסיפור, אבל אני מניח שאם האב עסוק מכדי לתת תגובה הולמת על הסקנדל ההוא, אז נצטרך לשמוע את התגובה שלו אחרי שכבר נספר אותה לאחרים." הוא אומר במשכית כתפיים, "אני רק מקווה שהוא לא יכעס כשהוא ישמע שהייתה לו הזדמנות להתמודד עם זה לפני שזה התפוצץ וזה נעצר סתם בגלל שאף אחד לא טרח להציע לו." הוא אומר באגביות ופונה לצאת מהמקדש, הוא צועד טיפה לאט כדי שזה ידמה שהוא מחכה לאחרים, אבל בעיקר כדי לתת לטאבאקסי שנייה להבין שהוא עלול לחטוף רק כי הוא לא התריע על ה"סקדנל" ההוא. מה שהוא לא יהיה...
META
שכנוע
18 סה"כ
 
המקדש
אונדיר מסובב את סמל הבדולח באור השמש המנצנץ.
"כאשר הגהן העליון הזמין אותנו אתמול הוא היה מעוניין לעשות זאת בהקדם, אני אני בטוח שאתה יודע את כוונותיו היטב."
OUT
סיוע לאלאריק.
 
חזרה
Top